artykuł nr 81

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na dzierżawę nieruchomości stanowiącej własność Skarbu Państwa

Ogłoszenie o przetargu

Starosta Brzeziński, reprezentujący Skarb Państwa ogłasza przetarg pisemny  nieograniczony na dzierżawę nieruchomości  stanowiącej własność Skarbu Państwa,
I. Przedmiot dzierżawy
Przedmiotem dzierżawy jest zbiornik wodny powstały w wyniku piętrzenia wody oraz jaz piętrzący, położony w miejscowości Rochna, w  obrębie geodezyjnym Zalesie, gmina Brzeziny, zlokalizowany na działkach nr  337 i nr 339  o łącznej pow. 4,68  ha 
II. Warunki gospodarowania nieruchomością;
1)   dzierżawca w terminie 6-ciu miesięcy od dnia podpisania umowy jest zobowiązany uzyskać pozwolenie wodnoprawne na pobór, piętrzenie, retencjonowanie oraz odprowadzanie śródlądowych wód powierzchniowych związane w eksploatacją zbiornika wodnego „ Rochna” na rzece Mrodze,
2) dzierżawca zobowiązany jest do utrzymania dzierżawionej nieruchomości wraz z istniejącymi urządzeniami a w szczególności  jazem piętrzącym w należytym stanie technicznym nie powodującym większego zużycia niż wynikające z prawidłowego używania,
3)   wydzierżawiany zbiornik wodny wchodzi w skład obwodu rybackiego Mroga
Nr 1 ustanowionego rozporządzeniem Nr 10/2004 Dyrektora Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Warszawie z dnia 20 maja 2004 roku w sprawie ustanowienia obwodów rybackich na publicznych śródlądowych  wodach powierzchniowych płynących, który na mocy  umowy Nr 734/MZ/04 z dnia 31 grudnia 2004 roku został oddany w użytkowanie Polskiemu Związkowi Wędkarskiemu Okręg w Skierniewicach na okres 20 lat do rybackiego  korzystania z wód, dzierżawca udostępni zbiornik Polskiemu Związkowi Wędkarskiemu  do rybackiego korzystania
z wód.
4)   dzierżawca bez pisemnej uprzedniej zgody wydzierżawiającego nie może wznosić na dzierżawionej nieruchomości żadnych budynków, budowli stałych lub tymczasowych z zastrzeżeniem  poniższych postanowień:
W przypadku, gdy dzierżawca będzie zamierzał wykorzystywać dzierżawioną nieruchomość dodatkowo na cele inne niż w zawartej w wyniku przetargu umowie i wiązało się to będzie z koniecznością poniesienia trwałych nakładów na dzierżawioną nieruchomość, strony zawrą odrębną umowę, w której określą sposób poniesienia tych nakładów, ich wysokość, sposób ich rozliczenia oraz sposób partycypowania przez wydzierżawiającego w zwiększonych korzyściach Dzierżawcy z nieruchomości. 
5)   wydzierżawiany  zbiornik wodny znajduje się w Obszarze Krajobrazu Chronionego „Mrogi - Mrożycy” , gospodarowanie zbiornikiem będzie zgodne z postanowieniami Rozporządzenia Nr 16 z dnia 28 lipca 1997 roku Wojewody Skierniewickiego w sprawie Obszaru Chronionego Krajobrazu „ Mrogi i Mrożycy”
6) zbiornik pełni funkcję zbiornika retencyjnego oraz jest wykorzystywany do celów  turystyki, rekreacji i sportu , dzierżawca umożliwi  korzystanie ze zbiornika do wyżej wymienionych  celów.
Powyższe warunki są warunkami bezwzględnie obowiązującymi a oświadczenie o ich spełnieniu oferent zawrze w składanej ofercie.
8) Dzierżawca zawrze z podmiotami uprawnionymi do korzystania ze zbiornika umowy  ustalające warunki  korzystania ze zbiornika
   
III.  Okres dzierżawy
10 lat licząc od dnia podpisania umowy

IV. Miejsce przetargu:

Starostwo Powiatowe w Brzezinach
Wydział Budownictwa, Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami
ul. Sienkiewicza 11 pokój nr 8
 
V. Termin składania ofert:

 Do 25 sierpnia 2009 roku  do godz. 10ºº Starostwo Powiatowe, ul. Sienkiewicza 16
pokój nr 12
   
  Data,  godzina i miejsce otwarcia ofert:
 25 sierpnia 2009 roku godz. 1010 Starostwo Powiatowe w Brzezinach, Wydział Budownictwa, Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami ul. Sienkiewicza 11, pokój nr 8
VI. Wymagania, jakim powinna odpowiadać oferta:
1. Oferta powinna zawierać:
  -  imię i nazwisko lub nazwę ( firmę ) i siedzibę oferenta;
  - datę sporządzenia oferty,
  - oświadczenie, że oferent zapoznał się z warunkami przetargu i przyjmuje te
  warunki bez zastrzeżeń,
  - oferowaną stawkę czynszu dzierżawnego
  - sposób zagospodarowania nieruchomości przez Dzierżawcę
  - oświadczenia , o których mowa w pkt II
2. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć w zaklejonej kopercie z napisem „ Przetarg –  dzierżawa  zbiornika wodnego” w miejscu i terminie określonym w przetargu.
3. Wadium w wysokości 100,00 zł należy wpłacić na rachunek bankowy Wydzierżawiającego Nr 23 8781 0006 0042 5281 2000 0110, najpóźniej do dnia 21 sierpnia 2009 roku.
4. Wadium wniesione przez osobę, która wygra przetarg zastanie zaliczone na poczet czynszu dzierżawnego , pozostałym osobom zostanie zwrócone po zakończeniu przetargu. Wadium nie podlega zwrotowi wówczas, gdy osoba która wygrała przetarg, uchyli się do zawarcia umowy dzierżawy
VII.   Wywoławcza stawka czynszu dzierżawnego dla dzierżawy zbiornika wodnego
„Rochna” wynosi 110,00 zł za 1  ha rocznie.
VIII. Inne postanowienia:
1. Z postanowieniami projektu umowy dzierżawy, które nie podlegają ustaleniu w trybie przetargu można zapoznać się przed przetargiem, codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach 8ºº - 16ºº,
2. Komisja przetargowa  odrzuci ofertę, jeżeli:
- została złożona po wyznaczonym terminie,
- nie odpowiada warunkom przetargu,
- będzie nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej treści.
IX.   Kryterium oceny oferty stanowić będzie zaoferowana wysokość czynszu dzierżawnego
oraz  sposób zagospodarowania nieruchomości przez dzierżawcę zgodny z warunkami
niniejszego przetargu.
X.   Starosta Brzeziński zastrzega sobie prawo zamknięcia przetargu bez wybrania
  którejkolwiek z ofert.


W przypadku odstąpienia  od podpisania umowy dzierżawy przez oferenta, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, organizator przetargu unieważnia przetarg .

Dodatkowe  informacje  można uzyskać w Wydziale Budownictwa, Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami w godzinach pracy urzędu  lub pod nr tel. ( 0-46) 874-28-26
 

artykuł nr 82

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na wykonanie operatów szacunkowych wyceny nieruchomości

 

 Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
 na wykonanie operatów szacunkowych wyceny nieruchomości
Nr ogłoszenia 248640-2009
 
Zamawiający:
Starostwo Powiatowe w Brzezinach
ul. Sienkiewicza 16, 95-060 Brzeziny
Tel.( 046) 874 28 26, fax: (046) 874 11 11 , e- mail:wladze@powiat-brzeziny.pl
 
I. Sposób Uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
Specyfikacja Istotnych Warunków zamówienia o udzielenie zamówienia publicznego na „Wykonanie prac geodezyjnych” zwanej dalej SIWZ dostępna jest na stronie internetowej: www.powiat-brzezinski.wici.pl w miejscu wyodrębnionym dla zamówień: oraz w siedzibie Zamawiającego w budynku Starostwa Powiatowego w Brzezinach , 95-060 Brzeziny, ul. Sienkiewicza 16, Wydział Budownictwa Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami pokój nr 7 , w godzinach 9-15. Specyfikacja wraz z załącznikami przekazywana będzie nieodpłatnie.
II.   Opis przedmiotu i zakres zamówienia
Zadanie I:
 
Wycena wartości rynkowej działek ewidencyjnych położonych na terenie miasta Łodzi, a zajętych pod drogi publiczne, oznaczonych w ewidencji gruntów jako działki:
 
1) nr 637/11 o powierzchni 396m², położonej przy ul. Tęczowej 20;
2) nr 41/12 o powierzchni 0,0081 ha , położonej przy ul. Zamiejskiej 34;
3) nr 154/62 o powierzchni 77m² , położonej przy ul. Rataja 78;
4) nr 50/7 o powierzchni 177m², położonej przy ul .Zawilcowej 13;
5) nr 154/26 o powierzchni 120m², położonej przy ul. Czystej 17-17a.
 
Zadanie II:
 
Określenie wartości rynkowej nieruchomości wg stanu nieruchomości z dnia wywłaszczenia właścicielom nieruchomości z tytułu jej wywłaszczenia, stosownie do przepisów ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami na rzecz Skarbu Państwa ,dla nieruchomości położonych w Łodzi, oznaczonych w ewidencji gruntów jako działki:
 
1) nr 167/25 o pow. 1,1950 ha i nr 167/28 o pow. 1,5211ha przy ul. Zakładowej 83;
2) nr 186/7 o pow. 3281 m² i nr 1646/4 o pow. 213 m² przy ul. Dąbrowskiego;
3) nr 118/11o pow. 1087 m² przy ul. Zakładowej 73a
 
  Zadanie III:
1) Sporządzenie wyceny nieruchomości położonej w Brzezinach w celu dokonania aktualizacji opłaty z tytułu trwałego zarządu oznaczonej w ewidencji gruntów jako działa nr 2316/5 o pow. 1301 w obrębie 8 , przy ul. Waryńskiego 20, m. Brzeziny;
2) Sporządzenie wyceny nieruchomości położonej w Poćwiardówce, gm. Brzeziny w celu sprzedaży udziału Skarbu Państwa w drodze bezprzetargowej na rzecz innych współwłaścicieli nieruchomości , oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 392/1 o pow. 2000 m² w obrębie 20 – Poćwiardówka , Gm. Brzeziny;
3) Sporządzenie wyceny nieruchomości położonej w Jeżowie , Gm. Jeżów w celu ustanowienia trwałego zarządu na czas nieoznaczony działki o numerze ewidencyjny 901/3 o pow. 1 259 m² na rzecz komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi.
 
  Zadanie IV:
 
Określenie wartości rynkowej nieruchomości położonych w Łodzi wywłaszczonych na rzecz Gminy Łódź z przeznaczeniem pod budowie cmentarza komunalnego, oznaczonych w ewidencji gruntów jako działki:
1) nr 88/7 o pow.1935 m² przy ul. Brzezińskiej 129b
2) nr 88/6 o pow. 7732 m² przy ul. Brzezińskiej 129.
 
 
III. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych
IV.   Dopuszcza się składanie ofert częściowych
V. Termin wykonania zamówienia
40 dni od podpisania umowy
VI.   Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielania zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia,
2. Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ( w szczególności powinni posiadać doświadczenie w tematyce objętej niniejszym zamówieniem( wykonali co najmniej 10 zleceń odpowiadającym swoim rodzajem zleceniu stanowiącym przedmiot zamówienia) poparte posiadanymi kwalifikacjami i nadanymi uprawnieniami zawodowymi, upoważniającymi do wykonania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2005 r. Nr 240, poz. 2027 z późn. zm)
3.   znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie   zamówienia
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2
Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń złączonych do oferty, tj. :
1. Oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
2. Oświadczeni o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymagane na podstawie art. 44w związku z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych
3. Aktualny opis w właściwego rejestru albo aktualna zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4. Oświadczenie wykonawcy , że nie zalega z opłaceniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub oświadczenie , ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie albo rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu oraz, że nie był karany w zakresie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
5. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia.
Ocena spełniania warunków nastąpi wg formuły : „spełnia „ – „nie spełnia” na podstawie wymaganych dokumentów.
VII. Zamawiający odstępuje od żądania wniesienia wadium.
VIII.   Kryteria ocen ofert i ich znaczenie: - cena 100%
IX.   Miejsce i termin Składania ofert
Oferty należy składać w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Brzezinach , 90-060 Brzeziny, ul. Sienkiewicza 16, w godzinach 8.00-16.00 w dwóch zamkniętych kopertach : wewnętrznej i zewnętrznej, które będą zarejestrowane na adres Zamawiającego. Koperta zewnętrzna powinna posiadać oznaczenie oferta na : „Wykonanie Operatów Szacunkowych Wyceny Nieruchomości” termin składania ofert upływa w dniu 18 sierpnia 2009 roku o godzinie 10.00. Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 18 sierpnia 2009 roku o godzinie 10:15 w siedzibie Zamawiającego – Brzeziny , ul. Sienkiewicza 11 – pokój nr 7
X. Termin związany ofertą:
Wykonawca jest związany ofert a przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert
XI.   Informacje o Zamiarze zawarcia umowy ramowej , o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej – nie dotyczy przedmiotowego postępowania
 
 
Zatwierdził:   Starosta Brzeziński
 
 
    Edmund Kotecki
 
obrazek
Załączniki:
specyfikacja 227 KB
artykuł nr 83

Wyjaśnienie do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na zadanie pn. "Remont pobocza na drodze powiatowej Gałkówek Kolonia -Jordanów -Nowosolna nr 2913E na dł. 3660m "

Wyjaśnienie do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na zadanie pn. „Remont pobocza na drodze powiatowej Gałkówek Kolonia –Jordanów –Nowosolna nr 2913E na dł. 3660m „

  W związku z zapytaniem jednego z Wykonawców do SIWZ , wyjaśniam co następuje:

1. Proszę o wyjaśnienie poz. Nr 2 kosztorysu ofertowego. Pytanie dotyczy głębokości wykonania koryta pod pobocze (do wyceny podano 10 cm). Czy nie powinno być 20 cm, skoro należy ułożyć 10 cm kruszywa łamanego i 10 cm wyrównać destruktem bitumicznym (razem 20 cm)? W poz. 2 kosztorysu ofertowego jest zapis: Roboty ziemne wykonywane koparkami podsięb.z transp.urobku sam.samowyład.na odl. do 1 km. Koparki o pojemności łyżki 0,60 m3, grunt kat. III-IV, sam.samowyładowczy pow. 5-101 dla wykonania koryta pod chodnik i pobocze na gł. 10 cm i na zjazdach na gł. 15 cm z jednostką miary m3 a uwzględniona ilość to 732,0000 m3. W tym wypadku właściwym jest ilość 732,00 m3 (długość odcinka 3660 m x 0,2 m głębokość koryta x 1 m szerokości pobocza). Nie należy brać pod uwagę zapisu (błąd pisarski projektanta przy sporządzaniu kosztorysu) od zwrotu „…dla wykonania koryta pod chodnik i pobocze na gł. 10 cm i na zjazdach na gł.15 cm”, powinien być zapis następujący „dla wykonania koryta pod pobocze na gł. 20 cm”

artykuł nr 84

Modyfikacja Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

Modyfikacja Specyfikacji Istotnych Warunków ZamówieniaZAMAWIAJĄCY: Powiat Brzeziński , 95-060 Brzeziny, ul. Sienkiewicza 16, woj. łódzkie,tel./fax.(0-46) 874-11-11, e-mail: wladze@powiat-brzezin.pl,NIP. 833-13-38-659 , REGON 750731711w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na:?Remont pobocza na drodze powiatowej Gałkówek Kolonia Jordanów ?Nowosolna nr 2913E na dł. 3660m ?Działając w oparciu o przepis art.38 ust. 4-6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. ? Prawo zamówień publicznych w treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wprowadza się następujące zmiany:1.W Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w rozdziale XII.CENA OFERTOWA I SPOSÓB JEJ PODANIA w pkt 1 dodaje się zapis: ?Wykonawca musi przedstawić cenę przedmiotu zamówienia (na dane zadanie) wyliczoną w oparciu o opracowany kosztorys ofertowy, sporządzony na podstawie otrzymanego przedmiaru robót, wymagań SIWZ i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz ewentualnych oględzin terenu budowy. Wyliczona cena będzie ceną za przedmiot zamówienia (na dane zadanie). W przypadku nie ujęcia w wycenie ofertowej wszystkich kosztów wynikających z dokumentów wymienionych wyżej, to ten koszt nie ujęcia, a konieczny do wykonania przedmiotu zamówienia obciąży Wykonawcę.?2.W Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w rozdziale XVII. WZÓR UMOWY prostuje się oczywistą omyłkę pisarską i rozdział ten otrzymuje brzmienie: ?Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie do podpisania umowy na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. Zamawiający przewiduje zmiany w umowie jeżeli konieczność ich wprowadzenia wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla zamawiającego.
artykuł nr 85

Przebudowa drogi powiatowej Kołacin-Jeżów Nr 5103E o długości 1530m

 

Brzeziny: Przebudowa drogi powiatowej Kołacin-Jeżów Nr 5103E o długości 1530m
Numer ogłoszenia: 162018 - 2009; data zamieszczenia: 22.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Brzeziński , ul. Sienkiewicza 16, 95-060 Brzeziny, woj. łódzkie, tel. 046 8741111, 8743164, faks 046 8741111.
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-brzeziny.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej Kołacin-Jeżów Nr 5103E o długości 1530m.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: , wykonanie warstwy wyrównawczej i warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno bitumicznych o gr. 4 cm oraz dwustronne utwardzenie poboczy destruktem bitumicznym.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią niżej określone warunki ogólne i szczegółowe.1.Warunki ogólne: 1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp; 1.5.zobowiązują się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze sztuką budowlaną, pod nadzorem, z zapewnieniem bezpieczeństwa użytkownikom dróg oraz zachowaniem bhp pracy. 2.Warunki szczegółowe: 2.1.Posiadana wiedza i doświadczenie - w formie załączonego do oferty oświadczenia-wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (z podaniem wartości, okresu realizacji i miejsca wykonania robót oraz nazwy Inwestora), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował z należytą starannością co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości min. 100.000,00 zł za każde zadanie. 2.2.Osoby zdolne do wykonania zamówienia - Wykonawca winien wykazać, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia w szczególności kierownik budowy (osoba ta musi posiadać uprawnienia do kierowania robotami drogowymi). Do oferty należy dołączyć oświadczenie-informację o osobie przewidywanej na powyższe stanowisko wraz z aktualną kopią potwierdzoną za zgodność z oryginałem uprawnień właściwych dla funkcji, którą ma pełnić oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 2.3.Materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia powinny odpowiadać wymogom zawartym w przekazanych Wykonawcom Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Posiadać atesty, aprobaty techniczne, orzeczenia o jakości materiałów (masa min. asfaltowa, lepiszcze, kruszywo,, itp.) 2.4.Sytuacja ekonomiczna i finansowa - Wykonawca winien wykazać, że znajduje się w sytuacji zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności poprzez: posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (tj. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument). 2.5.Gwarancja - Wykonawca musi zaoferować minimum 36 miesięczny okres gwarancji na przedmiot zamówienia. 2.6.Podwykonawstwo -Podwykonawcy muszą spełniać warunki określone dla wykonawcy w SIWZ. 2.7.Wykonawca musi przedstawić cenę przedmiotu zamówienia wyliczoną w oparciu o opracowany kosztorys ofertowy, sporządzony na podstawie otrzymanego przedmiaru robót, dokumentacji technicznej, wymagań SIWZ i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz ewentualnych oględzin terenu budowy. Wyliczona cena będzie ceną za przedmiot zamówienia W przypadku nie ujęcia w wycenie ofertowej wszystkich kosztów wynikających z dokumentów wymienionych wyżej, to ten koszt nie ujęcia, a konieczny do wykonania przedmiotu zamówienia obciąży Wykonawcę. 2.8. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w SIWZ terminie. 2.9. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego, określonymi w SIWZ oraz jej załącznikach. 2.10.Wykonawca winien wypełnić oraz podpisać wszystkie formularze i załączniki stanowiące treść oferty lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, podpisać wzór umowy oraz dołączyć wszystkie dokumenty i oświadczenia wynikające z SIWZ. Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie dotyczy to każdego z uczestników. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie dotyczy to każdego z uczestników. 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo winno zostać złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo winno zostać złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 5. Wypełniony formularz oferty . 6. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 Pzp oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp 7. Podpisany wzór umowy. 8. Aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9.Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia oraz wykaz sprzętu jakim wykonawca dysponuje w celu wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Do oferty należy dołączyć kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty uprawnień drogowych dla kierownika robót oraz zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 10. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował z należytą starannością co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i o wartości min. 100 000 brutto każde zadanie wraz z potwierdzeniem, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. 11. Kosztorys ofertowy - opracowany metodą uproszczoną na podstawie przedmiarów robót (wskazane w przedmiarach pozycje katalogowe nie są wiążące dla Wykonawcy przy sporządzeniu kosztorysów ofertowych), dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru , wymagań SIWZ oraz ewentualnych oględzin terenu budowy, wg następujących zasad: - cena jednostkowa każdej pozycji kosztorysowej musi obejmować koszty bezpośrednie robocizny, materiałów, zakupu, pracy sprzętu i transportu technologicznego, przygotowanie i zabezpieczenie placu budowy, koszt wykonania projektu organizacji ruchu i zabezpieczenia robót w okresie trwania budowy, obsługa geodezyjna wraz z dokumentacją geodezyjną podwykonawczą, badania laboratoryjne oraz koszty pośrednie i zysk, podatek VAT oraz wszystkie inne niezbędne do wykonania zamówienia, ewentualne upusty, - cena jednostkowa, wartość kosztorysowa oraz cena oferty winny być liczone do dwóch miejsc po przecinku, - wszystkie ceny określone przez Wykonawcę zostaną ustalone na okres ważności umowy i nie będą podlegały zmianom. Suma poszczególnych pozycji z Kosztorysu ofertowego będzie stanowiła cenę przedmiotu zamówienia - cenę ofertową. W przypadku nie ujęcia w wycenie ofertowej wszystkich kosztów wynikających z dokumentów wymienionych wyżej, to ten koszt nie ujęcia, a konieczny do wykonania przedmiotu zamówienia obciąży Wykonawcę. 12. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 i 2 składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b/ nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument, o którym mowa w pkt 12a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, natomiast dokument wymieniony w pkt 12b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takich dokumentów można je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 13. Dokumenty sporządzone w języku obcym inne niż określone w pkt. 12 winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski sporządzonym przez wykonawcę. 14. Dokumenty, o których mowa w pkt 12 muszą być złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii przetłumaczonych na język polski (w przypadku innej formy niż oryginał, kopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
 
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
 
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-brzeziny.4bip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Brzezinach ul. Sienkiewicza 14 pok.13, 95-060 Brzeziny..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2009 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Brzezinach ul. Sienkiewicza 16 pok.12, 95-060 Brzeziny..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
 
Dostępne kategorie:
Ogłoszenia
Rozstrzygnięcia