STAROSTA BRZEZIŃSKI
poszukuje kandydatów na stanowisko
SKARBNIKA POWIATU
Wymagania niezbędne:
1) posiadanie obywatelstwa polskiego;
2) korzystanie z pełni praw publicznych i posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych;
3) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie;
4) brak prawomocnego skazania za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe;
5) posiadanie wyższego wykształcenia;
6) spełnianie jednego z poniższych warunków:
a) ukończenie ekonomicznych jednolitych studiów magisterskich, ekonomicznych studiów
wyższych zawodowych, uzupełniających ekonomicznych studiów magisterskich,
lub ekonomicznych studiów podyplomowych i posiadanie co najmniej 3- letniej praktyki
w księgowości,
b) wpisanie do rejestru biegłych rewidentów,
c) posiadanie świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do usługowego prowadzenia
ksiąg rachunkowych lub certyfikatu księgowego,
7) co najmniej łączny dwuletni staż pracy w:
a) – urzędach marszałkowskich, wojewódzkich samorządowych jednostkach
organizacyjnych,
- starostwach powiatowych, powiatowych jednostkach organizacyjnych,
- urzędach gminy, w jednostkach pomocniczych gminy oraz gminnych jednostkach
i zakładach budżetowych,
- biurach (ich odpowiednikach) jednostek administracyjnych samorządu terytorialnego,
b) w służbie cywilnej, lub
c) w służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk obsługi, lub
d) w innych urzędach państwowych, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi lub
e) na kierowniczych stanowiskach państwowych.
Wymagania dodatkowe:
1) znajomość ustaw: o samorządzie powiatowym, rachunkowości, finansach publicznych, odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, prawo zamówień publicznych;
2) doświadczenie zawodowe w pracy związanej z funduszami strukturalnymi.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) prowadzenie rachunkowości jednostki;
2) wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi;
3) dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych
z planem finansowym;
4) dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych;
5) nadzorowanie prac związanych z opracowywaniem i realizacją budżetu powiatu
i zapewnienie bieżącej kontroli jego wykonywania;
6) przestrzeganie uregulowań prawnych wynikających z ustaw, rozporządzeń, zarządzeń i innych aktów prawnych.
Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny;
2) CV – curriculum vitae;
3) kserokopie świadectw pracy;
4) kserokopie świadectw i dyplomów potwierdzających wykształcenie;
5) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach lub szkoleniach;
6) kwestionariusz osobowy;
7) kserokopia posiadanego, ważnego zaświadczenia zawierającego informację
o niekaralności uzyskanego z Krajowego Rejestru Karnego lub oświadczenie
o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie i o braku prawomocnego
skazania za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu,
przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego,
przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe;
8) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i posiadaniu pełnej zdolności
do czynności prawnych.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. (0-46) 874 -31 75
Wymagane dokumenty należy składać na adres Starostwa Powiatowego w Brzezinach:
95-060 Brzeziny
ul. Sienkiewicza 16.
do dnia 30 czerwca 2006 r.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca
1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 124, poz. 1593 ze zm.).
STAROSTWO POWIATOWE W BRZEZINACH
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Księgowego w Wydziale Finansowym
1. Wymagania niezbędne:
a) posiadanie obywatelstwa polskiego;
b) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie;
c) korzystanie z pełni praw publicznych i posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych;
d) wykształcenie wyższe magisterskie (preferowane kierunki ekonomiczne).
2. Wymagania dodatkowe:
a) znajomość zasad księgowości oraz systemów finansowo-księgowych, wiedza z zakresu ustawy o finansach publicznych i ustawy o rachunkowości;
b) biegła znajomość i umiejętność obsługi komputera oraz innych urządzeń biurowych;
c) co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w księgowości;
d) posiadanie następujących cech osobowościowych i umiejętności psychospołecznych: umiejętność dobrej organizacji pracy, odpowiedzialność analizy i syntezy informacji, zdolność analitycznego i logicznego myślenia.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) dekretacja dokumentów bankowych wpływających na rachunki: Powiatowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, Powiatowego Funduszu Gospodarki Zasobem Geodezyjnym i Kartograficznym, Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, dochodów Skarbu Państwa oraz prowadzenie rejestrów w/w dochodów i wydatków;
b) sprawdzanie rachunków pod względem formalnym i rachunkowym, przestrzeganie terminów płatności i bieżące dokonywanie zapłat;
c) prowadzenie rejestru dochodów Skarbu Państwa i terminowe przekazywanie ich na rachunek dochodów Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie;
d) sporządzanie sprawozdawczości z zakresu prowadzonych funduszy oraz dochodów Skarbu Państwa;
e) sporządzanie kwartalnych analiz dotacji dla Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego;
f) dokonywanie miesięcznych sprawozdań dochodów i wydatków budżetowych.
4. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny;
b) CV – curriculum vitae;
c) kserokopie świadectw pracy;
d) kserokopie świadectw i dyplomów potwierdzających wykształcenie;
e) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach lub szkoleniach;
f) oryginał kwestionariusza osobowego;
g) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie lub kserokopia posiadanego, ważnego zaświadczenia zawierającego informację o niekaralności uzyskanego z Krajowego Rejestru Karnego;
h) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Brzezinach ul. Sienkiewicza 16 95-060 Brzeziny, pocztą elektroniczną na adres: wladze@powiat-brzeziny.wici.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Starostwa z dopiskiem: „dotyczy naboru na stanowisko księgowego
w Wydziale Finansowym” w terminie do dnia 28 marca 2006 r. Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.computerland.pl./powiat_brzeziny/ oraz na tablicy ogłoszeń Starostwa przy ul. Sienkiewicza 16.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawa z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 124, poz. 1593 ze zm.).
STAROSTWO POWIATOWE W BRZEZINACHOGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
podinspektora w Wydziale Finansowym
1. Wymagania niezbędne:
a) posiadanie obywatelstwa polskiego;
b) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie;
c) korzystanie z pełni praw publicznych i posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych;
d) wykształcenie wyższe magisterskie ekonomiczne.
2. Wymagania dodatkowe:
a) posiadanie wiedzy z zakresu ustaw: o samorządzie powiatowym, o finansach publicznych i o rachunkowości.
b) biegła znajomość i umiejętność obsługi komputera oraz innych urządzeń biurowych;
c) posiadanie następujących cech osobowościowych i umiejętności psychospołecznych: sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, komunikatywność, zdolność analitycznego myślenia.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac dla pracowników Starostwa;
b) prawidłowe i zgodne z obowiązującymi przepisami naliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych i terminowe przekazywanie do Urzędu Skarbowego zgodnie z miesięcznymi deklaracjami;
c) prawidłowe naliczanie składek na ZUS i FP od wynagrodzeń pracowniczych i innych dochodów zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie;
d) naliczanie i wypłacanie pracownikom świadczeń pieniężnych z ubezpieczenia społecznego i dokonywanie rozliczeń z ZUS–em;
e) sporządzanie sprawozdawczości i analiz obowiązujących w zakresie wynagrodzeń oraz świadczeń z ZUS –u;
f) prawidłowe i zgodne z dokumentami źródłowymi sprawdzanie rozliczeń zaliczek pracowników;
g) dekretacja dokumentów bankowych wpływających na rachunek bieżący Powiatu Brzezińskiego;
h) klasyfikowanie rachunków wpływających do Starostwa zgodnie z klasyfikacją budżetową;
i) prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej organu;
j) prowadzenie rejestru dochodów i wydatków podległych jednostek;
k) sprawdzanie rachunków pod względem formalnym i rachunkowym, przestrzeganie terminów płatności, bieżące dokonywanie zapłat;
l) sporządzanie sprawozdawczości zbiorczej z dochodów i wydatków jednostek do Regionalnej Izby Obrachunkowej;
ł) sporządzanie sprawozdawczości z otrzymanych dotacji oraz z wydatków związanych z wykonywaniem zadań z zakresu administracji rządowej.
4. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny;
b) CV – curriculum vitae;
c) kserokopie świadectw pracy;
d) kserokopie świadectw i dyplomów potwierdzających wykształcenie;
e) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach lub szkoleniach;
f) oryginał kwestionariusza osobowego;
g) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie lub kserokopia posiadanego, ważnego zaświadczenia zawierającego informację o niekaralności uzyskanego z Krajowego Rejestru Karnego;
h) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych;
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Brzezinach ul. Sienkiewicza 16 95-060 Brzeziny, pocztą elektroniczną na adres: wladze@powiat-brzeziny.wici.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Starostwa z dopiskiem: „dotyczy naboru na stanowisko podinspektora
w Wydziale Finansowym” w terminie do dnia 9 lutego 2006 r. Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.computerland.pl./powiat_brzeziny/ oraz na tablicy ogłoszeń Starostwa przy ul. Sienkiewicza 16.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawa z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 124, poz. 1593 ze zm.).
STAROSTWO POWIATOWE W BRZEZINACH
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Referenta w Wydziale Komunikacji i Spraw Obywatelskich
1.Wymagania niezbędne:
a)posiadanie obywatelstwa polskiego;
b)niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie;
c)korzystanie z pełni praw publicznych i posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych;
d)wykształcenie wyższe, preferowane prawnicze lub administracyjne;
e)posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową oznaczonych klauzulą „zastrzeżone” lub wyrażenie zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej przewidzianej przy dopuszczeniu do informacji niejawnych, o której mowa w ustawie z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych.
2.Wymagania dodatkowe:
a)znajomość i umiejętność stosowania przepisów: kodeks postępowania administracyjnego, Prawo o ruchu drogowym i innych ustaw z zakresu funkcjonowania wydziału;
b)biegła znajomość i umiejętność obsługi komputera oraz innych urządzeń biurowych;
c)umiejętność przygotowywania zamówień, zapytań ofertowych i umów;
d)doświadczenie zawodowe w urzędach jednostek samorządu terytorialnego;
e)komunikatywność, odpowiedzialność, rzetelność, umiejętność analizy i syntezy informacji.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a)czynności związane z rejestracją i wyrejestrowywaniem pojazdów;
b)obsługa systemu informatycznego „POJAZD”;
c)udzielanie odpowiedzi na wnioski o udostępnianie danych osobowych ze zbioru danych osobowych – zbiór właścicieli pojazdów;
d)inne zadania zlecane przez przełożonych.
4.Wymagane dokumenty:
a)list motywacyjny;
b)CV – curriculum vitae;
c)kserokopie świadectw pracy;
d)kserokopie świadectw i dyplomów potwierdzających wykształcenie;
e)kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach lub szkoleniach;
f)oryginał kwestionariusza osobowego;
g)oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie lub kserokopia posiadanego, ważnego zaświadczenia zawierającego informację o niekaralności uzyskanego z Krajowego Rejestru Karnego;
h)oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych;
i)oświadczenie o wyrażeniu zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej przewidzianej przy dopuszczeniu do informacji niejawnych, o której mowa w ustawie z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Brzezinach ul. Sienkiewicza 16 95-060 Brzeziny, pocztą elektroniczną na adres: wladze@powiat-brzeziny.wici.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Starostwa z dopiskiem: „dotyczy naboru na stanowisko referenta” w terminie do dnia 22 grudnia 2005 r. Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.computerland.pl./powiat_brzeziny/ oraz na tablicy ogłoszeń Starostwa przy ul. Sienkiewicza 16. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 926 ze zm.) oraz ustawa z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 124, poz. 1593 ze zm.).
Starostwo Powiatowe
w Brzezinach
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Główny specjalista
1. Wymagania niezbędne:
1) posiadanie obywatelstwa polskiego;
2) korzystanie z pełni praw publicznych i posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych;
3) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślne;
4) brak prawomocnego skazania za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe;
5) ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe;
6) co najmniej 4 letni staż pracy, w tym co najmniej łączny dwuletni staż pracy w:
a) - urzędach marszałkowskich, wojewódzkich samorządowych jednostkach organizacyjnych,
- starostwach powiatowych, powiatowych jednostkach organizacyjnych,
- urzędach gminy, w jednostkach pomocniczych gminy oraz gminnych jednostkach i zakładach budżetowych,
- biurach (ich odpowiednikach) związków jednostek samorządu terytorialnego oraz zakładów budżetowych utworzonych przez te związki,
- biurach (ich odpowiednikach) jednostek administracyjnych samorządu terytorialnego,
b) w służbie cywilnej, lub
c) w służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk obsługi, lub
d) w innych urzędach państwowych, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi, lub
e) na kierowniczych stanowiskach państwowych,
7) co najmniej 3 – letnia praktyka w księgowości;
2. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość ustaw: o samorządzie powiatowym, rachunkowości, finansach publicznych, odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, prawo zamówień publicznych;
2) zdolność analitycznego myślenia;
3) umiejętność biegłej obsługi komputera w zakresie programów księgowych;
4) doświadczenie zawodowe w pracy związanej z funduszami strukturalnymi.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) dekretacja dokumentów księgowych, zgodnie z zakładowym planem kont;
2) koordynowanie i kontrola prawidłowości prowadzenia dokumentacji: ksiąg rachunkowych, dowodów księgowych, ewidencji wydatków oraz sporządzonych analiz i sprawozdań;
3) sporządzanie harmonogramu wydatków;
4) księgowanie zaangażowania wydatków budżetowych;
5) sporządzanie bilansów jednostki i organu;
6) przyjmowanie oraz weryfikacja bilansów jednostek i sporządzanie bilansów łącznych;
7) przyjmowanie sprawozdań budżetowych jednostek i dokonywanie kontroli zgodności planów finansowych jednostek z układem wykonawczym budżetu;
8) przestrzeganie uregulowań prawnych, wynikających z ustaw, rozporządzeń, zarządzeń i innych aktów prawnych.
4. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) CV – curriculum vitae;
3) kserokopie świadectw pracy;
4) kserokopie świadectw i dyplomów potwierdzających wykształcenie;
5) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach lub szkoleniach;
6) oryginał kwestionariusza osobowego;
7) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie;
8) oświadczenie o braku prawomocnego skazania za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe;
9) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerami tel. (0-46) 874 36 46, 874 31 75
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Brzezinach ul. Sienkiewicza 16 95-060 Brzeziny, pocztą elektroniczną na adres: wladze@powiat-brzeziny.wici.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego, lub pocztą na adres Starostwa z dopiskiem: „dotyczy naboru na stanowisko głównego specjalisty” w terminie do dnia 13 grudnia 2005 r. Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.computerland.pl./powiat_brzeziny/ oraz na tablicy ogłoszeń Starostwa przy ul. Sienkiewicza 16.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 926 ze zm.) oraz ustawa z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 124, poz. 1593 ze zm.).