artykuł nr 1

Starostwo Powiatowe w Brzezinach z siedzibą przy ul. Sienkiewicza 16, 95 - 060 Brzezinyogłasza nabór kandydatów do pracyna stanowisko Podinspektora/Inspektora w Wydziale Rozwoju Powiatu, Dróg, Rolnictwa i Ochrony Środowiska

 

Starostwo Powiatowe w Brzezinach
z siedzibą przy ul. Sienkiewicza 16,  95 – 060 Brzeziny
ogłasza nabór kandydatów do pracy


na stanowisko

Podinspektora/Inspektora w Wydziale Rozwoju Powiatu, Dróg, Rolnictwa
i Ochrony Środowiska

Liczba wakatów i wymiar czasu pracy:   1 wakat (pełny wymiar czasu pracy).
Numer ewidencyjny naboru:   Nr 1/DR/1/1/2017
Data publikacji ogłoszenia: 26 stycznia 2017 r.
Termin składania ofert do:   8 lutego 2017 r.


Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało
w szczególności:

  1. Prowadzenie spraw związanych z inwestycjami na drogach powiatowych tj.:
    - przygotowywanie inwestycji i koordynowanie postępowań procedur przetargowych,
    - sprawowanie nadzoru nad realizacją inwestycji i ich rozliczaniem;
  2. Prowadzenie spraw z zakresu drogownictwa i inżynierii ruchu oraz nadzoru nad stałą
    i czasową organizacją ruchu drogowego, w szczególności dotyczących:
    - rozpatrywania i zatwierdzania projektów stałej i czasowej organizacji ruchu,
    - kontroli realizacji zadań technicznych określonych w zatwierdzonych projektach
    stałej organizacji ruchu,
    - kontrolowania prawidłowości zastosowania, wykonywania, funkcjonowania
    i utrzymania wszystkich znaków i innych urządzeń bezpieczeństwa ruchu;
  3. Prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu zarządzania drogami polegających na:
    - wydawaniu decyzji lokalizacyjnych na lokalizację w pasie drogowym urządzeń
    obcych,
    - wydawaniu decyzji lokalizacyjnych na lokalizację w pasie drogowym zjazdów
    z drogi powiatowej;
    4) Prowadzenie postępowań dotyczących likwidacji szkód komunikacyjnych;
    5) Prowadzenie ewidencji dróg w zakresie zjazdów i inżynierii ruchu drogowego.

    Wymagania niezbędne (konieczne):

    1) posiadanie obywatelstwa polskiego;
    2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw
    publicznych;
    3) nie bycie skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo
    ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
    4) posiadanie nieposzlakowanej opinii;
    5) wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach
    składanych w związku z naborem dla potrzeb niezbędnych dla jego realizacji
    i dokumentacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych
    osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922 );
    6) wykształcenie wyższe związane z zakresem zadań lub średnie techniczne;
    7) w przypadku stanowiska podinspektora z wykształceniem średnim wymagany jest
    minimum 3 – letni staż pracy, w przypadku podinspektora z wykształceniem
    wyższym – staż pracy nie jest wymagany; w przypadku stanowiska inspektora
    wymagane jest wykształcenie wyższe oraz minimum3 – letni staż pracy -
    preferowany staż pracy w administracji publicznej na stanowisku związanym
    z zarządzaniem drogami lub w podmiotach zajmujących się budowaniem
    i utrzymywaniem dróg i obiektów mostowych, biurach projektowych dróg i obiektów
    mostowych (staż pracy powinien być poświadczony świadectwami pracy, a jeżeli
    kandydat pozostaje w zatrudnieniu – zaświadczeniem o okresie zatrudnienia);
    8) bardzo dobra znajomość zagadnień z zakresu drogownictwa i inżynierii ruchu;
    9) znajomość przepisów prawa w zakresie zadań realizowanych przez Wydział,
    w szczególności ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U.
    z 2016 r., poz. 1440 ze zm.)oraz umiejętność ich właściwej interpretacji
    i stosowania.


Wymagania dodatkowe (pożądane):

1) posiadanie biegłej znajomości obsługi komputera i innych urządzeń biurowych;
2) posiadanie wiedzy z zakresu ustaw: ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie
  powiatowym (Dz. U. z 2016 r., poz. 814 ze zm.) oraz  ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. –
  Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2016 r., poz. 23 ze zm.);
3) posiadanie doświadczenia zawodowego w jednostkach samorządu terytorialnego
  albo w administracji rządowej w zakresie zarządzania drogami;
4) ukończenie kursów, szkoleń z zakresu zarządzania drogami;
5) znajomość ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych  
  (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.)  oraz procedowania zamówień publicznych;
6) posiadanie prawa jazdy kategorii B;
7) łatwość komunikowania się i przekazywania informacji;
8) obowiązkowość i odpowiedzialność za wykonaną pracę;
9) posiadanie następujących cech osobowości i umiejętności psychospołecznych: umiejętność
  planowania i  organizacji pracy, odpowiedzialność, dokładność, bezstronność,
  komunikatywność, spostrzegawczość, zaangażowanie, umiejętność analizy i syntezy
  informacji, umiejętność logicznego myślenia, odporność na stres,  umiejętność pracy
  w zespole oraz kształtowania kontaktów z podmiotami zewnętrznymi, umiejętność
  reprezentowania Urzędu na zewnątrz.

Oferta kandydata musi zawierać:

1) CV wraz z listem motywacyjnym lub innym pisemnym zgłoszeniem udziału w naborze  
   wraz z motywacją;
2)  kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
3)  kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie  poświadczone przez
kandydata za zgodność z oryginałem;
4)  kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających posiadany przez
   kandydata staż pracy poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem;
(w przypadku wyboru oferty kandydata pracodawca zażąda przedłożenia oryginałów
dokumentów wymienionych w pkt 3 i 4 w celu zweryfikowania kwalifikacji kandydata);
5)  oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
6) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni
  praw publicznych oraz, że nie toczy się wobec kandydata postępowanie karne;
7) oświadczenie o niebyciu skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne
 przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  lub kserokopię posiadanego ważnego zaświadczenia potwierdzającego spełnianie tego
  warunku uzyskanego z Krajowego Rejestru Karnego;
8) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla jego
realizacji i dokumentacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych
osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922);
9) spis wszystkich dokumentów składanych w ofercie przez kandydata.

Dokumenty zawarte w zamkniętej kopercie z podanym imieniem, nazwiskiem i adresem zwrotnym kandydata oraz z dopiskiem:
Nabór na stanowisko ………………………….. Nr …../……./……/……/……/” należy składać osobiście lub przesyłać na adres:

Starostwo Powiatowe w Brzezinach
Sekretariat (pok. Nr 12) parter
95-060 Brzeziny, ul. Sienkiewicza 16

 

w terminie do dnia 8 lutego 2017 r.


W przypadku złożenia przez kandydata dokumentów osobiście lub przesłania przez kandydata dokumentów pocztą, za datę doręczenia do Urzędu uważa się datę otrzymania tych dokumentów przez Urząd (datę wpływu do Urzędu). Dokumenty doręczone po ww. terminie składania dokumentów nie są rozpatrywane i podlegają zwrotowi.

Przez fakt złożenia swojej oferty kandydaci wyrażają zgodę na poddanie się procedurze naboru, na zasadach określonych szczegółowo w zarządzeniu Nr 10 Starosty Brzezińskiego
z dnia 10 kwietnia 2015 r. w sprawie wprowadzenia „Procedury naboru kandydatów do pracy w Starostwie Powiatowym w Brzezinach oraz zasad pracy Komisji ds. Naboru”, zwanej dalej „Procedurą naboru”. Treść powołanego zarządzenia znajduje się w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Brzezińskiego.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym opublikowanie ogłoszenia wynosi co najmniej 6 %.


Integralną część niniejszego ogłoszenia stanowi informacja o warunkach pracy
na stanowiskach urzędniczych zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej
oraz na tablicy informacyjnej Urzędu w siedzibie przy ul. Sienkiewicza 16, 95-060 Brzeziny (załącznik nr 4 do Procedury naboru).

Wydział Organizacji i Kadr będzie informował (telefonicznie lub drogą elektroniczną)
o poszczególnych etapach i czynnościach naboru wyłącznie kandydatów spełniających wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze, w ciągu 14 dni od daty upływu terminu składania dokumentów.

Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane
w Wydziale Organizacji i Kadr. Kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów za potwierdzeniem odbioru. Starostwo Powiatowe w Brzezinach nie odsyła dokumentów kandydatom.

Kandydat wybrany w naborze do zatrudnienia będzie zobowiązany przedłożyć w Wydziale Organizacji i Kadr Starostwa Powiatowego w Brzezinach, najpóźniej w dniu zawarcia z nim umowy o pracę, oryginał ważnego zaświadczenia zawierającego informację o niebyciu skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, uzyskanego na koszt kandydata
z Krajowego Rejestru Karnego.

Osoba wyłoniona w naborze  może zostać skierowana do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem.

 

 

Załączniki:
Załącznik15 KB