artykuł nr 56

Stanowisko kontroli finansowej

STAROSTWO POWIATOWE W BRZEZINACH

OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
 Specjalisty (stanowisko kontroli finansowej) w wymiarze ½ etatu
                                                                               


1. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe (ewentualnie ukończenie co najmniej średniej, policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej);
b) staż pracy w księgowości (preferowany staż w pracy urzędach administracji publicznej)
c) posiadanie obywatelstwa polskiego;
d) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie;
e) korzystanie z pełni praw publicznych i posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych;

2.   Wymagania dodatkowe:
       a)   ukończenie kursów lub szkoleń w zakresie kontroli finansowej;
       b)   posiadanie stażu pracy związanego z kontrolą finansów publicznych;
 c)   posiadanie wiedzy z zakresu ustaw: o finansach publicznych, ustawy
       o rachunkowości, prawa zamówień publicznych, ustawy o samorządzie 
       powiatowym oraz z zakresu technik prowadzenia kontroli;
  d)  kreatywność, komunikatywność, wytrwałość sumienność, dobra organizacja
       pracy, umiejętność analizy, oceny, selekcji informacji, logicznego myślenia.


 3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a)   prowadzenie kontroli z upoważnienia Starosty w Starostwie i jednostkach
      organizacyjnych powiatu w zakresie: pobierania i gromadzenia środków
      publicznych, gospodarowania mieniem, celowości zaciągania zobowiązań
      finansowych i dokonywania wydatków ze środków publicznych, przestrzegania
      uregulowań prawnych wynikających z ustaw, rozporządzeń, zarządzeń i innych
      aktów prawnych, prawidłowości prowadzenia dokumentacji; 
 b)  sporządzanie protokołów z przeprowadzonych kontroli zawierających wyniki
      kontroli, opis stanu faktycznego stwierdzonego w toku kontroli, ustalone
      nieprawidłowości z uwzględnieniem przyczyn, zakresu i skutków tych
      nieprawidłowości;
 c)  przygotowywanie projektów zaleceń pokontrolnych zawierających wskazane
      uchybienia i nieprawidłowości, wniosków zmierzających do ich usunięcia
      oraz do usprawnienia działalności; 
 d)  analiza odpowiedzi na zalecenia pokontrolne oraz sprawdzanie stopnia realizacji
      wydanych zaleceń;
 e)  opracowywanie projektów planów kontroli.
 

 4.  Wymagane dokumenty:
a)   list motywacyjny;
      b)   CV – curriculum vitae;
      c)   kserokopie świadectw pracy;
      d)   kserokopie świadectw i dyplomów potwierdzających wykształcenie;
      e)   kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach lub szkoleniach;
      f)   oryginał kwestionariusza osobowego;
      g)  oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie lub kserokopia
           posiadanego, ważnego zaświadczenia zawierającego informację o niekaralności 
           uzyskanego z Krajowego Rejestru Karnego;
      h) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i posiadaniu pełnej zdolności
           do czynności prawnych.
           
           
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Brzezinach ul. Sienkiewicza 16 95-060 Brzeziny, pocztą elektroniczną na adres: wladze@powiat-brzeziny.wici.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Starostwa z dopiskiem: „dotyczy naboru na stanowisko specjalisty (stanowisko kontroli finansowej)” w terminie do dnia 20 grudnia 2006 r. Aplikacje, które wpłyną
do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.powiat-brzeziny.4bip.pl oraz na tablicy ogłoszeń Starostwa przy ul. Sienkiewicza 16.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 926 ze zm.) oraz ustawa z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 124, poz. 1593 ze zm.).


artykuł nr 57

Stanowisko kontroli finansowej

STAROSTWO POWIATOWE W BRZEZINACH
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY


 Specjalisty (stanowisko kontroli finansowej) w wymiarze 1 etatu

1.Wymagania niezbędne:
a)posiadanie obywatelstwa polskiego;
b)niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie;
c)korzystanie z pełni praw publicznych i posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych;
d)ukończenie co najmniej średniej, policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej i posiadanie co najmniej 6 – letniego stażu pracy w księgowości.


2.Wymagania dodatkowe:
a)ukończenie kursów lub szkoleń w zakresie kontroli finansowej;
b)posiadanie stażu pracy związanego z kontrolą finansów publicznych;
c)posiadanie wiedzy z zakresu ustaw: o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, prawa zamówień publicznych, ustawy o samorządzie powiatowym oraz z zakresu technik prowadzenia kontroli;
d)kreatywność, komunikatywność, wytrwałość sumienność, dobra organizacja pracy, umiejętność analizy, oceny, selekcji informacji, logicznego myślenia.


3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a)prowadzenie kontroli z upoważnienia Starosty w Starostwie i jednostkach organizacyjnych powiatu w zakresie: pobierania i gromadzenia środków publicznych, gospodarowania mieniem, celowości zaciągania zobowiązań finansowych i dokonywania wydatków ze środków publicznych, przestrzegania uregulowań prawnych wynikających z ustaw, rozporządzeń, zarządzeń i innych aktów prawnych, prawidłowości prowadzenia dokumentacji; 
b)sporządzanie protokołów z przeprowadzonych kontroli zawierających wyniki kontroli, opis stanu faktycznego stwierdzonego w toku kontroli, ustalone nieprawidłowości z uwzględnieniem przyczyn, zakresu i skutków tych nieprawidłowości;
c)przygotowywanie projektów zaleceń pokontrolnych zawierających wskazane uchybienia i nieprawidłowości, wniosków zmierzających do ich usunięcia oraz do usprawnienia działalności; d)analiza odpowiedzi na zalecenia pokontrolne oraz sprawdzanie stopnia realizacji wydanych zaleceń;
e)opracowywanie projektów planów kontroli.
 
4.Wymagane dokumenty:
a)list motywacyjny;
b)CV – curriculum vitae;
c)kserokopie świadectw pracy;
d)kserokopie świadectw i dyplomów potwierdzających wykształcenie;
e)kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach lub szkoleniach;
f)oryginał kwestionariusza osobowego;
g)oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie lub kserokopia posiadanego, ważnego zaświadczenia zawierającego informację o niekaralności uzyskanego z Krajowego Rejestru Karnego;
h) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych.
           
           
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Brzezinach ul. Sienkiewicza 16 95-060 Brzeziny, pocztą elektroniczną na adres: wladze@powiat-brzeziny.wici.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Starostwa z dopiskiem: „dotyczy naboru na stanowisko specjalisty (stanowisko kontroli finansowej)” w terminie do dnia 14 listopada 2006 r. Aplikacje, które wpłyną
do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.powiat-brzeziny.4bip.pl oraz na tablicy ogłoszeń Starostwa przy ul. Sienkiewicza 16.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 926 ze zm.) oraz ustawa z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 124, poz. 1593 ze zm.).

artykuł nr 58

Stanowisko kontroli finansowej


STAROSTWO POWIATOWE W BRZEZINACH
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Inspektora (stanowisko kontroli finansowej) w wymiarze ½ etatu
                                                                                

1 Wymagania niezbędne:
a) posiadanie obywatelstwa polskiego;
b) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie;
c) korzystanie z pełni praw publicznych i posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych;
d) posiadanie wykształcenia wyższego (preferowane ekonomiczne).


2. Wymagania dodatkowe:
a) ukończenie kursów lub szkoleń w zakresie kontroli finansowej;
b) ukończenie studiów podyplomowych w zakresie rachunkowości lub finansów;
c) posiadanie co najmniej rocznego stażu pracy na stanowisku związanym z kontrolą lub księgowością;
d) posiadanie wiedzy z zakresu ustaw: o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, prawa zamówień publicznych, ustawy o samorządzie powiatowym oraz z zakresu technik prowadzenia kontroli;
e) kreatywność, komunikatywność, wytrwałość sumienność, dobra organizacja pracy, umiejętność analizy, oceny, selekcji informacji, logicznego myślenia.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) prowadzenie kontroli z upoważnienia Starosty w Starostwie i jednostkach organizacyjnych powiatu w zakresie: pobierania i gromadzenia środków publicznych, gospodarowania mieniem, celowości zaciągania zobowiązań finansowych i dokonywania wydatków ze środków publicznych, przestrzegania uregulowań prawnych wynikających z ustaw, rozporządzeń, zarządzeń i innych aktów prawnych, prawidłowości prowadzenia dokumentacji; 
b) sporządzanie protokołów z przeprowadzonych kontroli zawierających wyniki kontroli, opis stanu faktycznego stwierdzonego w toku kontroli, ustalone nieprawidłowości z uwzględnieniem przyczyn, zakresu i skutków tych nieprawidłowości;
c)  przygotowywanie projektów zaleceń pokontrolnych zawierających wskazane uchybienia i nieprawidłowości, wniosków zmierzających do ich usunięcia oraz do usprawnienia działalności;
d)  analiza odpowiedzi na zalecenia pokontrolne oraz sprawdzanie stopnia realizacji wydanych zaleceń;
e)  opracowywanie projektów planów kontroli.
 
4. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny;
b) CV – curriculum vitae;
c) kserokopie świadectw pracy;
d) kserokopie świadectw i dyplomów potwierdzających wykształcenie;
e) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach lub szkoleniach;
f) oryginał kwestionariusza osobowego;
g) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie lub kserokopia posiadanego, ważnego zaświadczenia zawierającego informację o niekaralności uzyskanego z Krajowego Rejestru Karnego;
h) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i posiadaniu pełnej zdolnoścido czynności prawnych.
            
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Brzezinach ul. Sienkiewicza 16 95-060 Brzeziny, pocztą elektroniczną na adres: wladze@powiat-brzeziny.wici.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Starostwa z dopiskiem: „dotyczy naboru na stanowisko specjalisty (stanowisko kontroli finansowej)” w terminie do dnia 4 października 2006 r. Aplikacje, które wpłyną  do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.powiat-brzeziny.4bip.pl oraz na tablicy ogłoszeń Starostwa przy ul. Sienkiewicza 16.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 926 ze zm.) oraz ustawa z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 124, poz. 1593 ze zm.).

Załączniki:
Kwestionariusz osobowy 27 KB
artykuł nr 59

Referent w Wydziale RŚ

 

 

STAROSTWO POWIATOWE W BRZEZINACH

OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO PRACY

Referenta w Wydziale Rozwoju Gospodarczego, Rolnictwa i Ochrony Środowiska

1. Wymagania niezbędne:

a) posiadanie obywatelstwa polskiego;

b) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie;

c) korzystanie z pełni praw publicznych i posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych;

d) wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: zarządzanie i marketing, geografia.

2.  Wymagania dodatkowe:

a) co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w urzędach administracji publicznej;

b) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o pracownikach samorządowych, zagadnień z zakresu produkcji materiałów reklamowych;

c) biegła znajomość i umiejętność obsługi komputera oraz innych urządzeń biurowych;

d) odpowiedzialność, komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów,pewność siebie, umiejętność logicznego myślenia.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

a) zadania związane z opracowywaniem elementów strategii promocji powiatu,

b) współudział w opracowywaniu materiałów promocyjno-informacyjnych o powiecie,

c) inicjowanie i rozwijanie zadań promujących walory i możliwości rozwojowe powiatu we współpracy z administracją publiczną, organizacjami pozarządowymi i przedsiębiorcami,

d) organizacja i przygotowywanie imprez masowych i konferencji.

4.  Wymagane dokumenty:

a) list motywacyjny;

b) CV – curriculum vitae;

c) kserokopie świadectw pracy;

d) kserokopie świadectw i dyplomów potwierdzających wykształcenie;

e) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach lub szkoleniach;

f) oryginał kwestionariusza osobowego;

g) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie lub kserokopia posiadanego, ważnego zaświadczenia zawierającego informację o niekaralności  uzyskanego z Krajowego Rejestru Karnego;

h) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i posiadaniu pełnej zdolnośc do czynności prawnych.


Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Brzezinach ul. Sienkiewicza 16 95-060 Brzeziny, pocztą elektroniczną na adres: wladze@powiat-brzeziny.wici.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Starostwa z dopiskiem: „dotyczy naboru na stanowisko referenta” w terminie do dnia 27 września 2006 r. Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.powiat-brzeziny.4bip.pl oraz na tablicy ogłoszeń Starostwa przy ul. Sienkiewicza 16.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 926 ze zm.) oraz ustawa z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 124, poz. 1593 ze zm.).

Załączniki:
Kwestionariusz osobowy 27 KB
artykuł nr 60

STAROSTA BRZEZIŃSKI
poszukuje kandydatów na stanowisko
SKARBNIKA  POWIATU

Wymagania niezbędne: 

1)    posiadanie obywatelstwa polskiego;
2)  korzystanie z pełni praw publicznych i posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych;
3) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie;
4) brak prawomocnego skazania za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów  lub za przestępstwo karne skarbowe;
5) posiadanie wyższego wykształcenia;
6) spełnianie jednego z poniższych warunków:
      a) ukończenie ekonomicznych jednolitych studiów magisterskich, ekonomicznych studiów
          wyższych zawodowych, uzupełniających ekonomicznych studiów magisterskich,
          lub ekonomicznych studiów podyplomowych i posiadanie co najmniej 3- letniej praktyki
          w księgowości,
      b) wpisanie do rejestru biegłych rewidentów,
      c) posiadanie świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do usługowego prowadzenia
          ksiąg rachunkowych lub certyfikatu księgowego,
7)  co najmniej łączny dwuletni staż pracy w:
     a) – urzędach marszałkowskich, wojewódzkich samorządowych jednostkach 
         organizacyjnych,
         - starostwach powiatowych, powiatowych jednostkach organizacyjnych,
         - urzędach gminy, w jednostkach pomocniczych gminy oraz gminnych jednostkach
            i zakładach budżetowych,
         - biurach (ich odpowiednikach) jednostek administracyjnych samorządu terytorialnego,
     b) w służbie cywilnej, lub
     c) w służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk obsługi, lub
     d) w innych urzędach państwowych, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi lub
     e) na kierowniczych stanowiskach państwowych.

Wymagania dodatkowe:

1) znajomość ustaw: o samorządzie powiatowym, rachunkowości, finansach publicznych, odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, prawo zamówień publicznych;
2) doświadczenie zawodowe w pracy związanej z funduszami strukturalnymi.


Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1) prowadzenie rachunkowości jednostki;
2) wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi;
3) dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych
             z planem finansowym;
4) dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych;
5) nadzorowanie prac związanych z opracowywaniem i realizacją budżetu powiatu
                    i zapewnienie bieżącej kontroli jego wykonywania;
6) przestrzeganie uregulowań prawnych wynikających z ustaw, rozporządzeń, zarządzeń  i innych aktów prawnych.

Wymagane dokumenty:

1)  list motywacyjny;
2)  CV – curriculum vitae;
3) kserokopie świadectw pracy;
4) kserokopie świadectw i dyplomów potwierdzających wykształcenie;
5) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach lub szkoleniach;
6) kwestionariusz osobowy;
       7)   kserokopia posiadanego, ważnego zaświadczenia zawierającego informację
             o niekaralności uzyskanego z Krajowego Rejestru Karnego lub oświadczenie
             o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie i o braku prawomocnego
             skazania za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu,
             przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego,
             przeciwko wiarygodności dokumentów  lub za przestępstwo  karne skarbowe;
8)  oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i posiadaniu pełnej zdolności
      do czynności prawnych.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. (0-46) 874 -31 75


Wymagane dokumenty należy składać na adres Starostwa Powiatowego w Brzezinach:
95-060 Brzeziny
ul. Sienkiewicza 16.
do dnia 30 czerwca 2006 r.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca
1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 124, poz. 1593 ze zm.).
                             



                             

                            STAROSTWO POWIATOWE W BRZEZINACH
                                                   OGŁASZA NABÓR
                                        NA WOLNE STANOWISKO PRACY
                                    Księgowego w Wydziale Finansowym
                                                                         
1.   Wymagania niezbędne:
a) posiadanie obywatelstwa polskiego;
b) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie;
c) korzystanie z pełni praw publicznych i posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych;
d)  wykształcenie wyższe magisterskie (preferowane kierunki ekonomiczne).


2.   Wymagania dodatkowe:
a)  znajomość zasad księgowości oraz systemów finansowo-księgowych, wiedza z   zakresu ustawy o finansach publicznych i ustawy o rachunkowości;
b)  biegła znajomość i umiejętność obsługi komputera oraz innych urządzeń biurowych;
c)   co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w księgowości;
d)   posiadanie następujących cech osobowościowych i umiejętności  psychospołecznych: umiejętność dobrej organizacji pracy, odpowiedzialność analizy i syntezy informacji, zdolność analitycznego i logicznego myślenia.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a)  dekretacja dokumentów bankowych wpływających na rachunki: Powiatowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, Powiatowego Funduszu Gospodarki Zasobem Geodezyjnym i Kartograficznym, Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, dochodów Skarbu Państwa oraz prowadzenie rejestrów w/w  dochodów i wydatków;
b)  sprawdzanie rachunków pod względem formalnym i rachunkowym, przestrzeganie terminów płatności i bieżące dokonywanie zapłat;
c)  prowadzenie rejestru dochodów Skarbu Państwa i terminowe przekazywanie ich na rachunek dochodów Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie;
d) sporządzanie sprawozdawczości z zakresu prowadzonych funduszy oraz dochodów Skarbu Państwa;
e) sporządzanie kwartalnych analiz dotacji dla Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego;
f) dokonywanie miesięcznych sprawozdań dochodów i wydatków budżetowych.

4.  Wymagane dokumenty:
a)   list motywacyjny;
      b)   CV – curriculum vitae;
      c)   kserokopie świadectw pracy;
      d)   kserokopie świadectw i dyplomów potwierdzających wykształcenie;
      e)   kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach lub szkoleniach;
      f)   oryginał kwestionariusza osobowego;
      g)  oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie lub kserokopia posiadanego, ważnego zaświadczenia zawierającego informację o niekaralności  uzyskanego z Krajowego Rejestru Karnego;
      h) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych.


Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Brzezinach ul. Sienkiewicza 16 95-060 Brzeziny, pocztą elektroniczną na adres: wladze@powiat-brzeziny.wici.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Starostwa z dopiskiem: „dotyczy naboru na stanowisko księgowego
w Wydziale Finansowym” w terminie do dnia 28 marca 2006 r. Aplikacje, które wpłyną  do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.computerland.pl./powiat_brzeziny/ oraz na tablicy ogłoszeń Starostwa przy  ul. Sienkiewicza 16.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawa z dnia 22 marca 1999 r.  o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 124, poz. 1593 ze zm.).

STAROSTWO POWIATOWE W BRZEZINACHOGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
podinspektora w Wydziale Finansowym

1. Wymagania niezbędne:
a) posiadanie obywatelstwa polskiego;
b) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie;
c) korzystanie z pełni praw publicznych i posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych;
d) wykształcenie wyższe magisterskie ekonomiczne.

2. Wymagania dodatkowe:
a) posiadanie wiedzy z zakresu ustaw: o samorządzie powiatowym, o finansach publicznych i o rachunkowości.
b) biegła znajomość i umiejętność obsługi komputera oraz innych urządzeń biurowych;
c) posiadanie następujących cech osobowościowych i umiejętności psychospołecznych: sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, komunikatywność, zdolność analitycznego myślenia. 

 
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac dla pracowników Starostwa;
b) prawidłowe i zgodne z obowiązującymi przepisami naliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych i terminowe przekazywanie do Urzędu Skarbowego zgodnie z miesięcznymi deklaracjami;
c) prawidłowe naliczanie składek na ZUS i FP od wynagrodzeń pracowniczych i  innych dochodów zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie;
d) naliczanie i wypłacanie pracownikom świadczeń pieniężnych z ubezpieczenia społecznego i dokonywanie rozliczeń z ZUS–em;
e) sporządzanie sprawozdawczości i analiz obowiązujących w zakresie wynagrodzeń oraz świadczeń z ZUS –u;
f) prawidłowe i zgodne z dokumentami źródłowymi sprawdzanie rozliczeń zaliczek pracowników;
g) dekretacja dokumentów bankowych wpływających na rachunek bieżący Powiatu Brzezińskiego;
h) klasyfikowanie rachunków wpływających do Starostwa zgodnie z klasyfikacją budżetową;
i) prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej organu;
j) prowadzenie rejestru dochodów i wydatków podległych jednostek;
k) sprawdzanie rachunków pod względem formalnym i rachunkowym, przestrzeganie terminów płatności, bieżące dokonywanie zapłat;
l) sporządzanie sprawozdawczości zbiorczej z dochodów i wydatków jednostek do Regionalnej Izby Obrachunkowej;
ł) sporządzanie sprawozdawczości z otrzymanych dotacji oraz z wydatków związanych z wykonywaniem zadań z zakresu administracji rządowej.

4. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny;
b) CV – curriculum vitae;
c) kserokopie świadectw pracy;
d) kserokopie świadectw i dyplomów potwierdzających wykształcenie;
e) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach lub szkoleniach;
f) oryginał kwestionariusza osobowego;
g) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie lub kserokopia posiadanego, ważnego zaświadczenia zawierającego informację o niekaralności uzyskanego z Krajowego Rejestru Karnego;
h) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych;

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Brzezinach ul. Sienkiewicza 16 95-060 Brzeziny, pocztą elektroniczną na adres: wladze@powiat-brzeziny.wici.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Starostwa z dopiskiem: „dotyczy naboru na stanowisko podinspektora
w Wydziale Finansowym” w terminie do dnia 9 lutego 2006 r. Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.computerland.pl./powiat_brzeziny/ oraz na tablicy ogłoszeń Starostwa przy ul. Sienkiewicza 16.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawa z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 124, poz. 1593 ze zm.).



STAROSTWO POWIATOWE W BRZEZINACH
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Referenta w Wydziale Komunikacji i Spraw Obywatelskich

 

1.Wymagania niezbędne:
a)posiadanie obywatelstwa polskiego;
b)niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie;
c)korzystanie z pełni praw publicznych i posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych;
d)wykształcenie wyższe, preferowane prawnicze lub administracyjne;
e)posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową oznaczonych klauzulą „zastrzeżone” lub wyrażenie zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej przewidzianej przy dopuszczeniu do informacji  niejawnych, o której mowa w ustawie z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych.

2.Wymagania dodatkowe:
a)znajomość i umiejętność stosowania przepisów: kodeks postępowania administracyjnego, Prawo o ruchu drogowym i innych ustaw z zakresu funkcjonowania wydziału;
b)biegła znajomość i umiejętność obsługi komputera oraz innych urządzeń biurowych;
c)umiejętność przygotowywania zamówień, zapytań ofertowych i umów;
d)doświadczenie zawodowe w urzędach jednostek samorządu terytorialnego;
e)komunikatywność, odpowiedzialność, rzetelność, umiejętność analizy i syntezy informacji.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a)czynności związane z rejestracją i wyrejestrowywaniem pojazdów;
b)obsługa systemu informatycznego „POJAZD”;
c)udzielanie odpowiedzi na wnioski o udostępnianie danych osobowych ze zbioru danych osobowych – zbiór właścicieli pojazdów;
d)inne zadania zlecane przez przełożonych.

4.Wymagane dokumenty:
a)list motywacyjny;
b)CV – curriculum vitae;
c)kserokopie świadectw pracy;
d)kserokopie świadectw i dyplomów potwierdzających wykształcenie;
e)kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach lub szkoleniach;
f)oryginał kwestionariusza osobowego;
g)oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie lub kserokopia posiadanego, ważnego zaświadczenia zawierającego informację o niekaralności uzyskanego z Krajowego Rejestru Karnego;
h)oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych;
i)oświadczenie o wyrażeniu zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej przewidzianej przy dopuszczeniu do informacji niejawnych, o której mowa w ustawie z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych.   
 
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Brzezinach ul. Sienkiewicza 16 95-060 Brzeziny, pocztą elektroniczną na adres: wladze@powiat-brzeziny.wici.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Starostwa z dopiskiem: „dotyczy naboru na stanowisko referenta” w terminie do dnia 22 grudnia 2005 r. Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.computerland.pl./powiat_brzeziny/ oraz na tablicy ogłoszeń Starostwa przy  ul. Sienkiewicza 16. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 926 ze zm.) oraz ustawa z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 124, poz. 1593 ze zm.).



Starostwo Powiatowe
w Brzezinach
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Główny specjalista

1. Wymagania niezbędne:
1)  posiadanie obywatelstwa polskiego;
2)  korzystanie z pełni praw publicznych i posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych;
3)   niekaralność za przestępstwo popełnione umyślne;
4)   brak prawomocnego skazania za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe;
5)   ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe;
6)   co najmniej 4 letni staż pracy, w tym co najmniej łączny dwuletni staż pracy w:
a) - urzędach marszałkowskich, wojewódzkich samorządowych jednostkach organizacyjnych,
- starostwach powiatowych, powiatowych jednostkach organizacyjnych,
- urzędach gminy, w jednostkach pomocniczych gminy oraz gminnych jednostkach i zakładach budżetowych,
- biurach (ich odpowiednikach) związków jednostek samorządu terytorialnego oraz zakładów budżetowych utworzonych przez te związki,
- biurach (ich odpowiednikach) jednostek administracyjnych samorządu terytorialnego,
b) w służbie cywilnej, lub
c) w służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk obsługi, lub
d) w innych urzędach państwowych, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi, lub
e) na kierowniczych stanowiskach państwowych,  
7) co najmniej 3 – letnia praktyka w księgowości;

2.   Wymagania dodatkowe:


1) znajomość ustaw: o samorządzie powiatowym, rachunkowości, finansach publicznych, odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, prawo zamówień publicznych;
2)  zdolność analitycznego myślenia;
3) umiejętność biegłej obsługi komputera w zakresie programów księgowych;
4) doświadczenie zawodowe w pracy związanej z funduszami strukturalnymi. 

3.    Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1)  dekretacja dokumentów księgowych, zgodnie z zakładowym planem kont;
 2)  koordynowanie i kontrola prawidłowości prowadzenia dokumentacji: ksiąg  rachunkowych, dowodów księgowych, ewidencji wydatków oraz sporządzonych analiz i sprawozdań;
3)  sporządzanie harmonogramu wydatków;
4)  księgowanie zaangażowania wydatków budżetowych;
5)  sporządzanie bilansów jednostki i organu;
6)  przyjmowanie oraz weryfikacja bilansów jednostek i sporządzanie bilansów  łącznych;
7)  przyjmowanie sprawozdań budżetowych jednostek i dokonywanie kontroli zgodności planów finansowych jednostek z układem wykonawczym budżetu;
8)  przestrzeganie uregulowań prawnych, wynikających z ustaw, rozporządzeń, zarządzeń i innych aktów prawnych.
                 
4.   Wymagane dokumenty:
1)  list motywacyjny,
      2)  CV – curriculum vitae;
      3)  kserokopie świadectw pracy;
      4)  kserokopie świadectw i dyplomów potwierdzających wykształcenie;
      5)  kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach lub szkoleniach;
      6)  oryginał kwestionariusza osobowego;
      7)  oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie;
      8)  oświadczenie o braku prawomocnego skazania za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe;
      9) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerami tel. (0-46) 874 36 46, 874 31 75

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Brzezinach ul. Sienkiewicza 16 95-060 Brzeziny, pocztą elektroniczną na adres: wladze@powiat-brzeziny.wici.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego, lub pocztą na adres Starostwa z dopiskiem: „dotyczy naboru na stanowisko głównego specjalisty” w terminie do dnia 13 grudnia 2005 r.  Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.computerland.pl./powiat_brzeziny/ oraz na tablicy ogłoszeń Starostwa przy ul. Sienkiewicza 16.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 926 ze zm.) oraz ustawa z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 124, poz. 1593 ze zm.).