artykuł nr 1

Stanowisko kontroli finansowej

STAROSTWO POWIATOWE W BRZEZINACH
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY


 Specjalisty (stanowisko kontroli finansowej) w wymiarze 1 etatu

1.Wymagania niezbędne:
a)posiadanie obywatelstwa polskiego;
b)niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie;
c)korzystanie z pełni praw publicznych i posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych;
d)ukończenie co najmniej średniej, policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej i posiadanie co najmniej 6 – letniego stażu pracy w księgowości.


2.Wymagania dodatkowe:
a)ukończenie kursów lub szkoleń w zakresie kontroli finansowej;
b)posiadanie stażu pracy związanego z kontrolą finansów publicznych;
c)posiadanie wiedzy z zakresu ustaw: o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, prawa zamówień publicznych, ustawy o samorządzie powiatowym oraz z zakresu technik prowadzenia kontroli;
d)kreatywność, komunikatywność, wytrwałość sumienność, dobra organizacja pracy, umiejętność analizy, oceny, selekcji informacji, logicznego myślenia.


3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a)prowadzenie kontroli z upoważnienia Starosty w Starostwie i jednostkach organizacyjnych powiatu w zakresie: pobierania i gromadzenia środków publicznych, gospodarowania mieniem, celowości zaciągania zobowiązań finansowych i dokonywania wydatków ze środków publicznych, przestrzegania uregulowań prawnych wynikających z ustaw, rozporządzeń, zarządzeń i innych aktów prawnych, prawidłowości prowadzenia dokumentacji; 
b)sporządzanie protokołów z przeprowadzonych kontroli zawierających wyniki kontroli, opis stanu faktycznego stwierdzonego w toku kontroli, ustalone nieprawidłowości z uwzględnieniem przyczyn, zakresu i skutków tych nieprawidłowości;
c)przygotowywanie projektów zaleceń pokontrolnych zawierających wskazane uchybienia i nieprawidłowości, wniosków zmierzających do ich usunięcia oraz do usprawnienia działalności; d)analiza odpowiedzi na zalecenia pokontrolne oraz sprawdzanie stopnia realizacji wydanych zaleceń;
e)opracowywanie projektów planów kontroli.
 
4.Wymagane dokumenty:
a)list motywacyjny;
b)CV – curriculum vitae;
c)kserokopie świadectw pracy;
d)kserokopie świadectw i dyplomów potwierdzających wykształcenie;
e)kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach lub szkoleniach;
f)oryginał kwestionariusza osobowego;
g)oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie lub kserokopia posiadanego, ważnego zaświadczenia zawierającego informację o niekaralności uzyskanego z Krajowego Rejestru Karnego;
h) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych.
           
           
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Brzezinach ul. Sienkiewicza 16 95-060 Brzeziny, pocztą elektroniczną na adres: wladze@powiat-brzeziny.wici.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Starostwa z dopiskiem: „dotyczy naboru na stanowisko specjalisty (stanowisko kontroli finansowej)” w terminie do dnia 14 listopada 2006 r. Aplikacje, które wpłyną
do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.powiat-brzeziny.4bip.pl oraz na tablicy ogłoszeń Starostwa przy ul. Sienkiewicza 16.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 926 ze zm.) oraz ustawa z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 124, poz. 1593 ze zm.).