Skarbnik
STAROSTA BRZEZIŃSKI
poszukuje kandydatów na stanowisko
SKARBNIKA POWIATU
Wymagania niezbędne:
1) posiadanie obywatelstwa polskiego;
2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
3) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie;
4) brak prawomocnego skazania za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe;
5) spełnienie jednego z poniższych warunków:
a) ukończenie ekonomicznych jednolitych studiów magisterskich, ekonomicznych studiów wyższych zawodowych, uzupełniających ekonomicznych studiów magisterskich,
lub ekonomicznych studiów podyplomowych i posiadanie co najmniej 3- letniej praktyki w księgowości,
b) ukończenie średniej, policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej i posiadanie co najmniej 3 - letniej praktyki w księgowości;
c) wpis do rejestru biegłych rewidentów;
d) posiadanie świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych lub certyfikatu księgowego.
Wymagania dodatkowe:
1) posiadanie co najmniej dwuletniego stażu pracy w jednostkach sektora finansów publicznych w działach finansowych;
2) znajomość ustaw o samorządzie powiatowym, o rachunkowości, o finansach publicznych, o dochodach jednostek samorządu terytorialnego, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, prawo zamówień publicznych;
3) znajomość zagadnień z zakresu funduszy Unii Europejskiej.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) prowadzenie rachunkowości jednostki;
2) wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi;
3) dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym;
4) dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych;
5) nadzorowanie prac związanych z opracowywaniem i realizacją budżetu powiatu i zapewnienie bieżącej kontroli jego wykonywania;
6) przestrzeganie uregulowań prawnych wynikających z ustaw, rozporządzeń, zarządzeń i innych aktów prawnych.
Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny;
2) CV - curriculum vitae;
3) kserokopie świadectw pracy;
4) kserokopie świadectw i dyplomów potwierdzających wykształcenie;
5) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach lub szkoleniach;
6) oryginał kwestionariusza osobowego;
7) oświadczenie o braku prawomocnego skazania za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych
oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe; lub kserokopia posiadanego, ważnego zaświadczenia zawierającego informację o niekaralności uzyskanego z Krajowego Rejestru Karnego.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. (0-46) 874-31-75
Wymagane dokumenty należy składać na adres Starostwa Powiatowego w Brzezinach:
95-060 Brzeziny
ul. Sienkiewicza 16.
do dnia 20 czerwca 2007 r.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodą na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 124, poz. 1593 ze zm.).