Stanowisko kontroli finansowej
STAROSTWO POWIATOWE W BRZEZINACH
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Inspektora lub specjalisty (stanowisko kontroli finansowej) ½ etatu
(stanowisko będzie ustalone odpowiednio do kwalifikacji i doświadczenia kandydatów)
1. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe (ewentualnie ukończenie co najmniej średniej, policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej);
b) staż pracy w księgowości (preferowany staż w jednostkach sektora finansów publicznych)
c) posiadanie obywatelstwa polskiego;
d) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie;
e) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
2. Wymagania dodatkowe:
a) ukończenie kursów lub szkoleń w zakresie kontroli finansowej;
b) posiadanie stażu pracy związanego z kontrolą finansów publicznych;
c) posiadanie wiedzy z zakresu ustaw: o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, prawa zamówień publicznych, ustawy o samorządzie powiatowym oraz z zakresu technik prowadzenia kontroli;
d) kreatywność, komunikatywność, wytrwałość sumienność, dobra organizacja pracy, umiejętność analizy, oceny, selekcji informacji, logicznego myślenia.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) prowadzenie kontroli z upoważnienia Starosty w Starostwie i jednostkach
organizacyjnych powiatu w zakresie: pobierania i gromadzenia środków
publicznych, gospodarowania mieniem, celowości zaciągania zobowiązań
finansowych i dokonywania wydatków ze środków publicznych, przestrzegania
uregulowań prawnych wynikających z ustaw, rozporządzeń, zarządzeń i innych
aktów prawnych, prawidłowości prowadzenia dokumentacji;
b) sporządzanie protokołów z przeprowadzonych kontroli zawierających wyniki
kontroli, opis stanu faktycznego stwierdzonego w toku kontroli, ustalone
nieprawidłowości z uwzględnieniem przyczyn, zakresu i skutków tych
nieprawidłowości;
c) przygotowywanie projektów zaleceń pokontrolnych zawierających wskazane
uchybienia i nieprawidłowości, wniosków zmierzających do ich usunięcia
oraz do usprawnienia działalności;
d) analiza odpowiedzi na zalecenia pokontrolne oraz sprawdzanie stopnia realizacji
wydanych zaleceń;
e) opracowywanie projektów planów kontroli.
4. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny;
b) CV – curriculum vitae;
c) kserokopie świadectw pracy;
d) kserokopie świadectw i dyplomów potwierdzających wykształcenie;
e) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach lub szkoleniach;
f) oryginał kwestionariusza osobowego;
g) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie lub kserokopia
posiadanego, ważnego zaświadczenia zawierającego informację o niekaralności
uzyskanego z Krajowego Rejestru Karnego;
h) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i posiadaniu pełnej zdolnośc do czynności prawnych.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Brzezinach ul. Sienkiewicza 16 95-060 Brzeziny, pocztą elektroniczną na adres: wladze@powiat-brzeziny.wici.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Starostwa z dopiskiem: „dotyczy naboru na stanowisko inspektora/specjalisty (stanowisko kontroli finansowej) w terminie do dnia 17 kwietnia 2007 r. Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.powiat-brzeziny.4bip.pl oraz na tablicy ogłoszeń Starostwa przy ul. Sienkiewicza 16.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca
1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 124, poz. 1593 ze zm.).