artykuł nr 11

Starostwo Powiatowe w Brzezinach z siedzibą przy ul. Sienkiewicza 16, 95 - 060 Brzezinyogłasza nabór kandydatów do pracyna stanowisko Podinspektora/Inspektora w Wydziale Rozwoju Powiatu, Dróg, Rolnictwa i Ochrony Środowiska

 

Starostwo Powiatowe w Brzezinach
z siedzibą przy ul. Sienkiewicza 16,  95 – 060 Brzeziny
ogłasza nabór kandydatów do pracy


na stanowisko

Podinspektora/Inspektora w Wydziale Rozwoju Powiatu, Dróg, Rolnictwa
i Ochrony Środowiska

Liczba wakatów i wymiar czasu pracy:   1 wakat (pełny wymiar czasu pracy).
Numer ewidencyjny naboru:   Nr 1/DR/1/1/2017
Data publikacji ogłoszenia: 26 stycznia 2017 r.
Termin składania ofert do:   8 lutego 2017 r.


Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało
w szczególności:

  1. Prowadzenie spraw związanych z inwestycjami na drogach powiatowych tj.:
    - przygotowywanie inwestycji i koordynowanie postępowań procedur przetargowych,
    - sprawowanie nadzoru nad realizacją inwestycji i ich rozliczaniem;
  2. Prowadzenie spraw z zakresu drogownictwa i inżynierii ruchu oraz nadzoru nad stałą
    i czasową organizacją ruchu drogowego, w szczególności dotyczących:
    - rozpatrywania i zatwierdzania projektów stałej i czasowej organizacji ruchu,
    - kontroli realizacji zadań technicznych określonych w zatwierdzonych projektach
    stałej organizacji ruchu,
    - kontrolowania prawidłowości zastosowania, wykonywania, funkcjonowania
    i utrzymania wszystkich znaków i innych urządzeń bezpieczeństwa ruchu;
  3. Prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu zarządzania drogami polegających na:
    - wydawaniu decyzji lokalizacyjnych na lokalizację w pasie drogowym urządzeń
    obcych,
    - wydawaniu decyzji lokalizacyjnych na lokalizację w pasie drogowym zjazdów
    z drogi powiatowej;
    4) Prowadzenie postępowań dotyczących likwidacji szkód komunikacyjnych;
    5) Prowadzenie ewidencji dróg w zakresie zjazdów i inżynierii ruchu drogowego.

    Wymagania niezbędne (konieczne):

    1) posiadanie obywatelstwa polskiego;
    2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw
    publicznych;
    3) nie bycie skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo
    ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
    4) posiadanie nieposzlakowanej opinii;
    5) wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach
    składanych w związku z naborem dla potrzeb niezbędnych dla jego realizacji
    i dokumentacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych
    osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922 );
    6) wykształcenie wyższe związane z zakresem zadań lub średnie techniczne;
    7) w przypadku stanowiska podinspektora z wykształceniem średnim wymagany jest
    minimum 3 – letni staż pracy, w przypadku podinspektora z wykształceniem
    wyższym – staż pracy nie jest wymagany; w przypadku stanowiska inspektora
    wymagane jest wykształcenie wyższe oraz minimum3 – letni staż pracy -
    preferowany staż pracy w administracji publicznej na stanowisku związanym
    z zarządzaniem drogami lub w podmiotach zajmujących się budowaniem
    i utrzymywaniem dróg i obiektów mostowych, biurach projektowych dróg i obiektów
    mostowych (staż pracy powinien być poświadczony świadectwami pracy, a jeżeli
    kandydat pozostaje w zatrudnieniu – zaświadczeniem o okresie zatrudnienia);
    8) bardzo dobra znajomość zagadnień z zakresu drogownictwa i inżynierii ruchu;
    9) znajomość przepisów prawa w zakresie zadań realizowanych przez Wydział,
    w szczególności ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U.
    z 2016 r., poz. 1440 ze zm.)oraz umiejętność ich właściwej interpretacji
    i stosowania.


Wymagania dodatkowe (pożądane):

1) posiadanie biegłej znajomości obsługi komputera i innych urządzeń biurowych;
2) posiadanie wiedzy z zakresu ustaw: ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie
  powiatowym (Dz. U. z 2016 r., poz. 814 ze zm.) oraz  ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. –
  Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2016 r., poz. 23 ze zm.);
3) posiadanie doświadczenia zawodowego w jednostkach samorządu terytorialnego
  albo w administracji rządowej w zakresie zarządzania drogami;
4) ukończenie kursów, szkoleń z zakresu zarządzania drogami;
5) znajomość ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych  
  (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.)  oraz procedowania zamówień publicznych;
6) posiadanie prawa jazdy kategorii B;
7) łatwość komunikowania się i przekazywania informacji;
8) obowiązkowość i odpowiedzialność za wykonaną pracę;
9) posiadanie następujących cech osobowości i umiejętności psychospołecznych: umiejętność
  planowania i  organizacji pracy, odpowiedzialność, dokładność, bezstronność,
  komunikatywność, spostrzegawczość, zaangażowanie, umiejętność analizy i syntezy
  informacji, umiejętność logicznego myślenia, odporność na stres,  umiejętność pracy
  w zespole oraz kształtowania kontaktów z podmiotami zewnętrznymi, umiejętność
  reprezentowania Urzędu na zewnątrz.

Oferta kandydata musi zawierać:

1) CV wraz z listem motywacyjnym lub innym pisemnym zgłoszeniem udziału w naborze  
   wraz z motywacją;
2)  kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
3)  kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie  poświadczone przez
kandydata za zgodność z oryginałem;
4)  kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających posiadany przez
   kandydata staż pracy poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem;
(w przypadku wyboru oferty kandydata pracodawca zażąda przedłożenia oryginałów
dokumentów wymienionych w pkt 3 i 4 w celu zweryfikowania kwalifikacji kandydata);
5)  oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
6) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni
  praw publicznych oraz, że nie toczy się wobec kandydata postępowanie karne;
7) oświadczenie o niebyciu skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne
 przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  lub kserokopię posiadanego ważnego zaświadczenia potwierdzającego spełnianie tego
  warunku uzyskanego z Krajowego Rejestru Karnego;
8) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla jego
realizacji i dokumentacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych
osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922);
9) spis wszystkich dokumentów składanych w ofercie przez kandydata.

Dokumenty zawarte w zamkniętej kopercie z podanym imieniem, nazwiskiem i adresem zwrotnym kandydata oraz z dopiskiem:
Nabór na stanowisko ………………………….. Nr …../……./……/……/……/” należy składać osobiście lub przesyłać na adres:

Starostwo Powiatowe w Brzezinach
Sekretariat (pok. Nr 12) parter
95-060 Brzeziny, ul. Sienkiewicza 16

 

w terminie do dnia 8 lutego 2017 r.


W przypadku złożenia przez kandydata dokumentów osobiście lub przesłania przez kandydata dokumentów pocztą, za datę doręczenia do Urzędu uważa się datę otrzymania tych dokumentów przez Urząd (datę wpływu do Urzędu). Dokumenty doręczone po ww. terminie składania dokumentów nie są rozpatrywane i podlegają zwrotowi.

Przez fakt złożenia swojej oferty kandydaci wyrażają zgodę na poddanie się procedurze naboru, na zasadach określonych szczegółowo w zarządzeniu Nr 10 Starosty Brzezińskiego
z dnia 10 kwietnia 2015 r. w sprawie wprowadzenia „Procedury naboru kandydatów do pracy w Starostwie Powiatowym w Brzezinach oraz zasad pracy Komisji ds. Naboru”, zwanej dalej „Procedurą naboru”. Treść powołanego zarządzenia znajduje się w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Brzezińskiego.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym opublikowanie ogłoszenia wynosi co najmniej 6 %.


Integralną część niniejszego ogłoszenia stanowi informacja o warunkach pracy
na stanowiskach urzędniczych zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej
oraz na tablicy informacyjnej Urzędu w siedzibie przy ul. Sienkiewicza 16, 95-060 Brzeziny (załącznik nr 4 do Procedury naboru).

Wydział Organizacji i Kadr będzie informował (telefonicznie lub drogą elektroniczną)
o poszczególnych etapach i czynnościach naboru wyłącznie kandydatów spełniających wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze, w ciągu 14 dni od daty upływu terminu składania dokumentów.

Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane
w Wydziale Organizacji i Kadr. Kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów za potwierdzeniem odbioru. Starostwo Powiatowe w Brzezinach nie odsyła dokumentów kandydatom.

Kandydat wybrany w naborze do zatrudnienia będzie zobowiązany przedłożyć w Wydziale Organizacji i Kadr Starostwa Powiatowego w Brzezinach, najpóźniej w dniu zawarcia z nim umowy o pracę, oryginał ważnego zaświadczenia zawierającego informację o niebyciu skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, uzyskanego na koszt kandydata
z Krajowego Rejestru Karnego.

Osoba wyłoniona w naborze  może zostać skierowana do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem.

 

 

Załączniki:
Załącznik 15 KB
artykuł nr 12

Zarząd Powiatu w Brzezinach ogłasza konkurs na stanowisko dyrektora Liceum Ogólnokształcącego im. Jarosława Iwaszkiewicza w Brzezinach, 95-060 Brzeziny,ul. Sienkiewicza 16, dla którego organem prowadzącym jest Powiat Brzeziński

Zarząd Powiatu w Brzezinach ogłasza konkurs na stanowisko dyrektora Liceum Ogólnokształcącego im. Jarosława Iwaszkiewicza w Brzezinach, 95-060 Brzeziny,
ul. Sienkiewicza 16, dla którego organem prowadzącym jest Powiat Brzeziński

Załączniki:
Treść ogłoszenia MB
artykuł nr 13

Nabór kandydatów do pracy na stanowisko Informatyka w Wydziale Organizacji i Kadr

Starostwo Powiatowe w Brzezinach
z siedzibą przy ul. Sienkiewicza 16  95 – 060 Brzeziny
ogłasza nabór kandydatów do pracy
na stanowisko
Informatyka w Wydziale Organizacji i Kadr

Liczba wakatów i wymiar czasu pracy: 1 wakat (pełny wymiar czasu pracy).  
Numer ewidencyjny naboru: Nr 3/OK/1/7/2016
Data publikacji ogłoszenia: 6 lipca 2016 r.
Termin składania ofert do: 18 lipca 2016 r.

Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało w szczególności:

  1. administrowanie systemem informatycznym i koordynowanie procesu informatyzacji urzędu;
  2. obsługa techniczna platformy e – PUAP;
  3. administrowanie bazami danych oraz zapewnienie ich ochrony, w tym wykonywanie zadań administratora bezpieczeństwa informacji, zabezpieczanie baz danych i przesyłu danych w systemach informatycznych;
  4. zabezpieczenie prawidłowego działania poczty elektronicznej;
  5. zapewnienie dostępu i nadzór nad działaniem usług internetowych, w tym prowadzenie ustaleń z dostawcami Internetu;
  6. bieżąca kontrola i właściwe reagowanie na przypadki naruszenia bezpieczeństwa systemów informatycznych;
  7. zapewnienie właściwego funkcjonowania strony internetowej Starostwa, strony Biuletynu Informacji Publicznej i poczty elektronicznej;
  8. planowanie i dokonywanie zakupów sprzętu komputerowego i programów komputerowych dla Starostwa;
  9. kontrola usług gwarancyjnych i pogwarancyjnych dotyczących sprzętu teleinformatycznego;
  10. kontrola licencji i legalności oprogramowania i prowadzenie ich ewidencji;
  11. instalowanie i konfigurowanie stanowisk komputerowych oraz przydzielanie praw do korzystania z zasobów sieciowych, prowadzenie ewidencji haseł i ich aktualizacja;
  12. sprawowanie nadzoru i kontroli nad wykorzystywaniem sprzętu komputerowego;
  13. zarządzanie identyfikatorami i hasłami użytkowników;
  14. nadzór nad wykonywaniem kopii awaryjnych i ich przechowywaniem oraz okresowym sprawdzaniem ich dalszej przydatności do odtwarzania danych w przypadku awarii systemu;
  15. ustalanie potrzeb w zakresie awaryjnego zasilania komputerów oraz innych procedur określających częstotliwość ich zmiany zgodnie z wytycznymi zawartymi w instrukcji określającej sposób zarządzania systemem informatycznym służącym do przetwarzania danych osobowych, ze szczególnym uwzględnieniem wymogów bezpieczeństwa informacji;
  16. dokonywanie oceny stanu technicznego sprzętu i niezwłoczne reagowanie na zgłaszane awarie poprzez wykonywanie drobnych napraw lub kierowanie uszkodzonego sprzętu do naprawy;
  17. prowadzenie ewidencji sprzętu komputerowego i oprogramowania;
  18. przygotowywanie opisu technicznego do specyfikacji istotnych warunków zamówienia w przypadku ogłaszania przetargów na zakup sprzętu komputerowego i innego sprzętu objętego nadzorem pracownika;
  19. nadzór nad urządzeniami drukującymi (kserokopiarki, faksy, drukarki);
  20. ewidencja zakupów i zużycia materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących;
  21. prowadzenie szkoleń pracowników w zakresie właściwego użytkowania sprzętu komputerowego.

Wymagania niezbędne (konieczne):

  1. posiadanie obywatelstwa polskiego;
  2. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  3. niebycie skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  4. posiadanie nieposzlakowanej opinii;
  5. wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla jego realizacji i dokumentacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922);
  6. wykształcenie co najmniej średnie z trzyletnim stażem pracy związanym z obsługą informatyczną lub wyższe informatyczne (I lub II stopnia);
  7. bardzo dobra znajomość komputerów PC, systemów operacyjnych, pakietów biurowych, aplikacji poczty elektronicznej;
  8. posiadanie wiedzy niezbędnej do zarządzania siecią informatyczną;
  9. umiejętność pracy w zespole.

Wymagania dodatkowe (pożądane):

  1. praktyczne doświadczenie w diagnozowaniu i rozwiązywaniu problemów informatycznych;
  2. znajomość przepisów związanych z własnością intelektualną (dotyczy licencji oprogramowania komputerowego);
  3. znajomość przepisów prawa w zakresie ochrony danych osobowych (ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922), ochrony informacji niejawnych (ustawa z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2010 r., Nr 182, poz. 1228 ze zm.),  dostępu do informacji publicznej (ustawa z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2015 r., poz. 2058 ze zm.) oraz znajomość przepisów ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014  r., poz. 1114 ze zm.) w zakresie dotyczącym zadań powiatu;
  4. łatwość komunikowania się i przekazywania informacji;
  5. obowiązkowość i odpowiedzialność za wykonaną pracę;
  6. zdolność do kreatywnego i innowacyjnego myślenia, zaangażowanie, dokładność, sumienność, odporność na stres, umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy własnej i innych osób, zdolności analityczne, umiejętność pracy kształtowania kontaktów z podmiotem zewnętrznym, umiejętność reprezentowania Urzędu na zewnątrz;
  7. znajomość języka angielskiego w zakresie podstawowym.

Oferta kandydata musi zawierać:

  1. CV wraz z listem motywacyjnym lub innym pisemnym zgłoszeniem udziału w naborze wraz z motywacją;
  2. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  3. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
  4. kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających posiadany przez kandydata staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem), a jeżeli kandydat pozostaje w zatrudnieniu – zaświadczenie o okresie zatrudnienia);
  5. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub kserokopię dowodu osobistego;
  6. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz, że nie toczy się wobec kandydata postępowanie karne;
  7. oświadczenie o niebyciu skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe lub kserokopię posiadanego ważnego zaświadczenia potwierdzającego  spełnianie tego warunku uzyskanego z Krajowego Rejestru Karnego;
  8. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla jego realizacji i dokumentacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2014 r., poz. 1182 ze zm.);
  9. spis wszystkich dokumentów składanych w ofercie przez kandydata.

Dokumenty zawarte w zamkniętej kopercie z podanym imieniem, nazwiskiem i adresem zwrotnym kandydata oraz z dopiskiem:
„Nabór na stanowisko ………………………….. Nr …../……./……/……/……/” należy składać osobiście
lub przesyłać na adres:
Starostwo Powiatowe w Brzezinach
Sekretariat (pok. Nr 12) parter
95-060 Brzeziny, ul. Sienkiewicza 16
w terminie do dnia:  18 lipca 2016 r.

W przypadku złożenia przez kandydata dokumentów osobiście lub przesłania przez kandydata dokumentów pocztą, za datę doręczenia do Urzędu uważa się datę otrzymania tych dokumentów przez Urząd (datę wpływu do Urzędu). Dokumenty doręczone po ww. terminie składania dokumentów nie są rozpatrywane i podlegają zwrotowi.
Przez fakt złożenia swojej oferty kandydaci wyrażają zgodę na poddanie się procedurze naboru, na zasadach określonych szczegółowo w zarządzeniu Nr 10 Starosty Brzezińskiego z dnia 10 kwietnia 2015 r. w sprawie wprowadzenia „Procedury naboru kandydatów do pracy w Starostwie Powiatowym w Brzezinach oraz zasad pracy Komisji ds. Naboru”, zwanej dalej „Procedurą naboru”. Treść powołanego zarządzenia znajduje się w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Brzezińskiego.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym opublikowanie ogłoszenia wynosi co najmniej 6 %.

Integralną część niniejszego ogłoszenia stanowi informacja o warunkach pracy na stanowiskach urzędniczych zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu w siedzibie przy ul. Sienkiewicza 16 95-060 Brzeziny (załącznik nr 3 do Procedury naboru). Wydział Organizacji i Kadr będzie informował (telefonicznie lub drogą elektroniczną) o poszczególnych etapach i czynnościach naboru wyłącznie kandydatów spełniających wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze, w ciągu 14 dni od daty upływu terminu składania dokumentów.
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w Wydziale Organizacji i Kadr. Kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów za potwierdzeniem odbioru. Starostwo Powiatowe w Brzezinach nie odsyła dokumentów kandydatom.
Kandydat wybrany w naborze do zatrudnienia będzie zobowiązany przedłożyć w Wydziale Organizacji i Kadr Starostwa Powiatowego w Brzezinach, najpóźniej w dniu zawarcia z nim umowy o pracę, oryginał ważnego zaświadczenia zawierającego informację o niebyciu skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, uzyskanego na koszt kandydata z Krajowego Rejestru Karnego.
Osoba wyłoniona w naborze  może zostać skierowana do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem.

artykuł nr 14

Nabór kandydatów do pracy na stanowisko Inspektora (stanowisko pełnomocnika Starosty ds. przeprowadzenia audytu stanowiskowego oraz wprowadzenia standardów zarządzania drogową grupą interwencyjną i współpracy międzywydziałowej w Starostwie Powiatowym w Brzezinach)

Starostwo Powiatowe w Brzezinach
z siedzibą przy ul. Sienkiewicza 16  95 – 060 Brzeziny
ogłasza nabór kandydatów do pracy

na stanowisko
Inspektora (stanowisko pełnomocnika Starosty ds. przeprowadzenia audytu stanowiskowego oraz wprowadzenia standardów zarządzania drogową grupą interwencyjną i współpracy międzywydziałowej w Starostwie Powiatowym w Brzezinach)

Liczba wakatów i wymiar czasu pracy: 1 wakat (pełny wymiar czasu pracy).  
Numer ewidencyjny naboru: Nr 2/SP/2/6/2016
Data publikacji ogłoszenia: 22 czerwca 2016 r.
Termin składania ofert do: 1 lipca 2016 r.

Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało w szczególności:

  1. przeprowadzenie audytu stanowiskowego w Wydziałach Starostwa Powiatowego w Brzezinach dla potrzeb wprowadzenia nowego Regulaminu Organizacyjnego w Starostwie i oceny adekwatności obsady stanowisk;
  2. opracowanie i wprowadzenie standardów zarządzania drogową grupą interwencyjną (w tym: sprawowanie nadzoru nad pracami utrzymaniowymi wykonywanymi przez grupę, dokonywanie oceny prac pod względem pilności ich wykonania, wdrożenie harmonogramu prac;
  3. wprowadzenie działań mających na celu doskonalenie współpracy międzywydziałowej w Starostwie Powiatowym w Brzezinach.

Wymagania niezbędne (konieczne):

  1. posiadanie obywatelstwa polskiego;
  2. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  3. niebycie skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  4. posiadanie nieposzlakowanej opinii;
  5. wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla jego realizacji i dokumentacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2015 r., poz. 2135 ze zm.);
  6. wykształcenie wyższe;
  7. staż pracy – minimum 5 lat;
  8. doświadczenie - minimum 3 letnie w pracy na stanowiskach kierowniczych lub samodzielnych w jednostkach samorządu terytorialnego w zakresie organizacji pracy;
  9. znajomość aktów prawnych dotyczących funkcjonowania samorządu powiatowego;
  10. wysoki poziom zdolności komunikacji interpersonalnej.

Wymagania dodatkowe (pożądane):

  1. znajomość i umiejętność interpretacji przepisów dotyczących funkcjonowania samorządu powiatowego, ze szczególnym  uwzględnieniem ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz.U. z 2016 r., poz. 814),  ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2014 r., poz. 1202 ze zm.),  ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2013 r., poz. 885 ze zm.), ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz.U. z 2015 r., poz. 460 ze zm.) i ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015 r., poz. 2135 ze zm.);
  2. łatwość komunikowania się i przekazywania informacji;
  3. obowiązkowość i odpowiedzialność za wykonaną pracę;
  4. zdolność do kreatywnego i innowacyjnego myślenia, zaangażowanie, dokładność, sumienność, odporność na stres, umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy własnej i innych osób, zdolności analityczne, umiejętność pracy w zespole oraz kształtowania kontaktów z podmiotem zewnętrznym, umiejętność reprezentowania Urzędu na zewnątrz.

Oferta kandydata musi zawierać:

  1. CV wraz z listem motywacyjnym lub innym pisemnym zgłoszeniem udziału w naborze wraz z motywacją;
  2. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  3. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
  4. kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających posiadany przez kandydata staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) a jeżeli kandydat pozostaje w zatrudnieniu – zaświadczenie o okresie zatrudnienia;
  5. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub kserokopię dowodu osobistego;
  6. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz, że nie toczy się wobec kandydata postępowanie karne;
  7. oświadczenie o niebyciu skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe lub kserokopię posiadanego ważnego zaświadczenia potwierdzającego  spełnianie tego warunku uzyskanego z Krajowego Rejestru Karnego;
  8. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla jego realizacji i dokumentacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2015 r., poz. 2135 ze zm.);
  9. spis wszystkich dokumentów składanych w ofercie przez kandydata.

Dokumenty zawarte w zamkniętej kopercie z podanym imieniem, nazwiskiem i adresem zwrotnym kandydata oraz z dopiskiem:
„Nabór na stanowisko ………………………….. Nr …../……./……/……/……/” należy składać osobiście
lub przesyłać na adres:
Starostwo Powiatowe w Brzezinach
Sekretariat (pok. Nr 12) parter
95-060 Brzeziny, ul. Sienkiewicza 16
w terminie do dnia:  1 lipca 2016 r.

W przypadku złożenia przez kandydata dokumentów osobiście lub przesłania przez kandydata dokumentów pocztą, za datę doręczenia do Urzędu uważa się datę otrzymania tych dokumentów przez Urząd (datę wpływu do Urzędu). Dokumenty doręczone po ww. terminie składania dokumentów nie są rozpatrywane i podlegają zwrotowi.

Przez fakt złożenia swojej oferty kandydaci wyrażają zgodę na poddanie się procedurze naboru, na zasadach określonych szczegółowo w zarządzeniu Nr 10 Starosty Brzezińskiego z dnia 10 kwietnia 2015 r. w sprawie wprowadzenia „Procedury naboru kandydatów do pracy w Starostwie Powiatowym w Brzezinach oraz zasad pracy Komisji ds. Naboru”, zwanej dalej „Procedurą naboru”. Treść powołanego zarządzenia znajduje się w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Brzezińskiego.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym opublikowanie ogłoszenia wynosi co najmniej 6 %.

Integralną część niniejszego ogłoszenia stanowi informacja o warunkach pracy na stanowiskach urzędniczych zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu w siedzibie przy ul. Sienkiewicza 16 95-060 Brzeziny (załącznik nr 3 do Procedury naboru).
Wydział Organizacji i Kadr będzie informował (telefonicznie lub drogą elektroniczną) o poszczególnych etapach i czynnościach naboru wyłącznie kandydatów spełniających wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze, w ciągu 14 dni od daty upływu terminu składania dokumentów.

Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w Wydziale Organizacji i Kadr. Kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów za potwierdzeniem odbioru. Starostwo Powiatowe w Brzezinach nie odsyła dokumentów kandydatom.
Kandydat wybrany w naborze do zatrudnienia będzie zobowiązany przedłożyć w Wydziale Organizacji i Kadr Starostwa Powiatowego w Brzezinach, najpóźniej w dniu zawarcia z nim umowy o pracę, oryginał ważnego zaświadczenia zawierającego informację o niebyciu skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, uzyskanego na koszt kandydata z Krajowego Rejestru Karnego.
Osoba wyłoniona w naborze  może zostać skierowana do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem.
 

artykuł nr 15

Nabór kandydatów do pracy na stanowisko Inspektora/Podinspektora w Wydziale Budownictwa, Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami

Starostwo Powiatowe w Brzezinach
z siedzibą przy ul. Sienkiewicza 16,  95–060 Brzeziny
ogłasza nabór kandydatów do pracy

na stanowisko

Inspektora/Podinspektora w Wydziale Budownictwa, Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami

Liczba wakatów i wymiar czasu pracy: 1 wakat (pełny wymiar czasu pracy).  
Numer ewidencyjny naboru: Nr 1/BG/1/3/2016
Data publikacji ogłoszenia: 22 marca 2016 r.
Termin składania ofert do: 4 kwietnia 2016 r.

Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało w szczególności:

  1. rejestrowanie zgłoszonych zmian i dokonywanie zmian w ewidencji gruntów i budynków oraz rejestrze cen i wartości nieruchomości na podstawie wpływających do Wydziału dokumentów stanowiących podstawę dokonywania zmian z urzędu lub na wniosek;
  2. przekazywanie zawiadomień o zmianach właściwym podmiotom;
  3. występowanie z żądaniem dostarczenia dokumentów geodezyjnych i kartograficznych celem wprowadzenia zmian w ewidencji gruntów i budynków;
  4. udzielanie informacji z operatu ewidencji gruntów i budynków zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
  5. wydawanie wyrysów i wypisów z operatu ewidencji gruntów i budynków uprawnionym do tego podmiotom;
  6. sporządzanie gminnych, powiatowych zestawień zbiorczych danych objętych ewidencją gruntów i budynków oraz rejestru cen i wartości;
  7. rozpatrywanie indywidualnych spraw wpływających do Wydziału, w tym prowadzenie postępowań administracyjnych oraz przygotowywanie projektów decyzji lub odpowiedzi na wnioski i pisma;
  8. wystawianie rachunków za wydawane wyrysy i wypisy z ewidencji gruntów i budynków i udostępniane informacje;
  9. naliczanie i aktualizacja opłat z tytułu użytkowania wieczystego;
  10. naliczanie i aktualizacja opłat za trwały zarząd;
  11. prowadzenie postępowań egzekucyjnych w zakresie należności Skarbu Państwa.

Wymagania niezbędne (konieczne):

  1. posiadanie obywatelstwa polskiego;
  2. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  3. nie bycie skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  4. posiadanie nieposzlakowanej opinii;
  5. wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku  z naborem dla potrzeb niezbędnych dla jego realizacji i dokumentacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2015 r., poz. 2135 ze zm.);
  6. wykształcenie wyższe geodezyjne;
  7. w przypadku stanowiska inspektora wymagany jest staż pracy – minimum 3 lata, w przypadku stanowiska podinspektora wymagany jest staż pracy – minimum 1 rok poświadczony świadectwami pracy, a jeżeli kandydat pozostaje w zatrudnieniu  – zaświadczeniem o okresie zatrudnienia;
  8. bardzo dobra znajomość obsługi komputera, umiejętność obsługi programów komputerowych: EW MAPA, EW OPIS, OŚRODEK;
  9. posiadanie wiedzy z zakresu ustawy z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo Geodezyjne i Kartograficzne (Dz. U. z 2015 r., poz. 520 ze zm.) oraz ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2016 r., poz. 23);
  10. znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem samorządu powiatowego, w tym ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz.U. z 2015 r., poz. 1445 ze zm.).

Wymagania dodatkowe (pożądane):
 

  1. ukończone formy doskonalenia zawodowego, kursy, szkolenia z zakresu prawa geodezyjnego i kartograficznego;
  2. staż pracy w jednostce samorządu terytorialnego w komórce wykonującej zadania z zakresu gospodarowania nieruchomościami;
  3. łatwość komunikowania się i przekazywania informacji;
  4. obowiązkowość i odpowiedzialność za wykonaną pracę;
  5. posiadanie następujących cech osobowości i umiejętności psychospołecznych: dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, dokładność, bezstronność, komunikatywność, zaangażowanie, umiejętność analizy i syntezy informacji, umiejętność logicznego myślenia, odporność na stres,  umiejętność pracy w zespole oraz kształtowania

  kontaktów z podmiotem zewnętrznym, umiejętność reprezentowania Urzędu na zewnątrz.

Oferta kandydata musi zawierać:
 

  1. CV wraz z listem motywacyjnym lub innym pisemnym zgłoszeniem udziału w naborze  wraz z motywacją;
  2. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  3. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
  4. kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających posiadany przez kandydata staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
  5. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub kserokopię dowodu osobistego;
  6. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz, że nie toczy się wobec kandydata postępowanie karne;
  7. oświadczenie o niebyciu skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe lub kserokopię posiadanego ważnego zaświadczenia potwierdzającego spełnianie tego warunku uzyskanego z Krajowego Rejestru Karnego;
  8. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla jego realizacji i dokumentacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2135 ze zm.);
  9. spis wszystkich dokumentów składanych w ofercie przez kandydata.

Dokumenty zawarte w zamkniętej kopercie z podanym imieniem, nazwiskiem i adresem zwrotnym kandydata oraz z dopiskiem:
„Nabór na stanowisko ………………………….. Nr …../……./……/……/……/” należy składać osobiście lub przesyłać na adres:
Starostwo Powiatowe w Brzezinach, Sekretariat (pok. Nr 12) parter, 95-060 Brzeziny, ul. Sienkiewicza 16 - w terminie do dnia 4 kwietnia 2016 r.

W przypadku złożenia przez kandydata dokumentów osobiście lub przesłania przez kandydata dokumentów pocztą, za datę doręczenia do Urzędu uważa się datę otrzymania tych dokumentów przez Urząd (datę wpływu do Urzędu). Dokumenty doręczone po ww. terminie składania dokumentów nie są rozpatrywane i podlegają zwrotowi.
Przez fakt złożenia swojej oferty kandydaci wyrażają zgodę na poddanie się procedurze naboru, na zasadach określonych szczegółowo w zarządzeniu Nr 10 Starosty Brzezińskiego z dnia 10 kwietnia 2015 r. w sprawie wprowadzenia „Procedury naboru kandydatów do pracy w Starostwie Powiatowym w Brzezinach oraz zasad pracy Komisji ds. Naboru”, zwanej dalej „Procedurą naboru”. Treść powołanego zarządzenia znajduje się w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Brzezińskiego.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym opublikowanie ogłoszenia wynosi co najmniej 6 %.

Integralną część niniejszego ogłoszenia stanowi informacja o warunkach pracy na stanowiskach urzędniczych zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu w siedzibie przy ul. Sienkiewicza 16, 95-060 Brzeziny (załącznik nr 3 do Procedury naboru).
Wydział Organizacji i Kadr będzie informował (telefonicznie lub drogą elektroniczną) o poszczególnych etapach i czynnościach naboru wyłącznie kandydatów spełniających wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze, w ciągu 14 dni od daty upływu terminu składania dokumentów.

Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w Wydziale Organizacji i Kadr. Kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów za potwierdzeniem odbioru. Starostwo Powiatowe w Brzezinach nie odsyła dokumentów kandydatom.
Kandydat wybrany w naborze do zatrudnienia będzie zobowiązany przedłożyć w Wydziale Organizacji i Kadr Starostwa Powiatowego w Brzezinach, najpóźniej w dniu zawarcia z nim umowy o pracę, oryginał ważnego zaświadczenia zawierającego informację o niebyciu skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, uzyskanego na koszt kandydata z Krajowego Rejestru Karnego.

Osoba wyłoniona w naborze  może zostać skierowana do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem.