artykuł nr 51

Stanowisko kontroli finansowej

STAROSTWO POWIATOWE W BRZEZINACH
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Inspektora lub specjalisty (stanowisko kontroli finansowej) ½ etatu
(stanowisko będzie ustalone odpowiednio do kwalifikacji i doświadczenia kandydatów)

 1. Wymagania niezbędne:

a) wykształcenie wyższe (ewentualnie ukończenie co najmniej średniej, policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej);
b) staż pracy w księgowości (preferowany staż w jednostkach sektora finansów publicznych)
c) posiadanie obywatelstwa polskiego;
d) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie;
e) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.

2.   Wymagania dodatkowe:

a)   ukończenie kursów lub szkoleń w zakresie kontroli finansowej;
b)   posiadanie stażu pracy związanego z kontrolą finansów publicznych;
c)   posiadanie wiedzy z zakresu ustaw: o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, prawa zamówień publicznych, ustawy o samorządzie powiatowym oraz z zakresu technik prowadzenia kontroli;
d)  kreatywność, komunikatywność, wytrwałość sumienność, dobra organizacja pracy, umiejętność analizy, oceny, selekcji informacji, logicznego myślenia.

 3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

a)   prowadzenie kontroli z upoważnienia Starosty w Starostwie i jednostkach
      organizacyjnych powiatu w zakresie: pobierania i gromadzenia środków
      publicznych, gospodarowania mieniem, celowości zaciągania zobowiązań
      finansowych i dokonywania wydatków ze środków publicznych, przestrzegania
      uregulowań prawnych wynikających z ustaw, rozporządzeń, zarządzeń i innych
      aktów prawnych, prawidłowości prowadzenia dokumentacji; 
 b)  sporządzanie protokołów z przeprowadzonych kontroli zawierających wyniki
      kontroli, opis stanu faktycznego stwierdzonego w toku kontroli, ustalone
      nieprawidłowości z uwzględnieniem przyczyn, zakresu i skutków tych
      nieprawidłowości;
 c)  przygotowywanie projektów zaleceń pokontrolnych zawierających wskazane
      uchybienia i nieprawidłowości, wniosków zmierzających do ich usunięcia
      oraz do usprawnienia działalności; 
 d)  analiza odpowiedzi na zalecenia pokontrolne oraz sprawdzanie stopnia realizacji
      wydanych zaleceń;
 e)  opracowywanie projektów planów kontroli.

4.  Wymagane dokumenty:


a)   list motywacyjny;
      b)   CV – curriculum vitae;
      c)   kserokopie świadectw pracy;
      d)   kserokopie świadectw i dyplomów potwierdzających wykształcenie;
      e)   kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach lub szkoleniach;
      f)   oryginał kwestionariusza osobowego;
      g)  oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie lub kserokopia
           posiadanego, ważnego zaświadczenia zawierającego informację o niekaralności 
           uzyskanego z Krajowego Rejestru Karnego;
      h) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i posiadaniu pełnej zdolnośc do czynności prawnych.


Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Brzezinach ul. Sienkiewicza 16 95-060 Brzeziny, pocztą elektroniczną na adres: wladze@powiat-brzeziny.wici.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Starostwa z dopiskiem: „dotyczy naboru na stanowisko inspektora/specjalisty (stanowisko kontroli finansowej) w terminie do dnia 17 kwietnia 2007 r.  Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.powiat-brzeziny.4bip.pl oraz na tablicy ogłoszeń Starostwa przy ul. Sienkiewicza 16.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca
1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 124, poz. 1593 ze zm.).

artykuł nr 52

Skarbnik Powiatu

STAROSTA BRZEZIŃSKI
poszukuje kandydatów na stanowisko
SKARBNIKA  POWIATU

Wymagania niezbędne:

1)  posiadanie obywatelstwa polskiego;
2)  korzystanie z pełni praw publicznych i posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych;
3) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie;
4) brak prawomocnego skazania za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe;
5) posiadanie wyższego wykształcenia;
6) spełnianie jednego z poniższych warunków:
a) ukończenie ekonomicznych jednolitych studiów magisterskich, ekonomicznych studiów wyższych zawodowych, uzupełniających ekonomicznych studiów magisterskich, lub ekonomicznych studiów podyplomowych i posiadanie co najmniej 3- letniej praktyki w księgowości,
b) wpisanie do rejestru biegłych rewidentów,
c) posiadanie świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych lub certyfikatu księgowego,
7)  co najmniej łączny dwuletni staż pracy w:
a) – urzędach marszałkowskich, wojewódzkich samorządowych jednostkach organizacyjnych,
- starostwach powiatowych, powiatowych jednostkach organizacyjnych,
- urzędach gminy, w jednostkach pomocniczych gminy oraz gminnych jednostkach
i zakładach budżetowych,
 - biurach (ich odpowiednikach) jednostek administracyjnych samorządu terytorialnego,
b) w służbie cywilnej, lub
c) w służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk obsługi, lub
d) w innych urzędach państwowych, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi lub
e) na kierowniczych stanowiskach państwowych.

Wymagania dodatkowe:

1)znajomość ustaw: o samorządzie powiatowym, rachunkowości, finansach publicznych, odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, prawo zamówień publicznych;
2)doświadczenie zawodowe w pracy związanej z funduszami strukturalnymi.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1)prowadzenie rachunkowości jednostki;
2)wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi;
3)dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych
z planem finansowym;
4)dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych;
5)nadzorowanie prac związanych z opracowywaniem i realizacją budżetu powiatu
i zapewnienie bieżącej kontroli jego wykonywania;
6)przestrzeganie uregulowań prawnych wynikających z ustaw, rozporządzeń, zarządzeń  i innych aktów prawnych.

Wymagane dokumenty:

1)list motywacyjny;
2)CV – curriculum vitae;
3)kserokopie świadectw pracy;
4)kserokopie świadectw i dyplomów potwierdzających wykształcenie;
5)kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach lub szkoleniach;
6)kwestionariusz osobowy;
7)kserokopia posiadanego, ważnego zaświadczenia zawierającego informację
o niekaralności uzyskanego z Krajowego Rejestru Karnego lub oświadczenie
o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie i o braku prawomocnego
skazania za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu,
przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego,
przeciwko wiarygodności dokumentów  lub za przestępstwo  karne skarbowe;
8)  oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. (0-46) 874 -31 75

Wymagane dokumenty należy składać na adres Starostwa Powiatowego w Brzezinach:
95-060 Brzeziny
ul. Sienkiewicza 16.
do dnia 15 kwietnia 2007 r.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca
1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 124, poz. 1593 ze zm.).

artykuł nr 53

Kierownik działu kadr, płac i spraw socjalnych

Dyrektor Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brzezinach
ogłasza nabór na stanowisko KIEROWNIKA DZIAŁU KADR, PŁAC I SPRAW SOCJALNYCH
Wymagania wobec kandydatów:
- wykształcenie wyższe, preferowany kierunek: prawo, administracja, zarządzanie
- co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu administracji
- personalnej /zagadnień kadrowych/;
-     bieżąca znajomość Kodeksu Pracy i zagadnień prawa pracy -
-     obsługa komputera w szerokim zakresie /w szczególności obsługa pakietu MS Office;
- programów kadrowo - płacowych, umiejętność poruszania się w środowisku internet-owym;
- znajomość programu PŁATNIK będzie dodatkowym atutem
- praktyka w prowadzeniu i rozliczaniu oraz kontrolowaniu ewidencji czasu pracy,
- prowadzeniu dokumentacji pracowniczej.

Zainteresowane osoby, spełniające powyższe wymagania, prosimy o złożenie aplikacji /CV i listu motywacyjnego/ z zaznaczeniem na kopercie stanowiska na jakie jest składana oferta, w sekretariacie Dyrektora SP ZOZ w Brzezinach ul. M. Curie Skłodowskiej 6. Oferty należy składać w terminie do dnia 28 marca 2007 roku.
Dyrektor zastrzega sobie prawo nie wyłonienia żadnego kandydata bez podania przyczyny.

artykuł nr 54

Konkurs na kandydata na stanowisko Dyrektora LO

KONKURS NA KANDYDATA NA STANOWISKO DYREKTORA LO
Zarząd Powiatu w Brzezinach
ogłasza konkurs na kandydata na stanowisko dyrektora Liceum Ogólnokształcącego im. J. Iwaszkiewicza w Brzezinach, ul. Okrzei 1.

I. Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 6 maja 2003 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze, w poszczególnych typach szkół i placówek (Dz. U. Nr 89, poz. 826 i Nr 189, poz. 1854), a w szczególności:
1) legitymuje się stopniem awansu zawodowego nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego,
2) ukończyła studia wyższe magisterskie i posiada przygotowanie pedagogiczne oraz kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w liceum ogólnokształcącym,
3) ukończyła studia wyższe lub studia podyplomowe z zakresu zarządzania albo kurs kwalifikacyjny z zakresu zarządzania oświatą,
4) posiada co najmniej pięcioletni staż pracy pedagogicznej na stanowisku nauczyciela lub pięcioletni staż pracy dydaktycznej na stanowisku nauczyciela akademickiego,
5) w okresie pięciu lat bezpośrednio przed powierzeniem stanowiska dyrektora uzyskała co najmniej dobrą ocenę pracy w przedszkolu, szkole lub placówce, a w przypadku nauczyciela akademickiego - pozytywną ocenę pracy w okresie z ostatnich czterech lat pracy w szkole wyższej, jeżeli stanowisko dyrektora obejmuje bezpośrednio po ustaniu zatrudnienia w szkole wyższej, albo w okresie roku bezpośrednio przed przystąpieniem do konkursu na stanowisko dyrektora uzyskała pozytywną ocenę dorobku zawodowego; wymóg posiadania ww. oceny nie dotyczy nauczycieli zatrudnionych na stanowisku wymagającym kwalifikacji pedagogicznych w urzędzie organu administracji rządowej, kuratorium oświaty, Centrum Edukacji Artystycznej, Centralnej Komisji Egzaminacyjnej i okręgowych komisji egzaminacyjnych oraz nauczycieli urlopowanych lub zwolnionych z obowiązku świadczenia pracy na podstawie przepisów ustawy z dnia 23 maja 1991 r. o związkach zawodowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 79, poz. 854, z późn. zm.),
6) posiada zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym,
7) nie była karana karą dyscyplinarną, o której mowa w ustawie Karta Nauczyciela, oraz nie toczy się przeciwko niej postępowanie dyscyplinarne,
8) nie była karana za przestępstwo popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niej postępowanie karne,
9) nie była karana zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w ustawie o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.
II. Oferty osób przystępujących do konkursu powinny zawierać:
1) uzasadnienie przystąpienia do konkursu wraz z koncepcją funkcjonowania i rozwoju szkoły,
2) życiorys z opisem przebiegu pracy zawodowej, zawierający w szczególności informację o stażu pracy pedagogicznej — w przypadku nauczyciela lub stażu pracy dydaktycznej — w przypadku nauczyciela akademickiego,
3) akt nadania stopnia nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego (wraz z uzasadnieniem),
4) dyplomy i dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganego wykształcenia i kwalifikacji,
5) dyplom ukończenia studiów wyższych lub studiów podyplomowych z zakresu zarządzania albo świadectwo ukończenia kursu kwalifikacyjnego z zakresu zarządzania oświatą,
6) ocenę pracy lub ocenę dorobku zawodowego (nie dotyczy nauczycieli jednostek wyszczególnionych w cz. I pkt 5),
7) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym wydane przez lekarza uprawnionego do przeprowadzenia badań profilaktycznych,
8) oświadczenie, że kandydat nie byt karany karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 76 ust. 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. — Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2006 r. Nr 97, poz. 674, z późn. zm.) oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie dyscyplinarne,
9) oświadczenie, że kandydat nie byt karany za przestępstwo popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,
10) oświadczenie, że kandydat nie byt karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 147 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 26 listopada 1998 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2003 r. Nr 15, poz. 148 z późn. zm.) lub w art. 31 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2005 r. Nr 14, poz. 114, z późn. zm.),
11) oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) w celach przeprowadzenia konkursu na stanowisko dyrektora.
Wyszczególnione w pkt 3-7 dokumenty powinny być złożone w formie oryginalnej, a w formie kopii – tylko w przypadku potwierdzenia zgodności z oryginałami.
III. Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Konkurs", w terminie do 23 marca 2007 r., na adres: Starostwo Powiatowe w Brzezinach, 95-060 Brzeziny, ul. Sienkiewicza 16.
Konkurs przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez Zarząd Powiatu w Brzezinach.
Postępowanie konkursowe przeprowadzone będzie w dniu 29 marca 2007 r. o godz. 10.00 w siedzibie Starostwa Powiatowego w Brzezinach, 95-060 Brzeziny, ul. Sienkiewicza 16, pok. 310.
Zarząd Powiatu w Brzezinach zamierza powierzyć stanowisko dyrektora Liceum Ogólnokształcącego im. J. Iwaszkiewicza w Brzezinach od dnia 16 kwietnia 2007 r.
artykuł nr 55

Księgowy w Wydziale Finansowym

 STAROSTWO POWIATOWE W BRZEZINACH
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Księgowego  w Wydziale Finansowym
                                                                           

1. Wymagania niezbędne:
a) posiadanie obywatelstwa polskiego;
b) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie;
c) korzystanie z pełni praw publicznych i posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych;
d) wykształcenie wyższe lub co najmniej średnie, preferowane ekonomiczne.

2.   Wymagania dodatkowe:
a)  posiadanie wiedzy z zakresu ustaw: o samorządzie powiatowym, o finansach
     publicznych, jak również zagadnień dotyczących płac;
b)  umiejętność obsługi programów płacowych;
c)  biegła znajomość i umiejętność obsługi komputera oraz innych urządzeń biurowych;
d)  posiadanie następujących cech osobowościowych i umiejętności 
     psychospołecznych: sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, komunikatywność,
     zdolność analitycznego myślenia.  

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a)  naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac dla pracowników Starostwa;
b)  prawidłowe i zgodne z obowiązującymi przepisami naliczanie podatku 
     dochodowego od osób fizycznych i terminowe przekazywanie do Urzędu
     Skarbowego zgodnie z miesięcznymi deklaracjami;
c)  prawidłowe naliczanie składek na ZUS i FP od wynagrodzeń pracowniczych
     i  innych dochodów zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie;
d) naliczanie i wypłacanie pracownikom świadczeń pieniężnych z ubezpieczenia
    społecznego i dokonywanie rozliczeń z ZUS –em;
e) sporządzanie sprawozdawczości i analiz obowiązujących w zakresie wynagrodzeń
    oraz świadczeń z ZUS –u;
f) prawidłowe i zgodne z dokumentami źródłowymi sprawdzanie rozliczeń zaliczek
    pracowników;
g) dekretacja dokumentów dotyczących płac i narzutów na płace;
h) klasyfikowanie rachunków wpływających do Starostwa zgodnie z klasyfikacją
    budżetową;
i) prowadzenie rejestru dochodów i wydatków podległych jednostek;
j) sprawdzanie rachunków pod względem formalnym i rachunkowym w zakresie
    płac, przestrzeganie terminów płatności, bieżące dokonywanie zapłat.

 4.  Wymagane dokumenty:
a)   list motywacyjny;
b)   CV – curriculum vitae;
c)   kserokopie świadectw pracy;
d)   kserokopie świadectw i dyplomów potwierdzających wykształcenie;
e)   kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach lub szkoleniach;
f)   oryginał kwestionariusza osobowego;
g)  oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie lub kserokopia 
posiadanego, ważnego zaświadczenia zawierającego informację o niekaralności 
uzyskanego z Krajowego Rejestru Karnego;
h) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i posiadaniu pełnej zdolności
do czynności prawnych;


Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Brzezinach ul. Sienkiewicza 16 95-060 Brzeziny, pocztą elektroniczną na adres: wladze@powiat-brzeziny.wici.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Starostwa z dopiskiem: „dotyczy naboru na stanowisko księgowego
w Wydziale Finansowym” w terminie do dnia 27 grudnia  2006 r. Aplikacje, które wpłyną
do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.powiat-brzeziny.4bip.pl oraz na tablicy ogłoszeń Starostwa przy ul. Sienkiewicza 16.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawa z dnia 22 marca 1999 r.
o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 124, poz. 1593 ze zm.).