artykuł nr 6

NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE Radcy prawnego wymiar czasu pracy ? 1/3 etatu

STAROSTWO POWIATOWE W BRZEZINACH
ul. Sienkiewicza 16
95-060 Brzeziny

OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Radcy prawnego
wymiar czasu pracy – 1/3 etatu

(nazwa  stanowiska urzędniczego)

1. Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie wyższe;
  • wpis na listę radców prawnych;
  • posiadanie obywatelstwa polskiego;
  • korzystanie z pełni praw publicznych i posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych;
  • posiadanie nieposzlakowanej opinii;
  • kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • posiadanie minimum trzech lat doświadczenia w świadczeniu pomocy prawnej na rzecz jednostek samorządu terytorialnego lub jednostek organizacyjnych samorządu terytorialnego na podstawie umów o pracę lub umów cywilno-prawnych;
  • znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego i przepisów prawnych dotyczących zadań realizowanych przez samorządy.

2. Wymagania dodatkowe:

  • ukończenie kursów, szkoleń lub studiów podyplomowych w zakresie zarządzania spółką prawa handlowego ochrony zdrowia, zamówień publicznych, finansów publicznych, prawa unii europejskiej (fundusze unijne);
  • znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem podmiotów leczniczych (zakładów opieki zdrowotnej) i spółek prawa handlowego ochrony zdrowia;
  • posiadanie następujących cech osobowości i umiejętności psychospołecznych:
    • umiejętność organizacji pracy, zarządzania informacją, pracy w zespole; 
    • odpowiedzialność, bezstronność, komunikatywność, zaangażowanie, umiejętność analizy i syntezy informacji, wysoka kultura osobista.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • świadczenie pomocy prawnej, w szczególności:  udzielanie porad prawnych, sporządzanie opinii prawnych, pomoc przy opracowywaniu projektów aktów prawnych oraz występowanie przed sądami i urzędami w zakresie działania Starostwa Powiatowego w Brzezinach i organów powiatu.

4. Wymagane dokumenty:

  • CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej;
  • list motywacyjny;
  • kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;
  • kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje;
  • kwestionariusz osobowy;
  • kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe;
  • kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach lub szkoleniach;
  • oświadczenie o niekaralności lub kserokopia posiadanego, ważnego zaświadczenia zawierającego informację o niekaralności uzyskanego z Krajowego Rejestru Karnego;
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych.

Wymagane kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata.

5. Warunki pracy na danym stanowisku:

  • Środowisko pracy – godziny pracy stałe (8:00 - 16:00); tygodniowy rozkład czasu pracy zostanie ustalony w 1/3 wymiaru czasu pracy – zgodnie z zapisami ustawy o radcach prawnych) Praca wykonywana w pomieszczeniu biurowym na terenie Starostwa Powiatowego w Brzezinach (na parterze budynku przy ul. Sienkiewicza 16). Z pracą związane jest również załatwianie spraw poza jednostką, współpraca z innymi urzędami i instytucjami. Osoba zatrudniona na stanowisku radcy prawnego obsługuje sprzęt komputerowy, biurowy, pracuje na dokumentach.
  • Środki pracy – komputer z drukarką, kserokopiarka, niszczarka, fax i typowe narzędzia ręczne niezbędne do pracy biurowej.

Wymagania psychologiczne, fizyczne i zdrowotne – pracę na stanowisku radcy prawnego zalicza się do prac lekkich pod względem obciążenia fizycznego. Nie wymaga szczególnych wymagań zdrowotnych, jedynie ogólnego dobrego stanu zdrowia. Od pracownika wymaga się podstawowych badań lekarskich. Wymagana jest sprawność komunikowania się na poziomie interpersonalnym.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w Starostwie Powiatowym w Brzezinach w miesiącu poprzedzającym opublikowanie niniejszego ogłoszenia wyniósł powyżej 6%.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do dnia 28 lutego 2013 r. w zamkniętej kopercie z podanym imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata, osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Brzezinach lub pocztą na adres Starostwa Powiatowego  w Brzezinach, ul. Sienkiewicza 16, 95-060 Brzeziny z dopiskiem: „Dotyczy naboru  na stanowisko Radcy prawnego w Starostwie Powiatowym w Brzezinach.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.powiat-brzeziny.4bip.pl oraz na tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Brzezinach, ul. Sienkiewicza 16;

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458, z późn. zm.).
 

artykuł nr 7

NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE: Podinspektora w Wydziale Rozwoju Powiatu, Dróg, Rolnictwa i Ochrony Środowiska(1 etat)

STAROSTWO POWIATOWE W BRZEZINACH
ul. Sienkiewicza 16
95-060 Brzeziny

OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Podinspektora
w Wydziale Rozwoju Powiatu, Dróg, Rolnictwa i Ochrony Środowiska

(1 etat)
(nazwa  stanowiska urzędniczego)

1. Wymagania niezbędne:

  • posiadanie obywatelstwa polskiego;
  • korzystanie z pełni praw publicznych i posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych;
  • wykształcenie wyższe;
  • posiadanie co najmniej rocznego stażu pracy w administracji państwowej lub samorządowej na stanowisku związanym z zarządzaniem drogami;
  • znajomość tematyki z zakresu drogownictwa i inżynierii ruchu;
  • znajomość przepisów prawa w zakresie zadań realizowanych przez Wydział, w szczególności ustawy o drogach publicznych, oraz umiejętność ich właściwej interpretacji i stosowania;
  • posiadanie nieposzlakowanej opinii;
  • kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

2. Wymagania dodatkowe:

  • ukończone kursy, szkolenia, studia podyplomowe z zakresu problematyki dotyczącej funkcjonowania Wydziału, w szczególności z zakresu inżynierii drogowej, eksploatacji i utrzymania dróg i mostów;
  • biegła obsługa komputera i innych urządzeń biurowych;
  • znajomość i umiejętność stosowania przepisów ustaw tj.  m.in.: kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o ochronie przyrody, ustawy o lasach, ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych;
  • posiadanie następujących cech osobowości i umiejętności  psychospołecznych: dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, dokładność,  bezstronność, komunikatywność, zaangażowanie, umiejętność analizy i syntezy informacji, umiejętność logicznego myślenia i pracy w zespole, odporność na stres.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu zarządzania drogami polegających na:
    • przygotowywaniu decyzji lokalizacyjnych na lokalizację w pasie drogowym urządzeń obcych, zjazdów z drogi powiatowej, reklam,
    • przygotowywaniu decyzji na zajęcie pasa drogowego w celu prowadzenia prac związanych z naliczaniem opłat rocznych;
  • współpraca w prowadzeniu spraw Wydziału z zakresu zarządzania drogami powiatowymi,  w tym prowadzeniu spraw z zakresu drogownictwa i inżynierii ruchu oraz nadzoru nad stałą i czasową organizacją ruchu drogowego,  w szczególności  dotyczących:
    • rozpatrywania i zatwierdzania projektów stałej i czasowej organizacji ruchu,
    • kontroli realizacji zadań technicznych określonych w zatwierdzonych projektach stałej organizacji ruchu,
    • rozpatrywania i analizowania wniosków dotyczących organizacji ruchu składanych przez zainteresowanych,
    • kontrolowania prawidłowości zastosowania, wykonywania, funkcjonowania i utrzymania wszystkich znaków i innych urządzeń bezpieczeństwa ruchu;
  • prowadzenie procedur związanych z wycinką drzew w pasach dróg powiatowych;
  • wykonywanie zadań z zakresu rozwoju wsi i rolnictwa, z zakresu ochrony przyrody, jak również z zakresu ochrony gruntów i rybactwa śródlądowego;
  • prowadzenie spraw związanych z likwidacją szkód z ubezpieczenia OC.

4. Warunki pracy na danym stanowisku:
Środowisko pracy – godziny pracy stałe (8.00 - 16.00). Główna część wykonywana w pomieszczeniu biurowym na terenie Starostwa Powiatowego w Brzezinach (w Wydziale Rozwoju Powiatu, Dróg, Rolnictwa i Ochrony Środowiska, który mieści się na parterze budynku przy ul. Sienkiewicza 14). Z pracą związane jest również załatwianie spraw poza jednostką, współpraca z innymi urzędami i instytucjami. Osoba zatrudniona na stanowisku podinspektora w Wydziale Rozwoju Powiatu, Dróg, Rolnictwa i Ochrony Środowiska obsługuje sprzęt komputerowy, biurowy, pracuje na dokumentach, przyjmuje interesantów.

Środki pracy – komputer z drukarką, kserokopiarka, niszczarka, fax i typowe narzędzia ręczne niezbędne do pracy biurowej.

Wymagania psychologiczne, fizyczne i zdrowotne – pracę na stanowisku podinspektora w  Wydziale Rozwoju Powiatu, Dróg, Rolnictwa i Ochrony Środowiska zalicza się do prac lekkich pod względem obciążenia fizycznego. Nie wymaga szczególnych wymagań zdrowotnych, jedynie ogólnego dobrego stanu zdrowia. Od pracownika wymaga się podstawowych badań lekarskich. Wymagana jest sprawność komunikowania się na poziomie interpersonalnym.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w Starostwie Powiatowym w Brzezinach w miesiącu poprzedzającym opublikowanie niniejszego ogłoszenia wyniósł powyżej 6%.

5. Wymagane dokumenty:

  • życiorys (CV);
  • list motywacyjny;
  • kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;
  • kwestionariusz osobowy;
  • kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe;
  • kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach lub szkoleniach;
  • oświadczenie o niekaralności lub kserokopia posiadanego, ważnego zaświadczenia zawierającego informację o niekaralności uzyskanego z Krajowego Rejestru Karnego;
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do dnia 1 lutego 2013 r. w zamkniętej kopercie z podanym imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata, osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Brzezinach lub pocztą na adres Starostwa Powiatowego w Brzezinach, ul. Sienkiewicza 16, 95-060 Brzeziny z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora w Wydziale Rozwoju Powiatu, Dróg, Rolnictwa i Ochrony Środowiska”;

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.powiat-brzeziny.4bip.pl oraz na tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Brzezinach, ul. Sienkiewicza 16;

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458, z późn. zm.).

artykuł nr 8

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE Naczelnika w Wydziale Rozwoju Powiatu, Dróg, Rolnictwa i Ochrony Środowiska (1 etat)

Brzeziny, 16 października 2012 r.

STAROSTWO POWIATOWE W BRZEZINACH
ul. Sienkiewicza 16
95-060 Brzeziny

OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE
Naczelnika
w Wydziale Rozwoju Powiatu, Dróg, Rolnictwa i Ochrony Środowiska
(1 etat)
(nazwa  stanowiska urzędniczego)

1. Wymagania niezbędne:

  • posiadanie obywatelstwa polskiego;
  • korzystanie z pełni praw publicznych i posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych;
  • wykształcenie wyższe;
  • posiadanie:
    • co najmniej 5 letniego stażu pracy w administracji państwowej lub samorządowej  lub w firmach budujących i utrzymujących drogi i obiekty mostowe, biurach projektowych dróg i obiektów mostowych lub prowadzenie przez co najmniej 5 lat działalności gospodarczej w zakresie świadczenia usług drogowych
    • lub posiadanie co najmniej 5 letniego stażu pracy, w tym co najmniej 3 letniego stażu pracy w administracji państwowej  lub samorządowej na stanowisku kierowniczym lub stanowisku związanym z zarządzaniem drogami;
  • kwalifikacje i znajomość tematyki z zakresu drogownictwa i inżynierii ruchu;
  • znajomość przepisów prawa w zakresie zadań realizowanych przez Wydział, w szczególności ustawy o drogach publicznych, oraz umiejętność ich właściwej interpretacji i stosowania;
  • znajomość i umiejętność stosowania przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych;
  • znajomość problematyki rozwoju powiatu oraz dokumentów programowych związanych z rozwojem Powiatu Brzezińskiego;
  • posiadanie nieposzlakowanej opinii;
  • kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

2. Wymagania dodatkowe:

  • ukończone kursy, szkolenia, studia podyplomowe z zakresu problematyki dotyczącej funkcjonowania Wydziału, w szczególności z zakresu inżynierii drogowej, eksploatacji i utrzymania dróg i mostów;
  • biegła obsługa komputera i innych urządzeń biurowych;
  • znajomość i umiejętność stosowania przepisów ustaw tj.  m.in.: kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o finansach publicznych, ustawy o ochronie przyrody, ustawy o lasach, ustawy o drogach publicznych, ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych, ustawy – Prawo geologiczne i górnicze;
  • doświadczenie w pozyskiwaniu środków pozabudżetowych i realizacji projektów w ramach krajowych programów operacyjnych;
  • posiadanie następujących cech osobowości i umiejętności  psychospołecznych:
    • dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, dokładność,  bezstronność, komunikatywność, zaangażowanie, umiejętność analizy i syntezy informacji, umiejętność logicznego myślenia i pracy w zespole, odporność na stres.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • kierowanie pracą Wydziału, nadzór i kontrola realizacji zadań wykonywanych przez pracowników Wydziału w zakresie administracyjnym i robót drogowych;
  • przygotowywanie projektów aktów prawnych, uchwał, zarządzeń i decyzji z zakresu spraw kierowanego Wydziału oraz uzgadnianie ich z obsługą prawną;
  • wykonywanie zadań Wydziału w zakresie zarządzania drogami powiatowymi, w tym prowadzenie spraw dotyczących planowania, przebudowy, remontu, utrzymania, ochrony i ewidencji dróg oraz obiektów inżynierskich, jak również nadzoru nad stałą i czasową organizacją ruchu drogowego;
  • opracowywanie dla potrzeb Starosty i organów powiatu sprawozdań, informacji, ocen i analiz z działalności Wydziału;
  • koordynowanie zadań mających na celu przygotowywanie wniosków aplikacyjnych o dofinansowanie projektów;
  • wykonywanie zadań z zakresu:
    • - rozwoju powiatu i jego promocji,
    • - rozwoju wsi i rolnictwa,
    • - ochrony przyrody,
    • - leśnictwa i łowiectwa,
    • - geologii i górnictwa,
    • - ochrony gruntów,
    • - rybactwa śródlądowego.

4. Warunki pracy na danym stanowisku:
Środowisko pracy – godziny pracy stałe (8.00 - 16.00). Główna część wykonywana w pomieszczeniu biurowym na terenie Starostwa Powiatowego w Brzezinach (w Wydziale Rozwoju Powiatu, Dróg, Rolnictwa i Ochrony Środowiska, który mieści się na parterze budynku przy ul. Sienkiewicza 14). Z pracą związane jest również załatwianie spraw poza jednostką, współpraca z innymi urzędami i instytucjami. Osoba zatrudniona na stanowisku naczelnika Wydziału Rozwoju Powiatu, Dróg, Rolnictwa i Ochrony Środowiska obsługuje sprzęt komputerowy, biurowy, pracuje na dokumentach, przyjmuje interesantów.

Środki pracy – komputer z drukarką, kserokopiarka, niszczarka, fax i typowe narzędzia ręczne niezbędne do pracy biurowej.

Wymagania psychologiczne, fizyczne i zdrowotne – pracę na stanowisku naczelnika Wydziału Rozwoju Powiatu, Dróg, Rolnictwa i Ochrony Środowiska zalicza się do prac lekkich pod względem obciążenia fizycznego. Nie wymaga szczególnych wymagań zdrowotnych, jedynie ogólnego dobrego stanu zdrowia. Od pracownika wymaga się podstawowych badań lekarskich. Wymagana jest sprawność komunikowania się na poziomie interpersonalnym.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w Starostwie Powiatowym w Brzezinach w miesiącu poprzedzającym opublikowanie niniejszego ogłoszenia wyniósł powyżej 6%.

5. Wymagane dokumenty:

  • życiorys (CV);
  • list motywacyjny;
  • kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;
  • kwestionariusz osobowy;
  • kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe;
  • kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach lub szkoleniach;
  • oświadczenie o niekaralności lub kserokopia posiadanego, ważnego zaświadczenia zawierającego informację o niekaralności uzyskanego z Krajowego Rejestru Karnego;
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do dnia 29 października 2012 r. w zamkniętej kopercie z podanym imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Brzezinach lub pocztą na adres Starostwa Powiatowego  w Brzezinach, ul. Sienkiewicza 16, 95-060 Brzeziny z dopiskiem: „Dotyczy naboru  na stanowisko naczelnika w Wydziale Rozwoju Powiatu, Dróg, Rolnictwa i Ochrony Środowiska”;

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.powiat-brzeziny.4bip.pl oraz na tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Brzezinach, ul. Sienkiewicza 16;

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych
do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458, z późn. zm.)
.
 

artykuł nr 9

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE Naczelnika w Wydziale Rozwoju Powiatu, Dróg, Rolnictwa i Ochrony Środowiska (1 etat)

Brzeziny, 25 września 2012 r.

STAROSTWO POWIATOWE W BRZEZINACH
ul. Sienkiewicza 16
95-060 Brzeziny

OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE

Naczelnika w Wydziale Rozwoju Powiatu, Dróg, Rolnictwa i Ochrony Środowiska
(1 etat)
(nazwa  stanowiska urzędniczego)

1. Wymagania niezbędne:

  • posiadanie obywatelstwa polskiego;
  • korzystanie z pełni praw publicznych i posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych;
  • wykształcenie wyższe;
  • posiadanie:
    • co najmniej 5 letniego stażu pracy, w tym co najmniej 3 letniego stażu pracy w administracji państwowej  lub samorządowej na stanowisku kierowniczym lub samodzielnym
    • lub posiadanie co najmniej 5 letniego stażu pracy z zakresu drogownictwa na stanowisku kierowniczym lub samodzielnym;
  • kwalifikacje i znajomość tematyki z zakresu drogownictwa i inżynierii ruchu;
  • znajomość przepisów prawa w zakresie zadań realizowanych przez Wydział, w szczególności ustawy o drogach publicznych, oraz umiejętność ich właściwej interpretacji i stosowania;
  • znajomość i umiejętność stosowania przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych;
  • znajomość problematyki rozwoju powiatu oraz dokumentów programowych związanych z rozwojem Powiatu Brzezińskiego;
  • posiadanie nieposzlakowanej opinii;
  • kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

2. Wymagania dodatkowe:

  • ukończone kursy, szkolenia, studia podyplomowe z zakresu problematyki dotyczącej funkcjonowania Wydziału, w szczególności z zakresu inżynierii drogowej, eksploatacji i utrzymania dróg i mostów;
  • biegła obsługa komputera i innych urządzeń biurowych;
  • znajomość i umiejętność stosowania przepisów ustaw tj.  m.in.: kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy  o finansach publicznych, ustawy o ochronie przyrody, ustawy o lasach ustawy o drogach publicznych, ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych,  ustawy – Prawo geologiczne i górnicze;
  • doświadczenie w pozyskiwaniu środków pozabudżetowych i realizacji projektów w ramach krajowych programów operacyjnych;
  • posiadanie następujących cech osobowości i umiejętności  psychospołecznych: dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, dokładność,  bezstronność, komunikatywność, zaangażowanie, umiejętność analizy i syntezy informacji, umiejętność logicznego myślenia i pracy w zespole, odporność na stres.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • kierowanie pracą Wydziału, nadzór i kontrola realizacji zadań wykonywanych przez pracowników Wydziału w zakresie administracyjnym i robót drogowych;
  • przygotowywanie projektów aktów prawnych, uchwał, zarządzeń i decyzji z zakresu spraw kierowanego Wydziału oraz uzgadnianie ich z obsługą prawną;
  • wykonywanie zadań Wydziału w zakresie zarządzania drogami powiatowymi, w tym prowadzenie spraw dotyczących planowania, przebudowy, remontu, utrzymania, ochrony i ewidencji dróg oraz obiektów inżynierskich, jak również nadzoru nad stałą i czasową organizacją ruchu drogowego;
  • opracowywanie dla potrzeb Starosty i organów powiatu sprawozdań, informacji, ocen i analiz z działalności Wydziału;
  • koordynowanie zadań mających na celu przygotowywanie wniosków aplikacyjnych o dofinansowanie projektów;
  • wykonywanie zadań z zakresu:
    • rozwoju powiatu i jego promocji,
    • rozwoju wsi i rolnictwa,
    • ochrony przyrody,
    • leśnictwa i łowiectwa,
    • geologii i górnictwa,
    • ochrony gruntów,
    • rybactwa śródlądowego.

4. Warunki pracy na danym stanowisku:

  • Środowisko pracy – godziny pracy stałe (8.00 - 16.00). Główna część wykonywana w pomieszczeniu biurowym na terenie Starostwa Powiatowego w Brzezinach (w Wydziale Rozwoju Powiatu, Dróg, Rolnictwa i Ochrony Środowiska, który mieści się na parterze budynku przy ul. Sienkiewicza 14). Z pracą związane jest również załatwianie spraw poza jednostką, współpraca z innymi urzędami i instytucjami. Osoba zatrudniona na stanowisku naczelnika Wydziału Rozwoju Powiatu, Dróg, Rolnictwa i Ochrony Środowiska obsługuje sprzęt komputerowy, biurowy, pracuje na dokumentach, przyjmuje interesantów.
  • Środki pracy – komputer z drukarką, kserokopiarka, niszczarka, fax i typowe narzędzia ręczne niezbędne do pracy biurowej.
  • Wymagania psychologiczne, fizyczne i zdrowotne – pracę na stanowisku naczelnika Wydziału Rozwoju Powiatu, Dróg, Rolnictwa i Ochrony Środowiska zalicza się do prac lekkich pod względem obciążenia fizycznego. Nie wymaga szczególnych wymagań zdrowotnych, jedynie ogólnego dobrego stanu zdrowia. Od pracownika wymaga się podstawowych badań lekarskich. Wymagana jest sprawność komunikowania się na poziomie interpersonalnym.
  • Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w Starostwie Powiatowym w Brzezinach w miesiącu poprzedzającym opublikowanie niniejszego ogłoszenia wyniósł powyżej 6%.

5. Wymagane dokumenty:

  • życiorys (CV);
  • list motywacyjny;
  • kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;
  • kwestionariusz osobowy;
  • kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe;
  • kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach lub szkoleniach;
  • oświadczenie o niekaralności lub kserokopia posiadanego, ważnego zaświadczenia zawierającego informację o niekaralności uzyskanego z Krajowego Rejestru Karnego;
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do dnia 8 października 2012 r. w zamkniętej kopercie z podanym imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Brzezinach lub pocztą na adres Starostwa Powiatowego  w Brzezinach, ul. Sienkiewicza 16, 95-060 Brzeziny z dopiskiem: „Dotyczy naboru  na stanowisko naczelnika w Wydziale Rozwoju Powiatu, Dróg, Rolnictwa i Ochrony Środowiska”; Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.powiat-brzeziny.4bip.pl oraz na tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Brzezinach, ul. Sienkiewicza 16;

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458, z późn. zm.).

artykuł nr 10

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE GEODETY POWIATOWEGO (w wymiarze 1 etatu)

Brzeziny, 25 września  2012 r.

Starostwo Powiatowe w Brzezinach
ul. Sienkiewicza 16
95 – 060 Brzeziny

OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE

GEODETY POWIATOWEGO

(w wymiarze 1 etatu)
(nazwa  stanowiska urzędniczego)


1. Wymagania niezbędne:

  • posiadanie obywatelstwa polskiego;
  • niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • korzystanie z pełni praw cywilnych i obywatelskich;
  • nieposzlakowana opinia;
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku;
  • posiadanie:
    • dyplomu ukończenia studiów wyższych na kierunku geodezyjnym;
    • uprawnień zawodowych do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresach, o których mowa w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy – Prawo Geodezyjne i Kartograficzne tj. uprawnień zawodowych  w zakresie:
      • geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych;
      • rozgraniczania i podziałów nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych;
    • co najmniej dwuletniego stażu pracy w urzędach administracji rządowej lub w organach jednostek samorządu terytorialnego;
  • znajomość przepisów z zakresu ustawy z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. z 2010 r. Nr 193, poz. 1287, z późn. zm.), ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651, z późn. zm.), ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071).

2. Wymagania dodatkowe:

  1. umiejętność obsługi komputera, w tym posiadanie wiedzy z zakresu obsługi programów komputerowych obowiązujących przy wykonywaniu zadań geodezyjnych i ich praktycznego zastosowania: EW MAPA, EW OPIS; OŚRODEK;
  2. znajomość zasad funkcjonowania samorządu powiatowego;
  3. doświadczenie na stanowisku kierowniczym lub samodzielnym;
  4. dokładność i terminowość w wykonywaniu zadań;
  5. komunikatywność i odpowiedzialność;
  6. umiejętność dobrej organizacji pracy;
  7. odporność na stres.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • prowadzenie powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, w tym ewidencji gruntów i budynków, gleboznawczej klasyfikacji gruntów i geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu, założenie i aktualizacja ewidencji dróg;
  • koordynacja usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu;
  • zakładanie osnów szczegółowych;
  • przeprowadzanie powszechnej taksacji nieruchomości oraz opracowywanie i prowadzenie map i tabel taksacyjnych dotyczących nieruchomości;
  • ochrona znaków geodezyjnych, grawimetrycznych i magnetycznych;
  • tworzenie, prowadzenie i udostępnianie baz danych, o których mowa w art. 4 ust. 1 a pkt 2,3,7 i 10 oraz ust. 1 b, a także standardowych opracowań kartograficznych, o których mowa w art. 4 ust 1 e pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. z 2010 r. Nr 193, poz. 1287, ze zm.);
  • sprawowanie nadzoru nad prawidłowym funkcjonowaniem powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego prowadzonego przez Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej;
  • aktualizacja programów geodezyjnych i nadzór nad prawidłowym ich funkcjonowaniem;
  • pełnienie funkcji przewodniczącego Zespołu Uzgadniania Dokumentacji Projektowej;
  • prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach z zakresu geodezji i kartografii;
  • wydawanie z upoważnienia starosty zaświadczeń, postanowień oraz
    • decyzji administracyjnych w sprawach z zakresu ewidencji gruntów i budynków;
    • decyzji administracyjnych dotyczących gleboznawczej klasyfikacji;
  • rozpatrywanie spraw wynikających z podań wniesionych przez petentów do Starostwa i udzielanie w tych sprawach pisemnych odpowiedzi;
  • przeprowadzanie kontroli, o których mowa w § 3 ust. 2 pkt 1-3 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 28 sierpnia 2001 r. w sprawie kontroli urzędów, instytucji publicznych i przedsiębiorców w zakresie przestrzegania przepisów z zakresu geodezji i kartografii (Dz.U. Nr 101, poz.1090);
  • współpraca z organami nadzoru geodezyjnego i kartograficznego oraz z innymi organami służby geodezyjnej i kartograficznej;
  • sporządzanie sprawozdań statystycznych z udziałem danych z zakresu  geodezji i kartografii.

4. Warunki pracy na danym stanowisku:

  • Środowisko pracy – godziny pracy stałe (8.00-16.00). Główna część wykonywana w pomieszczeniu biurowym na terenie Starostwa Powiatowego w Brzezinach (w Wydziale Budownictwa, Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami, który mieści się na parterze budynku
  •  przy ul. Sienkiewicza 11). Z pracą związane jest również załatwianie spraw poza jednostką, współpraca z innymi urzędami i instytucjami. Osoba zatrudniona na stanowisku geodety powiatowego obsługuje sprzęt komputerowy, biurowy, pracuje na dokumentach, przyjmuje interesantów.
  • Środki pracy – komputer z drukarką, kserokopiarka, niszczarka, fax i typowe narzędzia ręczne niezbędne do pracy biurowej.
  • Wymagania psychologiczne, fizyczne i zdrowotne – pracę na stanowisku geodety powiatowego zalicza się do prac lekkich pod względem obciążenia fizycznego. Nie wymaga szczególnych wymagań zdrowotnych, jedynie ogólnego dobrego stanu zdrowia. Od pracownika wymaga się podstawowych badań lekarskich. Wymagana jest sprawność komunikowania się na poziomie interpersonalnym.
  • Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w Starostwie Powiatowym w Brzezinach w miesiącu poprzedzającym opublikowanie niniejszego ogłoszenia wyniósł powyżej 6%.

5. Wymagane dokumenty:

  1. życiorys (CV);
  2. list motywacyjny;
  3. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;
  4. kwestionariusz osobowy;
  5. kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe;
  6. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie  zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach);
  7. oświadczenie o niekaralności lub kserokopia posiadanego ważnego zaświadczenia zawierającego informację o niekaralności uzyskanego z Krajowego Rejestru Karnego;
  8. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych.

6. Pozostałe informacje:

  • wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do dnia 8 października 2012 r. w zamkniętej kopercie z podanym imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Brzezinach lub pocztą na adres Starostwa Powiatowego  w Brzezinach, ul. Sienkiewicza 16, 95-060 Brzeziny z dopiskiem: „Dotyczy naboru  na stanowisko geodety powiatowego”;
  • aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Brzezinach po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane;
  • informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www. powiat.brzeziny.4bip.pl) oraz na tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Brzezinach, ul. Sienkiewicza 16;
  • wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458, z późn. zm.).