artykuł nr 116

Monitoring wizyjny w szkołach prowadzonych przez Powiat Brzeziński

Zaproszenie do składania ofert

Zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 6 września 2007 r. w sprawie form i zakresu finansowego wspierania organów prowadzących w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w publicznych szkołach i placówkach (Dz. U. Nr 163, poz. 1155) i Rządowym Programem wspierania w latach 2007-2009 organów prowadzących w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w publicznych szkołach i placówkach „Monitoring wizyjny w szkołach i placówkach" oraz na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.), a także art. 35 ust. 3 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 249, poz. 2104 z późn zm.) Zarząd Powiatu w Brzezinach zwraca się z prośbą o składanie ofert na montaż zestawu do monitoringu wizyjnego w szkołach prowadzonych przez Powiat Brzeziński:
-  Liceum Ogólnokształcącym im. J. Iwaszkiewicza w Brzezinach, ul. Okrzei 1,
- Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Brzezinach, ul. Konstytucji 3-go Maja 5,
-  Zespole Szkól Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Brzezinach, ul. Konstytucji 3-go Maja 5.

Na przedmiot zamówienia składa się:
a) dostawa urządzeń,
b) montaż i uruchomienie systemu,
c) przeprowadzenie właściwych szkoleń obsługi,
d) opracowanie powykonawczej dokumentacji technicznej.

Instalacja monitoringu w wersji standardowej w Liceum Ogólnokształcącym im. J. Iwaszkiewicza w Brzezinach, obejmuje zainstalowanie: 2 kamer umożliwiających rejestrację zdarzeń w kolorze i rozdzielczości wystarczającej do identyfikacji osób, rejestratora, kolorowego monitora oraz urządzeń dodatkowych niezbędnych do zainstalowania zestawu (w tym okablowanie). Jedną kamerę należy zainstalować na zewnątrz wejścia do budynku szkoły, natomiast drugą kamerę niedaleko toalet.

Instalacja monitoringu w wersji z dodatkowym wyposażeniem w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Brzezinach, obejmuje zainstalowanie 8 kamer umożliwiających rejestrację zdarzeń w kolorze i rozdzielczości wystarczającej do identyfikacji osób, rejestratora dla min. 16 kamer, kolorowego monitora oraz urządzeń dodatkowych niezbędnych do zainstalowania zestawu (w tym okablowanie). Kamery należy zainstalować w następujących miejscach:
- 2 kamery: od wewnątrz i na zewnątrz wejścia do szkoły, -1 kamera zewnętrzna na budynku sali gimnastycznej,
- 5 kamer wewnętrzne: - na korytarzach parteru, I piętra i II piętra oraz w przedsionku toalet dla chłopców -1 i II piętro.

Instalacja monitoringu w wersji z dodatkowym wyposażeniem w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Brzezinach, obejmuje zainstalowanie 8 kamer umożliwiających
rejestrację zdarzeń w kolorze i rozdzielczości wystarczającej do identyfikacji osób, rejestratora dla min. 16 kamer, kolorowego monitora oraz urządzeń dodatkowych niezbędnych do zainstalowania zestawu (w tym okablowanie). Kamery należy zainstalować w następujących miejscach:
- 2 kamery: od wewnątrz i na zewnątrz wejścia do szkoły,
- 2 kamery w przedsionku toalet dla chłopców i dziewcząt,
- 2 kamery w przedsionku toalet przy pracowni żywienia,
- 2 kamery na korytarzu.

Wymogi techniczne:
1) kamery zewnętrzne z obiektywami na podczerwień i obudowami;
2) rejestrator z dyskiem twardym o pojemności min. 400 GB;
3) kolorowy monitor o przekątnej obrazu min. 17";
4) instalowane urządzenia powinny spełniać wymogi określone Polską Normą PN-EN 50132-7 dla systemów dozorowanych CCTV;
5) urządzenia rejestrujące dźwięk powinny zapewnić możliwość rejestracji sygnału akustycznego w paśmie o częstotliwości od 300 do 6000 Hz przy dynamice 50 dB;
6) urządzenia utrwalające powinny umożliwić ich podłączenie do urządzeń pozwalających na wydrukowanie zarejestrowanego obrazu z minimalną rozdzielczością 600 dpi;
7) utrwalony obraz powinien być przechowywany min. 30 dni;
8) prędkość nagrywania 25 klatek/ sek dla każdej kamery, z rozdzielczością nie mniejszą niż 400 linii telewizyjnych;
9) zestaw do monitoringu wizyjnego powinien umożliwić włączenie szkół do lokalnej sieci monitoringu w danej miejscowości.

Termin wykonania zamówienia do 7 grudnia 2007 r.

Oferty wraz z aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej
lub aktualnym odpisem z KRS, prosimy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem
„Monitoring   wizyjny"   w   sekretariacie   Starostwa   Powiatowego   w   Brzezinach,
ul. Sienkiewicza 16, w terminie do 19 listopada 2007 r. do godz. 10.00. Nie dopuszcza się
składania ofert częściowych ani wariantowych.
Zamawiający przewiduje podpisanie umowy z wybranym oferentem w dniu 21 listopada
2007r.

Szczegółowe informacje można uzyskać w Starostwie Powiatowym w Brzezinach, ul. Sienkiewicza 16, tel. 046/ 874 24 12, faks 046/ 874 11 11, e-mail: edukacia(q)powiat-brzeziny.wici.pl oraz w Liceum Ogólnokształcącym im. J. Iwaszkiewicza w Brzezinach - tel. 046/ 874 28 27, Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Brzezinach - tel. 046/ 874 47 99, Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Brzezinach - tel. 046/ 874 23 29.

Zarząd Powiatu w Brzezinach

 

artykuł nr 117

Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego

Brzeziny: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego

Numer ogłoszenia: 192558 - 2007; data zamieszczenia: 12.10.2007

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
 Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
 
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
 
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Brzeziński, ul. Sienkiewicza 16, 95-060 Brzeziny, woj. łódzkie, tel. 046 8741111, 8743164, fax 046 8741111.
 
·   Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-brzeziny.pl
·   Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
 
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
 
II.1) OPIS
 
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego.
 
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
 
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Udzielenie i obsługa kreydtu długoterminowego w wysokości 1 251 241 PLN z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów
 
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.00.00-0.
 
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
 
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 25.12.2010.
 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
 
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
 
·   Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane.


III.2) WARUNKI UDZIAŁU
 
·   Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział wyłącznie wykonawcy,którzy spełniają następujące warunki:
1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie usług bankowych;
2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
·   Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty:
1)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych -według wzoru stanowiącego załączniknr 2 do specyfikacji
2)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji wykonawcy.
 
SEKCJA IV: PROCEDURA
 
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
 
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
 
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
 
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
 
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
 
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-brzeziny.pl
 
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Brzezinach, Wydział Finansowy, ul. Sienkiewicza 14.
 
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
 
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
 
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2007 godzina 11:45, miejsce: Starostwo Powiatowe w Brzezinach, ul. Sienkiewicza 16, pokój nr 12 (sekretariat).
 
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
 
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
artykuł nr 118

Zimowe utrzymanie dróg w gminie Dmosin

Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2007/2008 na terenie powiatu brzezińskiego
w gminie Dmosin

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
 
Numer ogłoszenia: 190516-2007
data zamieszczenia: 11.10.2007
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
 
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
 
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Brzeziński reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Brzezinach, ul. Sienkiewicza 16, 95-060 Brzeziny, woj. łódzkie
   tel. 046 8740090, fax 046 8741111.
 

· Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-brzeziny.pl

 
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
 
II.1) OPIS
 
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2007/2008 na terenie powiatu brzezińskiego w gminie Dmosin.
 
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
 
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2007/2008 na terenie powiatu brzezińskiego w gminie Dmosin.
 drogi: (gmina Dmosin): nr 5101E Głowno – Kołacin o dł. 11,65 km, nr 2936E Nagawki – Kotulin o dł. 6,75 km, nr 2937E Tadzin – Wola Cyrusowa – Dmosin o dł. 10,33 km, nr 2935E Dmosin- Trzcianka o dł. 6,47 km, nr 1150E Dmosin –Szczecin –Niesułków o dł. 6,438 km, nr 1320E Słupia – Krosnowa –Podłęcze o dł. 3,005 km, nr 2933E Lipce –Teresin o dł.0,8km, nr 5103E Kołacin - Jeżów o dł. 2 km , łączna długość  - 47,725 km,
 
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

90.21.20.00 -6- Usługi odśnieżania
90.21.30.00-3 - Usługi usuwania oblodzeń

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie
 
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia 1.11.2007 r.
 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
 
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
 
· Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od obowiązku wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
 
· Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają opisane poniżej warunki.
1.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

2.Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia  w danym terminie.

3. Dysponują w pełni sprawnymi jednostkami sprzętowymi pozwalającymi na realizację zamówienia, tzn. posiadają lub maja zapewniony dostęp ( przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub inny sposób ) do sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia w ilościach podanych w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej :
piaskarki samochodowe lub ciągnikowe
pługi samochodowe lub ciągnikowe lekkie i średnie
pługi ciężkie lub sprzęt do odśnieżania dróg.
W przypadku powierzenia wykonania zamówienia podwykonawcy  wymagane są zobowiązania do współpracy.

4. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. wykonali w okresie ostatnich dwóch lat co najmniej dwie usługi , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia.

5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1 i 2 ustawy)

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą/spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w niżej wymienionych dokumentach i oświadczeniach . Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
· Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust 2 ( wg załącznika nr 3 SIWZ ).

2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

3. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

4. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg załącznika nr 4 SIWZ )

5. Wykaz sprzętu i pojazdów niezbędnych do wykonania zamówienia jakimi dysponuje wykonawca (wg załącznika Nr 5 SIWZ)
Uwaga! Minimalna wymagana ilość sprzętu e określona została w pkt 3 Szczegółowej Specyfikacji Technicznej.
6. Wykaz wykonanych przez Wykonawcę ( rozpoczętych i zakończonych ) w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 2 zadań, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. (wg załącznika nr 6 SIWZ).

7. Oświadczenie o zobowiązaniu do współpracy przy realizacji zamówienia przez podwykonawców (wg załącznika Nr 7 SIWZ)
 
SEKCJA IV: PROCEDURA
 
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
 
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
 
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
 
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
 
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
 

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-brzeziny.pl

 
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Starostwo Powiatowe w Brzezinach
ul. Sienkiewicza 14 pokój 13
95-060 Brzeziny.
 
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2007 r.. godzina 10:15, miejsce: Starostwo Powiatowe w Brzezinach
ul. Sienkiewicza 16
95-060 Brzeziny
Pokój nr 12- Sekretariat.
 
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Załączniki:
SIWZ 161 KB
Wzór umowy 44 KB
Mapa 62 KB
artykuł nr 119

Przebudowa drogi powiatowej Jordanów-Eufeminów nr 2913E

Brzeziny: Przebudowa drogi powiatowej Jordanów – Eufeminów nr 2913E na terenie gminy Brzeziny

Numer ogłoszenia: 189772-2007
data zamieszczenia: 10.10.2007

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Brzeziński, reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Brzezinach  ul. Sienkiewicza 16, 95-060 Brzeziny, woj. łódzkie, tel. 046 8740090, fax 046 8741111.

• Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-brzeziny.pl
• Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi powiatowej Jordanów – Eufeminów nr 2913E o dł. 830 m na terenie gminy Brzeziny

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty związane z przebudową drogi
polegające na:- wykonaniu podbudowy: koryto wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża, warstwa odsączająca i podsypkowa, podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, wykonanie warstwy wiążącej, uzupełnienie poboczy oraz oczyszczenie i regulacja rowów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: czas trwania zamówienia – 30 dni od podpisania umowy.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

• Informacja na temat wadium:
nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią niżej określone warunki ogólne i szczegółowe.1.Warunki ogólne: 1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp; 1.5.zobowiązują się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze sztuką budowlaną, pod nadzorem, z zapewnieniem bezpieczeństwa użytkownikom dróg oraz zachowaniem bhp pracy. 2.Warunki szczegółowe: 2.1.Posiadana wiedza i doświadczenie - w formie załączonego do oferty oświadczenia-wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (z podaniem wartości, okresu realizacji i miejsca wykonania robót
oraz nazwy Inwestora), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował z należytą starannością co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. 2.2.Osoby zdolne do wykonania zamówienia - Wykonawca winien wykazać, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia w szczególności kierownik budowy (osoba ta musi posiadać uprawnienia do kierowania robotami drogowymi). Do oferty należy dołączyć oświadczenie-informację o osobie przewidywanej na powyższe stanowisko wraz z aktualną kopią potwierdzoną za zgodność z oryginałem uprawnień właściwych dla funkcji, którą ma pełnić oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 2.3.Materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia powinny odpowiadać wymogom zawartym w przekazanych Wykonawcom Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Posiadać atesty, aprobaty techniczne, orzeczenia o jakości materiałów (masa min. asfaltowa, lepiszcze, kruszywo, kostka brukowa, bariery energochłonne, rury, itp.) 2.4.Sytuacja ekonomiczna i finansowa - Wykonawca winien wykazać, że znajduje się w sytuacji zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności poprzez: posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (tj. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument). 2.5.Gwarancja - Wykonawca musi zaoferować minimum 36 miesięczny okres gwarancji na przedmiot zamówienia. 2.6.Podwykonawstwo - Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. 2.7.Wykonawca musi przedstawić cenę przedmiotu zamówienia (na dane zadanie) wyliczoną w oparciu o opracowany kosztorys ofertowy, sporządzony na podstawie otrzymanego przedmiaru robót, dokumentacji technicznej, wymagań SIWZ i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz ewentualnych oględzin terenu budowy. Wyliczona cena będzie ceną za przedmiot zamówienia (na dane zadanie). W przypadku nie ujęcia w wycenie ofertowej wszystkich kosztów wynikających z dokumentów wymienionych wyżej, to ten koszt nie ujęcia, a konieczny do wykonania przedmiotu zamówienia obciąży Wykonawcę. 2.8. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w SIWZ terminie. 2.9. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego, określonymi w SIWZ oraz jej załącznikach. 2.10.Wykonawca winien wypełnić oraz podpisać wszystkie formularze i załączniki stanowiące treść oferty lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, podpisać wzór umowy oraz dołączyć wszystkie dokumenty i oświadczenia wynikające z SIWZ. Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie dotyczy to każdego z uczestników. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie dotyczy to każdego z uczestników. 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo winno zostać złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo winno zostać złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 5. Wypełniony formularz oferty . 6. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 Pzp oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp 7. Podpisany wzór umowy. 8. Aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9.Oświadczenie-informację o osobach przewidzianych do realizacji zamówienia. Do oferty należy dołączyć kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty uprawnień drogowych dla kierownika robót oraz zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 10. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował z należytą starannością co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. 11. Kosztorys ofertowy - opracowany metodą uproszczoną na podstawie przedmiarów robót (wskazane w przedmiarach pozycje katalogowe nie są wiążące dla Wykonawcy przy sporządzeniu kosztorysów ofertowych), dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru , wymagań SIWZ oraz ewentualnych oględzin terenu budowy, wg następujących zasad: - cena jednostkowa każdej pozycji kosztorysowej musi obejmować koszty bezpośrednie robocizny, materiałów, zakupu, pracy sprzętu i transportu technologicznego, przygotowanie i zabezpieczenie placu budowy, koszt wykonania projektu organizacji ruchu i zabezpieczenia robót w okresie trwania budowy, obsługa geodezyjna wraz z dokumentacją geodezyjną powykonawczą, badania laboratoryjne oraz koszty pośrednie i zysk, podatek VAT oraz wszystkie inne niezbędne do wykonania zamówienia, ewentualne upusty, - cena jednostkowa, wartość kosztorysowa oraz cena oferty winny być liczone do dwóch miejsc po przecinku, - wszystkie ceny określone przez Wykonawcę zostaną ustalone na okres ważności umowy i nie będą podlegały zmianom. Suma poszczególnych pozycji z Kosztorysu ofertowego będzie stanowiła cenę przedmiotu zamówienia - cenę ofertową. W przypadku nie ujęcia w wycenie ofertowej wszystkich kosztów wynikających z dokumentów wymienionych wyżej, to ten koszt nie ujęcia, a konieczny do wykonania przedmiotu zamówienia obciąży Wykonawcę. 12. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 i 2 składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b/ nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument, o którym mowa w pkt 12a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, natomiast dokument wymieniony w pkt 12b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takich dokumentów można je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 13. Dokumenty sporządzone w języku obcym inne niż określone w pkt. 12 winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski sporządzonym przez wykonawcę. 14. Dokumenty, o których mowa w pkt 12 muszą być złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii przetłumaczonych na język polski (w przypadku innej formy niż oryginał, kopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-brzeziny.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Brzezinach ul. Sienkiewicza 14 pok.13, 95-060 Brzeziny.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:   31.10.2007 godzina 12:45 miejsce: Starostwo Powiatowe w Brzezinach ul. Sienkiewicza 16  sekretariat pok. nr 12.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
 
artykuł nr 120

Wycena nieruchomości gruntowej

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
o wartości szacunkowej nie przekraczającej wyrażonej w złotych
równowartości kwoty 14 000 euro
na wykonanie operatów szacunkowych wyceny nieruchomości

I. ZAMAWIAJĄCY:
Starosta Brzeziński
95-060 Brzeziny, ul. Sienkiewicza 16
tel. (0-46) 874 28 26, fax ( 0-46) 874 28 26 
 

CPV – 70000000-1 – Usługi nieruchomości

II. Opis przedmiotu i zakres zamówienia:

Zadanie nr 1
Przedmiotem zamówienia jest  określenie wartości rynkowej nieruchomości wg stanu nieruchomości z dnia wywłaszczenia i stanu nieruchomości z dnia zwrotu wraz z waloryzacją odszkodowania wypłaconego poprzednim właścicielom nieruchomości z tytułu jej wywłaszczenia, stosownie do przepisów art. 140 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami dla nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Białostockiej, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 1134/3 w obrębie G-26.

Zadanie nr 2
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wyceny wartości rynkowej nieruchomości wg stanu nieruchomości z dnia wywłaszczenia i stanu nieruchomości z dnia zwrotu wraz z waloryzacją odszkodowania wypłaconego poprzednim właścicielom nieruchomości z tytułu jej wywłaszczenia, stosownie do przepisów art. 140 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami dla nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Dąbrowskiego, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działki nr 207/9 i nr 186/3 w obrębie G-7

III. Sposób uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

- osobiście w Wydziale Budownictwa, Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami 
Brzeziny, ul. Sienkiewicza 11 pokój nr 7;
- pocztą, na wniosek Wykonawcy złożony pisemnie lub faxem pod adresem Starostwa w terminie 5 dni

IV. Dopuszcza się składanie ofert częściowych na poszczególne zadania.
V. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
VI. Zamawiający odstępuje od żądania wniesienia wadium.
VII.  Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : 100 % cena
VIII. Miejsce i termin składania ofert : 
Oferty należy składać w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Brzezinach ,
95-060 Brzeziny, ul. Sienkiewicza 16 pokój nr  do dnia 21 września 2007 roku do godz. 10:00

Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 21 września 2007 roku o godz. 10:30 w Wydziale Budownictwa, Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami ul. Sienkiewicza 11 pokój nr 6.


IX. Termin związania ofertą :
Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
X. Termin wykonania zamówienia:
Wymaganym terminem wykonania zamówienia jest: 30 dni od podpisania umowy 
XI. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają  warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia Prawo zamówień publicznych, a mianowicie:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności zgodnie z art. 174 ust. 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami ( Dz. U. z 2004 r. Nr 261, poz. 2603 ze zm.);
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych;
- znajdują się  w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia.
Zamawiający  oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty, tj.:

a) oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1
i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ,
b) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wymagane na podstawie art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
c) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
d) kserokopii uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości
Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na zasadzie „spełnia” – „nie spełnia” na podstawie dokumentów potwierdzających spełnianie w/w warunków.

XII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej, o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej  – nie dotyczy przedmiotowego postępowania.

Zatwierdził:
Starosta Brzeziński
Edmund Kotecki

 


 

 

Załączniki:
Specyfikacja 119 KB
Dostępne kategorie:
Ogłoszenia
Rozstrzygnięcia