artykuł nr 6

Starostwo Powiatowe w Brzezinach z siedzibą przy ul. Sienkiewicza 16, 95 - 060 Brzeziny ogłasza nabór kandydatów do pracy na stanowisko Sekretarza Powiatu

Starostwo Powiatowe w Brzezinach z siedzibą przy ul. Sienkiewicza 16  95 – 060 Brzeziny ogłasza nabór kandydatów do pracy na stanowisko Sekretarza Powiatu


Liczba wakatów i wymiar czasu pracy: 1 wakat (pełny wymiar czasu pracy ).  
Numer ewidencyjny naboru: Nr 6/2/4/2017
Data publikacji ogłoszenia: 28 kwietnia 2017 r.
Termin składania ofert do: 9  maja 2017 r. do godz. 16.00

Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało w szczególności:

1) zapewnienie sprawnej organizacji pracy Starostwa;
2) koordynowanie pracy pomiędzy wydziałami w Starostwie;
3) koordynowanie spraw kontroli wewnętrznej i zewnętrznej prowadzonej przez Starostwo;
4) nadzór nad stanem organizacji Starostwa, w tym inicjowanie usprawnień organizacyjnych
i technicznych;
5) zapewnienie kulturalnej i sprawnej obsługi interesantów;
6) ustalenie form i metod pracy w Starostwie;
7) nadzór nad wykonywaniem bieżących zadań przez wydziały w Starostwie;
8) nadzór nad terminowością załatwiania spraw wnoszonych do Starostwa;
9) uczestniczenie w posiedzeniach organów Powiatu;
10) nadzorowanie rozpatrywania skarg, wniosków i petycji;
11) nadzór nad realizacją uchwał Rady i Zarządu oraz zarządzeń Starosty;
12) organizacyjne przygotowanie, obsługa i przeprowadzenie wyborów i referendów;
13) wykonywanie innych zadań powierzonych przez Radę, Zarząd lub Starostę;
14) koordynowanie działań w zakresie zamówień publicznych;
15) nadzór i przygotowywanie uchwał, zarządzeń i innych materiałów dla potrzeb Rady
  Powiatu, Zarządu i Starosty;
16) prowadzenie i nadzór nad informatyzacją w urzędzie;
17) odpowiedzialność za prowadzenie strony Biuletynu Informacji Publicznej i innych
publikatorów;
18) prowadzenie spraw oświadczeń majątkowych;
19) sprawowanie bieżącego nadzoru i kontroli dyscypliny pracy;
20) zapewnienie ochrony i nadzoru nad mieniem Starostwa;
21) sprawowanie nadzoru i kontroli  nad wykonywaniem zadań przez Powiatowe Centrum
  Pomocy Rodzinie w Brzezinach w zakresie wspierania rodziny i sprawowania pieczy
  zastępczej oraz pomocy w usamodzielnianiu jej pełnoletnich wychowanków.
 

Wymagania niezbędne (konieczne):

1) posiadanie obywatelstwa polskiego;
2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw
  publicznych;
3) niebycie skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
  z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) posiadanie nieposzlakowanej opinii;
5) wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach
  składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla jego realizacji
  i dokumentacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia1997 r. o ochronie danych osobowych
  (Dz. U. z 2016 r., poz. 922);
6) wykształcenie wyższe drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym;
7) posiadanie co najmniej pięcioletniego stażu pracy na stanowisku urzędniczym
  w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach
  samorządowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 902 ze zm. ) tj. w:
  - urzędach marszałkowskich oraz wojewódzkich samorządowych jednostkach
  organizacyjnych,
  - starostwach powiatowych oraz powiatowych jednostkach organizacyjnych;
  - urzędach gmin, jednostkach pomocniczych gmin, gminnych jednostkach budżetowych
  i samorządowych zakładach budżetowych;
  - biurach (ich odpowiednikach) związków jednostek samorządu terytorialnego
  oraz samorządowych zakładów budżetowych utworzonych przez te związki,
- biurach (ich odpowiednikach) jednostek administracyjnych jednostek samorządu
terytorialnego
w tym co najmniej trzyletniego stażu pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym
w tych jednostkach;
8) znajomość przepisów w zakresie funkcjonowania samorządu terytorialnego,
a w szczególności znajomość ustaw:  ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie
powiatowym (Dz. U. z 2016 r., poz. 814 ze zm.), ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 902 ze zm.), ustawy z dnia
27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2016 r., poz. 1870 ze zm.),
ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów
publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 168 ze zm.), ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r.
o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922), ustawy z dnia 6 września
2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2016 r., poz. 1764), ustawy z dnia
7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2016 r., poz. 1943 ze zm.), ustawy z dnia
14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2016 r., poz. 23
ze zm.), ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. -  Kodeks wyborczy (Dz. U. z 2017 r., poz. 15),
ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666), ustawy
z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164
ze zm.).
9) umiejętność obsługi komputera w zakresie podstawowych programów pakietu Office.
 

Wymagania dodatkowe (pożądane):

1) umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi;
2) wysoka kultura osobista;
3) znajomość struktury organizacyjnej urzędu;
4) umiejętność zarządzania informacją;
5) obowiązkowość i odpowiedzialność za wykonaną pracę;
6) zdolność do kreatywnego i innowacyjnego myślenia, zaangażowanie, dokładność,
sumienność, odporność na stres, umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy własnej,
umiejętność kształtowania kontaktów z podmiotem zewnętrznym, umiejętność
reprezentowania Urzędu na zewnątrz;
7) umiejętność interpretowania przepisów prawnych.
 

Oferta kandydata musi zawierać:

1) CV wraz z listem motywacyjnym lub innym pisemnym zgłoszeniem udziału w naborze  
wraz z motywacją;
2)  kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
3)  kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie poświadczone przez
  kandydata za zgodność z oryginałem;
4)  kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających posiadany przez
  kandydata staż pracy - poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem, a jeżeli
  kandydat pozostaje w zatrudnieniu – zaświadczenie o okresie zatrudnienia
  (w przypadku wyboru oferty kandydata pracodawca zażąda przedłożenia oryginałów
  dokumentów wymienionych w pkt 3 i 4 w celu zweryfikowania kwalifikacji kandydata);
5)  oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
6)  oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni
  praw publicznych oraz, że nie toczy się wobec kandydata postępowanie karne;
7)  oświadczenie o niebyciu skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne
przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
lub kserokopię posiadanego ważnego  zaświadczenia potwierdzającego  spełnianie tego
warunku uzyskanego z Krajowego Rejestru Karnego;
8)  oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla jego
realizacji i dokumentacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych
osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922);
9)  spis wszystkich dokumentów składanych w ofercie przez kandydata.
 

Dokumenty zawarte w zamkniętej kopercie z podanym imieniem, nazwiskiem i adresem zwrotnym kandydata oraz z dopiskiem:
„Nabór na stanowisko Sekretarza Powiatu  Nr 6/2/4/2017” należy składać osobiście lub przesyłać na adres:
Starostwo Powiatowe w Brzezinach
Sekretariat (pok. Nr 12) parter
95-060 Brzeziny, ul. Sienkiewicza 16
w terminie do dnia:  9 maja 2017 r. do godz. 16.00
(uwaga termin zamieszony w ogłoszeniu w Brzezińskim Informatorze Samorządowym
z dnia 26.04.2017 r. został przedłużony do dnia 9 maja 2017 r. do godz. 16.00)

 

W przypadku złożenia przez kandydata dokumentów osobiście lub przesłania przez kandydata dokumentów pocztą, za datę doręczenia do Urzędu uważa się datę otrzymania tych dokumentów przez Urząd (datę wpływu do Urzędu). Dokumenty doręczone po ww. terminie składania dokumentów nie są rozpatrywane i podlegają zwrotowi.

Przez fakt złożenia swojej oferty kandydaci wyrażają zgodę na poddanie się procedurze naboru, na zasadach określonych szczegółowo w zarządzeniu Nr 10 Starosty Brzezińskiego
z dnia 10 kwietnia 2015 r. w sprawie wprowadzenia „Procedury naboru kandydatów do pracy w Starostwie Powiatowym w Brzezinach oraz zasad pracy Komisji ds. Naboru”, zwanej dalej „Procedurą naboru”. Treść powołanego zarządzenia znajduje się w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Brzezińskiego.
 

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym opublikowanie ogłoszenia jest mniejszy niż 6 %.
 

Integralną część niniejszego ogłoszenia stanowi informacja o warunkach pracy na stanowiskach urzędniczych zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu w siedzibie przy ul. Sienkiewicza 16 95-060 Brzeziny (załącznik nr 4 do Procedury naboru).

Wydział Organizacji i Kadr będzie informował (telefonicznie lub drogą elektroniczną)
o poszczególnych etapach i czynnościach naboru wyłącznie kandydatów spełniających wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze, w ciągu 14 dni od daty upływu terminu składania dokumentów.

Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane
w Wydziale Organizacji i Kadr. Kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów za potwierdzeniem odbioru. Starostwo Powiatowe w Brzezinach nie odsyła dokumentów kandydatom.

Kandydat wybrany w naborze do zatrudnienia będzie zobowiązany przedłożyć w Wydziale Organizacji i Kadr Starostwa Powiatowego w Brzezinach, najpóźniej w dniu zawarcia z nim umowy o pracę, oryginał ważnego zaświadczenia zawierającego informację o niebyciu skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, uzyskanego na koszt kandydata
z Krajowego Rejestru Karnego.

artykuł nr 7

Starostwo Powiatowe w Brzezinach z siedzibą przy ul. Sienkiewicza 16, 95 - 060 Brzeziny ogłasza nabór kandydatów do pracy na stanowisko Podinspektora/Inspektora w Wydziale Rozwoju Powiatu, Dróg, Rolnictwa i Ochrony Środowiska.

Starostwo Powiatowe w Brzezinach
z siedzibą przy ul. Sienkiewicza 16,  95 – 060 Brzeziny
ogłasza nabór kandydatów do pracy
na stanowisko
Podinspektora/Inspektora w Wydziale Rozwoju Powiatu, Dróg, Rolnictwa
i Ochrony Środowiska


 

Liczba wakatów i wymiar czasu pracy: 1 wakat (pełny wymiar czasu pracy).  
Numer ewidencyjny naboru: Nr 5/DR/3/3/2017
Data publikacji ogłoszenia: 10 marca 2017 r.
Termin składania ofert do: 23 marca 2017 r. (do godz. 16.00)


 

Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało
w szczególności:


1) prowadzenie spraw z zakresu drogownictwa i inżynierii ruchu oraz nadzoru nad stałą
i czasową organizacją ruchu drogowego;
2) prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu zarządzania drogami;
3) prowadzenie spraw związanych z inwestycjami na drogach powiatowych w zakresie przygotowywania inwestycji i sprawowania nadzoru nad ich  realizacją
i rozliczaniem.

 
Wymagania niezbędne (konieczne):
 

1) posiadanie obywatelstwa polskiego;
2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw
  publicznych;
3) nie bycie skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo
ścigane  z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) posiadanie nieposzlakowanej opinii;
5) wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach
  składanych w związku  z naborem dla potrzeb niezbędnych dla jego realizacji
  i dokumentacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych
  osobowych  (Dz. U. z 2016 r. poz. 922 );
6) wykształcenie wyższe lub średnie (preferowane wykształcenie techniczne związane
z zakresem zadań na stanowisku);
7) w przypadku stanowiska podinspektora z wykształceniem wyższym  
wymagany jest staż pracy (bez określenia minimalnego wymiaru)   
w administracji publicznej na stanowisku związanym  z zarządzaniem drogami
lub w podmiotach zajmujących się budowaniem  i utrzymywaniem dróg  
i obiektów mostowych, biurach projektowych dróg i obiektów mostowych;
8) w przypadku stanowiska podinspektora z wykształceniem średnim
wymagany jest minimum 3 - letni staż pracy w administracji
publicznej na stanowisku związanym  z zarządzaniem drogami  lub w podmiotach
zajmujących się budowaniem  i utrzymywaniem dróg  i obiektów mostowych,
biurach projektowych dróg i obiektów mostowych;
9) w przypadku stanowiska inspektora wymagane jest wykształcenie wyższe
oraz minimum  3 – letni staż pracy w administracji publicznej
  na stanowisku związanym z zarządzaniem drogami lub w podmiotach zajmujących
  się budowaniem  i utrzymywaniem dróg  i obiektów mostowych, biurach
  projektowych dróg i obiektów mostowych;
  (staż pracy, o którym mowa w pkt 7-9  powinien być poświadczony świadectwami
  pracy, a jeżeli kandydat pozostaje  w zatrudnieniu  – zaświadczeniem o okresie
  zatrudnienia);
10) bardzo dobra znajomość zagadnień z zakresu drogownictwa i inżynierii ruchu;
11) znajomość przepisów prawa w zakresie zadań realizowanych przez Wydział,
  w szczególności ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych
  (Dz. U. z 2016 r.,  poz. 1440 ze zm.) oraz umiejętność ich właściwej interpretacji
  i stosowania.


Wymagania dodatkowe (pożądane):
 

1) posiadanie biegłej znajomości obsługi komputera i innych urządzeń biurowych;
2) posiadanie wiedzy z zakresu ustaw: ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie
  powiatowym (Dz. U. z 2016 r., poz. 814 ze zm.) oraz  ustawy z dnia 14 czerwca
  1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2016 r., poz. 23
ze zm.);
3) ukończenie kursów, szkoleń z zakresu zarządzania drogami;
4) znajomość ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych  
  (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.)  oraz procedowania zamówień publicznych;
5) posiadanie prawa jazdy kategorii B;
6) łatwość komunikowania się i przekazywania informacji;
7) obowiązkowość i odpowiedzialność za wykonaną pracę;
8) posiadanie następujących cech osobowości i umiejętności psychospołecznych:
  umiejętność planowania i  organizacji pracy, odpowiedzialność, dokładność,
  bezstronność, komunikatywność, spostrzegawczość, zaangażowanie, umiejętność
  analizy i syntezy  informacji, umiejętność logicznego myślenia, odporność na stres,
  umiejętność pracy w zespole oraz kształtowania kontaktów z podmiotami
  zewnętrznymi, umiejętność reprezentowania Urzędu na zewnątrz.
 

 

Oferta kandydata musi zawierać:
 

1) CV wraz z listem motywacyjnym lub innym pisemnym zgłoszeniem udziału w naborze  
wraz z motywacją;
2)  kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
3)  kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie  poświadczone przez
kandydata za zgodność z oryginałem;
4)  kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających posiadany przez
kandydata staż pracy poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem;
(w przypadku wyboru oferty kandydata pracodawca zażąda przedłożenia oryginałów
dokumentów wymienionych w pkt 3 i 4 w celu zweryfikowania kwalifikacji kandydata);
5)  oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
6)  oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni
  praw publicznych oraz, że nie toczy się wobec kandydata postępowanie karne;
7) oświadczenie o niebyciu skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne
  przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  lub kserokopię posiadanego ważnego zaświadczenia potwierdzającego spełnianie tego
  warunku uzyskanego z Krajowego Rejestru Karnego;
8) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla jego
realizacji i dokumentacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych
osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922);
9) spis wszystkich dokumentów składanych w ofercie przez kandydata.


Dokumenty zawarte w zamkniętej kopercie z podanym imieniem, nazwiskiem i adresem zwrotnym kandydata oraz z dopiskiem:
„Nabór na stanowisko Podinspektora/Inspektora w Wydziale Rozwoju Powiatu, Dróg, Rolnictwa i Ochrony Środowiska  Nr 5/DR/3/3/2017” należy składać osobiście lub przesyłać na adres:

Starostwo Powiatowe w Brzezinach
Sekretariat (pok. Nr 12) parter
95-060 Brzeziny, ul. Sienkiewicza 16
w terminie do dnia 23 marca 2017 r. do godz. 16.00.

W przypadku złożenia przez kandydata dokumentów osobiście lub przesłania przez kandydata dokumentów pocztą, za datę doręczenia do Urzędu uważa się datę otrzymania tych dokumentów przez Urząd (datę wpływu do Urzędu). Dokumenty doręczone po ww. terminie składania dokumentów nie są rozpatrywane i podlegają zwrotowi.
Przez fakt złożenia swojej oferty kandydaci wyrażają zgodę na poddanie się procedurze naboru, na zasadach określonych szczegółowo w zarządzeniu Nr 10 Starosty Brzezińskiego
z dnia 10 kwietnia 2015 r. w sprawie wprowadzenia „Procedury naboru kandydatów do pracy w Starostwie Powiatowym w Brzezinach oraz zasad pracy Komisji ds. Naboru”, zwanej dalej „Procedurą naboru”. Treść powołanego zarządzenia znajduje się w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Brzezińskiego.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym opublikowanie ogłoszenia wynosi co najmniej 6 %.

Integralną część niniejszego ogłoszenia stanowi informacja o warunkach pracy
na stanowiskach urzędniczych zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej
oraz na tablicy informacyjnej Urzędu w siedzibie przy ul. Sienkiewicza 16, 95-060 Brzeziny (załącznik nr 4 do Procedury naboru).
Wydział Organizacji i Kadr będzie informował (telefonicznie lub drogą elektroniczną)
o poszczególnych etapach i czynnościach naboru wyłącznie kandydatów spełniających wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze, w ciągu 14 dni od daty upływu terminu składania dokumentów.
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane
w Wydziale Organizacji i Kadr. Kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów za potwierdzeniem odbioru. Starostwo Powiatowe w Brzezinach nie odsyła dokumentów kandydatom.
Kandydat wybrany w naborze do zatrudnienia będzie zobowiązany przedłożyć w Wydziale Organizacji i Kadr Starostwa Powiatowego w Brzezinach, najpóźniej w dniu zawarcia z nim umowy o pracę, oryginał ważnego zaświadczenia zawierającego informację o niebyciu skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, uzyskanego na koszt kandydata
z Krajowego Rejestru Karnego.
Osoba wyłoniona w naborze  może zostać skierowana do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem.

Załączniki:
Załącznik 15 KB
artykuł nr 8

Starostwo Powiatowe w Brzezinach z siedzibą przy ul. Sienkiewicza 16, 95 - 060 Brzeziny ogłasza nabór kandydatów do pracy na stanowisko Powiatowego Rzecznika Konsumentów.

Starostwo Powiatowe w Brzezinach
z siedzibą przy ul. Sienkiewicza 16  95 – 060 Brzeziny
ogłasza nabór kandydatów do pracy

na stanowisko
Powiatowego Rzecznika Konsumentów  


Liczba wakatów i wymiar czasu pracy: 1 wakat (1/4 wymiaru czasu pracy ).  
Numer ewidencyjny naboru: Nr 4/1/2/2017
Data publikacji ogłoszenia: 22 lutego 2017 r.
Termin składania ofert do: 6 marca 2017 r. do godz. 16.00

 

Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało
w szczególności:

1) zapewnienie bezpłatnego poradnictwa konsumenckiego i informacji prawnej w zakresie
  ochrony interesów konsumentów;
2) składanie wniosków w sprawie stanowienia i zmiany przepisów prawa miejscowego
  w zakresie ochrony interesów konsumentów;
3) występowanie do przedsiębiorców w sprawach ochrony praw i interesów konsumentów;
4) współdziałanie z właściwymi miejscowo delegaturami Urzędu Ochrony Konkurencji
  i Konsumentów, organami Inspekcji Handlowej oraz organizacjami konsumenckimi;
5) sporządzanie sprawozdań ze swojej działalności;
6) przekazywanie delegaturom  Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wniosków
  i sygnalizowanie problemów dotyczących ochrony konsumentów, wymagających podjęcia
  stosownych działań przez organy administracji rządowej;
7) wytaczanie powództw na rzecz konsumentów oraz wstępowanie, za ich zgodą
  do toczącego się postępowania w sprawach o ochronę interesów konsumentów;
8) wykonywanie innych zadań określonych w ustawie z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie
konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2017 r., poz. 229) lub przepisach odrębnych.

Wymagania niezbędne (konieczne):

1) posiadanie obywatelstwa polskiego;
2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw
  publicznych;
3) niebycie skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
  z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) posiadanie nieposzlakowanej opinii;
5) wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach
  składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla jego realizacji
  i dokumentacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia1997 r. o ochronie danych osobowych
  (Dz. U. z 2016 r., poz. 922);
6) wykształcenie wyższe, w szczególności prawnicze lub ekonomiczne;
7) posiadanie co najmniej pięcioletniego stażu pracy, w tym na stanowisku kierowniczym
  lub samodzielnym;
8) posiadanie wiedzy na temat zadań realizowanych przez Powiatowego Rzecznika
Konsumentów;
9) posiadanie doświadczenia w zakresie poradnictwa, w tym szkoleniowo – informacyjnego
z zakresu wynikającego z obowiązków Powiatowego Rzecznika Konsumentów;
10) umiejętność obsługi komputera.
 

Wymagania dodatkowe (pożądane):

1) doświadczenie w pracy w administracji publicznej;
2) ukończenie kursów, szkoleń z zakresu ochrony konkurencji i konsumentów;
3) posiadanie doświadczenia w przygotowywaniu dokumentacji sądowej;
4) znajomość ustaw: ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów
(Dz .U. z 2017 r., poz. 229), ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz.U.
z 2016 r., poz. 380 ze zm.), ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania
administracyjnego (Dz. U. z 2016 r., poz. 23 ze zm.), ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r.
o Inspekcji Handlowej (Dz. U. z 2016 r., poz. 1059 ze zm.), ustawy z dnia 16 kwietnia
1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. z 2003 r., Nr 153, poz. 1503 ze zm.)
5)  łatwość komunikowania się i przekazywania informacji;
6)  obowiązkowość i odpowiedzialność za wykonaną pracę;
7)  zdolność do kreatywnego i innowacyjnego myślenia, zaangażowanie, dokładność,
sumienność, odporność na stres, umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy własnej,
umiejętność kształtowania kontaktów z podmiotem zewnętrznym, umiejętność
reprezentowania Urzędu na zewnątrz;
8) umiejętność interpretowania przepisów prawnych.
 

Oferta kandydata musi zawierać:

1) CV wraz z listem motywacyjnym lub innym pisemnym zgłoszeniem udziału w naborze  
wraz z motywacją;
2)  kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
3)  kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie poświadczone przez
  kandydata za zgodność z oryginałem;
4)  kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających posiadany przez
  kandydata staż pracy - poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem, a jeżeli
  kandydat pozostaje w zatrudnieniu – zaświadczenie o okresie zatrudnienia
  (w przypadku wyboru oferty kandydata pracodawca zażąda przedłożenia oryginałów
  dokumentów wymienionych w pkt 3 i 4 w celu zweryfikowania kwalifikacji kandydata);
5)  oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
6)  oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni
  praw publicznych oraz, że nie toczy się wobec kandydata postępowanie karne;
7)  oświadczenie o niebyciu skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne
przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
lub kserokopię posiadanego ważnego  zaświadczenia potwierdzającego  spełnianie tego
warunku uzyskanego z Krajowego Rejestru Karnego;
8)  oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla jego
realizacji i dokumentacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych
osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922);
9)  spis wszystkich dokumentów składanych w ofercie przez kandydata.

Dokumenty zawarte w zamkniętej kopercie z podanym imieniem, nazwiskiem i adresem zwrotnym kandydata oraz z dopiskiem:
„Nabór na stanowisko Powiatowego Rzecznika Konsumentów  Nr 4/1/2/2017” należy składać osobiście lub przesyłać na adres:
Starostwo Powiatowe w Brzezinach
Sekretariat (pok. Nr 12) parter
95-060 Brzeziny, ul. Sienkiewicza 16
w terminie do dnia:  6 marca 2017 r. do godz. 16.00

W przypadku złożenia przez kandydata dokumentów osobiście lub przesłania przez kandydata dokumentów pocztą, za datę doręczenia do Urzędu uważa się datę otrzymania tych dokumentów przez Urząd (datę wpływu do Urzędu). Dokumenty doręczone po ww. terminie składania dokumentów nie są rozpatrywane i podlegają zwrotowi.
Przez fakt złożenia swojej oferty kandydaci wyrażają zgodę na poddanie się procedurze naboru, na zasadach określonych szczegółowo w zarządzeniu Nr 10 Starosty Brzezińskiego
z dnia 10 kwietnia 2015 r. w sprawie wprowadzenia „Procedury naboru kandydatów do pracy w Starostwie Powiatowym w Brzezinach oraz zasad pracy Komisji ds. Naboru”, zwanej dalej „Procedurą naboru”. Treść powołanego zarządzenia znajduje się w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Brzezińskiego.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym opublikowanie ogłoszenia wynosi co najmniej 6 %.

Integralną część niniejszego ogłoszenia stanowi informacja o warunkach pracy na stanowiskach urzędniczych zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu w siedzibie przy ul. Sienkiewicza 16 95-060 Brzeziny (załącznik nr 4 do Procedury naboru).
Wydział Organizacji i Kadr będzie informował (telefonicznie lub drogą elektroniczną)
o poszczególnych etapach i czynnościach naboru wyłącznie kandydatów spełniających wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze, w ciągu 14 dni od daty upływu terminu składania dokumentów.
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane
w Wydziale Organizacji i Kadr. Kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów za potwierdzeniem odbioru. Starostwo Powiatowe w Brzezinach nie odsyła dokumentów kandydatom.
Kandydat wybrany w naborze do zatrudnienia będzie zobowiązany przedłożyć w Wydziale Organizacji i Kadr Starostwa Powiatowego w Brzezinach, najpóźniej w dniu zawarcia z nim umowy o pracę, oryginał ważnego zaświadczenia zawierającego informację o niebyciu skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, uzyskanego na koszt kandydata
z Krajowego Rejestru Karnego.
Osoba wyłoniona w naborze  może zostać skierowana do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem.

Załączniki:
Załącznik 15 KB
artykuł nr 9

Starostwo Powiatowe w Brzezinach z siedzibą przy ul. Sienkiewicza 16, 95 - 060 Brzeziny ogłasza nabór kandydatów do pracy na stanowisko Podinspektora/Inspektora w Wydziale Rozwoju Powiatu, Dróg, Rolnictwa i Ochrony Środowiska.

Starostwo Powiatowe w Brzezinach
z siedzibą przy ul. Sienkiewicza 16,  95 – 060 Brzeziny
ogłasza nabór kandydatów do pracy
na stanowisko
Podinspektora/Inspektora w Wydziale Rozwoju Powiatu, Dróg, Rolnictwa
i Ochrony Środowiska

 

Liczba wakatów i wymiar czasu pracy: 1 wakat (pełny wymiar czasu pracy).  
Numer ewidencyjny naboru: Nr 3/DR/2/2/2017
Data publikacji ogłoszenia: 14 lutego 2017 r.
Termin składania ofert do: 24 lutego 2017 r. (do godz. 16.00)

 

Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało w szczególności:
1) prowadzenie spraw z zakresu drogownictwa i inżynierii ruchu oraz nadzoru nad stałą
  i czasową organizacją ruchu drogowego;
2) prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu zarządzania drogami;
3) prowadzenie spraw związanych z inwestycjami na drogach powiatowych w zakresie
 przygotowywania inwestycji i sprawowania nadzoru nad ich  realizacją
i rozliczaniem.
 
Wymagania niezbędne (konieczne):

1) posiadanie obywatelstwa polskiego;
2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw
  publicznych;
3) nie bycie skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo
ścigane  z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) posiadanie nieposzlakowanej opinii;
5) wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach
  składanych w związku  z naborem dla potrzeb niezbędnych dla jego realizacji
  i dokumentacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych
  osobowych  (Dz. U. z 2016 r. poz. 922 );
6) wykształcenie wyższe lub średnie (preferowane wykształcenie techniczne związane
z zakresem zadań na stanowisku);
7) w przypadku stanowiska podinspektora z wykształceniem wyższym  
wymagany jest staż pracy (bez określenia minimalnego wymiaru  - preferowany
w administracji publicznej na stanowisku związanym  z zarządzaniem drogami
lub w podmiotach zajmujących się budowaniem  i utrzymywaniem dróg  
i obiektów mostowych, biurach projektowych dróg i obiektów);
8) w przypadku stanowiska podinspektora z wykształceniem średnim
wymagany jest minimum 3 - letni staż pracy (preferowany  w administracji
publicznej na stanowisku związanym  z zarządzaniem drogami  lub w podmiotach
zajmujących się budowaniem  i utrzymywaniem dróg  i obiektów mostowych,
biurach projektowych dróg i obiektów);
9) w przypadku stanowiska inspektora wymagane jest wykształcenie wyższe
oraz minimum  3 – letni staż pracy (preferowany w administracji publicznej
  na stanowisku związanym z zarządzaniem drogami lub w podmiotach zajmujących
  się budowaniem  i utrzymywaniem dróg  i obiektów mostowych, biurach
  projektowych dróg i obiektów mostowych);
  (staż pracy, o którym mowa w pkt 7-9  powinien być poświadczony świadectwami
  pracy, a jeżeli kandydat pozostaje  w zatrudnieniu  – zaświadczeniem o okresie
  zatrudnienia);
10) bardzo dobra znajomość zagadnień z zakresu drogownictwa i inżynierii ruchu;
11) znajomość przepisów prawa w zakresie zadań realizowanych przez Wydział,
  w szczególności ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych
  (Dz. U. z 2016 r.,  poz. 1440 ze zm.) oraz umiejętność ich właściwej interpretacji
  i stosowania.


Wymagania dodatkowe (pożądane):

1) posiadanie biegłej znajomości obsługi komputera i innych urządzeń biurowych;
2) posiadanie wiedzy z zakresu ustaw: ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie
  powiatowym (Dz. U. z 2016 r., poz. 814 ze zm.) oraz  ustawy z dnia 14 czerwca
  1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2016 r., poz. 23
ze zm.);
3) ukończenie kursów, szkoleń z zakresu zarządzania drogami;
4) znajomość ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych  
  (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.)  oraz procedowania zamówień publicznych;
5) posiadanie prawa jazdy kategorii B;
6) łatwość komunikowania się i przekazywania informacji;
7) obowiązkowość i odpowiedzialność za wykonaną pracę;
8) posiadanie następujących cech osobowości i umiejętności psychospołecznych:
  umiejętność planowania i  organizacji pracy, odpowiedzialność, dokładność,
  bezstronność, komunikatywność, spostrzegawczość, zaangażowanie, umiejętność
  analizy i syntezy  informacji, umiejętność logicznego myślenia, odporność na stres,
  umiejętność pracy w zespole oraz kształtowania kontaktów z podmiotami
  zewnętrznymi, umiejętność reprezentowania Urzędu na zewnątrz.

 

Oferta kandydata musi zawierać:

1) CV wraz z listem motywacyjnym lub innym pisemnym zgłoszeniem udziału w naborze  
wraz z motywacją;
2)  kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
3)  kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie  poświadczone przez
kandydata za zgodność z oryginałem;
4)  kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających posiadany przez
kandydata staż pracy poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem;
(w przypadku wyboru oferty kandydata pracodawca zażąda przedłożenia oryginałów
dokumentów wymienionych w pkt 3 i 4 w celu zweryfikowania kwalifikacji kandydata);
5)  oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
6) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni
  praw publicznych oraz, że nie toczy się wobec kandydata postępowanie karne;
7) oświadczenie o niebyciu skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne
  przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  lub kserokopię posiadanego ważnego zaświadczenia potwierdzającego spełnianie tego
  warunku uzyskanego z Krajowego Rejestru Karnego;
8) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla jego
realizacji i dokumentacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych
osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922);
9) spis wszystkich dokumentów składanych w ofercie przez kandydata.


Dokumenty zawarte w zamkniętej kopercie z podanym imieniem, nazwiskiem i adresem zwrotnym kandydata oraz z dopiskiem:


„Nabór na stanowisko Podinspektora/Inspektora w Wydziale Rozwoju Powiatu, Dróg, Rolnictwa i Ochrony Środowiska  Nr 3/DR/2/2/2017” należy składać osobiście lub przesyłać na adres:

Starostwo Powiatowe w Brzezinach
Sekretariat (pok. Nr 12) parter
95-060 Brzeziny, ul. Sienkiewicza 16
w terminie do dnia 24 lutego 2017 r. do godz. 16.00.

W przypadku złożenia przez kandydata dokumentów osobiście lub przesłania przez kandydata dokumentów pocztą, za datę doręczenia do Urzędu uważa się datę otrzymania tych dokumentów przez Urząd (datę wpływu do Urzędu). Dokumenty doręczone po ww. terminie składania dokumentów nie są rozpatrywane i podlegają zwrotowi.
Przez fakt złożenia swojej oferty kandydaci wyrażają zgodę na poddanie się procedurze naboru, na zasadach określonych szczegółowo w zarządzeniu Nr 10 Starosty Brzezińskiego
z dnia 10 kwietnia 2015 r. w sprawie wprowadzenia „Procedury naboru kandydatów do pracy w Starostwie Powiatowym w Brzezinach oraz zasad pracy Komisji ds. Naboru”, zwanej dalej „Procedurą naboru”. Treść powołanego zarządzenia znajduje się w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Brzezińskiego.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym opublikowanie ogłoszenia wynosi co najmniej 6 %.

Integralną część niniejszego ogłoszenia stanowi informacja o warunkach pracy
na stanowiskach urzędniczych zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej
oraz na tablicy informacyjnej Urzędu w siedzibie przy ul. Sienkiewicza 16, 95-060 Brzeziny (załącznik nr 4 do Procedury naboru).
Wydział Organizacji i Kadr będzie informował (telefonicznie lub drogą elektroniczną)
o poszczególnych etapach i czynnościach naboru wyłącznie kandydatów spełniających wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze, w ciągu 14 dni od daty upływu terminu składania dokumentów.
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane
w Wydziale Organizacji i Kadr. Kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów za potwierdzeniem odbioru. Starostwo Powiatowe w Brzezinach nie odsyła dokumentów kandydatom.
Kandydat wybrany w naborze do zatrudnienia będzie zobowiązany przedłożyć w Wydziale Organizacji i Kadr Starostwa Powiatowego w Brzezinach, najpóźniej w dniu zawarcia z nim umowy o pracę, oryginał ważnego zaświadczenia zawierającego informację o niebyciu skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, uzyskanego na koszt kandydata
z Krajowego Rejestru Karnego.
Osoba wyłoniona w naborze  może zostać skierowana do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem.

Załączniki:
Załącznik 15 KB
artykuł nr 10

Starostwo Powiatowe w Brzezinach z siedzibą przy ul. Sienkiewicza 16, 95 - 060 Brzeziny ogłasza nabór kandydatów do pracy na stanowisko Informatyka w Wydziale Organizacji i Kadr

Starostwo Powiatowe w Brzezinach
z siedzibą przy ul. Sienkiewicza 16  95 – 060 Brzeziny
ogłasza nabór kandydatów do pracy
na stanowisko
Informatyka w Wydziale Organizacji i Kadr


Liczba wakatów i wymiar czasu pracy: 1 wakat (pełny wymiar czasu pracy).  
Numer ewidencyjny naboru: Nr 2/OK/1/2/2017
Data publikacji ogłoszenia: 10 lutego 2017 r.
Termin składania ofert do: 21 lutego 2017 r. do godz. 16.00

 

   Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało
w szczególności:

1) administrowanie systemem informatycznym i koordynowanie procesu informatyzacji
urzędu;
2) obsługa techniczna platformy e – PUAP;
3) administrowanie bazami danych oraz zapewnienie ich ochrony, w tym wykonywanie zadań administratora bezpieczeństwa informacji, zabezpieczanie baz danych i przesyłu danych w systemach informatycznych;
4) zabezpieczenie prawidłowego działania poczty elektronicznej;
5) zapewnienie dostępu i nadzór nad działaniem usług internetowych, w tym prowadzenie
  ustaleń z dostawcami Internetu;
6) bieżąca kontrola i właściwe reagowanie na przypadki naruszenia bezpieczeństwa systemów informatycznych;
7) zapewnienie właściwego funkcjonowania strony internetowej Starostwa, strony Biuletynu
  Informacji Publicznej i poczty elektronicznej;
8) planowanie i dokonywanie zakupów sprzętu komputerowego i programów komputerowych dla Starostwa;
9) kontrola usług gwarancyjnych i pogwarancyjnych dotyczących sprzętu teleinformatycznego;
10) kontrola licencji i legalności oprogramowania i prowadzenie ich ewidencji;
11) instalowanie i konfigurowanie stanowisk komputerowych oraz przydzielanie praw
  do korzystania z zasobów sieciowych, prowadzenie ewidencji haseł i ich aktualizacja;
12) sprawowanie nadzoru i kontroli nad wykorzystywaniem sprzętu komputerowego;
13) zarządzanie identyfikatorami i hasłami użytkowników;
14) nadzór nad wykonywaniem kopii awaryjnych i ich przechowywaniem oraz okresowym
  sprawdzaniem ich dalszej przydatności do odtwarzania danych w przypadku awarii
  systemu;
15) ustalanie potrzeb w zakresie awaryjnego zasilania komputerów oraz innych procedur
  określających częstotliwość ich zmiany zgodnie z wytycznymi zawartymi w instrukcji
  określającej sposób zarządzania systemem informatycznym służącym do przetwarzania
  danych osobowych, ze szczególnym uwzględnieniem wymogów bezpieczeństwa
  informacji;
16) dokonywanie oceny stanu technicznego sprzętu i niezwłoczne reagowanie na zgłaszane
  awarie poprzez wykonywanie drobnych napraw lub kierowanie uszkodzonego sprzętu
  do naprawy;
17) prowadzenie ewidencji sprzętu komputerowego i oprogramowania;
18) przygotowywanie opisu technicznego do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  w przypadku ogłaszania przetargów na zakup sprzętu komputerowego i innego sprzętu
  objętego nadzorem pracownika;
19) nadzór nad urządzeniami drukującymi (kserokopiarki, faksy, drukarki);
20) ewidencja zakupów i zużycia materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących;
21) prowadzenie szkoleń pracowników w zakresie właściwego użytkowania sprzętu
  komputerowego.

 

Wymagania niezbędne (konieczne):

1) posiadanie obywatelstwa polskiego;
2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw
  publicznych;
3) niebycie skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
  z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) posiadanie nieposzlakowanej opinii;
5) wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach
  składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla jego realizacji
  i dokumentacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia1997 r. o ochronie danych osobowych
  (Dz. U. z 2016 r., poz. 922);
6) wykształcenie co najmniej średnie z trzyletnim stażem pracy związanym z obsługą
informatyczną lub wyższe informatyczne (I lub II stopnia);
7) bardzo dobra znajomość komputerów PC, systemów operacyjnych, pakietów biurowych,
  aplikacji poczty elektronicznej;
8) posiadanie wiedzy niezbędnej do zarządzania siecią informatyczną;
9) umiejętność pracy w zespole.

 

Wymagania dodatkowe (pożądane):

1) praktyczne doświadczenie w diagnozowaniu i rozwiązywaniu problemów
  informatycznych;
2) znajomość przepisów związanych z własnością intelektualną (dotyczy licencji
  oprogramowania komputerowego);
3) znajomość przepisów prawa w zakresie ochrony danych osobowych (ustawa z dnia
  29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922), ochrony
  informacji niejawnych (ustawa z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych
  (Dz. U. z 2016 r., poz. 1764 ze zm.),  dostępu  do informacji publicznej (ustawa
  z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2016 r., poz. 1764)
  oraz znajomość przepisów ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji
  działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014  r., poz. 1114
  ze zm.) w zakresie dotyczącym zadań powiatu;
4) łatwość komunikowania się i przekazywania informacji;
5) obowiązkowość i odpowiedzialność za wykonaną pracę;
6) zdolność do kreatywnego i innowacyjnego myślenia, zaangażowanie, dokładność,
  sumienność, odporność na stres, umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy własnej
  i innych osób, zdolności analityczne, umiejętność pracy kształtowania kontaktów
  z podmiotem zewnętrznym, umiejętność reprezentowania Urzędu na zewnątrz;
7) znajomość języka angielskiego w zakresie podstawowym.

 

Oferta kandydata musi zawierać:

1) CV wraz z listem motywacyjnym lub innym pisemnym zgłoszeniem udziału w naborze  
wraz z motywacją;
2)  kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
3)  kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie poświadczone przez
  kandydata za zgodność z oryginałem;
4)  kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających posiadany przez
  kandydata staż pracy - poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem, a jeżeli
  kandydat pozostaje w zatrudnieniu – zaświadczenie o okresie zatrudnienia
  (w przypadku wyboru oferty kandydata pracodawca zażąda przedłożenia oryginałów
  dokumentów wymienionych w pkt 3 i 4 w celu zweryfikowania kwalifikacji kandydata);
5)  oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
6)  oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni
  praw publicznych oraz, że nie toczy się wobec kandydata postępowanie karne;
7)  oświadczenie o niebyciu skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne
przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
lub kserokopię posiadanego ważnego  zaświadczenia potwierdzającego  spełnianie tego
warunku uzyskanego z Krajowego Rejestru Karnego;
8)  oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla jego
realizacji i dokumentacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych
osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922);
9)  spis wszystkich dokumentów składanych w ofercie przez kandydata.

 

Dokumenty zawarte w zamkniętej kopercie z podanym imieniem, nazwiskiem i adresem zwrotnym kandydata oraz z dopiskiem:
„Nabór na stanowisko informatyka  Nr 2/OK/1/2/2017” należy składać osobiście lub przesyłać na adres:
Starostwo Powiatowe w Brzezinach
Sekretariat (pok. Nr 12) parter
95-060 Brzeziny, ul. Sienkiewicza 16
w terminie do dnia:  21 lutego 2017 r. do godz. 16.00

 

W przypadku złożenia przez kandydata dokumentów osobiście lub przesłania przez kandydata dokumentów pocztą, za datę doręczenia do Urzędu uważa się datę otrzymania tych dokumentów przez Urząd (datę wpływu do Urzędu). Dokumenty doręczone po ww. terminie składania dokumentów nie są rozpatrywane i podlegają zwrotowi.
Przez fakt złożenia swojej oferty kandydaci wyrażają zgodę na poddanie się procedurze naboru, na zasadach określonych szczegółowo w zarządzeniu Nr 10 Starosty Brzezińskiego
z dnia 10 kwietnia 2015 r. w sprawie wprowadzenia „Procedury naboru kandydatów do pracy w Starostwie Powiatowym w Brzezinach oraz zasad pracy Komisji ds. Naboru”, zwanej dalej „Procedurą naboru”. Treść powołanego zarządzenia znajduje się w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Brzezińskiego.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym opublikowanie ogłoszenia wynosi co najmniej 6 %.

Integralną część niniejszego ogłoszenia stanowi informacja o warunkach pracy na stanowiskach urzędniczych zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu w siedzibie przy ul. Sienkiewicza 16 95-060 Brzeziny (załącznik nr 4 do Procedury naboru).
Wydział Organizacji i Kadr będzie informował (telefonicznie lub drogą elektroniczną)
o poszczególnych etapach i czynnościach naboru wyłącznie kandydatów spełniających wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze, w ciągu 14 dni od daty upływu terminu składania dokumentów.
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane
w Wydziale Organizacji i Kadr. Kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów za potwierdzeniem odbioru. Starostwo Powiatowe w Brzezinach nie odsyła dokumentów kandydatom.
Kandydat wybrany w naborze do zatrudnienia będzie zobowiązany przedłożyć w Wydziale Organizacji i Kadr Starostwa Powiatowego w Brzezinach, najpóźniej w dniu zawarcia z nim umowy o pracę, oryginał ważnego zaświadczenia zawierającego informację o niebyciu skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, uzyskanego na koszt kandydata
z Krajowego Rejestru Karnego.
Osoba wyłoniona w naborze  może zostać skierowana do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem.

Załączniki:
Załącznik 15 KB