artykuł nr 1

Stanowisko kontroli finansowej


STAROSTWO POWIATOWE W BRZEZINACH
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Inspektora (stanowisko kontroli finansowej) w wymiarze ½ etatu
                                                                                

1 Wymagania niezbędne:
a) posiadanie obywatelstwa polskiego;
b) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie;
c) korzystanie z pełni praw publicznych i posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych;
d) posiadanie wykształcenia wyższego (preferowane ekonomiczne).


2. Wymagania dodatkowe:
a) ukończenie kursów lub szkoleń w zakresie kontroli finansowej;
b) ukończenie studiów podyplomowych w zakresie rachunkowości lub finansów;
c) posiadanie co najmniej rocznego stażu pracy na stanowisku związanym z kontrolą lub księgowością;
d) posiadanie wiedzy z zakresu ustaw: o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, prawa zamówień publicznych, ustawy o samorządzie powiatowym oraz z zakresu technik prowadzenia kontroli;
e) kreatywność, komunikatywność, wytrwałość sumienność, dobra organizacja pracy, umiejętność analizy, oceny, selekcji informacji, logicznego myślenia.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) prowadzenie kontroli z upoważnienia Starosty w Starostwie i jednostkach organizacyjnych powiatu w zakresie: pobierania i gromadzenia środków publicznych, gospodarowania mieniem, celowości zaciągania zobowiązań finansowych i dokonywania wydatków ze środków publicznych, przestrzegania uregulowań prawnych wynikających z ustaw, rozporządzeń, zarządzeń i innych aktów prawnych, prawidłowości prowadzenia dokumentacji; 
b) sporządzanie protokołów z przeprowadzonych kontroli zawierających wyniki kontroli, opis stanu faktycznego stwierdzonego w toku kontroli, ustalone nieprawidłowości z uwzględnieniem przyczyn, zakresu i skutków tych nieprawidłowości;
c)  przygotowywanie projektów zaleceń pokontrolnych zawierających wskazane uchybienia i nieprawidłowości, wniosków zmierzających do ich usunięcia oraz do usprawnienia działalności;
d)  analiza odpowiedzi na zalecenia pokontrolne oraz sprawdzanie stopnia realizacji wydanych zaleceń;
e)  opracowywanie projektów planów kontroli.
 
4. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny;
b) CV – curriculum vitae;
c) kserokopie świadectw pracy;
d) kserokopie świadectw i dyplomów potwierdzających wykształcenie;
e) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach lub szkoleniach;
f) oryginał kwestionariusza osobowego;
g) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie lub kserokopia posiadanego, ważnego zaświadczenia zawierającego informację o niekaralności uzyskanego z Krajowego Rejestru Karnego;
h) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i posiadaniu pełnej zdolnoścido czynności prawnych.
            
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Brzezinach ul. Sienkiewicza 16 95-060 Brzeziny, pocztą elektroniczną na adres: wladze@powiat-brzeziny.wici.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Starostwa z dopiskiem: „dotyczy naboru na stanowisko specjalisty (stanowisko kontroli finansowej)” w terminie do dnia 4 października 2006 r. Aplikacje, które wpłyną  do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.powiat-brzeziny.4bip.pl oraz na tablicy ogłoszeń Starostwa przy ul. Sienkiewicza 16.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 926 ze zm.) oraz ustawa z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 124, poz. 1593 ze zm.).

Załączniki:
Kwestionariusz osobowy27 KB