artykuł nr 1

Inspektor w Wydziale Komunikacji i Spraw Obywatelskich

STAROSTWO POWIATOWE W BRZEZINACH
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Inspektora w Wydziale Komunikacji i Spraw Obywatelskich
(nazwa stanowiska pracy)


1.   Wymagania niezbędne:
a) posiadanie obywatelstwa polskiego;
b) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie;
c) korzystanie z pełni praw publicznych i posiadanie pełnej zdolności do czynności
prawnych;
d) wykształcenie wyższe,
e) co najmniej trzyletni staż pracy zawodowej.
2.    Wymagania dodatkowe:
a) posiadanie biegłej znajomości obsługi komputera i innych urządzeń biurowych;
b) posiadanie wiedzy z zakresu ustaw: o samorządzie powiatowym, o ochronie
danych osobowych, o dostępie do informacji publicznej;
c) ukończenie kursów, szkoleń z zakresu ochrony danych osobowych, dostępu
do informacji publicznej;
d) posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu
do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „zastrzeżone" i „poufne";
e) posiadanie następujących cech osobowości i umiejętności psychospołecznych:
odpowiedzialność, zorganizowanie, kreatywność, obowiązkowość, umiejętność
planowania i organizacji czasu pracy.
3.   Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a)   wykonywanie czynności związanych z funkcjonowaniem Wydziału Komunikacji Spraw Obywatelskich, w szczególności zadań z zakresu:
- obrony cywilnej,
- zarządzania kryzysowego,
- przeprowadzania poboru wojskowego,
- pełnienia funkcji kierownika kancelarii tajnej.
4. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny;
b) CV - curriculum vitae;
c) kserokopie świadectw pracy;
d) kserokopie świadectw i dyplomów potwierdzających wykształcenie;
e) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach lub szkoleniach;
f) oryginał kwestionariusza osobowego;
g) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie lub kserokopia
posiadanego, ważnego zaświadczenia zawierającego informację o niekaralności
uzyskanego z Krajowego Rejestru Karnego;
 
h) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i posiadaniu pełnej zdolności
do czynności prawnych, i) oświadczenie o wyrażeniu zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej
przewidzianej przy dopuszczeniu do informacji niejawnych, o której mowa
w ustawie z dnia 22 stycznia 1999 r.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Brzezinach ul. Sienkiewicza 16 95-060 Brzeziny, pocztą elektroniczną na adres: wladze@powiat-brzeziny.wici.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Starostwa z dopiskiem: „dotyczy naboru na stanowisko inspektora w Wydziale Komunikacji i Spraw Obywatelskich" w terminie do dnia 3 lipca 2007 r. Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.powiat-brzeziny.4bip.pl oraz na tablicy ogłoszeń Starostwa przy ul. Sienkiewicza 16.

Wymagane dokument) aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodą na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 926 ze zm.) oraz ustawa z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 124, poz. 1593 ze zm.).