Ogłoszenie o przetrgu nieograniczonym na "Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych"
Brzeziny: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych
Numer ogłoszenia: 213741 - 2008; data zamieszczenia: 11.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Brzeziński , ul. Sienkiewicza 16, 95-060 Brzeziny, woj. łódzkie, tel. 046 8741111, 8743164, fax. 046 8741111.
* Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-brzeziny.pl.
* Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych wraz z rozładunkiem do siedziby Starostwa Powiatowego w Brzezinach przy ul. Sienkiewicza16 Prognozowana ilość tablic do dostarczania w roku 2008-2010 -Tablice samochodowe zwyczajne jednorzędowe - 12000 szt. -Tablice samochodowe zwyczajne dwurzędowe - 160 szt. -Tablice samochodowe tymczasowe jednorzędowe - 20 szt. -Tablice samochodowe indywidualne jednorzędowe - 12 szt. -Tablice samochodowe indywidualne dwuurzędowe - 6 szt. -Tablice samochodowe zabytkowe jednorzędowe - 10 szt. -Tablice samochodowe zabytkowe dwurzędowe - 10 szt. -Tablice ciągnikowe-motocyklowe zwyczajne - 600 szt. -Tablice ciągnikowe-motocyklowe tymczasowe - 10 szt. -Tablice motorowerowe zwyczajne - 500 szt. -Tablice motorowerowe tymczasowe - 10 szt. -Tablice motocyklowe indywidualne - 10 szt. -Tablice motocyklowe zabytkowe - 10 szt. Tablice winny spełniać wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca .2002r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów tj. Dz. U. z 2007r. Nr 186 poz.1322 . Wzór i wykonanie zgodne z wymogami zawartymi w załączniku Nr 8 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. tj. Dz. U. z 2007r. Nr 186 poz. 1322. Przedsiębiorca produkujący tablice rejestracyjne winien spełniać wymogi określone w art. 75 a ustawy z dnia 20.06.1997 r. Prawo o ruchu drogowym tj. Dz. U. z 2005 r. Nr 108 poz. 908 ze zm. 2. Dostawy jednomiesięczne w orientacyjnej ilości 1/24 dostawy ogółem..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.52.74.10-9, 27.52.00.00-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
* Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają zezwolenie na produkcję tablic rejestracyjnych zgodnie z art. 75a - ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. - Prawo o ruchu drogowym tj. Dz. U. z 2005 r. Nr 108 poz. 908 ze zm. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: - zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat min. 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, potwierdzonych, że te dostawy zostały wykonane należycie, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Sprawdzenie wymogów formalnych poprzez sprawdzenie złożonych dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu..
* Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane: 1. formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, 4. Certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22.07.2002 tj. Dz. U. z 2007r nr 186, poz. 1322 5. Zezwolenie Marszałka województwa na produkcję tablic rejestracyjnych, o którym mowa w art. 75a - ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. - Prawo o ruchu drogowym tj. Dz. U. z 2005r. Nr 108, poz. 908 ze zm., 6. oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych załącznik nr 2, 7. wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że co najmniej dwie dostawy zostały wykonane należycie- zał. Nr 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej 1.Pełnomocnictwo wg zasad określonych w SIWZ w dziale w XI ust. 2. 2.Oferta winna zawierać dokumenty wymienione w SIWZ dziale VI ust. 1 pkt 2 i 6 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Wszystkie wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę-osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. W przypadku pełnomocnictwa oraz umowy konsorcjum wymaga się przedstawienia oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-brzeziny.4bip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Brzezinach , 95 - 060 Brzeziny ul. Sienkiewicza 16 pokój nr 1..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2008 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Brzezinach, 95 - 060 Brzeziny, ul. Sienkiewicza 16, pokój nr 12 - sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.