artykuł nr 1

Referent w Wydziale Budownictwa, Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami

STAROSTWO POWIATOWE W BRZEZINACH
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Referenta w Wydziale Budownictwa, Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami


Wymagania niezbędne:
a) posiadanie obywatelstwa polskiego;
b) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie;
c) korzystanie z pełni praw publicznych i posiadanie pełnej zdolności do czynności
prawnych;
d) wykształcenie wyższe (preferowane kierunki związane z geodezją i kartografią, budownictwem i infrastrukturą, planowaniem przestrzennym);
e)   co najmniej roczny staż pracy w urzędach administracji publicznej.
2.   Wymagania dodatkowe:
a) posiadanie wiedzy z zakresu organizacji administracji publicznej w Polsce, zasad
funkcjonowania samorządu terytorialnego, w szczególności samorządu
powiatowego, znajomość ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy
o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawy o gospodarce
nieruchomościami.
b) posiadanie doświadczenia zawodowego w pracy związanej z gospodarką
nieruchomościami;
c) znajomość i umiejętność obsługi komputera i innych urządzeń biurowych,
posługiwania się programem prawniczym LEX, stosowania przepisów prawa,
posiadanie umiejętności pisania protokołów i redagowania pism.
d) sumienność, odpowiedzialność, dokładność, zaangażowanie, umiejętność analizy
i syntezy informacji, umiejętność organizacji czasu pracy na stanowisku.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) Pomoc w zakresie:
- prowadzenia spraw dotyczących wcześniej wywłaszczonych nieruchomości
i ustalania odszkodowania z tego tytułu,
- ustalania odszkodowań za nieruchomości zajęte pod drogi powiatowe w trybie
art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. - Przepisy wprowadzające ustawy
reformujące administrację publiczną (Dz.U. Nr 133);
- ustalania odszkodowań za działki przeznaczone pod budowę dróg w wyniku
decyzji podziałowych.
b) Prowadzenie hybrydowej mapy zasadniczej w formie cyfrowej w zakresie:
- uzupełniania mapy o nowo pomierzone budynki;
- uzupełniania mapy o nowo pomierzone elementy uzbrojenia podziemnego.
c) Obsługa sprzętu do kopiowania i plotowania.
4. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny;
b) CV - curriculum vitae;
c) kserokopie świadectw pracy; 
d) kserokopie świadectw i dyplomów potwierdzających wykształcenie;
e) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach lub szkoleniach;
I)   oryginał kwestionariusza osobowego;
g) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie lub kserokopia posiadanego, ważnego zaświadczenia zawierającego informację o niekaralności uzyskanego z Krajowego Rejestru Karnego;
h) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Brzezinach ul. Sienkiewicza 16 95-060 Brzeziny, pocztą elektroniczną na adres: wladze@powiat-brzeziny.wici.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Starostwa z dopiskiem: „dotyczy naboru na stanowisko referenta w Wydziale Budownictwa, Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami" w terminie do dnia 20 sierpnia 2007 r. Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.powiat-brzeziny.4bip.pl oraz na tablicy ogłoszeń Starostwa przy ul. Sienkiewicza 16.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U.. z 2001 r. Nr 926 ze zm.) oraz ustawa z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych ( Dz.U.. z 2001 r. Nr 124, poz. 1593 ze zm.).