artykuł nr 101

Ogłoszenie o przetrgu nieograniczonym na "Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych"

Brzeziny: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych
Numer ogłoszenia: 213741 - 2008; data zamieszczenia: 11.09.2008

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Brzeziński , ul. Sienkiewicza 16, 95-060 Brzeziny, woj. łódzkie, tel. 046 8741111, 8743164, fax. 046 8741111.

  * Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-brzeziny.pl.
  * Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych wraz z rozładunkiem do siedziby Starostwa Powiatowego w Brzezinach przy ul. Sienkiewicza16 Prognozowana ilość tablic do dostarczania w roku 2008-2010 -Tablice samochodowe zwyczajne jednorzędowe - 12000 szt. -Tablice samochodowe zwyczajne dwurzędowe - 160 szt. -Tablice samochodowe tymczasowe jednorzędowe - 20 szt. -Tablice samochodowe indywidualne jednorzędowe - 12 szt. -Tablice samochodowe indywidualne dwuurzędowe - 6 szt. -Tablice samochodowe zabytkowe jednorzędowe - 10 szt. -Tablice samochodowe zabytkowe dwurzędowe - 10 szt. -Tablice ciągnikowe-motocyklowe zwyczajne - 600 szt. -Tablice ciągnikowe-motocyklowe tymczasowe - 10 szt. -Tablice motorowerowe zwyczajne - 500 szt. -Tablice motorowerowe tymczasowe - 10 szt. -Tablice motocyklowe indywidualne - 10 szt. -Tablice motocyklowe zabytkowe - 10 szt. Tablice winny spełniać wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca .2002r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów tj. Dz. U. z 2007r. Nr 186 poz.1322 . Wzór i wykonanie zgodne z wymogami zawartymi w załączniku Nr 8 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. tj. Dz. U. z 2007r. Nr 186 poz. 1322. Przedsiębiorca produkujący tablice rejestracyjne winien spełniać wymogi określone w art. 75 a ustawy z dnia 20.06.1997 r. Prawo o ruchu drogowym tj. Dz. U. z 2005 r. Nr 108 poz. 908 ze zm. 2. Dostawy jednomiesięczne w orientacyjnej ilości 1/24 dostawy ogółem..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.52.74.10-9, 27.52.00.00-6.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  * Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają zezwolenie na produkcję tablic rejestracyjnych zgodnie z art. 75a - ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. - Prawo o ruchu drogowym tj. Dz. U. z 2005 r. Nr 108 poz. 908 ze zm. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: - zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat min. 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, potwierdzonych, że te dostawy zostały wykonane należycie, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Sprawdzenie wymogów formalnych poprzez sprawdzenie złożonych dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu..
  * Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane: 1. formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, 4. Certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22.07.2002 tj. Dz. U. z 2007r nr 186, poz. 1322 5. Zezwolenie Marszałka województwa na produkcję tablic rejestracyjnych, o którym mowa w art. 75a - ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. - Prawo o ruchu drogowym tj. Dz. U. z 2005r. Nr 108, poz. 908 ze zm., 6. oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych załącznik nr 2, 7. wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że co najmniej dwie dostawy zostały wykonane należycie- zał. Nr 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej 1.Pełnomocnictwo wg zasad określonych w SIWZ w dziale w XI ust. 2. 2.Oferta winna zawierać dokumenty wymienione w SIWZ dziale VI ust. 1 pkt 2 i 6 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Wszystkie wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę-osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. W przypadku pełnomocnictwa oraz umowy konsorcjum wymaga się przedstawienia oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-brzeziny.4bip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Brzezinach , 95 - 060 Brzeziny ul. Sienkiewicza 16 pokój nr 1..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2008 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Brzezinach, 95 - 060 Brzeziny, ul. Sienkiewicza 16, pokój nr 12 - sekretariat..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Załączniki:
Umowa 45 KB
Specyfikacja 100 KB
artykuł nr 102

Ogłoszenie o zamówieniu - usługi

Zamawiający:

Starostwo Powiatowe w Brzezinach

ul. Sienkiewicza 16, 95-060 Brzeziny

Tel. (046) 874 28 26, fax.: (046) 874 11 11,

 e- mail: wladze@powiat-brzeziny.pl

 

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi

Zamieszczenie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

 

 

I. Przedmiot zamówienia

1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Wykonanie prac geodezyjnych”.

2. Rodzaj zamówienia: usługi

 

II.   Opis przedmiotu i zakres zamówienia

 

Zadanie 1.

Łódź, ul. Zakładowa 80a, działki ewidencyjnej: nr 167/20 i nr 167/21 położonych w obrębie ewidencyjnym W- 35

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie mapy sytuacyjnej do celów prawnych z projektem podziału działki nr ew. 167/20 i nr 167/21, położonych w Łodzi, w obrębie W-35 w celu wydzielenia działki po granicy dawnej działki nr 169/2 z mapy sytuacyjnej do celów prawnych nr 4/1708. Zgodnie z załącznikiem graficznym.

 

Zadanie 2.

Łódź, ul. Dąbrowskiego 273, działka ewidencyjna nr 186/2 położona w obrębie geodezyjnym G-07

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie mapy do celów prawnych z projektem podziału działki nr ew. 186/2 położonej w Łodzi, w obrębie G-07 w celu wydzielenia części działki zajętej pod drogę publiczną  - ul. Puszkina i ul. Dąbrowskiego. Zgodnie z załącznikiem graficznym.

 

 

III. Sposób Uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia o udzielenie zamówienia publicznego na „Wykonanie prac geodezyjnych” zwanej dalej SIWZ dostępna jest w siedzibie Zamawiającego w budynku Starostwa Powiatowego w Brzezinach,
95-060 Brzeziny, ul. Sienkiewicza 16, Wydział Budownictwa, Geodezji
i Gospodarki Nieruchomościami pokój nr 7, w godzinach 09:00-15:00. Specyfikacja wraz z załącznikami przekazywana będzie nieodpłatnie.

 

IV.   Dopuszcza się składania ofert częściowych

V. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych

 

VI.   Termin wykonania zamówienia

30 dni od podpisania umowy

 

VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

O udzielania zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

1.  Posiadają uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia,

2. Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ( w szczególności powinni posiadać doświadczenie w tematyce objętej niniejszym zamówieniem (wykonali, co najmniej 10 zleceń odpowiadającym swoim rodzajem zleceniu stanowiącym przedmiot zamówienia) poparte posiadanymi kwalifikacjami i nadanymi uprawnieniami zawodowymi, upoważniającymi do wykonania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (dz. U. z 2005 r. Nr 240, poz. 2027 z późn. zm)

3.  Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia

4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2

 

Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń złączonych do oferty, tj. :

  1. Oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
  2. Oświadczeni o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymagane na podstawie art. 44w związku z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych
  3. Aktualny opis w właściwego rejestru albo aktualna zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej – wystawiane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
  4. Oświadczenie wykonawcy, że nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub oświadczenie, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie albo rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości

 

artykuł nr 103

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na wykonanie prac geodezyjnych

Zamawiający:


Starostwo Powiatowe w Brzezinach
ul. Sienkiewicza 16, 95-060 Brzeziny
Tel.( 046) 874 28 26, fax: (046) 874 11 11 , e- mail:wladze@powiat-brzeziny.pl
 
I. Sposób Uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia o udzielenie zamówienia publicznego na „Wykonanie prac geodezyjnych” zwanej dalej SIWZ dostępna jest na stronie internetowej: www.powiat-brzezinski.wici.pl w miejscu wyodrębnionym dla zamówień: oraz w siedzibie Zamawiającego w budynku Starostwa Powiatowego w Brzezinach , 95-060 Brzeziny, ul. Sienkiewicza 16, Wydział Budownictwa Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami pokój nr 7 , w godzinach 9-15. Specyfikacja wraz z załącznikami przekazywana będzie nieodpłatnie.

II. Opis przedmiotu i zakres zamówienia

Zadanie I

Łódź, ul. Zakładowa 80a, działki ewidencyjnej: nr 167/20 i nr 167/21  położonych w obrębie ewidencyjnym W- 35
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie mapy sytuacyjnej do celów prawnych z projektem podziału działek nr ew. 167/20 i nr 167/21 położonych w Łodzi , w obrębie W-35 w celu wydzielenia  działki po granicy dawnej działki  nr169/2 z mapy  sytuacyjnej do celów prawnych nr 4/1708. Zgodnie z załącznikiem graficznym.

Zadanie II

Łódź, ul. Dąbrowskiego 273, działki ewidencyjnej nr 186/2 położonej w  obrębie geodezyjnym G- 07
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie mapy do celów prawnych z projektem podziału działki nr ew. 186/2  położonej w Łodzi, w obrębię G- 07 w celu wydzielenia części działki zajętej pod drogę publiczną – ul Puszkina i ul. Dąbrowskiego. Zgodnie z załącznikiem graficznym.

Załączniki graficzne stanowią załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

III. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych

IV. Dopuszcza się składanie ofert częściowych

V. Termin wykonania zamówienia
30 dni od podpisania umowy

VI. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielania zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia,
2. Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ( w szczególności powinni posiadać doświadczenie w tematyce objętej niniejszym zamówieniem( wykonali co najmniej 10 zleceń odpowiadającym swoim rodzajem zleceniu stanowiącym przedmiot zamówienia) poparte posiadanymi kwalifikacjami i nadanymi uprawnieniami zawodowymi, upoważniającymi do wykonania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2005 r. Nr 240, poz. 2027 z późn. zm)
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie   zamówienia
4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2
Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń złączonych do oferty, tj. :
1. Oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
2. Oświadczeni o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymagane na podstawie art. 44w związku z art. 22 ustawy  Prawo zamówień publicznych
3. Aktualny opis w właściwego rejestru albo aktualna zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej – wystawione nie wcześniej niż  6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4. Oświadczenie wykonawcy , że nie zalega z opłaceniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub oświadczenie , ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie  albo rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu oraz, że nie był karany w zakresie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
5. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia.
Ocena spełniania warunków nastąpi wg formuły : „spełnia „ – „nie spełnia” na podstawie wymaganych dokumentów.

VII. Zamawiający odstępuje od żądania wniesienia wadium.

VIII. Kryteria ocen ofert i ich znaczenie: - cena 100%

IX. Miejsce i termin Składania ofert
Oferty należy składać w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Brzezinach , 90-060 Brzeziny, ul. Sienkiewicza 16, w godzinach 8.00-16.00 w dwóch zamkniętych kopertach : wewnętrznej i zewnętrznej, które będą zarejestrowane na adres Zamawiającego. Koperta zewnętrzna powinna posiadać oznaczenie oferta na : „Wykonanie prac geodezyjnych nr..…” termin składania ofert upływa w dniu 11 sierpnia 2008 roku o godzinie 10.00. Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 11 sierpnia 2008 roku o godzinie 11.00 w siedzibie Zamawiającego – Brzeziny , ul. Sienkiewicza 11 – pokój  nr 12

X. Termin związany ofertą:
Wykonawca jest związany ofert a przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert

XI. Informacje o Zamiarze zawarcia umowy ramowej , o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz o  przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej – nie dotyczy przedmiotowego postępowania

Zatwierdził:  

Starosta Brzeziński Edmund Kotecki

Załączniki:
Załącznik 346 KB
Załącznik 273 KB
Specyfikacja 166 KB
artykuł nr 104

W odpowiedzi na zapytania Wykonawców dot. Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na zadanie - Przebudowa drogi powiatowej nr 5101E Głowno - Kołacin

Brzeziny, 15 maja 2008 r.

DR.3430-4/08

W odpowiedzi na zapytania Wykonawców dot. Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na zadanie „Przebudowa drogi powiatowej nr 5101E Głowno – Kołacin odcinek Koziołki – Kołacin o długości 3050 m  wyjaśnia się:

1. W kosztorysie ofertowym nie ma pozycji dotyczącej wykonania skropienia nawierzchni emulsją asfaltową przed ułożeniem warstwy ścieralnej. Czy w tej sytuacji koszt wykonania skropienia należy wkalkulować w koszt ułożenia warstwy ścieralnej, czy też Inwestor nie przewiduje wykonania skropienia przed ułożeniem warstwy ścieralnej?
Inwestor nie przewiduje wykonania skropienia przed ułożeniem warstwy ścieralnej

2. Jaka jest kategoria ruchu dla warstwy ścieralnej?
Kategoria ruchu KR-2.

3. Jaka jest ilość materiału przewidziana dla uzupełnienia poboczy lub jaka jest średnia jego grubość po zagęszczeniu?
Nie ma uzupełnienia poboczy dodatkowym materiałem tylko odkrycie krawędzi jezdni i po wykonaniu warstwy ścieralnej rozplantowanie pozostałej ziemi.

 

artykuł nr 105

Brzeziny: Wykonanie nakładek bitumicznych w ciągu dróg powiatowych: w gminie Jeżów: droga powiatowa nr 2918E Jeżów - Koluszki ( ul. Kolejowa) na długości 650 m, szerokość drogi 5m, droga powiatowa nr 2918E Jeżów - Koluszki w miejscowości Popień na długości 50 m, szerokość drogi 5 m, w gminie Rogów: droga powiatowa nr 2939E Stacja Rogów - ul. Akademicka (ul. Strażacka) na długości 300 m, szerokość 5m, droga powiatowa nr 5103E Kołacin -Jeżów w miejscowości Kobylin na długości 450 m, szerokość 4,30 m.

Brzeziny: Wykonanie nakładek bitumicznych w ciągu dróg powiatowych: w gminie Jeżów: droga powiatowa nr 2918E Jeżów - Koluszki ( ul. Kolejowa) na długości 650 m, szerokość drogi 5m, droga powiatowa nr 2918E Jeżów - Koluszki w miejscowości Popień na długości 50 m, szerokość drogi 5 m, w gminie Rogów: droga powiatowa nr 2939E Stacja Rogów - ul. Akademicka (ul. Strażacka) na długości 300 m, szerokość 5m, droga powiatowa nr 5103E Kołacin -Jeżów w miejscowości Kobylin na długości 450 m, szerokość 4,30 m.
Numer ogłoszenia: 87566 - 2008; data zamieszczenia: 28.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Brzeziński, ul. Sienkiewicza 16, 95-060 Brzeziny, woj. łódzkie, tel. 046 8741111, 8743164, fax 046 8741111.

·   Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-brzeziny.pl

·   Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie nakładek bitumicznych w ciągu dróg powiatowych: w gminie Jeżów: droga powiatowa nr 2918E Jeżów - Koluszki ( ul. Kolejowa) na długości 650 m, szerokość drogi 5m, droga powiatowa nr 2918E Jeżów - Koluszki w miejscowości Popień na długości 50 m, szerokość drogi 5 m, w gminie Rogów: droga powiatowa nr 2939E Stacja Rogów - ul. Akademicka (ul. Strażacka) na długości 300 m, szerokość 5m, droga powiatowa nr 5103E Kołacin -Jeżów w miejscowości Kobylin na długości 450 m, szerokość 4,30 m..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty związane z wykonaniem nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych polegające na droga nr 2918E Jeżów -Koluszki (ul. Kolejowa) polega na wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno- bitumiczną oraz wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o gr. 3 cm (warstwa ścieralna),na pozostałych odcinkach dróg zamówienie polega na wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o gr. 4 cm.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.07.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

·   Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

 

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

·   Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią niżej określone warunki ogólne i szczegółowe.1.Warunki ogólne: 1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp; 1.5.zobowiązują się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze sztuką budowlaną, pod nadzorem, z zapewnieniem bezpieczeństwa użytkownikom dróg oraz zachowaniem bhp pracy. 2.Warunki szczegółowe: 2.1.Posiadana wiedza i doświadczenie - w formie załączonego do oferty oświadczenia-wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (z podaniem wartości, okresu realizacji i miejsca wykonania robót oraz nazwy Inwestora), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował z należytą starannością co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości min. 100.000,00 zł za każde zadanie. 2.2.Osoby zdolne do wykonania zamówienia - Wykonawca winien wykazać, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia w szczególności kierownik budowy (osoba ta musi posiadać uprawnienia do kierowania robotami drogowymi). Do oferty należy dołączyć oświadczenie-informację o osobie przewidywanej na powyższe stanowisko wraz z aktualną kopią potwierdzoną za zgodność z oryginałem uprawnień właściwych dla funkcji, którą ma pełnić oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 2.3.Materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia powinny odpowiadać wymogom zawartym w przekazanych Wykonawcom Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Posiadać atesty, aprobaty techniczne, orzeczenia o jakości materiałów (masa min. asfaltowa, lepiszcze, kruszywo, kostka brukowa, bariery energochłonne, rury, itp.) 2.4.Sytuacja ekonomiczna i finansowa - Wykonawca winien wykazać, że znajduje się w sytuacji zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności poprzez: posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (tj. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument). 2.5.Gwarancja - Wykonawca musi zaoferować minimum 36 miesięczny okres gwarancji na przedmiot zamówienia. 2.6.Podwykonawstwo - Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców w udziale nie wyższym niż 30% wartości przedmiotu zamówienia. 2.7.Wykonawca musi przedstawić cenę przedmiotu zamówienia (na dane zadanie) wyliczoną w oparciu o opracowany kosztorys ofertowy, sporządzony na podstawie otrzymanego przedmiaru robót, dokumentacji technicznej, wymagań SIWZ i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz ewentualnych oględzin terenu budowy. Wyliczona cena będzie ceną za przedmiot zamówienia (na dane zadanie). W przypadku nie ujęcia w wycenie ofertowej wszystkich kosztów wynikających z dokumentów wymienionych wyżej, to ten koszt nie ujęcia, a konieczny do wykonania przedmiotu zamówienia obciąży Wykonawcę. 2.8. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w SIWZ terminie. 2.9. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego, określonymi w SIWZ oraz jej załącznikach. 2.10.Wykonawca winien wypełnić oraz podpisać wszystkie formularze i załączniki stanowiące treść oferty lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, podpisać wzór umowy oraz dołączyć wszystkie dokumenty i oświadczenia wynikające z SIWZ. Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.

·   Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie dotyczy to każdego z uczestników. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie dotyczy to każdego z uczestników. 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo winno zostać złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo winno zostać złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 5. Wypełniony formularz oferty . 6. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 Pzp oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp 7. Podpisany wzór umowy. 8. Aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9.Oświadczenie-informację o osobach przewidzianych do realizacji zamówienia. Do oferty należy dołączyć kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty uprawnień drogowych dla kierownika robót oraz zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 10. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował z należytą starannością co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. 11. Kosztorys ofertowy - opracowany metodą uproszczoną na podstawie przedmiarów robót (wskazane w przedmiarach pozycje katalogowe nie są wiążące dla Wykonawcy przy sporządzeniu kosztorysów ofertowych), dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru , wymagań SIWZ oraz ewentualnych oględzin terenu budowy, wg następujących zasad: - cena jednostkowa każdej pozycji kosztorysowej musi obejmować koszty bezpośrednie robocizny, materiałów, zakupu, pracy sprzętu i transportu technologicznego, przygotowanie i zabezpieczenie placu budowy, koszt wykonania projektu organizacji ruchu i zabezpieczenia robót w okresie trwania budowy, obsługa geodezyjna wraz z dokumentacją geodezyjną powykonawczą, badania laboratoryjne oraz koszty pośrednie i zysk, podatek VAT oraz wszystkie inne niezbędne do wykonania zamówienia, ewentualne upusty, - cena jednostkowa, wartość kosztorysowa oraz cena oferty winny być liczone do dwóch miejsc po przecinku, - wszystkie ceny określone przez Wykonawcę zostaną ustalone na okres ważności umowy i nie będą podlegały zmianom. Suma poszczególnych pozycji z Kosztorysu ofertowego będzie stanowiła cenę przedmiotu zamówienia - cenę ofertową. W przypadku nie ujęcia w wycenie ofertowej wszystkich kosztów wynikających z dokumentów wymienionych wyżej, to ten koszt nie ujęcia, a konieczny do wykonania przedmiotu zamówienia obciąży Wykonawcę. 12. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 i 2 składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b/ nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument, o którym mowa w pkt 12a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, natomiast dokument wymieniony w pkt 12b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takich dokumentów można je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 13. Dokumenty sporządzone w języku obcym inne niż określone w pkt. 12 winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski sporządzonym przez wykonawcę. 14. Dokumenty, o których mowa w pkt 12 muszą być złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii przetłumaczonych na język polski (w przypadku innej formy niż oryginał, kopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-brzeziny.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Brzezinach ul. Sienkiewicza 14 pok.13, 95-060 Brzeziny..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2008 godzina 11:45, miejsce: Starostwo Powiatowe w Brzezinach ul. Sienkiewicza 16 sekretariat pok. nr 12..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Załączniki:
Książki przedmiarów 74 KB
Specyfikacja 571 KB
Siwz 187 KB
Dostępne kategorie:
Ogłoszenia
Rozstrzygnięcia