artykuł nr 61

Przebudowa drogi powiatowej nr 2912E Brzeziny - Andrespol w ramach projektu Zwiększenie dostępności regionu poprzez przebudowę drogi nr 2912E

 

Brzeziny: Przebudowa drogi powiatowej nr 2912E Brzeziny - Andrespol w ramach projektu Zwiększenie dostępności regionu poprzez przebudowę drogi nr 2912E
Numer ogłoszenia: 112061 - 2010; data zamieszczenia: 07.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Brzeziński , ul. Sienkiewicza 16, 95-060 Brzeziny, woj. łódzkie, tel. 046 8741111, 8743164, faks 046 8741111.
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-brzeziny.4bip.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 2912E Brzeziny - Andrespol w ramach projektu Zwiększenie dostępności regionu poprzez przebudowę drogi nr 2912E.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi powiatowej nr 2912E Brzeziny - Andrespol obejmuje swym zakresem ul.Rejtana w Brzezinach odcinek w km 0+000 - 0+260 oraz odcinek w km 2+462 - 3+112 w miejscowości Małczew polegający na: - w części miejskiej(ul.Rejtana): roboty przygotowawcze na długości przebudowywanego odcinka tj.260 mb, roboty rozbiórkowe na powierzchni, roboty ziemne, podbudowa na zjazdach i pod chodnikiem z piasku o gr. 5cm oraz z kruszyw łamanych na zjazdach, krawężniki i chodniki, warstwa wyrównawcza o gr. 5cm oraz nawierzchnia z mieszanek mineralno - asfaltowych o grubości 4 cm, wykonanie poboczy z destruktu bitumicznego oraz wykonanie regulacji urządzeń podziemnych studzienek kanalizacji deszczowej i sanitarnej - 8szt., zawory -6 szt., kratki kanalizacji deszczowej 3 szt. - w części poza miejskiej drogi zostaną wykonane następujące prace: roboty przygotowawcze na długości przebudowywanego odcinka tj. 650 mb, roboty ziemne, podbudowa na poszerzeniu do 6m na powierzchni, nawierzchnia składająca się z warstwy wyrównawczej oraz warstwy wiążącej o gr. 5 cm, nawierzchnia ścieralna z mieszanek mineralno-bitumicznych o gr. 4cm. Na zjazdach do dróg gminnych i zjazdach do posesji nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych o gr. 4 cm. Pobocza wyrównanie destruktem bitumicznym 80% i kamieniem łamanym 0-31,5, utwardzenie, profilowanie i zagęszczenie;.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego. W wyniku prac drogowych wykonanie niezbędnych robót budowlanych nieprzewidzianych projektem podstawowym w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.23.31.40-2, 45.23.31.61-5, 45.23.32.22-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10.000,00 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych).
III.2) ZALICZKI
  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
· III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o   oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu
· III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o   Warunek 1 Wykażą się posiadaniem niezbędnej wiedzy i doświadczenia wynikających z faktu, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej trzy zadania polegające na wykonaniu w ramach jednego kontraktu następujących robot budowlanych w zakresie : - remontu lub budowy dróg - o wartości co najmniej 800.000,00 zł brutto; każde zadanie Na potwierdzenie powyższego warunku załączą dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
· III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o   Warunek 2 Wykażą, że dysponują osobami, lub pisemnymi zobowiązaniami innych podmiotów do oddelegowania osób, z wymaganymi uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w szczególności uprawnieniami do pełnienia funkcji kierownika budowy w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykazanie dysponowania jedną osobą uprawnioną do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie: a) Uprawnienia budowlane w zakresie specjalności drogowej bez ograniczeń wraz z wpisem do Izby samorządu zawodowego. Wykonawca na potwierdzenie postawionego warunku 2 złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
· III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o   Wykażą, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności : Warunek 3 wykażą posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę co najmniej 800.000,00 zł ( słownie: osiemset tysięcy złotych), Wykonawca na potwierdzenie warunku 3 przedstawi informacje z banku na określona kwotę Warunek 4 wykażą posiadanie ubezpieczenia działalności gospodarczej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie deliktu oraz kontraktu do wysokości sumy gwarancyjnej co najmniej 800.000,00 zł. ( słownie: osiemset tysięcy złotych) na jedno i wszystkie zdarzenia. Wykonawca na potwierdzenie postawionego warunku 4 przedstawi polisę na określoną kwotę.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
· III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
· Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
· III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
· III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający - na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy -Pzp - zastrzega sobie prawo do zmiany treści umowy wskutek wystąpienia okoliczności, których nie dało się przewidzieć na etapie postępowania o udzielenie zamówienia i na etapie podpisywania umowy lub wystąpienie których nie zależy od woli stron umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo zmiany te są korzystne dla zamawiającego 3.W szczególności Zamawiający ustanawia następujące warunki umożliwiające zmianę treści umowy: 1) wystąpienie warunków atmosferycznych i zdarzeń losowych, które istotnie utrudniają lub uniemożliwiają prowadzenie robót w umówiony sposób; 2) konieczność zmiany osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie lub innych osób wyznaczonych do nadzorowania procesu budowlanego; 3) zaistnienie konieczności wykonania robót zamiennych, korzystnych dla zamawiającego; 4) wystąpienie konieczności wykonania robót uzupełniających, od których zależy wykonanie przedmiotu zamówienia. 4. Dopuszczalny zakres zmian umowy w sprawie zamówienia publicznego obejmuje: 1) możliwość zmian w harmonogramie robót bez możliwości zmiany terminu zakończenia realizacji zamówienia i innych terminów umownych; 2) możliwość zmiany osób uprawnionych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub innych osób wyznaczonych do nadzorowania procesu budowlanego; 3) modyfikację rozmiaru i rodzaju robót w zakresie ustalonych robót zamiennych, bez możliwości jednak rozszerzenia zakresu zamówienia w związku z zakazem wynikającym z art. 140 ust. 1 ustawy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-brzeziny.4bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Brzezinach, 95-060 Brzeziny, ul. Sienkiewicza 14 pok nr 14..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2010 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Brzezinach, 95-060 Brzeziny, ul. Sienkiewicza 16 pok nr 12 (sekretariat)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
 
 
Załącznik nr.11 - Przedmiar robót
 
Załącznik nr.12 - Projekt budowlano-wykonawczy:
 
 1a* , 1b*, 2 , 3
 
*-aby otworzyć zawartość plików " 1a, 1b, " należy je skopiowac i rozpakować
 
Załącznik nr.13 - Specyfikacja techniczna
 
Załącznik nr.14 - Pozwolenie na budowę
 
 
 
artykuł nr 62

Przebudowa drogi powiatowej nr 5103E Niesułków - Kołacin - Jeżów w ramach projektu Integracja sieci komunikacyjnej powiatu brzezińskiego i zgierskiego

Brzeziny: Przebudowa drogi powiatowej nr 5103E Niesułków - Kołacin - Jeżów w ramach projektu Integracja sieci komunikacyjnej powiatu brzezińskiego i zgierskiego
Numer ogłoszenia: 124958 - 2010; data zamieszczenia: 06.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Brzeziński , ul. Sienkiewicza 16, 95-060 Brzeziny, woj. łódzkie, tel. 046 8741111, 8743164, faks 046 8741111.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-brzeziny.4bip.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 5103E Niesułków - Kołacin - Jeżów w ramach projektu Integracja sieci komunikacyjnej powiatu brzezińskiego i zgierskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi powiatowej nr 5103E Niesułków - Kołacin - Jeżów odcinek w km 3+620 - 5+549 o długości 1839 m, w miejscowościach Wola Cyrusowa i Wola Cyrusowa Kolonia obejmuje prace polegające na: - roboty pomiarowe i przygotowawcze na długości przebudowywanego odcinka tj. 1839 mb, oczyszczenie, skropienie nawierzchni drogowych, wykonanie warstwy wyrównawczej w ilości 75kg/m² oraz nawierzchni z mieszanek mineralno - asfaltowych o grubości 4 cm, plantowanie i wyrównanie poboczy destruktem bitumicznym ew. kliniec 0-31,5 mm, oznakowanie pionowe (ostrzegawcze, informacyjne itp.) i poziome (wykonane przejścia dla pieszych i linie zatrzymania farbą chloro-kauczukową) w obrębie skrzyżowania w Woli Cyrusowej Kolonia.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego. W wyniku prac drogowych wykonanie niezbędnych robót budowlanych nieprzewidzianych projektem podstawowym w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.23.31.40-2, 45.23.31.61-5, 45.23.32.90-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10.000,00 złotych (dziesięć tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek 1 Wykażą się posiadaniem niezbędnej wiedzy i doświadczenia wynikających z faktu, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej trzy zadania polegające na wykonaniu w ramach jednego kontraktu następujących robot budowlanych w zakresie : - remontu lub budowy dróg - o wartości co najmniej 800.000,00 zł brutto; każde zadanie Na potwierdzenie powyższego warunku załączą dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek 2 Wykażą, że dysponują osobami, lub pisemnymi zobowiązaniami innych podmiotów do oddelegowania osób, z wymaganymi uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w szczególności uprawnieniami do pełnienia funkcji kierownika budowy w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykazanie dysponowania jedną osobą uprawnioną do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie: a) Uprawnienia budowlane w zakresie specjalności drogowej bez ograniczeń wraz z wpisem do Izby samorządu zawodowego. Wykonawca na potwierdzenie postawionego warunku 2 złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • sytuacji ekonomicznej i finansowej. Wykażą, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności : Warunek 3 wykażą posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę co najmniej 800.000,00 zł ( słownie: osiemset tysięcy złotych), Wykonawca na potwierdzenie warunku 3 przedstawi informacje z banku na określona kwotę Warunek 4 wykażą posiadanie ubezpieczenia działalności gospodarczej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie deliktu oraz kontraktu do wysokości sumy gwarancyjnej co najmniej 800.000,00 zł. ( słownie: osiemset tysięcy złotych) na jedno i wszystkie zdarzenia. Wykonawca na potwierdzenie postawionego warunku 4 przedstawi polisę na określoną kwotę.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający - na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy -Pzp - zastrzega sobie prawo do zmiany treści umowy wskutek wystąpienia okoliczności, których nie dało się przewidzieć na etapie postępowania o udzielenie zamówienia i na etapie podpisywania umowy lub wystąpienie których nie zależy od woli stron umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo zmiany te są korzystne dla zamawiającego 3. Dopuszczalny zakres zmian umowy w sprawie zamówienia publicznego obejmuje: 1) możliwość zmian w harmonogramie robót bez możliwości zmiany terminu zakończenia realizacji zamówienia i innych terminów umownych; 2) możliwość zmiany osób uprawnionych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub innych osób wyznaczonych do nadzorowania procesu budowlanego; 3)modyfikację rozmiaru i rodzaju robót w zakresie ustalonych robót zamiennych, bez możliwości jednak rozszerzenia zakresu zamówienia w związku z zakazem wynikającym z art. 140 ust. 1 ustawy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-brzeziny.4bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Brzezinach, 95-060 Brzeziny, ul. Sienkiewicza 14 pok nr 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2010 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Brzezinach, 95-060 Brzeziny, ul. Sienkiewicza 16 pok nr 12 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
wraz z załącznikami nr. 1-10

Załącznik nr.11 - Przedmiar robót

Załącznik nr.12 - Projekt budowlano-wykonawczy

Projekty: 1, 2, 3, 4, 5, 6

Załącznik nr.13 - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót

Załącznik nr.14 - Potwierdzenie zgłoszenia robót

 

artykuł nr 63

Remont nawierzchni jezdni oraz mostu na drodze powiatowej Przecław - Wągry w km 1+ 600 w miejscowości Bronowice, Remont nawierzchni jezdni oraz przepustu na drodze powiatowej Brzeziny - Andrespol w km 4+ 100, Remont nawierzchni jezdni oraz przepustu na drodze powiatowej Przecław - Wągry w km 5+ 300.

 

Brzeziny: Remont nawierzchni jezdni oraz mostu na drodze powiatowej Przecław - Wągry w km 1+ 600 w miejscowości Bronowice, Remont nawierzchni jezdni oraz przepustu na drodze powiatowej Brzeziny - Andrespol w km 4+ 100, Remont nawierzchni jezdni oraz przepustu na drodze powiatowej Przecław - Wągry w km 5+ 300.
Numer ogłoszenia: 94575 - 2010; data zamieszczenia: 23.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Brzeziński , ul. Sienkiewicza 16, 95-060 Brzeziny, woj. łódzkie, tel. 046 8741111, 8743164, faks 046 8741111.
·   Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-brzeziny.pl
·   Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni jezdni oraz mostu na drodze powiatowej Przecław - Wągry w km 1+ 600 w miejscowości Bronowice, Remont nawierzchni jezdni oraz przepustu na drodze powiatowej Brzeziny - Andrespol w km 4+ 100, Remont nawierzchni jezdni oraz przepustu na drodze powiatowej Przecław - Wągry w km 5+ 300..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Remont nawierzchni jezdni oraz mostu na drodze powiatowej Przecław - Wągry w km 1+ 600 w miejscowości Bronowice o długości 150 m, regulacja pionowa + naprawa urządzeń z betonu, odbudowa wlotów (wylotów) prefabrykowanych przepustów drogowych rurowych i skrzynkowych, oczyszczenie rowów i przepustów, czyszczenie rowów i profilowanie dna i skarp, zagęszczenia dna rowu, formowanie nasypów, umocnienie stożków i skarp elementami prefabrykowanymi, nawierzchnia z mieszanki mineralno-asfaltowej, plantowanie i wyrównanie poboczy (destrukt lub kliniec kamienny). 2) Remont nawierzchni jezdni oraz przepustu na drodze powiatowej Brzeziny - Andrespol w km 4+ 100 o długości 150 m, regulacja pionowa + naprawa urządzeń z betonu, odbudowa wlotów (wylotów) prefabrykowanych przepustów drogowych rurowych i skrzynkowych, oczyszczenie rowów i przepustów, czyszczenie rowów i profilowanie dna i skarp, zagęszczenia dna rowu, obsianie dna rowy trawą, , nawierzchnia z mieszanki mineralno-asfaltowej, plantowanie i wyrównanie poboczy -destrukt. 3) Remont nawierzchni jezdni oraz przepustu na drodze powiatowej Przecław - Wągry w km 5+ 300 o długości 150m, regulacja pionowa + naprawa urządzeń z betonu, oczyszczenie rowów i przepustów oraz profilowanie dna i skarp, zagęszczenia dna rowu, obsianie trawą, formowanie nasypów, umocnienie stożków i skarp elementami prefabrykowanymi, nawierzchnia z mieszanki mineralno-asfaltowej, plantowanie i wyrównanie poboczy (destrukt lub kliniec kamienny)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
·   Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
·   W wyniku prac remontowych wykonanie niezbędnych robót budowlanych nieprzewidzianych w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót drogowych, w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.11.12.00-0, 45.23.24.51-8, 45.23.31.61-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.08.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
·   Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·   III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o   oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
·   III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o   posiadania wiedzy i doświadczenia: Warunek 1 Wykażą się posiadaniem niezbędnej wiedzy i doświadczenia wynikających z faktu, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej trzy zadania polegające na wykonaniu w ramach jednego kontraktu następujących robot budowlanych w zakresie : - remontu lub budowy dróg i mostów, - o wartości co najmniej 200.000,00 zł brutto; każde zadanie Na potwierdzenie powyższego warunku załączą referencje od Zamawiających, na rzecz których wykonywał zamówienia, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
·   III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o   dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Warunek 2 Wykażą, że dysponują osobami, lub pisemnymi zobowiązaniami innych podmiotów do oddelegowania osób, z wymaganymi uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w szczególności uprawnieniami do pełnienia funkcji kierownika budowy w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykazanie dysponowania co najmniej jedną osobą uprawnioną do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie: a)Uprawnienia budowlane w zakresie specjalności drogowej i mostowej wraz z wpisem do Izby samorządu zawodowego Wykonawca na potwierdzenie postawionego warunku 2 złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
·   III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o   sytuacji ekonomicznej i finansowej. Wykażą, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności : Warunek 3 wykażą posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę co najmniej 200.000,00 zł ( słownie: dwieście tysięcy złotych), Wykonawca na potwierdzenie postawionego warunku 3 przedstawi informację z banku na określoną kwotę Warunek 4 wykażą posiadanie ubezpieczenia działalności gospodarczej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie deliktu do wysokości sumy gwarancyjnej w wysokości 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych) i kontraktu do wysokości sumy gwarancyjnej co najmniej 200.000,00 zł. ( słownie: dwieście tysięcy złotych) na jedno i wszystkie zdarzenia.Wykonawca na potwierdzenie postawionego warunku 4 przedstawi polisę na określoną kwotę.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
·   III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
·   wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
·   wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
·   oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
·   informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·   opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
·   Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
·   III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
·   oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
·   aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
·   aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·   aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·   wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
·   III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
·   nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·   nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·   III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
2. Zamawiający - na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy -Pzp - zastrzega sobie prawo do zmiany treści umowy wskutek wystąpienia okoliczności, których nie dało się przewidzieć na etapie postępowania o udzielenie zamówienia i na etapie podpisywania umowy lub wystąpienie których nie zależy od woli stron umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo zmiany te są korzystne dla zamawiającego 3.W szczególności Zamawiający ustanawia następujące warunki umożliwiające zmianę treści umowy: 1) wystąpienie warunków atmosferycznych i zdarzeń losowych, które istotnie utrudniają lub uniemożliwiają prowadzenie robót w umówiony sposób; 2) konieczność zmiany osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie lub innych osób wyznaczonych do nadzorowania procesu budowlanego; 3) zaistnienie konieczności wykonania robót zamiennych, korzystnych dla zamawiającego; 4) wystąpienie konieczności wykonania robót uzupełniających, od których zależy wykonanie przedmiotu zamówienia. 4. Dopuszczalny zakres zmian umowy w sprawie zamówienia publicznego obejmuje: 1) możliwość zmiany osób uprawnionych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub innych osób wyznaczonych do nadzorowania procesu budowlanego; 2) możliwość zmiany umówionego wynagrodzenia wynikającej z porównania rozmiaru i wartości robót zamiennych z robotami pierwotnie zamówionymi z zastrzeżeniem nieprzekraczalności ceny ofertowej, która będzie stanowić maksymalną graniczną kwotę umówionego wynagrodzenia; 4) modyfikację rozmiaru i rodzaju robót w zakresie ustalonych robót zamiennych, bez możliwości jednak rozszerzenia zakresu zamówienia w związku z zakazem wynikającym z art. 140 ust. 1 ustawy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-brzeziny.4bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Brzezinach, 95-060 Brzeziny, ul. Sienkiewicza 14 pok.14.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2010 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Brzezinach, 95-060 Brzeziny, ul. Sienkiewicza 16 pok.12 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

załączniki:

 1 , 2 , 3 , 4 , 5 , 6 , 7 , 8

Przedmiary robót + kosztorysy ofertowe:

1 , 2 , 3 , 4 , 5 , 6

Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót

1 , 2 , 3

artykuł nr 64

Ogłoszenie

Starostwo Powiatowe w Brzezinach ogłasza, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego – „Wykonanie Operatów Szacunkowych Wyceny Nieruchomości” przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, które ukazało się w Biuletynie Informacji Publicznych pod numerem nr 66246 oraz na stronie internetowej www. powiat-brzeziny .pl , a także w siedzibie Zamawiającego - tablica ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Brzezinach , Brzeziny ul. Sienkiewicza 11 zostało rozstrzygnięte.

 

Zostały złożone cztery oferty.
Oferty zostały złożone przez następujących Wykonawców:
• PPHU ”ANIT” Antoni Tomecki - ul. Chryzantem 1, 95-060 Brzeziny;
• Kancelaria Rzeczoznawcy Majątkowego Ewa Reczulska, ul. Mszczonowska 33/35,96-100 Skierniewice;
• Biuro Projektowania i Wyceny Nieruchomości, Ewa Baś;
• Szacowanie Nieruchomości sp.cywilna, Zbigniew Rychlicki, Sylwia Dymińska, Radzice Duże 37, 26-340 Drzewica.

Za najkorzystniejszą ofertę, nie podlegających odrzuceniu w zakresie zadania I Komisja przetargowa uznana oferta nr 3 złożoną przez firmę - Biuro Projektowania i Wyceny Nieruchomości, Ewa Baś, Grabowiec 35 E, 98-200 Sieradz;

Za zrealizowanie zadania I Wykonawca podał kwotę:

- 960,00 zł ( słownie złotych: dziewięćset sześćdziesiąt 00/100) netto;
- 1 171,20 zł ( słownie złotych: jeden tysiąc sto siedemdziesiąt jeden 20/100) brutto.

Komisja przetargowa odrzuciła ofertę nr 4 złożoną przez firmę – Szacowanie Nieruchomości sp. cywilna Zbigniew Rychlicki , Sylwia Dymińska , Radzice Duże 37, 26 -340 Drzewica ze względu na fakt, że Zamawiający na podstawie art. 91 ust. 5 i ust. 6 ustawy wezwał Wykonawcę do złożenia ofert dodatkowych a Wykonawca składając ofertę dodatkową zaoferował cena wyższą niż zaoferowaną w złożonej ofercie.

Za najkorzystniejszą ofertę, nie podlegających odrzuceniu w zakresie zadania II Komisja przetargowa uznana oferta nr 2 złożoną przez Firmę - Kancelaria Rzeczoznawcy Majątkowego -Ewa Reczulska, ul. Mszczonowska 33/35, 96-100 Skierniewice.

Za zrealizowanie zadania II Wykonawca podał kwotę:

- 4800,00 zł ( słownie złotych: cztery tysiące osiemset 00/100) netto;
- 5 856,00 zł ( słownie złotych: pięć tysięcy osiemset pięćdziesiąt sześć 20/100) brutto.

artykuł nr 65

Przetarg nieograniczony na wykonanie zadania pod nazwą "Przebudowa Domu Pomocy Społecznej w Brzezinach warunkiem poprawy jakości i zwiększenia dostępności usług pomocy społecznej-prace termomodernizacyjne-etap I"

 Ogłoszenie powiązane:

Ogłoszenie nr 77310-2010 z dnia 2010-03-18 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Brzeziny
Termomodernizacja budynków mieszkalnych w DPS w Brzezinach obejmuje kompleksowe prace termomodernizacyjne i realizowana będzie w ramach jednego kontraktu obejmującego: Oficyna: ocieplenie ścian i poddasza oraz prace elewacyjne, modernizacja...
Termin składania ofert: 2010-04-08

Numer ogłoszenia: 93814 - 2010; data zamieszczenia: 02.04.2010

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

 Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 77310 - 2010 data 18.03.2010 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Powiat Brzeziński, ul. Sienkiewicza 16, 95-060 Brzeziny, woj. łódzkie, tel. 046 8741111, 8743164, fax. 046 8741111.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.
W ogłoszeniu jest: IV 4.4 Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2010 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe 95-060 Brzeziny, ul. Sienkiewicza 16 pokój nr 12 parter (sekretariat).
W ogłoszeniu powinno być: IV 4.4 Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2010 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe 95-060 Brzeziny, ul. Sienkiewicza 16 pokój nr 12 parter (sekretariat).


 

 

 Brzeziny: Przebudowa Domu Pomocy Społecznej w Brzezinach warunkiem poprawy jakości i zwiększenia dostępności usług pomocy społecznej - prace termomodernizacyjne - etap I
Numer ogłoszenia: 77310 - 2010; data zamieszczenia: 18.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Brzeziński , ul. Sienkiewicza 16, 95-060 Brzeziny, woj. łódzkie, tel. 046 8741111, 8743164, faks 046 8741111.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa Domu Pomocy Społecznej w Brzezinach warunkiem poprawy jakości i zwiększenia dostępności usług pomocy społecznej - prace termomodernizacyjne - etap I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Termomodernizacja budynków mieszkalnych w DPS w Brzezinach obejmuje kompleksowe prace termomodernizacyjne i realizowana będzie w ramach jednego kontraktu obejmującego: Oficyna: ocieplenie ścian i poddasza oraz prace elewacyjne, modernizacja sieci c.o., wymiana kanału ciepłowniczego Budynek główny: rozbiórki, wzmocnienie stropu, ocieplenie dachu, wykonanie więźby dachowej i wymiana poszycia dachowego (konstrukcja dachu), ocieplenie ścian i elewacja, montaż instalacji solarnej, wymiana instalacji c.o. i pieców w kotłowni, prace elektryczne związane z modernizacją kotłowni i podłączeniem instalacji solarnej oraz odtworzenie przewodów na ścianach zewnętrznych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
W wyniku prac remontowych wykonanie niezbędnych robót budowlanych nieprzewidzianych projektem podstawowym w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.00.00-1, 45.21.52.10-2, 45.30.00.00-0, 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.32.00.00-6, 45.26.12.15-4, 45.31.00.00-3, 45.31.11.00-1, 45.31.12.00-2, 45.33.11.00-7, 45.23.10.00-5, 45.33.20.00-3, 45.26.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 06.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 40.000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Warunek 1 Wykażą się posiadaniem niezbędnej wiedzy i doświadczenia wynikających z faktu, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej trzy zadania polegające na wykonaniu w ramach jednego kontraktu następujących robot budowlanych w zakresie : - termomodernizacji budynków; - budowie/modernizacji : ścian, dachu, instalacji c.o. , robót elektrycznych o wartości co najmniej 1.500.000,00 zł brutto; każde zadanie na remoncie ścian, dachu, kotłowni, termomodernizacji, instalacji c.o., pracach elektrycznych, montażu solarów o wartości co najmniej 1.500.000, zł brutto każde zadanie. Na potwierdzenie powyższego warunku załączą dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Warunek 2 Wykażą, że dysponują osobami, lub pisemnymi zobowiązaniami innych podmiotów do oddelegowania osób, z wymaganymi uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w szczególności uprawnieniami do pełnienia funkcji kierownika budowy w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykazanie dysponowania osobami uprawnionymi do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie: a) Uprawnienia budowlane w zakresie konstrukcyjno-budowlanym wraz z wpisem do Izby samorządu zawodowego- branża ogólnobudowlana, b) Uprawnienia budowlane w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych wraz z wpisem do Izby samorządu zawodowego- branża instalacyjna, c) Uprawnienia budowlane w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych wraz z wpisem do Izby samorządu zawodowego- branża elektryczna

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykażą, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności : Warunek 3 wykażą posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę co najmniej 800.000,00 zł ( słownie: osiemset tysięcy złotych), Warunek 4 wykażą posiadanie ubezpieczenia działalności gospodarczej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie deliktu i kontraktu do wysokości sumy gwarancyjnej co najmniej 800.000,00 zł. ( słownie: osiemset tysięcy złotych) na jedno i wszystkie zdarzenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Zamawiający - na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy -Pzp - zastrzega sobie prawo do zmiany treści umowy wskutek wystąpienia okoliczności, których nie dało się przewidzieć na etapie postępowania o udzielenie zamówienia i na etapie podpisywania umowy lub wystąpienie których nie zależy od woli stron umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo zmiany te są korzystne dla zamawiającego 3.W szczególności Zamawiający ustanawia następujące warunki umożliwiające zmianę treści umowy: 1) wystąpienie warunków atmosferycznych i zdarzeń losowych, które istotnie utrudniają lub uniemożliwiają prowadzenie robót w umówiony sposób; 2) konieczność zmiany osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie lub innych osób wyznaczonych do nadzorowania procesu budowlanego; 3) zaistnienie konieczności wykonania robót zamiennych, korzystnych dla zamawiającego; 4) wystąpienie konieczności wykonania robót uzupełniających, od których zależy wykonanie przedmiotu zamówienia. 4. Dopuszczalny zakres zmian umowy w sprawie zamówienia publicznego obejmuje: 1) możliwość zmian w harmonogramie robót bez możliwości zmiany terminu zakończenia realizacji zamówienia i innych terminów umownych; 2) możliwość zmiany osób uprawnionych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub innych osób wyznaczonych do nadzorowania procesu budowlanego 3) możliwość zmiany umówionego wynagrodzenia wynikającej z porównania rozmiaru i wartości robót zamiennych z robotami pierwotnie zamówionymi z zastrzeżeniem nieprzekraczalności ceny ofertowej, która będzie stanowić maksymalną graniczną kwotę umówionego wynagrodzenia; 4) modyfikację rozmiaru i rodzaju robót w zakresie ustalonych robót zamiennych, bez możliwości jednak rozszerzenia zakresu zamówienia w związku z zakazem wynikającym z art. 140 ust. 1 ustawy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-brzeziny.4bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomoc Społecznej 95-060 Brzeziny, ul. Moniuszki nr 24, wejście od ul. Piłsudskiego email:dpsbrzeziny@poczta.fm tel. (0-46) 874-25-51 faX. (046) 874-31-66.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2010 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe 95-060 Brzeziny, ul. Sienkiewicza 16 pokój nr 12 parter ( sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013 (Oś Priorytetowa II: Ochrona środowiska, zapobieganie zagrożeniom i energetyka - Działanie II.6 Ochrona powietrza)..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

 

 Załączniki do SIWZ

Przedmiary robót : 1 , 2 , 3 , 4 , 5

Projekty budowlane : 1

I. Dokumenty formalne projektu budowlanego obiektów DPS :

1 , 2 , 3 , 4 , 5 , 6 , 7, 8 , 9, 10 , 11 , 12 , 13 , 14 , 15 , 16 , 17 , 18 , 19 , 20 , 21 , 22

II. Projekt termomodernizacji budynku głównego

1. Projekt architektoniczno-konstrukcyjny

1a*, 1b*, 1c*,2a** 2b**, 2c**,2d**, 2e**, 2f** 3a# ,3b#, 3c#, 3d#,3e#, 4 , 5 , 6 , 7 , 8 , 9 , 10 , 11 , 12 , 13 , 14 , 15 , 16 , 17 , 18 , 19 , 20 , 21 , 22 , 23 , 24 , 25 , 26a##, 26b## , 26c##

*-aby otworzyć zawartość plików " 1a, 1b, 1c" należy je skopiowac i rozpakować

**-aby otworzyć zawartość plików "2a, 2b, 2c, 2d, 2e, 2f " należy je skopiowac i rozpakować

#-aby otworzyć zawartość plików " 3a, 3b, 3c, 3d, 3e " należy je skopiować i rozpakować

##-aby otworzyć zawartość plików " 26a, 26b , 26c " należy je skopiować i rozpakować

2. Projekt instalacji sanitarnych budynku głównego

2.1. Instalacja solarna : 1* , 2 , 3 , 4

* - aby otworzyć zawartość pliku 1 należy go skopiować i rozpakować

2.2. Modernizacja instalacji wod-kan, cwu i p.poż. : 1 , 2 , 3 , 4 , 5 , 6

2.3. Modernizacja instalacji co : 1 , 2 , 3 , 4 , 5 , 6

2.4. Modernizacja instalacji kotłowni : 1

2.5. Modernizacja sieci cieplnej : 1*

* - aby otworzyć zawartość pliku 1 należy go skopiować i rozpakować

3. Projekt instalacji elektrycznych budynku głównego: 1 , 2 , 3 , 4 , 5

III. Projekt termomodernizacji oficyny

1. Projekt ocieplenia i kolorystyki: 1 , 2 , 3 , 4 , 5 , 6a*, 6b* , 7a** , 7b** , 7c**

*-aby otworzyć zawartość plików " 6a, 6b " należy je skopiować i rozpakować

**-aby otworzyć zawartość plików " 7a, 7b, 7c " należy je skopiować i rozpakować

2. Modernizacja C.O.: 1 , 2

IV. Projekt zagospodarowania terenu: 1 , 2 , 3 , 4a*, 4b*, 4c*

*-aby otworzyć zawartość plików " 4a, 4b, 4c " należy je skopiować i rozpakować

 V. Opinia dotycząca stanu więźby dachowej

Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót :

1 , 2 , 3 , 4 , 5 , 6 , 7 , 8 , 9, 10 , 11 , 12 , 13 , 14 , 15 , 16 , 17 , 18 , 19 , 20 , 21 ,

22 , 23 , 24 , 25 , 26 , 27, 28 , 29 , 30a* , 30b*, 30c*, 31a**, 31b**

* - aby otworzyć zawartość pliki " 30a , 30b , 30c" - należy je skopiować i rozpakować

** - aby otworzyć zawartość plików "31a , 31b" - należy je skopiowac i rozpakować

Pozwolenie na budowę

Modyfikacja nr 1 do SIWZ

Załączniki do modyfikacji nr 1 do SIWZ : 1 , 2 , 3

Modyfikacja nr 2 do SIWZ

Załącznik do modyfikacji nr 2 SIWZ : 1

 Odpowiedzi na pytania z dnia 25.03.2010r

Załączniki do odpowiedzi na pytania z dnia 25.03.2010r :

1 , 2

Odpowiedż na pytanie z 30.03.2010r

Odpowiedź na pytanie z 31.03.2010r

Załącznik do odpowiedzi na pytanie z 31.03.2010r : 1


 

Dostępne kategorie:
Ogłoszenia
Rozstrzygnięcia