artykuł nr 11

Zarząd Powiatu w Brzezinach ogłasza konkurs na kandydata na stanowisko dyrektora Zespołu Szkół Specjalnych w Brzezinach

Zarząd Powiatu w Brzezinach
ogłasza konkurs na kandydata na stanowisko dyrektora
Zespołu Szkół Specjalnych w Brzezinach,
ul. Konstytucji 3-go Maja 3, 95-060 Brzeziny
prowadzonego przez Powiat Brzeziński

I. Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 27 października 2009 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze w poszczególnych typach publicznych szkół i rodzajach publicznych placówek (Dz. U. z 2009 r. Nr 184, poz. 1436 i z 2011 r. Nr 254, poz. 1526), tj.:

1. nauczyciel mianowany lub dyplomowany, który spełnia łącznie następujące wymagania:

  • ukończył studia magisterskie i posiada przygotowanie pedagogiczne oraz kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w szkole wchodzącej w skład Zespołu Szkół Specjalnych w Brzezinach, w której wymagania dotyczące kwalifikacji nauczycieli są najwyższe;
  • ukończył studia wyższe lub studia podyplomowe z zakresu zarządzania albo kurs kwalifikacyjny z zakresu zarządzania oświatą, prowadzony zgodnie z przepisami w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli;
  • posiada co najmniej pięcioletni staż pracy pedagogicznej na stanowisku nauczyciela lub pięcioletni staż pracy dydaktycznej na stanowisku nauczyciela akademickiego;
  • uzyskał co najmniej dobrą ocenę pracy w okresie ostatnich pięciu lat pracy lub pozytywną ocenę dorobku zawodowego w okresie ostatniego roku albo w przypadku nauczyciela akademickiego - pozytywną ocenę pracy w okresie ostatnich czterech lat pracy w szkole wyższej – przed przystąpieniem do konkursu na stanowisko dyrektora; wymóg posiadania oceny nie dotyczy nauczycieli zatrudnionych na stanowisku wymagającym kwalifikacji pedagogicznych w urzędzie organu administracji rządowej, kuratorium oświaty, Centrum Edukacji Artystycznej, Centralnej Komisji Egzaminacyjnej i okręgowych komisjach egzaminacyjnych oraz nauczycieli mianowanych lub dyplomowanych urlopowanych lub zwolnionych z obowiązku świadczenia pracy na podstawie przepisów ustawy z dnia 23 maja 1991 r. o związkach zawodowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 79, poz. 854, z późn. zm.);
  • spełnia warunki zdrowotne niezbędne do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym;
  • nie był karany karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 76 ust. 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. - Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2006 r. Nr 97, poz. 674, z późn. zm.), a w przypadku nauczyciela akademickiego – karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 140 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. z 2012 r. poz. 572), oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie dyscyplinarne;
  • nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • nie toczy się przeciwko niemu postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego;
  • nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2005 r. Nr 14, poz. 114, z późn. zm.).

2. osoba niebędąca nauczycielem, która spełnia łącznie następujące wymagania:

  • posiada obywatelstwo polskie, z tym że wymóg ten nie dotyczy obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym oraz Konfederacji Szwajcarskiej;
  • ukończyła studia magisterskie;
  • posiada co najmniej pięcioletni staż pracy, w tym co najmniej dwuletni staż pracy na stanowisku kierowniczym;
  • ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z praw publicznych;
  • nie toczy się przeciwko niej postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub postępowanie dyscyplinarne;
  • ukończyła studia wyższe lub studia podyplomowe z zakresu zarządzania albo kurs kwalifikacyjny z zakresu zarządzania oświatą, prowadzony zgodnie z przepisami w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli;
  • spełnia warunki zdrowotne niezbędne do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym;
  • nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • nie była karana zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2005 r. Nr 14, poz. 114, z późn. zm.).

II. Oferty osób przystępujących do konkursu powinny zawierać:

  1. uzasadnienie przystąpienia do konkursu oraz koncepcję funkcjonowania i rozwoju Zespołu Szkół Specjalnych w Brzezinach;
  2. poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość oraz poświadczającego obywatelstwo kandydata;
  3. życiorys z opisem przebiegu pracy zawodowej, zawierający w szczególności informację o stażu pracy pedagogicznej — w przypadku nauczyciela albo stażu pracy dydaktycznej — w przypadku nauczyciela akademickiego, albo stażu pracy, w tym stażu pracy na stanowisku kierowniczym – w przypadku osoby niebędącej nauczycielem;
  4. oryginały lub poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy, o którym mowa w pkt 3;
  5. oryginały lub poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia, w tym dyplomu ukończenia studiów wyższych lub świadectwa ukończenia studiów podyplomowych z zakresu zarządzania albo świadectwa ukończenia kursu kwalifikacyjnego z zakresu zarządzania oświatą;
  6. zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym;
  7. oświadczenie, że przeciwko kandydatowi nie toczy się postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub postępowanie dyscyplinarne;
  8. oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  9. oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2005 r. Nr 14, poz. 114, z późn. zm.);
  10. oświadczenie o dopełnieniu obowiązku, którym mowa w art. 7 ust. 1 i ust. 3a ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2007 r. Nr 63, poz. 425, z późn. zm.);
  11. oryginał lub poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię aktu nadania stopnia nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego – w przypadku nauczyciela;
  12. oryginał lub poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię karty oceny pracy lub oceny dorobku zawodowego – w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego;
  13. oświadczenie, że kandydat nie był karany karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 76 ust. 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. — Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2006 r. Nr 97, poz. 674, z późn. zm.) lub w art. 140 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. z 2012 r. poz. 572) - w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego;
  14. oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych – w przypadku osoby niebędącej nauczycielem;
  15. oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm.) w celach przeprowadzenia konkursu na stanowisko dyrektora.

III. Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Konkurs na stanowisko dyrektora Zespołu Szkół Specjalnych w Brzezinach", w terminie do 20  czerwca 2012 r. do godz. 15.00 w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Brzezinach, ul. Sienkiewicza 16, 95-060 Brzeziny.

Konkurs przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez Zarząd Powiatu w Brzezinach.
O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie na piśmie, nie później niż na 7 dni przed terminem posiedzenia.

artykuł nr 12

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE GEODETY POWIATOWEGO(w wymiarze 1/2 etatu)

Brzeziny, 2 lutego 2012 r.

Starostwo Powiatowe w Brzezinach
ul. Sienkiewicza 16
95 – 060 Brzeziny

OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE

GEODETY POWIATOWEGO
(w wymiarze ½ etatu)
(nazwa  stanowiska urzędniczego)

1. Wymagania niezbędne:

  • posiadanie obywatelstwa polskiego;
  • nie bycie skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • korzystanie z pełni praw cywilnych i obywatelskich;
  • nieposzlakowana opinia;
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku;
  • posiadanie:
    • - dyplomu ukończenia studiów wyższych na kierunku geodezyjnym;
    • - uprawnień zawodowych do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresach, o których mowa w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy – Prawo Geodezyjne i Kartograficzne tj. uprawnień zawodowych  w zakresie:
      • 1) geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjnych
          i inwentaryzacyjnych;
      • 2) rozgraniczania i podziałów nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych;
    • - co najmniej dwuletniego stażu pracy w urzędach administracji rządowej lub w organach  jednostek samorządu terytorialnego;
  • znajomość przepisów z zakresu ustawy z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. z 2010 r. Nr 193, poz. 1287, z późn. zm.), ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651, z późn. zm.),
    ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071).

2. Wymagania dodatkowe:

  • umiejętność obsługi komputera, w tym posiadanie wiedzy z zakresu obsługi programów komputerowych obowiązujących przy wykonywaniu zadań geodezyjnych i ich praktycznego zastosowania: EW MAPA, EW OPIS;
  • znajomość zasad funkcjonowania samorządu powiatowego;
  • dokładność i terminowość w wykonywaniu zadań;
  • komunikatywność i odpowiedzialność;
  • umiejętność dobrej organizacji pracy;
  • odporność na stres.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. prowadzenie powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, w tym ewidencji gruntów i budynków, gleboznawczej klasyfikacji gruntów i geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu;
  2. koordynacja usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu;
  3. zakładanie osnów szczegółowych;
  4. przeprowadzanie powszechnej taksacji nieruchomości oraz opracowywanie i prowadzenie map i tabel taksacyjnych dotyczących nieruchomości;
  5. ochrona znaków geodezyjnych, grawimetrycznych i magnetycznych;
  6. tworzenie, prowadzenie i udostępnianie baz danych, o których mowa w art. 4 ust. 1 a pkt 2,3,7 i 10 oraz ust. 1 b, a także standardowych opracowań kartograficznych, o których mowa w art. 4 ust 1 e pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. z 2010 r. Nr 193, poz. 1287, ze zm.);
  7. sprawowanie nadzoru nad prawidłowym funkcjonowaniem powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego prowadzonego przez Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej;
  8. pełnienie funkcji przewodniczącego Zespołu Uzgadniania Dokumentacji Projektowej;
  9. prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach z zakresu geodezji i kartografii;
  10. wydawanie z upoważnienia starosty zaświadczeń, postanowień oraz
    • - decyzji administracyjnych w sprawach z zakresu ewidencji gruntów i budynków;
    • - decyzji administracyjnych dotyczących gleboznawczej klasyfikacji;
  11. rozpatrywanie spraw wynikających z podań wniesionych przez petentów do Starostwa i udzielanie w tych sprawach pisemnych odpowiedzi;
  12. przeprowadzanie kontroli, o których mowa w § 3 ust. 2 pkt 1-3 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 28 sierpnia 2001 r. w sprawie kontroli urzędów, instytucji publicznych i przedsiębiorców w zakresie przestrzegania przepisów z zakresu geodezji i kartografii (Dz.U. Nr 101, poz.1090);
  13. współpraca z organami nadzoru geodezyjnego i kartograficznego oraz z innymi organami służby geodezyjnej i kartograficznej;
  14. sporządzanie sprawozdań statystycznych z udziałem danych z zakresu  geodezji i kartografii.

4. Warunki pracy na danym stanowisku:

  1. Środowisko pracy – godziny pracy stałe (8.00016.00). Główna część wykonywana w pomieszczeniu biurowym na terenie Starostwa Powiatowego w Brzezinach (w Wydziale Budownictwa, Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami, który mieści się na parterze budynku przy ul. Sienkiewicza 11). Z pracą związane jest również załatwianie spraw poza jednostką, współpraca z innymi urzędami i instytucjami. Osoba zatrudniona na stanowisku geodety powiatowego obsługuje sprzęt komputerowy, biurowy, pracuje na dokumentach, przyjmuje interesantów.
  2. Środki pracy – komputer z drukarką, kserokopiarka, niszczarka, fax i typowe narzędzia ręczne niezbędne do pracy biurowej.
  3. Wymagania psychologiczne, fizyczne i zdrowotne – pracę na stanowisku geodety powiatowego zalicza się do prac lekkich pod względem obciążenia fizycznego. Nie wymaga szczególnych wymagań zdrowotnych, jedynie ogólnego dobrego stanu zdrowia. Od pracownika wymaga się podstawowych badań lekarskich. Wymagana jest sprawność komunikowania się na poziomie interpersonalnym.
  4. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w Starostwie Powiatowym w Brzezinach w miesiącu poprzedzającym opublikowanie niniejszego ogłoszenia wyniósł powyżej 6%.

5. Wymagane dokumenty:

  • życiorys (CV);
  • list motywacyjny;
  • kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;
  • kwestionariusz osobowy;
  • kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe;
  • inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie  zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach);
  • oświadczenie o niekaralności lub kserokopia posiadanego ważnego zaświadczenia zawierającego informację o niekaralności uzyskanego z Krajowego Rejestru Karnego;
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych.

6. Pozostałe informacje:

  1. wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do dnia 15 lutego 2012 r. w zamkniętej kopercie z podanym imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Brzezinach lub pocztą na adres Starostwa Powiatowego  w Brzezinach, ul. Sienkiewicza 16, 95-060 Brzeziny z dopiskiem: „Dotyczy naboru  na stanowisko geodety powiatowego”;
  2. aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Brzezinach po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane;
  3. informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www. powiat.brzeziny.4bip.pl) oraz na tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Brzezinach, ul. Sienkiewicza 16;

wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458, z późn. zm.).

artykuł nr 13

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE GEODETY POWIATOWEGO (w wymiarze 1/2 etatu)

Brzeziny, 16 stycznia 2012 r.

Starostwo Powiatowe w Brzezinach
ul. Sienkiewicza 16
95 – 060 Brzeziny

OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE
GEODETY POWIATOWEGO
(w wymiarze ½ etatu)
(nazwa  stanowiska urzędniczego)

1. Wymagania niezbędne:

  • posiadanie obywatelstwa polskiego;
  • nie bycie skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • korzystanie z pełni praw cywilnych i obywatelskich;
  • nieposzlakowana opinia;
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku;
  • posiadanie:
    • - dyplomu ukończenia studiów wyższych na kierunku geodezyjnym;
    • - uprawnień zawodowych do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresach, o których mowa w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy – Prawo Geodezyjne i Kartograficzne tj. uprawnień zawodowych  w zakresie:
      • 1) geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjnych
          i inwentaryzacyjnych;
      • 2) rozgraniczania i podziałów nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji
        do celów prawnych;
    • - co najmniej dwuletniego stażu pracy w urzędach administracji rządowej lub w organach jednostek samorządu terytorialnego;
  • znajomość przepisów z zakresu ustawy z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. z 2010 r. Nr 193, poz. 1287, z późn. zm.), ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651, z późn. zm.), ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071).

2. Wymagania dodatkowe:

  1. umiejętność obsługi komputera, w tym posiadanie wiedzy z zakresu obsługi programów komputerowych obowiązujących przy wykonywaniu zadań geodezyjnych i ich praktycznego zastosowania: EW MAPA, EW OPIS;
  2. znajomość zasad funkcjonowania samorządu powiatowego;
  3. dokładność i terminowość w wykonywaniu zadań;
  4. komunikatywność i odpowiedzialność;
  5. umiejętność dobrej organizacji pracy;
  6. odporność na stres.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. prowadzenie powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, w tym ewidencji gruntów i budynków, gleboznawczej klasyfikacji gruntów i geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu;
  2. koordynacja usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu;
  3. zakładanie osnów szczegółowych;
  4. przeprowadzanie powszechnej taksacji nieruchomości oraz opracowywanie i prowadzenie map i tabel taksacyjnych dotyczących nieruchomości;
  5. ochrona znaków geodezyjnych, grawimetrycznych i magnetycznych;
  6. tworzenie, prowadzenie i udostępnianie baz danych, o których mowa w art. 4 ust. 1 a pkt 2,3,7 i 10 oraz ust. 1 b, a także standardowych opracowań kartograficznych, o których mowa w art. 4 ust 1 e pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. z 2010 r. Nr 193, poz. 1287, ze zm.);
  7. sprawowanie nadzoru nad prawidłowym funkcjonowaniem powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego prowadzonego przez Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej;
  8. pełnienie funkcji przewodniczącego Zespołu Uzgadniania Dokumentacji Projektowej;
  9. prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach z zakresu geodezji i kartografii;
  10. wydawanie z upoważnienia starosty zaświadczeń, postanowień oraz
    • decyzji administracyjnych w sprawach z zakresu ewidencji gruntów i budynków;
    • decyzji administracyjnych dotyczących gleboznawczej klasyfikacji;
  11. rozpatrywanie spraw wynikających z podań wniesionych przez petentów do Starostwa i udzielanie w tych sprawach pisemnych odpowiedzi;
  12. przeprowadzanie kontroli, o których mowa w § 3 ust. 2 pkt 1-3 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 28 sierpnia 2001 r. w sprawie kontroli urzędów, instytucji publicznych i przedsiębiorców w zakresie przestrzegania przepisów z zakresu geodezji i kartografii (Dz.U. Nr 101, poz.1090);
  13. współpraca z organami nadzoru geodezyjnego i kartograficznego oraz z innymi organami służby geodezyjnej i kartograficznej;
  14. sporządzanie sprawozdań statystycznych z udziałem danych z zakresu  geodezji i kartografii.

4. Warunki pracy na danym stanowisku:

  1. Środowisko pracy – godziny pracy stałe (8.00016.00). Główna część wykonywana w pomieszczeniu biurowym na terenie Starostwa Powiatowego w Brzezinach (w Wydziale Budownictwa, Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami, który mieści się na parterze budynku przy ul. Sienkiewicza 11). Z pracą związane jest również załatwianie spraw poza jednostką, współpraca z innymi urzędami i instytucjami. Osoba zatrudniona na stanowisku geodety powiatowego obsługuje sprzęt komputerowy, biurowy, pracuje na dokumentach, przyjmuje interesantów.
  2. Środki pracy – komputer z drukarką, kserokopiarka, niszczarka, fax i typowe narzędzia ręczne niezbędne do pracy biurowej.
  3. Wymagania psychologiczne, fizyczne i zdrowotne – pracę na stanowisku geodety powiatowego zalicza się do prac lekkich pod względem obciążenia fizycznego. Nie wymaga szczególnych wymagań zdrowotnych, jedynie ogólnego dobrego stanu zdrowia. Od pracownika wymaga się podstawowych badań lekarskich. Wymagana jest sprawność komunikowania się na poziomie interpersonalnym.
  4. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w Starostwie Powiatowym w Brzezinach w miesiącu poprzedzającym opublikowanie niniejszego ogłoszenia wyniósł powyżej 6%.

5. Wymagane dokumenty:

  1. życiorys (CV);
  2. list motywacyjny;
  3. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;
  4. kwestionariusz osobowy;
  5. kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe;
  6. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie  zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach);
  7. oświadczenie o niekaralności lub kserokopia posiadanego ważnego zaświadczenia zawierającego informację o niekaralności uzyskanego z Krajowego Rejestru Karnego;
  8. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych.

6. Pozostałe informacje:

  1. wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do dnia 27 stycznia 2012 r. w zamkniętej kopercie z podanym imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Brzezinach lub pocztą na adres Starostwa Powiatowego  w Brzezinach, ul. Sienkiewicza 16, 95-060 Brzeziny z dopiskiem: „Dotyczy naboru  na stanowisko geodety powiatowego”;
  2. aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Brzezinach po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane;
  3. informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.powiat-brzeziny.4bip.pl) oraz na tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Brzezinach, ul. Sienkiewicza 16;

wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458, z późn. zm.).

artykuł nr 14

NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE: Młodszego referenta/referenta lub podinspektora(stanowisko zostanie ustalone stosownie do kwalifikacji kandydata) w Wydziale Komunikacji i Spraw Obywatelskich

Brzeziny, 17 sierpnia 2011 r.

STAROSTWO POWIATOWE W BRZEZINACH
ul. Sienkiewicza 16
95-060 Brzeziny

OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Młodszego referenta/referenta lub podinspektora
(stanowisko zostanie ustalone stosownie do kwalifikacji kandydata)
w Wydziale Komunikacji i Spraw Obywatelskich
(1 etat)
(nazwa  stanowiska urzędniczego)

1. Wymagania niezbędne:

  • posiadanie obywatelstwa polskiego;
  • korzystanie z pełni praw publicznych i posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych;
  • wykształcenie średnie lub wyższe;
  • znajomość przepisów prawa w zakresie zadań realizowanych przez Wydział oraz umiejętność ich właściwej interpretacji i stosowania;
  • kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

2. Wymagania dodatkowe:

  • biegła obsługa komputera i innych urządzeń biurowych;
  • posiadanie wiedzy z zakresu ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071, z późn. zm.) ustawy z dnia 29 czerwca 1997 r. -  Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908, z późn. zm.), ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2007 r. Nr 125, poz. 874, z późn. zm.) i innych ustaw z zakresu działania Wydziału;
  • znajomość problematyki funkcjonowania jednostki samorządu terytorialnego;
  • posiadanie następujących cech osobowości i umiejętności  psychospołecznych:
    • dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, dokładność,  bezstronność, komunikatywność, zaangażowanie, umiejętność analizy i syntezy informacji,
    • umiejętność logicznego myślenia i pracy w zespole, odporność na stres.


3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. wykonywanie czynności związanych z rejestracją i wyrejestrowywaniem pojazdów, w tym wydawanie dowodów rejestracyjnych oraz tablic rejestracyjnych;
  2. przyjmowanie od właścicieli pojazdów zawiadomień o nabyciu lub zbyciu pojazdu, zmianie stanu faktycznego wymagającego zmiany danych zamieszczonych w dowodzie rejestracyjnym;
  3. sporządzanie wymaganych sprawozdań o zarejestrowanych pojazdach;
  4. obsługa systemu informatycznego „POJAZD”;
  5. wydawanie skierowań na weryfikację pojazdów i rozszerzone badania techniczne pojazdów;
  6. udzielanie odpowiedzi na wnioski o udostępnienie danych osobowych
  7. ze zbioru danych osobowych – zbiór właścicieli pojazdów.


4. Wymagane dokumenty:

  1. życiorys (CV);
  2. list motywacyjny;
  3. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;
  4. kwestionariusz osobowy;
  5. kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe;
  6. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach lub szkoleniach;
  7. oświadczenie o niekaralności lub kserokopia posiadanego, ważnego zaświadczenia zawierającego informację o niekaralności uzyskanego z Krajowego Rejestru Karnego;
  8. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych;
  9. oświadczenie o wyrażeniu zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej przewidzianej przy dopuszczeniu do informacji niejawnych, o której mowa w ustawie z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych.



Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do dnia 29 sierpnia 2011 r.
w zamkniętej kopercie z podanym imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata osobiście
w siedzibie Starostwa Powiatowego w Brzezinach lub pocztą na adres Starostwa Powiatowego 
w Brzezinach, ul. Sienkiewicza 16, 95-060 Brzeziny z dopiskiem: „Dotyczy naboru 
na stanowisko młodszego referenta/referenta lub podinspektora w Wydziale Komunikacji
i Spraw Obywatelskich”.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji
Publicznej www.powiat-brzeziny.4bip.pl oraz na tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458, z późn. zm.).

artykuł nr 15

NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE Podinspektora/Specjalisty w Wydziale Budownictwa, Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami

Brzeziny, 22 września 2010 r.

 

STAROSTWO POWIATOWE W BRZEZINACH
ul. Sienkiewicza 16
95-060 Brzeziny

 

OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Podinspektora/Specjalisty
(ds. postępowań administracyjnych o ustalenie odszkodowań
za nieruchomości przejęte pod drogi publiczne)|
w Wydziale Budownictwa, Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami|
(stanowisko zostanie ustalone stosownie do kwalifikacji kandydata)
(nazwa  stanowiska urzędniczego)

 

  1. Wymagania niezbędne:

a)   posiadanie obywatelstwa polskiego;

b)   niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie;

c)   korzystanie z pełni praw publicznych i posiadanie pełnej zdolności
do czynności prawnych;

d) wykształcenie wyższe lub średnie z co najmniej dwuletnim stażem pracy
w administracji publicznej;

e)   posiadanie wiedzy z zakresu:  ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j.: Dz.U. z 2000 r., Nr 98, poz. 1071,
z późn. zm.) , ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j.: Dz.U. z 2010 r., Nr 102, poz. 651, z późn. zm.) ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r.  o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (t.j.: Dz.U. z 2008 r., Nr 193,
poz. 1194, z późn. zm.).

 

  1. Wymagania dodatkowe:

a) doświadczenie zawodowe w administracji publicznej;

  b) znajomość i umiejętność stosowania przepisów ustaw: kodeks postępowania
  administracyjnego, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy

 o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg
  publicznych;

  c) posiadanie następujących cech osobowości i umiejętności  psychospołecznych:
  dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, dokładność,  bezstronność,
komunikatywność, zaangażowanie, umiejętność analizy i syntezy informacji,
umiejętność logicznego myślenia i pracy w zespole, odporność na stres.

 

  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1.   Wykonywanie zadań związanych z  wszczynaniem i prowadzeniem postępowań administracyjnych w sprawie ustalania odszkodowań
za nieruchomości przejęte pod drogi publiczne, w szczególności:

1)   podejmowanie czynności mających na celu wyłonienie rzeczoznawcy w celu sporządzenia operatów szacunkowych z uwzględnieniem ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo Zamówień Publicznych;

2)   kontrola operatów szacunkowych;

3)   przeprowadzanie rozpraw administracyjnych z udziałem stron
i rzeczoznawcy;

4)   przygotowywanie decyzji ustalających wysokość odszkodowań.

 

 

  1. Wymagane dokumenty:

a)   życiorys (CV);

b)   list motywacyjny;

c)   kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;

d) kwestionariusz osobowy;

e)   kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe;

f) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach lub szkoleniach;

g)   oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie
lub kserokopia posiadanego, ważnego zaświadczenia zawierającego informację o niekaralności uzyskanego z Krajowego Rejestru Karnego;

h)   oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do dnia 1 października 2010 r.
w zamkniętej kopercie z podanym imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata osobiście
w siedzibie Starostwa Powiatowego w Brzezinach lub pocztą na adres Starostwa Powiatowego 
w Brzezinach, ul. Sienkiewicza 16, 95-060 Brzeziny z dopiskiem: „Dotyczy naboru 
na stanowisko podinspektora/specjalisty w Wydziale Budownictwa, Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami”
;
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej
www.powiat-brzeziny.4bip.pl oraz na tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Brzezinach, ul. Sienkiewicza 16;
 
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r.
 o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458, z późn. zm.).