artykuł nr 1

Starostwo Powiatowe w Brzezinach z siedzibą przy ul. Sienkiewicza 16, 95 - 060 Brzeziny ogłasza nabór kandydatów do pracy na stanowisko Podinspektora/Inspektora w Wydziale Rozwoju Powiatu, Dróg, Rolnictwa i Ochrony Środowiska.

Starostwo Powiatowe w Brzezinach
z siedzibą przy ul. Sienkiewicza 16,  95 – 060 Brzeziny
ogłasza nabór kandydatów do pracy
na stanowisko
Podinspektora/Inspektora w Wydziale Rozwoju Powiatu, Dróg, Rolnictwa
i Ochrony Środowiska


 

Liczba wakatów i wymiar czasu pracy: 1 wakat (pełny wymiar czasu pracy).  
Numer ewidencyjny naboru: Nr 5/DR/3/3/2017
Data publikacji ogłoszenia: 10 marca 2017 r.
Termin składania ofert do: 23 marca 2017 r. (do godz. 16.00)


 

Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało
w szczególności:


1) prowadzenie spraw z zakresu drogownictwa i inżynierii ruchu oraz nadzoru nad stałą
i czasową organizacją ruchu drogowego;
2) prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu zarządzania drogami;
3) prowadzenie spraw związanych z inwestycjami na drogach powiatowych w zakresie przygotowywania inwestycji i sprawowania nadzoru nad ich  realizacją
i rozliczaniem.

 
Wymagania niezbędne (konieczne):
 

1) posiadanie obywatelstwa polskiego;
2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw
  publicznych;
3) nie bycie skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo
ścigane  z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) posiadanie nieposzlakowanej opinii;
5) wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach
  składanych w związku  z naborem dla potrzeb niezbędnych dla jego realizacji
  i dokumentacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych
  osobowych  (Dz. U. z 2016 r. poz. 922 );
6) wykształcenie wyższe lub średnie (preferowane wykształcenie techniczne związane
z zakresem zadań na stanowisku);
7) w przypadku stanowiska podinspektora z wykształceniem wyższym  
wymagany jest staż pracy (bez określenia minimalnego wymiaru)   
w administracji publicznej na stanowisku związanym  z zarządzaniem drogami
lub w podmiotach zajmujących się budowaniem  i utrzymywaniem dróg  
i obiektów mostowych, biurach projektowych dróg i obiektów mostowych;
8) w przypadku stanowiska podinspektora z wykształceniem średnim
wymagany jest minimum 3 - letni staż pracy w administracji
publicznej na stanowisku związanym  z zarządzaniem drogami  lub w podmiotach
zajmujących się budowaniem  i utrzymywaniem dróg  i obiektów mostowych,
biurach projektowych dróg i obiektów mostowych;
9) w przypadku stanowiska inspektora wymagane jest wykształcenie wyższe
oraz minimum  3 – letni staż pracy w administracji publicznej
  na stanowisku związanym z zarządzaniem drogami lub w podmiotach zajmujących
  się budowaniem  i utrzymywaniem dróg  i obiektów mostowych, biurach
  projektowych dróg i obiektów mostowych;
  (staż pracy, o którym mowa w pkt 7-9  powinien być poświadczony świadectwami
  pracy, a jeżeli kandydat pozostaje  w zatrudnieniu  – zaświadczeniem o okresie
  zatrudnienia);
10) bardzo dobra znajomość zagadnień z zakresu drogownictwa i inżynierii ruchu;
11) znajomość przepisów prawa w zakresie zadań realizowanych przez Wydział,
  w szczególności ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych
  (Dz. U. z 2016 r.,  poz. 1440 ze zm.) oraz umiejętność ich właściwej interpretacji
  i stosowania.


Wymagania dodatkowe (pożądane):
 

1) posiadanie biegłej znajomości obsługi komputera i innych urządzeń biurowych;
2) posiadanie wiedzy z zakresu ustaw: ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie
  powiatowym (Dz. U. z 2016 r., poz. 814 ze zm.) oraz  ustawy z dnia 14 czerwca
  1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2016 r., poz. 23
ze zm.);
3) ukończenie kursów, szkoleń z zakresu zarządzania drogami;
4) znajomość ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych  
  (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.)  oraz procedowania zamówień publicznych;
5) posiadanie prawa jazdy kategorii B;
6) łatwość komunikowania się i przekazywania informacji;
7) obowiązkowość i odpowiedzialność za wykonaną pracę;
8) posiadanie następujących cech osobowości i umiejętności psychospołecznych:
  umiejętność planowania i  organizacji pracy, odpowiedzialność, dokładność,
  bezstronność, komunikatywność, spostrzegawczość, zaangażowanie, umiejętność
  analizy i syntezy  informacji, umiejętność logicznego myślenia, odporność na stres,
  umiejętność pracy w zespole oraz kształtowania kontaktów z podmiotami
  zewnętrznymi, umiejętność reprezentowania Urzędu na zewnątrz.
 

 

Oferta kandydata musi zawierać:
 

1) CV wraz z listem motywacyjnym lub innym pisemnym zgłoszeniem udziału w naborze  
wraz z motywacją;
2)  kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
3)  kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie  poświadczone przez
kandydata za zgodność z oryginałem;
4)  kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających posiadany przez
kandydata staż pracy poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem;
(w przypadku wyboru oferty kandydata pracodawca zażąda przedłożenia oryginałów
dokumentów wymienionych w pkt 3 i 4 w celu zweryfikowania kwalifikacji kandydata);
5)  oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
6)  oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni
  praw publicznych oraz, że nie toczy się wobec kandydata postępowanie karne;
7) oświadczenie o niebyciu skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne
  przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  lub kserokopię posiadanego ważnego zaświadczenia potwierdzającego spełnianie tego
  warunku uzyskanego z Krajowego Rejestru Karnego;
8) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla jego
realizacji i dokumentacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych
osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922);
9) spis wszystkich dokumentów składanych w ofercie przez kandydata.


Dokumenty zawarte w zamkniętej kopercie z podanym imieniem, nazwiskiem i adresem zwrotnym kandydata oraz z dopiskiem:
„Nabór na stanowisko Podinspektora/Inspektora w Wydziale Rozwoju Powiatu, Dróg, Rolnictwa i Ochrony Środowiska  Nr 5/DR/3/3/2017” należy składać osobiście lub przesyłać na adres:

Starostwo Powiatowe w Brzezinach
Sekretariat (pok. Nr 12) parter
95-060 Brzeziny, ul. Sienkiewicza 16
w terminie do dnia 23 marca 2017 r. do godz. 16.00.

W przypadku złożenia przez kandydata dokumentów osobiście lub przesłania przez kandydata dokumentów pocztą, za datę doręczenia do Urzędu uważa się datę otrzymania tych dokumentów przez Urząd (datę wpływu do Urzędu). Dokumenty doręczone po ww. terminie składania dokumentów nie są rozpatrywane i podlegają zwrotowi.
Przez fakt złożenia swojej oferty kandydaci wyrażają zgodę na poddanie się procedurze naboru, na zasadach określonych szczegółowo w zarządzeniu Nr 10 Starosty Brzezińskiego
z dnia 10 kwietnia 2015 r. w sprawie wprowadzenia „Procedury naboru kandydatów do pracy w Starostwie Powiatowym w Brzezinach oraz zasad pracy Komisji ds. Naboru”, zwanej dalej „Procedurą naboru”. Treść powołanego zarządzenia znajduje się w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Brzezińskiego.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym opublikowanie ogłoszenia wynosi co najmniej 6 %.

Integralną część niniejszego ogłoszenia stanowi informacja o warunkach pracy
na stanowiskach urzędniczych zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej
oraz na tablicy informacyjnej Urzędu w siedzibie przy ul. Sienkiewicza 16, 95-060 Brzeziny (załącznik nr 4 do Procedury naboru).
Wydział Organizacji i Kadr będzie informował (telefonicznie lub drogą elektroniczną)
o poszczególnych etapach i czynnościach naboru wyłącznie kandydatów spełniających wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze, w ciągu 14 dni od daty upływu terminu składania dokumentów.
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane
w Wydziale Organizacji i Kadr. Kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów za potwierdzeniem odbioru. Starostwo Powiatowe w Brzezinach nie odsyła dokumentów kandydatom.
Kandydat wybrany w naborze do zatrudnienia będzie zobowiązany przedłożyć w Wydziale Organizacji i Kadr Starostwa Powiatowego w Brzezinach, najpóźniej w dniu zawarcia z nim umowy o pracę, oryginał ważnego zaświadczenia zawierającego informację o niebyciu skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, uzyskanego na koszt kandydata
z Krajowego Rejestru Karnego.
Osoba wyłoniona w naborze  może zostać skierowana do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem.

Załączniki:
Załącznik15 KB