artykuł nr 96

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na "Zarządzanie Nieruchomością"

Brzeziny: Zarządzanie Nieruchomością
Numer ogłoszenia: 377821 - 2008; data zamieszczenia: 23.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Brzeziński , ul. Sienkiewicza 16, 95-060 Brzeziny, woj. łódzkie, tel. 046 8741111, 8743164, faks 046 8741111.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-brzeziny.pl
• Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zarządzanie Nieruchomością.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zarządzanie nieruchomością będąca własnością Zamawiającego, położoną w Brzezinach przy ul. M.C. Skłodowskiej 14 składającej się z działki nr 2448/1 o pow. 1250 m² oraz budynku mieszkalnego o pow. użytkowej 446,5m².
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.00.00-3.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.02.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; tj. spełniają wymogi określone w art. 184 i następne ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami tekst jednolity Dz. U. Z 2004 r. Nr 261 poz. 2603 ze zm. 2)posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy; Zamawiający nie może określać warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia w sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję. ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w Części VII ust. 1 i formie określonej w Części VI SIWZ: 1) ofertę na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik Nr 1; 2) oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków: a. oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 i art.24 ustawy - Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku Nr 2; b. dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c. koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem (licencja zawodowa do zarządzania nieruchomościami - ustawa o gospodarce nieruchomościami); d. wykaz, co najmniej jednej wykonanej w ciągu ostatnich 3-ch lat usługi a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania i odbiorcy - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3; Do wykazu należy dołączyć dokument potwierdzający, że usługa ta została wykonana należycie. e. wykaz osób i przedmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnymi do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4; Do wykazu należy dołączyć dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (licencja zawodowa do zarządzania nieruchomościami - ustawa o gospodarce nieruchomościami i wpis do centralnego rejestru zarządców); 3) parafowany wzór umowy jako wyraz akceptacji jej treści i warunków wg załącznika Nr 5.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-brzeziny.4bip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Brzezinach ul. Sienkiewicza 11 pok. nr 7.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.01.2009 godzina 11:00, miejsce: Starostwo powiatowe w Brzezinach ul. Sienkiewicza 16 pok. nr 12.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

artykuł nr 97

Ogłoszenie na przetarg ustny nieograniczony na dzierżawę na okres 10 lat od 1 stycznia 2009 r. nieruchomości zabudowanej stanowiącej własność powiatu brzezińskiego.

Zarząd Powiatu w Brzezinach
ul. Sienkiewicza 16 95-060 Brzeziny
tel. (0-46) 874-11-11,  (0-46) 874-00-90

ogłasza przetarg ustny nieograniczony na dzierżawę na okres 10 lat od 1 stycznia 2009 r. nieruchomości zabudowanej stanowiącej własność powiatu brzezińskiego, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działki 114/1 i 114/2 o łącznej pow. 1,02 ha położonej w obrębie geodezyjnym Grzmiąca gm. Brzeziny pow. Brzeziński, dla której w Wydziale Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Brzezinach prowadzona jest księga wieczysta KW 9537.

Nieruchomość zabudowana jest budynkami:
1. budynek socjalny
2. magazyn paliw
3. budynek administracyjno-socjalny
4. budynek biurowy z portiernią
Przeznaczenie terenu:
zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Brzeziny nieruchomość położona jest w obszarze rozwoju produkcji i usług.
Ograniczenia:
Dzierżawca nie może wznosić żadnych obiektów ani dokonywać remontu, przebudowy lub modernizacji istniejących budynków bez pisemnej zgody wynajmującego, a wykonanie wyżej wykonanych prac mimo zgody wynajmującego nie będzie upoważniało dzierżawcy do żądania zwrotu poniesionych nakładów.
Przetarg odbędzie się w dniu  28 listopada 2008 r. o  godz. 10:00  w siedzibie Starostwa Powiatowego w Brzezinach ul. Sienkiewicza 14 pokój nr 14
Cena wywoławcza czynszu dzierżawnego wynosi  2968,00 zł. miesięcznie. Termin płatności czynszu z góry do 10-tego dnia każdego miesiąca.
Aktualizacja czynszu: raz w roku z mocą od 1 stycznia na podstawie wskaźnika wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszanego przez Prezesa GUS. Dzierżawca zobowiązany będzie do ponoszenia wszystkich opłat i podatków związanych z nieruchomością oraz do ubezpieczenia nieruchomości od ognia i innych zdarzeń losowych. Warunkiem dopuszczenia do przetargu jest wpłata wadium w wysokości 1000 zł.
Wadium należy wpłacić na konto  57 8781 0006 0042 5281 2000 0080 Bank Spółdzielczy w Andrespolu  o/Brzeziny odpowiednio wcześniej, aby znajdowało się  na koncie  nie później niż trzy dni przed przetargiem.
Wadium przepada na rzecz oddającego w dzierżawę w razie uchylenia się uczestnika, który wygrał przetarg, od zawarcia umowy.
Zarząd Powiatu może odwołać przetarg w uzasadnionym przypadku, informując o tym w formie właściwej dla ogłoszenia przetargu. Szczegółowe informacje dotyczące przetargu udzielane są w Wydziale Rozwoju Powiatu, Dróg  Rolnictwa i ochrony Środowiska w Brzezinach ul. Sienkiewicza 14 pokój nr 14, nr tel. ( 0-46 ) 874-00-90. Projekt umowy do wglądu w wyżej wymienionym Wydziale. 

Załączniki:
Wykaz nieruchomości 16 KB
wzór umowy 31 KB
artykuł nr 98

Przetarg - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonach 2008/2009, 2009/2010 i 2010/2011 na terenie powiatu brzezińskiego z podziałem na zadania.

Brzeziny: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonach 2008/2009, 2009/2010 i 2010/2011 na terenie powiatu brzezińskiego z podziałem na zadania.

Numer ogłoszenia: 258965 - 2008; data zamieszczenia: 09.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Brzeziński , ul. Sienkiewicza 16, 95-060 Brzeziny, woj. łódzkie, tel. 046 8741111, 8743164, fax. 046 8741111.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-brzeziny.pl
• Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonach 2008/2009, 2009/2010 i 2010/2011 na terenie powiatu brzezińskiego z podziałem na zadania..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonach 2008/2009, 2009/2010 i 2010/2011 na terenie powiatu brzezińskiego z podziałem na zadania: zadanie nr 1- drogi (gmin: Rogów i Jeżów) nr 5103E Kołacin- Jeżów - Byczki dł.14,225 km, ,nr 2939 E Rogów -Olsza - Henryków 7,1 km, nr 2940 E Stefanów -Józefów -Rogów dł. 3,868 km, nr 2934E przez Marianów Rogowski o dł. 1,21 km, nr 2934E Marianów Rogowski - Popień o dł. 1,24 km, nr 2939E Stacja Rogów- ul. Akademicka o dł.0,7 km, nr 2938E Olsza Stara - Rogów PGR o dł. 1,626 km, nr 2920 E Jeżów- Budziszewice dł.7,375 km, nr 2918 E Jeżów- Popień Koluszki dł. 6,61 km, łączna długość - 43,954 km, zadanie nr 2- drogi: (gmina Dmosin): nr 5101E Głowno - Kołacin o dł. 11,65 km, nr 2936E Nagawki - Kotulin o dł. 6,75 km, nr 2937E Tadzin - Wola Cyrusowa - Dmosin o dł. 10,33 km, nr 2935E Dmosin- Trzcianka o dł. 6,47 km, nr 1150E Dmosin -Szczecin -Niesułków o dł. 6,438 km, nr 1320E Słupia - Krosnowa -Podłęcze o dł. 3,005 km, nr 2933E Lipce -Teresin o dł.0,8km, nr 5103E Kołacin - Jeżów o dł. 8,66 km , łączna długość - 54,385 km, zadanie nr 3- drogi:(miasto Brzeziny i gmina Brzeziny) nr 2912E ul. Rejtana - ul. Małczewska - Andrespol o dł. 8,38 km, 5100E ul. Strykowska - Sierżnia o dł. 7,0 km, nr2938E Przecław - Wągry o dł. 5,9 km, nr 2917E Brzeziny -Tworzyjanki odł.2,75 km, nr 2911E Brzeziny- Kurowice o dł. 2,1 km, nr 2913E Gałków Kolonia - Jordanów - Nowosolna o dł. 5,40 km o łącznej długości - 31,53 km.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają opisane poniżej warunki.
1.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
2.Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w danym terminie.
3. Dysponują w pełni sprawnymi jednostkami sprzętowymi pozwalającymi na realizację zamówienia, tzn. posiadają lub maja zapewniony dostęp ( przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub inny sposób ) do sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia w ilościach podanych w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej : piaskarki samochodowe lub ciągnikowe pługi samochodowe lub ciągnikowe lekkie i średnie pługi ciężkie lub sprzęt do odśnieżania dróg. Sprzęt używany do pracy zostanie wyposażony przez Wykonawcę w system umożliwiający bieżący podgląd jego pracy oraz jego lokalizację. System obsługujący monitoring pojazdów powinien umożliwiać Zamawiającemu: sprawdzenie ilości przejechanych kilometrów, podanie czasu pracy lemiesza oraz pracy urządzenia do posypywania. System powinien archiwizować dane do 60 dni z możliwością codziennego wydruku. W przypadku powierzenia wykonania zamówienia podwykonawcy wymagane są zobowiązania do współpracy.
4. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. wykonali w okresie ostatnich trzech lat co najmniej dwie usługi , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia.
5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1 i 2 ustawy) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą/spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w niżej wymienionych dokumentach i oświadczeniach . Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił..
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust 2 ( wg załącznika nr 3 SIWZ ).
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
4. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg załącznika nr 4 SIWZ )- dla każdego zadania
5. Wykaz sprzętu i pojazdów niezbędnych do wykonania zamówienia jakimi dysponuje wykonawca (wg załączników Nr 5a, Nr 5b, Nr 5c SIWZ) - dla każdego zadania. Uwaga! Minimalna wymagana ilość sprzętu na każde zadanie określona została w pkt 3 Szczegółowej Specyfikacji Technicznej. W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie, Wykonawca jest zobowiązany wykazać się co najmniej wymaganą ilością sprzętu na każde zadanie, nie należy w przypadku braku wymaganej ilości sprzętu obstawiać zadań, na które nie zapewni się pracy sprzętu.
6. Wykaz wykonanych przez Wykonawcę ( rozpoczętych i zakończonych ) w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 2 zadań, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. (wg załącznika nr 6 SIWZ).
7. Oświadczenie o zobowiązaniu do współpracy przy realizacji zamówienia przez podwykonawców (wg załącznika Nr 7 SIWZ) - dla każdego zadania..

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1)
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-brzeziny.4bip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Brzezinach ul. Sienkiewicza 14 pok. 14 95-060 Brzeziny..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2008 godzina 10:15, miejsce: Starostwo Powiatowe w Brzezinach ul. Sienkiewicza 16 pok.nr 12 - sekretariat 95-060 Brzeziny..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych w sezonach 2008/2009, 2009/2010 i 2010/2011 na terenie powiatu brzezińskiego z podziałem na zadania.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: : Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonach 2008/2009, 2009/2010 i 2010/2011 na terenie; - gmin Rogów i Jeżów drogi: nr 5103E Kołacin- Jeżów - Byczki dł.14,225 km, ,nr 2939 E Rogów -Olsza - Henryków 7,1 km, nr 2940 E Stefanów -Józefów -Rogów dł.3,868 km, nr 2934E przez Marianów Rogowski o dł. 1,21 km, nr 2934E Marianów Rogowski - Popień o dł. 1,24 km, nr 2939E Stacja Rogów- ul. Akademicka o dł.0,7 km, nr 2938E Olsza Stara - Rogów PGR o dł. 1,626 km, nr 2920 E Jeżów- Budziszewice dł.7,375 km, nr 2918 E Jeżów- Popień Koluszki dł. 6,61 km, łączna długość - 44,644 km.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2008.
• 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych w sezonach 2008/2009, 2009/2010 i 2010/2011 na terenie powiatu brzezińskiego z podziałem na zadania.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonach 2008/2009, 2009/2010 i 2010/2011 na terenie gminy Dmosin drogi: nr 5101E Głowno - Kołacin o dł. 11,65 km, nr 2936E Nagawki - Kotulin o dł. 6,75 km, nr 2937E Tadzin - Wola Cyrusowa - Dmosin o dł. 10,33 km, nr 2935E Dmosin Trzcianka o dł. 6,47 km, nr 1150E Dmosin -Szczecin -Niesułków o dł. 6,438 km, nr 1320E Słupia - Krosnowa -Podłęcze o dł. 3,005 km, nr 2933E Lipce -Teresin o dł.0,8km, nr 5103E Kołacin - Jeżów o dł. 8,66 km , łączna długość - 54,385 km,.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2008.
• 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych w sezonach 2008/2009, 2009/2010 i 2010/2011 na terenie powiatu brzezińskiego z podziałem na zadania.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonach 2008/2009, 2009/2010 i 2010/2011 na terenie miasta Brzeziny i gmina Brzeziny drogi: nr 2912E ul. Rejtana - ul. Małczewska - Andrespol o dł. 8,38 km, 5100E ul. Strykowska - Sierżnia o dł. 7,0 km, nr2938E Przecław - Wągry o dł. 5,9 km, nr 2917E Brzeziny -Tworzyjanki odł.2,75 km, nr 2911E Brzeziny- Kurowice o dł. 2,1 km, nr 2913E Gałków Kolonia - Jordanów - Nowosolna o dł. 5,40 km o łącznej długości -31,53 km,.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2008.
• 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.

artykuł nr 99

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na wycenę nieruchomości Skarbu Państwa

Zamawiający:

Starostwo Powiatowe w Brzezinach
ul. Sienkiewicza 16, 95-060 Brzeziny
Tel.( 046) 874 28 26, fax: (046) 874 11 11 , e- mail: wladze@powiat-brzeziny.pl

I. Sposób Uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

Specyfikacja Istotnych Warunków zamówienia o udzielenie zamówienia publicznego na „Wycenę Nieruchomości Skarbu Państwa” zwanej dalej SIWZ dostępna jest na stronie internetowej w miejscu wyodrębnionym dla zamówień: oraz w siedzibie Zamawiającego w budynku Starostwa Powiatowego w Brzezinach , 95-060 Brzeziny, ul. Sienkiewicza 16 Wydział Budownictwa Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami pokój nr 7 , w godzinach 9-15. Specyfikacja wraz z załącznikami przekazywana będzie nieodpłatnie

II. Opis przedmiotu i zakres zamówienia

Zadanie I:
Sporządzenie wyceny nieruchomości położonych w Łodzi, zajętych pod drogi publiczne oznaczonych w ewidencji gruntów jako działki:

1) nr 56/8 o pow. 0,1531 ha i nr 56/10 o pow. 2092 ha, w obrębie W-39 przy ul. Nery 3b;
2) nr 154/78 o pow. 0,0048 ha, w obrębie W-42 przy ul. Rataja;
3) nr 36/1 o pow.0,0242 ha, w obrębie W-10  przy ul. Reglowej 5/5a;
4) nr 113/6 o pow. 0,0053 ha, w obrębie G-19 przy ul. Tomaszowskiej 53;
5) nr 114/13 o pow. 0,0049 ha, w obrębie G- 19 przy ul. Tomaszowskiej 53;
6) nr 1/151 o pow. 0,0514 ha, w obrębie G- 32 przy ul. Tomaszowskiej 64;
7) nr 76/17 o pow. 0,1750 ha, w obrębie W-39 przy ul. Nery 4;
8) nr 56/11 o pow. 0,0160 ha, w obrębie W-39 przy ul. Nery 13b;
9) nr 91/3 o pow. 0,2450 ha, w obrębie W-37 przy ul. Zakładowej 107;
10) nr 88/29 o pow. 0,1435 ha, w obrębie W-37 przy ul. Zakładowej 97a;
11) nr 89/5 o pow. 0,2352 ha, w obrębie W-37 przy ul. Zakładowej 99;
12) nr 96/13 o pow. 0,0013 ha, w obrębie W-37 przy ul. Zakładowej 111;
13) nr 96/15 o pow. 0,0329 ha, w obrębie W-37 przy ul. Zakładowej 113;
14) nr 7/4 o pow. 0,0865 ha, w obrębie W-37 przy ul. Zakładowej 104;
15) nr 76/14o pow. 0,0377 ha i nr 76/16 o pow. 0,0027 ha, w obrębie W-39 przy ul. Nery 4;
16) nr 74/4 o pow. 0,0478 ha i nr 75/8 o pow. 0,6101 ha, w obrębie W-39 przy ul. Nery;
17) nr 88/31 o pow. 0,2006 ha, w obrębie W-37 przy ul. Zakładowej 97;
18) nr 96/12 o pow. 0,0013 ha i nr 96/17 o pow. 0,0324 ha, w obrębie W-37
przy ul. Zakładowej 13;

Zadanie II:
1) Sporządzenie wyceny nieruchomości położonej w Brzezinach w celu dokonania aktualizacji opłaty z tytułu trwałego zarządu oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka:
- nr 2316/5 o pow. 1301 w obrębie 8 przy ul. Waryńskiego 20, m. Brzeziny.

2) Sporządzenie wyceny nieruchomości położonej w Poćwiardówce , Gm. Brzeziny w celu sprzedaży udziału Skarbu Państwa  w drodze bezprzetargowej na rzecz innych współwłaścicieli nieruchomości, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka :
- nr 392/1 o pow. 2000 m² w obrębie 20 – Poćwiardówka , Gm. Brzeziny.

3) Sporządzenie wyceny nieruchomości położonej w Brzezinach w celu sprzedaży udziału  Skarbu Państwa w drodze bezprzetargowej na rzecz innych współwłaścicieli nieruchomości , oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka :
- nr 346/2 o pow. 680 m² w obrębie 8 przy ulicy Kołłątaja 11, m. Brzeziny.

Zadanie III
Wykonanie wyceny nieruchomości położonych w Brzezinach , zajętych pod drogi publiczne, oznaczonych w ewidencji gruntów jako działki:

1) 310/16 o pow. 971 m²  w obrębie 8 m. Brzeziny przy ul. Słonecznej;
2) 699/2 o pow. 1288 m² oraz 699/3 o pow. 884 m² w obrębie 4 , m. Brzeziny przy ul. Wojska Polskiego.

Zadanie IV
Wycena zabudowanej nieruchomości położonej w Grzmiącej oznaczona w ewidencji gruntów jako działka nr 114/1 o pow. 52 m² i nr 114/2 o pow. 0,50 m² do ustanowienia stawki czynszu.

Zadanie V
Określenie wartości rynkowej nieruchomości wg stanu nieruchomości z dnia wywłaszczenia i stanu nieruchomości z dnia zwrotu  wraz z waloryzacją odszkodowania wypłaconego poprzednim właścicielom nieruchomości z tytułu jej wywłaszczenia , stosownie do przepisów ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami dla nieruchomości położonych w Łodzi , oznaczonych w ewidencji gruntów jako działki:
1) nr 125/4 o pow. 7168 m² nr 125/5 o pow. 1141 m² oraz nr 125/12 o pow. 725 m² przy ul. Zakładowej 45/47;
2) nr 133/6 o pow. 959 m²przy ul Zakładowej 55 a;
3) nr 354/1 o pow. 1863 m², 356/7 o pow. 76 m² przy ul. Mierzyńskiego;
4) nr 180/6 o pow. 1 5017 m², nr 116/4 o pow. 1661 m², nr 116/6 o pow. 2565 m², nr 116/10 o pow. 128 m², nr 116/12 o pow. 1238 m², nr 116/13 o pow. 687 m² oraz nr 160/1 o pow. 440 m².

III. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych

IV. Dopuszcza się składanie ofert częściowych

V. Termin wykonania zamówienia
Od podpisania umowy do 27 października

VI. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

O udzielania zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia,
2. Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ( w szczególności powinni posiadać doświadczenie w tematyce objętej niniejszym zamówieniem( wykonali co najmniej 10 zleceń odpowiadającym swoim rodzajem zleceniu stanowiącym przedmiot zamówienia) poparte posiadanymi kwalifikacjami i nadanymi uprawnieniami zawodowymi, upoważniającymi do wykonania samodzielnych funkcji w dziedzinie wyceny nieruchomości i sporządzania operatów szacunkowych.
3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2

Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń złączonych do oferty, tj. :
1. Oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
2. Oświadczeni o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymagane na podstawie art. 44 w związku z art. 22 ustawy  Prawo zamówień publicznych
3. Aktualny opis w właściwego rejestru albo aktualna zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej – wystawione nie wcześniej niż  6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4. Oświadczenie wykonawcy , że nie zalega z opłaceniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub oświadczenie , ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie  albo rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości.

 

artykuł nr 100

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym "Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego"

Brzeziny: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego
Numer ogłoszenia: 234975 - 2008; data zamieszczenia: 25.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Brzeziński , ul. Sienkiewicza 16, 95-060 Brzeziny, woj. łódzkie, tel. 046 8741111, 8743164, fax. 046 8741111.

  * Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-brzeziny.pl
  * Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2 091 565 PLN z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.00.00-0.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  * Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie usług bankowych; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2.Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania..
  * Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w dziale V niniejszej specyfikacji, wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: 1)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji; 2)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji wykonawcy. 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w dziale VI ust. 1 pkt 2 niniejszej specyfikacji składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3.Dokument, o którym mowa w ust. 2, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 4.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ust. 2, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia czyli tzw. konsorcjum dokumenty i oświadczenia wymienione w ust. 1 niniejszej specyfikacji składa każdy z członków konsorcjum. 6.W przypadku konsorcjum do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądał - przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego - doręczenia umowy konsorcjum. 7.Wszystkie dokumenty wymagane zgodnie z postanowieniami niniejszej specyfikacji powinny być sporządzone w języku polskim. Wszelkie dokumenty dołączane w języku obcym muszą być załączane z tłumaczeniem przysięgłym na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 8.Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania lub oferta wykonawcy podlega odrzuceniu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-brzeziny.4bip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Brzezinach Wydział Finansowy ul. Sienkiewicza 14 pok.11.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2008 godzina 11:45, miejsce: Starostwo Powiatowe w Brzezinach ul. Sienkiewicza 16 pok.12 Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Dostępne kategorie:
Ogłoszenia
Rozstrzygnięcia