artykuł nr 26

Podinspektora/Inspektora(stanowisko zostanie ustalone stosownie do kwalifikacji kandydata)w Biurze ds. Nieruchomości w Wydziale Budownictwa, Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami

Brzeziny, 28 października 2008 r.
 

STAROSTWO POWIATOWE W BRZEZINACH

OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
 Podinspektora/Inspektora
(stanowisko zostanie ustalone stosownie do kwalifikacji kandydata)
w Biurze ds. Nieruchomości
w Wydziale Budownictwa, Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami
 
(nazwa stanowiska pracy)

1. Wymagania niezbędne:
a) posiadanie obywatelstwa polskiego;
b) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie;
c) korzystanie z pełni praw publicznych i posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych;
d) wykształcenie wyższe, preferowane prawnicze, w przypadku nieposiadania wykształcenia prawniczego – konieczne doświadczenie urzędnicze w zakresie gospodarki nieruchomościami;
e) znajomość i umiejętność stosowania przepisów ustawy z dnia 7 września 2007 r.
o ujawnieniu w księgach wieczystych prawa własności Skarbu Państwa
oraz jednostek samorządu terytorialnego (Dz.U. Nr 191, poz. 1365).

2. Wymagania dodatkowe:
 a) znajomość i umiejętność stosowania przepisów ustaw: Kodeks  postępowania
administracyjnego, ustawy o gospodarce nieruchomościami wraz z przepisami
wykonawczymi, ustawy o księgach wieczystych i hipotece wraz z przepisami
wykonawczymi;
 b) biegła znajomość i umiejętność obsługi komputera oraz innych urządzeń
 biurowych;
 c) komunikatywność, odpowiedzialność, rzetelność, cierpliwość, wysoka kultura
osobista.


3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Wykonywanie zadań określonych przepisami ustawy z dnia 7 września 2007 r.
  o ujawnieniu w księgach wieczystych prawa własności Skarbu Państwa
  oraz jednostek samorządu terytorialnego, w szczególności:
- sporządzanie wykazów nieruchomości, o których mowa w art. 1 w/w
ustawy;
- przygotowywanie dokumentów niezbędnych do zakładania ksiąg 
wieczystych dla nieruchomości Skarbu Państwa i powiatu;
- występowanie do sądu rejonowego z wnioskami o ujawnienie w księgach
  wieczystych prawa własności Skarbu Państwa;
- przygotowywanie dokumentów niezbędnych do stwierdzenia nabycia
  własności nieruchomości przez Skarb Państwa, o których mowa w art. 3 w/w
  ustawy.
2.Wykonywanie innych zadań zlecanych przez przełożonych.

4.  Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny;
b) CV – curriculum vitae;
c) kserokopie świadectw pracy;
d) kserokopie świadectw i dyplomów potwierdzających wykształcenie;
e) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach lub szkoleniach;
f) oryginał kwestionariusza osobowego;
g)  oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie lub kserokopia 
 posiadanego, ważnego zaświadczenia zawierającego informację o niekaralności
 uzyskanego z Krajowego Rejestru Karnego;
h) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i posiadaniu pełnej zdolności
do czynności prawnych.
 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Brzezinach ul. Sienkiewicza 16 95-060 Brzeziny, pocztą elektroniczną na adres: wladze@powiat-brzeziny.wici.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Starostwa z dopiskiem: „dotyczy naboru na stanowisko podinspektora/inspektora w Biurze ds. Nieruchomości w Wydziale Budownictwa, Geodezji
i Gospodarki Nieruchomościami” w terminie do dnia 12 listopada  2008 r. Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.powiat-brzeziny.4bip.pl oraz na tablicy ogłoszeń Starostwa przy ul. Sienkiewicza 16.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 926 ze zm.) oraz ustawa z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 124, poz. 1593 ze zm.).

artykuł nr 27

OGŁASZENIE O NABORZENA WOLNE STANOWISKO PRACY Informatyka w Wydziale Organizacji i Kadr

Brzeziny, 25 września 2008 r.

Starostwo Powiatowe w Brzezinach
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Informatyka w Wydziale Organizacji i Kadr

1.Wymagania niezbędne:
a) posiadanie obywatelstwa polskiego;
b) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie;
c) korzystanie z pełni praw publicznych i posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych;
d) wykształcenie wyższe o kierunku informatyka,
e) posiadanie co najmniej 3 – letniego stażu pracy zawodowej.
2.Wymagania dodatkowe:
a) posiadanie znajomości konfiguracji sieci LAN i znajomości budowy i konfiguracji sprzętu
komputerowego;
b) posiadanie biegłej znajomości pakietu MS Office, podstawowej znajomości pakietu Corel
Draw i języka html;
c) posiadanie wiedzy z zakresu ustaw: o samorządzie powiatowym, o ochronie danych osobowych, o dostępie do informacji publicznej;
d) ukończenie kursów, szkoleń z zakresu ochrony danych osobowych, dostępu do informacji 
publicznej;
e) posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji 
niejawnych oznaczonych klauzulą „zastrzeżone";
f) posiadanie następujących cech osobowości i umiejętności psychospołecznych: 
odpowiedzialność, zorganizowanie, kreatywność, obowiązkowość, umiejętność planowania
i organizacji czasu pracy.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

a) wykonywanie zadań związanych z aktualizacją Biuletynu Informacji Publicznej;
b) utrzymywanie sprawności technicznej sprzętu informatycznego, usuwanie uszkodzeń;
c) prowadzenie ewidencji programów komputerowych w Starostwie;
d) opracowywanie i realizacja planów finansowych dotyczących informatyzacji w Starostwie;
e) zabezpieczenie przestrzegania prawa autorskiego i ochrony danych osobowych przy użyciu oprogramowania informatycznego w Starostwie;
f) pełnienie w Starostwie Powiatowym w Brzezinach funkcji - administratora bezpieczeństwa  informacji.


4. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny;
b) CV - curriculum vitae;
c) kserokopie świadectw pracy;
d) kserokopie świadectw i dyplomów potwierdzających wykształcenie;
e) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach lub szkoleniach;
f) oryginał kwestionariusza osobowego;
g )oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie lub kserokopia
posiadanego, ważnego zaświadczenia zawierającego informację o niekaralności
h) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i posiadaniu pełnej zdolności 
do czynności prawnych.
i) oświadczenie o wyrażeniu zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej przewidzianej
przy dopuszczeniu do informacji niejawnych, o której mowa w ustawie z dnia 22 stycznia
1999 r. o ochronie informacji niejawnych.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Brzezinach ul. Sienkiewicza 16 95-060 Brzeziny, pocztą elektroniczną
na adres: wladze@powiat-brzeziny.wici.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Starostwa z dopiskiem: „dotyczy naboru na stanowisko informatyka w Wydziale Organizacji i Kadr" w terminie do dnia 10 października
2008 r. Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.powiat-brzeziny.4bip.pl oraz na tablicy ogłoszeń Starostwa przy
ul. Sienkiewicza 16.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 926 ze zm.) oraz ustawa z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych(Dz. U. z 2001 r. Nr 124, poz. 1593 zez zm)

artykuł nr 28

Stanowisko Pracy Geodety Powiatowego(1/2 wymiaru czasu pracy)

Brzeziny, 28 sierpnia 2008 r.

STAROSTWO POWIATOWE W BRZEZINACH OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY: Geodety powiatowego (1/2 wymiaru czasu pracy)

 

Wymagania niezbędne:

a) posiadanie obywatelstwa polskiego;

b) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie;

c) korzystanie z pełni praw cywilnych i obywatelskich;

d) posiadanie dyplomu ukończenia studiów wyższych na kierunku geodezyjnym;

e) posiadanie uprawnień zawodowych do wykonywania samodzielnych funkcji

w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresach, o których mowa w art. 43 pkt 1

ustawy - Prawo geodezyjne i kartograficzne tj.:

-  geodezyjnych pomiarach sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjnych
i inwentaryzacyjnych;

-  rozgraniczania i podziałów nieruchomości i gruntów oraz sporządzania
dokumentacji do celów prawnych.

f) posiadanie co najmniej dwuletniego stażu pracy w urzędach administracji rządowej lub w jednostkach samorządu terytorialnego.

Wymagania dodatkowe:

a) znajomość i umiejętność stosowania przepisów ustawy o samorządzie
powiatowym. Prawo Geodezyjne i Kartograficzne, ustawy o gospodarce
nieruchomościami oraz innych przepisów związanych z funkcjonowaniem
Wydziału Budownictwa, Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami;

b) biegła znajomość i umiejętność obsługi komputera oraz innych urządzeń
biurowych;

c) doświadczenie zawodowe w urzędach jednostek samorządu terytorialnego;

d) komunikatywność, odpowiedzialność, rzetelność, cierpliwość, wysoka kultura
osobista.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. Wykonywanie czynności z zakresu geodezji, w szczególności dotyczących:

-  prowadzenia powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, w tym
ewidencji gruntów i budynków, gleboznawczej klasyfikacji gruntów i geodezyjnej
ewidencji sieci uzbrojenia terenu oraz dysponowania środkami Powiatowego
Funduszu Gospodarki Zasobem Geodezyjnym i Kartograficznym;

-  koordynowania usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu;

-  zakładania i aktualizacji mapy zasadniczej;

-  przeprowadzania powszechnej taksacji nieruchomości oraz opracowywania
i prowadzenia map i tabel taksacyjnych dotyczących nieruchomości;

-  ochrony znaków geodezyjnych, grawimetrycznych i magnetycznych;

-  prowadzenia powiatowej bazy danych wchodzących w skład krajowego systemu
informacji o terenie.

4.  wymagane dokumenty:

a) list motywacyjny;

b) CV - curriculum vitae;

c) kserokopie świadectw pracy;

d) kserokopie świadectw i dyplomów potwierdzających wykształcenie;

e) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach lub szkoleniach;

f) oryginał kwestionariusza osobowego;

g) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie lub kserokopia posiadanego, ważnego zaświadczenia zawierającego informację o niekaralności uzyskanego z Krajowego Rejestru Karnego;

h) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw cywilnych i obywatelskich.

i) oświadczenie o wyrażeniu zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej przewidzianej przy dopuszczeniu do informacji niejawnych, o której mowa w ustawie z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Brzezinach ul. Sienkiewicza 16 95-060 Brzeziny, pocztą elektroniczną na adres: wladze@powiatbrzeziny.wici.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Starostwa z dopiskiem: „dotyczy naboru na stanowisko geodety powiatowego " w terminie do dnia 15 września 2008 r. Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej WWW.powiat-brzeziny.4bip.pl oraz na tablicy ogłoszeń Starostwa przy ul. Sienkiewicza 16.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażani zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 199? : o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 926 ze zm.) oraz ustawa z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 124, poz. 1593 ze zm.).

 

 

artykuł nr 29

NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY PODINSPEKTORA W WYDZIALE KOMUNIKACJI I SPRAW OBYWATELSKICH

 

Brzeziny, 26 sierpnia 2008 r.

 STAROSTWO POWIATOWE W BRZEZINACH

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY

Podinspektora w Wydziale Komunikacji i Spraw Obywatelskich

 

Wymagania niezbędne:

a) posiadanie obywatelstwa polskiego;

b) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie;

c) korzystanie z pełni praw publicznych i posiadanie pełnej zdolności do czynności
prawnych;

d) wykształcenie wyższe, preferowane administracyjne;

e) posiadanie co najmniej dwuletniego stażu pracy zawodowej;

f) posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu

do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową oznaczonych klauzulą „zastrzeżone" lub wyrażenie zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej przewidzianej przy dopuszczeniu do informacji niejawnych, o której mowa w ustawie z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych.

2.Wymagania dodatkowe:

a)  znajomość i umiejętność stosowania przepisów ustaw: kodeks postępowania
administracyjnego, Prawo o ruchu drogowym, ustawy o transporcie drogowym,
ustawy o samorządzie powiatowym oraz innych aktów prawnych związanych

z funkcjonowaniem Wydziału Komunikacji i Spraw Obywatelskich

b) biegła znajomość i umiejętność obsługi komputera oraz innych urządzeń
biurowych;

c) doświadczenie zawodowe w urzędach jednostek samorządu terytorialnego;

d) komunikatywność, odpowiedzialność, rzetelność, cierpliwość, wysoka kultura
osobista.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

a) czynności związane z rejestracją i wyrejestrowywaniem pojazdów;

b) obsługa systemu informatycznego „POJAZD";

c) zadania z zakresu praw jazdy;

d) zadania z zakresu ustawy o transporcie drogowym;

e) wydawanie z upoważnienia Starosty Brzezińskiego decyzji administracyjnych
w sprawach z zakresu funkcjonowania Wydziału Komunikacji i Spraw
Obywatelskich;

e) inne z adania zlecane przez przełożonych.

4. Wymagane dokumenty:

a) list motywacyjny;

b) CV - curriculum vitae;

c) kserokopie świadectw pracy;

d) kserokopie świadectw i dyplomów potwierdzających wykształcenie;

e) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach lub szkoleniach;

f) oryginał kwestionariusza osobowego

g) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie lub kserokopia posiadanego, ważnego zaświadczenia zawierającego informację o niekaralności uzyskanego z Krajowego Rejestru Karnego; 

h)  oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych

i) oświadczenie o wyrażeniu zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej przewidzianej przy dopuszczeniu do informacji niejawnych, o której mowa w ustawie z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Brzezinach ul. Sienkiewicza 16 95-060 Brzeziny, pocztą elektroniczną na adres: \vladze@powiat-brzeziny.wici.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Starostwa z dopiskiem: „dotyczy naboru na stanowisko podinspektora w Wydziale Komunikacji i Spraw Obywatelskich" w terminie do dnia 10 września 2008 r. Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej ww-vv.powiat-brzeziny.4bip.pl oraz na tablicy ogłoszeń Starostwa przy ul. Sienkiewicza 16.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.LI. z 2001 r. Nr 926 ze zm.) oraz ustawa z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz. I i. z 2001 r. Nr 124, poz. 1593 ze zm.).

 

 

artykuł nr 30

Inspektor w Powiatowym Centrum Zarządzania Kryzysowego (wymiar czasu pracy ? 1/2 etatu)

Brzeziny, 17 marca 2008 r.

STAROSTWO POWIATOWE W BRZEZINACH
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY


Inspektora w Powiatowym Centrum Zarządzania Kryzysowego (wymiar czasu pracy – 1/2 etatu)
(nazwa stanowiska pracy)

1. Wymagania niezbędne:
a) posiadanie obywatelstwa polskiego;
b) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie;
c) korzystanie z pełni praw publicznych i posiadanie pełnej zdolności do czynności
prawnych;
d) wykształcenie wyższe i co najmniej 3 letni staż pracy
(na podstawie art. 119 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2003 r. o służbie wojskowej żołnierzy zawodowych (Dz.LJ. z 2003 r. Nr 179, poz. 1750) w związki z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 5 czerwca 2007 r. w sprawie stanowisk pracy związanych z obronnością kraju w administracji publicznej (Dz.U. z 2007 r.Nr 106, poz. 724) prawo pierwszeństwa w obsadzaniu stanowisk związanych z obronnością kraju w administracji publicznej i urzędach organów samorządu terytorialnego przysługuje byłym żołnierzom zawodowym).

2. Wymagania dodatkowe:
a) posiadanie biegłej znajomości obsługi komputera i innych urządzeń biurowych;
b) posiadanie wiedzy z zakresu ustaw: o samorządzie powiatowym, o ochronie
informacji niejawnych, o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej
Polskiej;
c) ukończenie kursów, szkoleń, studiów podyplomowych z zakresu obrony cywilnej
d) posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu
do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne";
e) posiadanie następujących cech osobowości i umiejętności psychospołecznych:
odpowiedzialność, zorganizowanie, kreatywność, obowiązkowość, umiejętność
planowania i organizacji czasu pracy.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) wykonywanie czynności z zakresu
1) zarządzania kryzysowego m.in.:
- zbieranie, aktualizowanie i wymiana informacji o zagrożeniach bezpieczeństwa
publicznego oraz możliwościach posiadanych sił i środków do ich likwidacji;
- ustalanie procedur reagowania kryzysowego oraz tworzenie warunków zarządzania
w sytuacjach kryzysowych;

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Starostw; Powiatowego w Brzezinach ul. Sienkiewicza 16 95-060 Brzeziny, pocztą elektroniczną na adres wladze@powiat-brzeziny.wici.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Starostwa z dopiskiem: „dotyczy naboru na stanowisko inspektor: w Powiatowym Centrum Zarządzania Kryzysowego" w terminie do dnia 31 marca 2008 r Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.powiat-brzeziny.4bip.pl oraz na tablicy ogłoszeń Starostwa przy ul. Sienkiewicza 16.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegi kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodą na przetwarzanie moich danych osobowym zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 199 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 926 ze zm.) oraz ustawa z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 124, poz. 1593 ze zm.).

b) obrony cywilnej;
c) organizowania i przeprowadzania poboru do Sił Zbrojnych RP na terenie powiatu
brzezińskiego;
d) pełnienia funkcji kierownika kancelarii tainei.
 
 wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny;
b) CV - curriculum vitae;
c) kserokopie świadectw pracy;
d) kserokopie świadectw i dyplomów potwierdzających wykształcenie;
e) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach lub szkoleniach;
f) oryginał kwestionariusza osobowego;
g) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie lub kserokopia
posiadanego, ważnego zaświadczenia zawierającego informację o niekaralności
uzyskanego z Krajowego Rejestru Karnego;
h) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych.
i) poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji
stanowiących tajemnicę służbową lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na poddani* się procedurze sprawdzającej przewidzianej przy dopuszczeniu do informacji niejawnych, o której mowa w ustawie z dnia 22 stycznia 1999 r.