artykuł nr 1

Specjalista/Inspektor w Wydziale Budownictwa, Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami

STAROSTWO POWIATOWE W BRZEZINACH
poszukuje kandydatów na stanowisko pracy
Specjalisty/Inspektora w Wydziale Budownictwa, Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami
(stanowisko zostanie uzgodnione stosownie do kwalifikacji kandydata)

1.    Wymagania niezbędne:
a)    posiadanie obywatelstwa polskiego;
b)   niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie;
c)    korzystanie z pełni praw publicznych i posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych;
d)   wykształcenie średnie lub wyższe budowlane;
e)    posiadanie wiedzy z zakresu ustaw - Prawo budowlane, Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie powiatowym i ustawy o planowaniu
i zagospodarowaniu przestrzennym.
2.    Wymagania dodatkowe:
a)   doświadczenie zawodowe w pracy w urzędach administracji publicznej,
b)   posiadanie uprawnień budowlanych wydanych przez organ samorządu zawodowego, o których mowa w ustawie - Prawo budowlane;
c)   posiadanie następujących cech osobowości i umiejętności psychospołecznych: odpowiedzialność, zorganizowanie, kreatywność, obowiązkowość, umiejętność planowania i organizacji czasu pracy.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Wykonywanie zadań związanych z administracją architektoniczno-budowlaną w tym m.in.:
- przygotowywanie dokumentacji do wydawania: decyzji o pozwolenie na budowę, decyzji na zmianę sposobu użytkowania budynków, decyzji na zmianę sposobu użytkowania budynków, decyzji na użytkowanie budynków, postanowień
o uzupełnianiu brakujących dokumentów, potwierdzeń o użytkowaniu obiektów budowlanych, potwierdzeń zgłoszenia robót budowlanych;
- prowadzenie ewidencji zgłoszeń wykonywanych robót budowlanych;
- prowadzenie rejestrów wydawanych decyzji o pozwoleniu na budowę;
- prowadzenie rejestrów wydawanych dzienników budowy.
4. Wymagane dokumenty:
a)   list motywacyjny;
b)   CV - curriculum vitae;
c)   kserokopie świadectw pracy;
d)   kserokopie świadectw i dyplomów potwierdzających wykształcenie;
e)   kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach lub szkoleniach;
f)   oryginał kwestionariusza osobowego;
g)  oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie lub kserokopia posiadanego, ważnego zaświadczenia zawierającego informację o niekaralności uzyskanego z Krajowego Rejestru Karnego;
h) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i posiadaniu pełnej zdolności
i) oświadczenie o wyrażeniu zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej przewidzianej przy dopuszczeniu do informacji niejawnych, o której mowa w ustawie z dnia 22 stycznia 1999 r.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Brzezinach ul. Sienkiewicza 16 95-060 Brzeziny, pocztą elektroniczną na adres: wladze@powiat-brzeziny.wici.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Starostwa z dopiskiem: „oferta pracy na stanowisko specjalisty/inspektora" w Wydziale Budownictwa, Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami" w terminie do dnia 12 lipca 2007 r. Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.powiat-brzeziny.4bip.pl oraz na tablicy ogłoszeń Starostwa przy ul. Sienkiewicza 16.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodą na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 926 ze zm.) oraz ustawa z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 124, poz. 1593 ze zm.).