artykuł nr 66

Ogłoszenie o przetarg

 

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
na Wykonanie Operatów Szacunkowych Wyceny Nieruchomości
Numer ogłoszenie: 66246/2010
Zamawiający:
Starostwo Powiatowe w Brzezinach
ul. Sienkiewicza 16, 95-060 Brzeziny
Tel.( 046) 874 28 26, fax: (046) 874 11 11 , e- mail:
 
I. Sposób Uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
Specyfikacja Istotnych Warunków zamówienia o udzielenie zamówienia publicznego na „Wykonanie Operatów Szacunkowych Wyceny Nieruchomości” zwanej dalej SIWZ dostępna jest na stronie internetowej: www.powiat-brzeziński.wici.pl w miejscu wyodrębnionym dla zamówień: oraz w siedzibie Zamawiającego w budynku Starostwa Powiatowego w Brzezinach , 95-060 Brzeziny, ul. Sienkiewicza 16 Wydział Budownictwa Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami pokój nr 1 , w godzinach 9-15. Specyfikacja wraz z załącznikami przekazywana będzie nieodpłatnie
II.   Opis przedmiotu i zakres zamówienia
 
Zadanie 1:
 
Wycena wartości rynkowej działek ewidencyjnych położonych na terenie miasta Łodzi , a zajętych pod drogi publiczne, oznaczonych w ewidencji gruntów jako działki:
 
1) nr 1/151 o powierzchni 514 m², położonej przy ul. Tomaszowskiej 64;
2)  nr 7/4 o powierzchni 865 m ² , położonej przy ul. Zakładowej 104;
 
Zadanie 2:
 
Określenie wartości rynkowej nieruchomości wg. stanu nieruchomości przeznaczonych do zwrotu poprzednim właścicielom, wg stanu z dnia wywłaszczenia i wg stanu nieruchomości z dnia zwrotu wraz z waloryzacja odszkodowania wypłaconego poprzednim właścicielom nieruchomości z tytułu jej wywłaszczenia , oznaczonych jako działki:
 
1) nr 180/6 o pow. 15017 m², 116/4 o pow. 1661 m², 116/6 o pow. 2565 m², 116/10 o pow. 128 m², 116/12 o pow. 1238 m², 116/13 o pow. 687 m²,160/1 o pow. 472 m² i nr 160/6 o pow. 2740 m² położonej w Łodzi  przy ul. Zakładowej 71 i 72 ;
2) nr 133/6 o pow. 959 m² położonej w Łodzi przy ul. Zakładowej 55a;
3) nr 175/21 o pow. 4384 m² położonej w Łodzi przy ul. Zakładowej 89 a;
4) nr 125/5 o pow. 1141 m², nr 129/26 o pow. 7168 m² i nr 125/12 o pow. 725 m² położonej w Łodzi przy ul. Zakładowej 45/47.
 
 
III. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych
IV.   Dopuszcza się składanie ofert częściowych
V. Termin składania ofert
Do 30 marca 2010 r.
VI.   Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielania zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1)  posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności zgodnie z art. 174 ust. 2 i nast. ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami ( tekst jednolity z 2004 roku. Dz. U Nr 261 poz. 2063 z późn. zm.) 
2)  posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują  potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3)  znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniają wykonanie zamówienia;
4)  nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy.
5) posiadają  uprawnienia do występowania w obrocie prawnym
 
Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń złączonych do oferty, tj. :
  1. Oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
  2. Oświadczeni o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymagane na podstawie art. 44 w związku z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych
  3. Aktualny opis w właściwego rejestru albo aktualna zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
  4. Oświadczenie wykonawcy , że nie zalega z opłaceniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub oświadczenie , ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie albo rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości .
  5. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia.
  Ocena spełniania warunków nastąpi wg formuły :”spełnia” – nie spełnia” na podstawie wymaganych dokumentów.
VII. Zamawiający odstępuje od żądania wniesienia wadium.
VIII.   Kryterium ocen ofert i ich znaczenie :- 100%
IX.   Miejsce składania ofert
 Oferty należy składać w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Brzezinach , 90-060 Brzeziny, ul. Sienkiewicza 16, w godzinach 8.00-16.00 w dwóch zamkniętych kopertach wewnętrznej i zewnętrznej, które będą zaadresowane na adres Zamawiającego. Koperta zewnętrzna powinna posiadać oznaczenie: ”Oferta na Wykonanie operatów szacunkowych Wyceny Nieruchomości” . Termin składania ofert upływa w dniu 26 marca 2010 r. o godzinie 10:00. Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 26 marca 2010 roku o godzinie 10:15 w siedzibie Zamawiającego – Brzeziny, ul. Sienkiewicza 11 – pokój nr 7
X. Termin związania z ofertą :
Wykonawca jest związany oferta przez okres 30 dni. Bieg terminów związania oferta rozpoczyna się wraz z upływem składania ofert.
XI.   Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej, o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej – nie dotyczy przedmiotowego postępowania.
 
 
Zatwierdził:   Starosta Brzeziński
 
  Edmund Kotecki
 
Załączniki:
specyfikacja 221 KB
artykuł nr 67

Ogłoszenie o przetarg

Brzeziny: WYKONYWANIE PRAC BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA DRÓG (wykonanie robót utrzymaniowych i zabezpieczających)
Numer ogłoszenia: 38752 - 2010; data zamieszczenia: 11.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Brzeziński , ul. Sienkiewicza 16, 95-060 Brzeziny, woj. łódzkie, tel. 046 8741111, 8743164, faks 046 8741111.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-brzeziny.pl
Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONYWANIE PRAC BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA DRÓG (wykonanie robót utrzymaniowych i zabezpieczających).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: 1) remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych grysem i emulsją bitumiczną , niezależnie od głębokości, metodą ciśnieniowego wbudowania grysów bazaltowych, otoczonych emulsją asfaltową modyfikowaną za pomocą urządzenia do remontu nawierzchni. 2) remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych masą mineralno- bitumiczną na gorąco - na drogach powiatowych w powiecie brzezińskim o łącznej długości 130,56 km.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych grysem i emulsją bitumiczną, niezależnie od głębokości, metodą ciśnieniowego wbudowania grysów bazaltowych, otoczonych emulsją asfaltową modyfikowaną za pomocą urządzenia do remontu nawierzchni, remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych masą mineralno- bitumiczną na gorąco na - drogach powiatowych w powiecie brzezińskim o łącznej długości 130,56 km, przez okres 2 miesięcy od wykonania zamówienia.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą/spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w niżej wymienionych dokumentach i oświadczeniach . Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Należy wykazać że wykonawca wykonał w okresie ostatnich 3 lat,a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 2 zadania o podobnym zakresie i o łącznej wartości min. 100.000,00 zł oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie,

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wymagane jest by wykonawca dysponował co najmniej: remonterem drogowym PATCHER, piłą do wycinania asfaltu, skrapiarką do emulsji , zagęszczarką, recyklerem

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca dysponuje 1 osobą z uprawnieniami do kierowania pracami będącymi przedmiotem zamówienia o specjalności drogowej oraz co najmniej 2 osobami posiadającymi uprawnienia i kwalifikacji do obsługi wymaganych urządzeń. Do wykazu osób wykonawca powinien załączyć oświadczenie, że osoba przewidziana na stanowisko kierownika robót posiada uprawnienia o specjalności drogowej i jest wpisana na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Opłaconej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wprowadza się zmiany jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-brzeziny.4bpi.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Brzezinach, 95-060 Brzeziny, ul.Sienkiewicza 14 pok. 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2010 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Brzezinach, 95-060 Brzeziny, ul.Sienkiewicza 16 pok.12 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
 

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

artykuł nr 68

Ogłoszenie o przetarg

Ogłoszenie o przetargu
prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego
  na „Wykonanie Prac Geodezyjnych”

Zamawiający:
Starostwo Powiatowe w Brzezinach
ul. Sienkiewicza 16, 95-060 Brzeziny
Tel.( 046) 874 28 26, fax: (046) 874 11 11 , e- mail: starostwo@powiat-brzeziny.pl
I. Sposób Uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia o udzielenie zamówienia publicznego na „Wykonanie Prac Geodezyjnych” zwanej dalej SIWZ dostępna jest na stronie internetowej w miejscu wyodrębnionym dla zamówień: www.powiat-brzezinski.wici.pl oraz w siedzibie Zamawiającego w budynku Starostwa Powiatowego w Brzezinach , 95-060 Brzeziny, ul. Sienkiewicza 16 Wydział Budownictwa Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami pokój nr 1, w godzinach 9-15. Specyfikacja wraz z załącznikami przekazywana będzie nieodpłatnie.
II. Opis przedmiotu i zakres zamówienia

Zadanie I
Wykonanie mapy sytuacyjnej do celów prawnych z projektem podziału działki ewidencyjnej nr 11/2 położonej w obr. Teresin, Gm. Dmosin w celu wydzielenia działki gruntu niezbędnej do prawidłowego korzystania z budynków znajdujących się na działce, podział wykonany będzie w celu zwrotu działki siedliskowej  - na podstawie art. 118 ust. 1 ustawy z dnia 20 grudnia 1990 r. o ubezpieczeniu społecznym rolników (Dz. U. z 1998 r. Nr 7, poz. 25 z późn. zm.)

Zadanie II
Wykonanie mapy sytuacyjnej do celów prawnych z projektem podziału działki ewidencyjnej położonej w Łodzi przy ul. Bratysławskiej 58/58a, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 27/43 w obrębie P-36 w celu wydzielenia działki podlegającej zwrotowi  wg załącznika graficznego.

Zadanie III
Wykonanie mapy sytuacyjnej do celów prawnych z projektem podziału działki ewidencyjnej położonej w Łodzi przy ul. Liściastej 24, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 406/4 w obrębie B-5 w celu wydzielenia działki podlegającej zwrotowi  wg załącznika graficznego.

III. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych
IV. Dopuszcza się składanie ofert częściowych
V. Termin wykonania zamówienia
60 dni od podpisania umowy
VI. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielania zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności zgodnie z ustawa  z dnia 17 maja 1989 r. Prawo Geodezyjne i Kartograficzne (Dz. U z 2005 r. Nr 100, poz. 1089), ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami tekst jednolity z 2004 roku ( Dz. U Nr 261 poz. 2063 z późn. zm.); 
2)  posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3)  znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającą wykonanie zamówienia;
4)  nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy.
5)  posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym

Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń złączonych do oferty, tj. :
1. Oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
2. Oświadczeni o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymagane na podstawie art. 44 w związku z art. 22 ustawy  Prawo zamówień publicznych
3. Aktualny opis w właściwego rejestru albo aktualna zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej – wystawione nie wcześniej niż  6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4. Oświadczenie wykonawcy , że nie zalega z opłaceniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub oświadczenie , ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie  albo rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości .
5. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia.
  Ocena spełniania warunków nastąpi wg formuły :”spełnia” – nie spełnia” na podstawie wymaganych dokumentów.
VII. Zamawiający odstępuje od żądania wniesienia wadium.
VIII. Kryterium ocen ofert i ich znaczenie :- 100%
IX. Miejsce składania ofert
  Oferty należy składać w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Brzezinach , 90-060 Brzeziny, ul. Sienkiewicza 16, w godzinach 8.00-16.00 w dwóch zamkniętych kopertach wewnętrznej i zewnętrznej, które będą zaadresowane na adres  Zamawiającego. Koperta zewnętrzna powinna posiadać oznaczenie: ”Oferta na Wykonanie operatów szacunkowych Wyceny Nieruchomości” . Termin składania ofert upływa w dniu 26 lutego 2010 r. o godzinie 10:00. Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 26 lutego 2010 roku o godzinie 10:15 w siedzibie Zamawiającego – Brzeziny, ul. Sienkiewicza 11 – pokój nr 7
X. Termin związania z ofertą :
Wykonawca jest związany oferta przez okres 30 dni. Bieg terminów związania oferta rozpoczyna się wraz z upływem składania ofert.
XI. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej, o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej – nie dotyczy przedmiotowego postępowania.


Zatwierdził:  

 Starosta Brzeziński

  Edmund Kotecki
 

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

artykuł nr 69

Ogłoszenie o przetargu

Ogłoszenie o przetargu

Starosta Brzeziński, reprezentujący Skarb Państwa ogłasza drugi przetarg pisemny  nieograniczony na dzierżawę nieruchomości  stanowiącej własność Skarbu Państwa.

I. Przedmiot dzierżawy

1) Przedmiotem dzierżawy jest zbiornik wodny „ Rochna” powstały w wyniku piętrzenia wody wraz z  jazem  piętrzącym, położony w miejscowości Rochna, w  obrębie geodezyjnym Zalesie, gmina Brzeziny, powiat brzeziński, województwo łódzkie, zlokalizowany na działkach nr  337 i nr 339  o łącznej pow. 4,68  ha.
Dla nieruchomości prowadzona jest w Sądzie Rejonowym w Brzezinach księga wieczysta nr KW 37021.
2) Przedmiotowa nieruchomość nie jest objęta miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego. Zgodnie z zaświadczeniem ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania gminy, zatwierdzonego uchwałą Rady Gminy Brzeziny Nr XVIII/92/2000 z dnia 04.10.2000r, grunt na którym zlokalizowane są działki nr 337 i nr 339,  określony został jako obszary biocenoz dolin rzecznych wraz z użytkami zielonymi.
 
II. Pierwszy pisemny przetarg nieograniczony na dzierżawę przedmiotowej nieruchomości został ogłoszony dnia 25 sierpnia 2009 roku i zakończył się w dniu 8 grudnia 2009 roku, odstąpieniem przez Starostę Brzezińskiego od zawarcia umowy dzierżawy z przyczyn leżących po stronie osoby ustalonej jako dzierżawca nieruchomości.

III. Warunki gospodarowania nieruchomością:

1)  dzierżawca w ciągu 6-ciu miesięcy od dnia podpisania umowy jest zobowiązany uzyskać pozwolenie wodnoprawne na pobór, piętrzenie, retencjonowanie oraz odprowadzanie śródlądowych wód powierzchniowych związane z eksploatacją zbiornika wodnego „ Rochna” na rzece Mrodze,
2) dzierżawca zobowiązany jest do utrzymania dzierżawionej nieruchomości wraz z istniejącymi urządzeniami, a w szczególności  jazem piętrzącym, w należytym stanie technicznym, nie powodującym większego zużycia niż wynikające z prawidłowego używania,
3)  wydzierżawiany zbiornik wodny wchodzi w skład obwodu rybackiego Mroga Nr 1 ustanowionego rozporządzeniem Nr 10/2004 Dyrektora Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Warszawie z dnia 20 maja 2004 roku w sprawie ustanowienia obwodów rybackich na publicznych śródlądowych  wodach powierzchniowych płynących, który na mocy  umowy Nr 734/MZ/04 z dnia 31 grudnia 2004 roku został oddany w użytkowanie Polskiemu Związkowi Wędkarskiemu Okręg w Skierniewicach na okres 20 lat do rybackiego  korzystania z wód, dzierżawca udostępni zbiornik Polskiemu Związkowi Wędkarskiemu  do rybackiego korzystania z wód,
4) dzierżawca bez pisemnej,  uprzedniej  zgody wydzierżawiającego nie może wznosić na dzierżawionej nieruchomości żadnych budynków, budowli stałych lub tymczasowych z zastrzeżeniem  poniższych postanowień.
W przypadku, gdy dzierżawca będzie zamierzał wykorzystywać dzierżawioną nieruchomość dodatkowo na cele inne niż w zawartej w wyniku przetargu umowie i wiązało się to będzie z koniecznością poniesienia trwałych nakładów na dzierżawioną nieruchomość, strony zawrą odrębną umowę, w której określą sposób poniesienia tych nakładów, ich wysokość, sposób ich rozliczenia oraz sposób udziału przez wydzierżawiającego w zwiększonych korzyściach dzierżawcy z nieruchomości,
5) wydzierżawiany  zbiornik wodny „Rochna” znajduje się w Obszarze Krajobrazu Chronionego „Mrogi - Mrożycy” , gospodarowanie zbiornikiem będzie zgodne z postanowieniami Rozporządzenia Nr 16 z dnia 28 lipca 1997 roku Wojewody Skierniewickiego w sprawie Obszaru Chronionego Krajobrazu „ Mrogi i Mrożycy”,
6) zbiornik pełni funkcję zbiornika retencyjnego oraz jest wykorzystywany do celów  turystyki, rekreacji i sportu , dzierżawca jest zobowiązany nieodpłatnie udostępnić zbiornik do wyżej wymienionych  celów.
Powyższe warunki są warunkami bezwzględnie obowiązującymi a oświadczenie o ich spełnieniu oferent zawrze w składanej ofercie,
7) dzierżawca zawrze z podmiotami uprawnionymi do korzystania ze zbiornika umowy  ustalające warunki  korzystania ze zbiornika
   
IV.   Okres dzierżawy
10 lat licząc od dnia podpisania umowy

V. Miejsce przetargu:

  Starostwo Powiatowe w Brzezinach
  Wydział Budownictwa, Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami
  ul. Sienkiewicza 11 pokój nr 8
 
VI.   Termin składania ofert:

  Do dnia 21 stycznia 2010 roku  do godz. 10ºº Starostwo Powiatowe,
  ul. Sienkiewicza 16 pokój nr 12.
  Data,  godzina i miejsce otwarcia ofert:
21 stycznia  2010 roku godz. 10.10 Starostwo Powiatowe w Brzezinach,
  Wydział Budownictwa, Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami
  ul. Sienkiewicza 11, pokój nr 8

VII.   Wymagania, jakim powinna odpowiadać oferta:

1) Oferta powinna zawierać:
    a)   imię i nazwisko lub nazwę ( firmę ) i siedzibę oferenta,
    b) datę sporządzenia oferty,
    c)   oświadczenie, że oferent zapoznał się z warunkami przetargu i przyjmuje te
  warunki bez zastrzeżeń,
  d) oferowaną stawkę czynszu dzierżawnego,
  e) sposób zagospodarowania nieruchomości przez dzierżawcę,
2) Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć w zamkniętej kopercie z napisem „ Przetarg –  dzierżawa  zbiornika wodnego Rochna” w miejscu i terminie określonym w ogłoszeniu o przetargu..
3) Wadium w wysokości 100,00 zł należy wpłacić na rachunek bankowy Wydzierżawiającego Nr 57 8781 0006 0042 5281 2000 0080, najpóźniej do dnia 18 stycznia 2010 roku.
4) Wadium wniesione przez osobę, która wygra przetarg zostanie zaliczone na poczet czynszu dzierżawnego , pozostałym osobom zostanie zwrócone po zakończeniu przetargu. Wadium nie podlega zwrotowi wówczas, gdy osoba która wygrała przetarg, nie przystąpi do zawarcia umowy dzierżawy bez usprawiedliwienia.

VIII. Wywoławcza stawka czynszu dzierżawnego dla dzierżawy zbiornika wodnego
  „Rochna” wynosi 110,00 zł za 1  ha rocznie netto + 22% podatku VAT .

IX. Inne postanowienia:

1) Z postanowieniami projektu umowy dzierżawy, które nie podlegają negocjacjom w ramach przetargu, można zapoznać się przed przetargiem, codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach 8ºº - 16ºº,
2) Komisja przetargowa  odrzuci ofertę, jeżeli:
a) została złożona po wyznaczonym terminie,
b) nie odpowiada warunkom przetargu,
c) będzie nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej treści,
d) nie zawiera danych wymienionych w pkt.VII  ppkt 1.

X. Kryterium oceny oferty stanowić będzie zaoferowana wysokość czynszu dzierżawnego
oraz  sposób zagospodarowania nieruchomości przez dzierżawcę zgodny z warunkami
niniejszego przetargu.

XI.   Starosta Brzeziński zastrzega sobie prawo zamknięcia przetargu bez wybrania
którejkolwiek z ofert.


W przypadku odstąpienia  od podpisania umowy dzierżawy przez oferenta, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, organizator przetargu również odstąpi od zawarcia umowy dzierżawy.

Przetarg prowadzony jest w oparciu o przepisy art. 37-42 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (Dz. U z 2004 r. Nr 261, poz. 2603 ze zm.) oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14 września 2004 roku w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości ( Dz. U. Nr 207, poz. 2108 i z 2009 r. Nr 55, poz. 450)

Dodatkowe  informacje  można uzyskać w Wydziale Budownictwa, Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami w godzinach pracy urzędu  lub pod nr tel. ( 0-46) 874-28-26


 

artykuł nr 70

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

DR. 3430-6/09  Brzeziny, 6 listopada 2009  r.

 

ZAWIADOMIENIE
o wyborze najkorzystniejszej oferty

w przetargu nieograniczonym na zadanie pn.:
„Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonach 2009/2010 i 2010/2011 na terenie powiatu brzezińskiego z podziałem na zadania”.


Powiat Brzeziński reprezentowany przez Zarząd Powiatu 95-060 Brzeziny, ul. Sienkiewicza 16 informuje, zgodnie z art. 92 ustawy z 29 stycznia 2004 r.  Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm) w powyższym postępowaniu  wybrano następujące  oferty na poszczególne zadania:

Dla zadania 1 wybiera się ofertę firmy:
Pana Henryka Sałkowskiego Rozlewnia Gazu „SKIERGAZ” 96-100 Skierniewice
Mikra Lewa 1A ,  z następującymi  cenami jednostkowymi: odśnieżanie: netto-13,50 zł/km; brutto-14,45 zł/km; sprzęt ciężki: netto-80,00 zł/h; brutto- 85,60zł/h; posypywanie:netto-46,00zł/km; brutto- 49,22 zł/km.

Wykonawca spełnił wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wybrana oferta jest ofertą najkorzystniejszą w oparciu o kryteria oceny ofert – uzyskała
największą ilość punktów (cena 100%) i jest najtańszą ofertą.

2. Zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 1 w/w ustawy przedstawia się streszczenie oceny
i porównanie ofert:
 

Numer
oferty
 
 
Firma (nazwa) lub nazwisko wykonawcy
 
Ocena
(liczba pkt)
 
Uzasadnienie
 
 
1
 
P.H-U”CEZAR” EXPORT-IMPORT Cezary Sitkiewicz , 95-063 Rogów ul. Mickiewicza 11
 
 
41,33
Zgodnie ze wzorem w SIWZ
Pc = ( najniższa cena : badana cena ) x 100 x waga kryterium ( % )
Jedyne kryterium – cena 100%
3
Rozlewnia Gazu „SKIERGAZ” Henryk Sałkowski, 96-100 Skierniewice Mokra Lewa 1A
 
100,00
Zgodnie ze wzorem w SIWZ
Pc = ( najniższa cena : badana cena ) x 100 x waga kryterium ( % )
Jedyne kryterium – cena 100%
5
 
 
Przedsiębiorstwo Budowlano–Drogowe „BUD-DROG” , Stanisława Polus95-040 Koluszki ul. Zawiała 23
 
22,68
Zgodnie ze wzorem w SIWZ
Pc = ( najniższa cena : badana cena ) x 100 x waga kryterium ( % )
Jedyne kryterium – cena 100%
7
 
Zakład Instalacji sanitarnych i C.O.
Krzysztof Misiak 95-060 Brzeziny
Paprotnia 60
 
46,99
Zgodnie ze wzorem w SIWZ
Pc = ( najniższa cena : badana cena ) x 100 x waga kryterium ( % )
Jedyne kryterium – cena 100%

§ 2. 1. Dla zadania 2 wybiera się ofertę firmy:
Pana Henryka Sałkowskiego Rozlewnia Gazu „SKIERGAZ” 96-100 Skierniewice
Mikra Lewa 1A ,  z następującymi  cenami jednostkowymi: odśnieżanie: netto-30,00 zł/km; brutto-32,10 zł/km; sprzęt ciężki: netto-140,00 zł/h,  brutto- 149,80 zł/h; posypywanie:netto-60,00z/km ł; brutto- 64,20 zł/km.

Wykonawca spełnił wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wybrana oferta jest ofertą najkorzystniejszą w oparciu o kryteria oceny ofert – uzyskała
największą ilość punktów (cena 100%) i jest najtańszą ofertą.

2. Zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 1 w/w ustawy przedstawia się streszczenie oceny
i porównanie ofert:

Numer
oferty
 
 
Firma (nazwa) lub nazwisko wykonawcy
 
Ocena
(liczba pkt)
 
Uzasadnienie
 
3
 
Rozlewnia Gazu „SKIERGAZ” Henryk Sałkowski, 96-100 Skierniewice Mikra Lewa 1A
 
100,00
Zgodnie ze wzorem w SIWZ
Pc = ( najniższa cena : badana cena ) x 100 x waga kryterium ( % )
Jedyne kryterium – cena 100%
5
 
Przedsiębiorstwo Budowlano–Drogowe „BUD-DROG” , Stanisława Polus95-040 Koluszki ul. Zawiała 23
 
40,82
Zgodnie ze wzorem w SIWZ
Pc = ( najniższa cena : badana cena ) x 100 x waga kryterium ( % )
Jedyne kryterium – cena 100%
 
6
P.P.H.U. „EL-POŻ-BUD” Jarosław Pawłowicz, 95-060 Brzeziny ul.Małczewaka 16
 
91,67
Zgodnie ze wzorem w SIWZ
Pc = ( najniższa cena : badana cena ) x 100 x waga kryterium ( % )
Jedyne kryterium – cena 100%

Dostępne kategorie:
Ogłoszenia
Rozstrzygnięcia