artykuł nr 1

Stanowisko kontroli finansowej

STAROSTWO POWIATOWE W BRZEZINACH

OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
 Specjalisty (stanowisko kontroli finansowej) w wymiarze ½ etatu
                                                                               


1. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe (ewentualnie ukończenie co najmniej średniej, policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej);
b) staż pracy w księgowości (preferowany staż w pracy urzędach administracji publicznej)
c) posiadanie obywatelstwa polskiego;
d) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie;
e) korzystanie z pełni praw publicznych i posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych;

2.   Wymagania dodatkowe:
       a)   ukończenie kursów lub szkoleń w zakresie kontroli finansowej;
       b)   posiadanie stażu pracy związanego z kontrolą finansów publicznych;
 c)   posiadanie wiedzy z zakresu ustaw: o finansach publicznych, ustawy
       o rachunkowości, prawa zamówień publicznych, ustawy o samorządzie 
       powiatowym oraz z zakresu technik prowadzenia kontroli;
  d)  kreatywność, komunikatywność, wytrwałość sumienność, dobra organizacja
       pracy, umiejętność analizy, oceny, selekcji informacji, logicznego myślenia.


 3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a)   prowadzenie kontroli z upoważnienia Starosty w Starostwie i jednostkach
      organizacyjnych powiatu w zakresie: pobierania i gromadzenia środków
      publicznych, gospodarowania mieniem, celowości zaciągania zobowiązań
      finansowych i dokonywania wydatków ze środków publicznych, przestrzegania
      uregulowań prawnych wynikających z ustaw, rozporządzeń, zarządzeń i innych
      aktów prawnych, prawidłowości prowadzenia dokumentacji; 
 b)  sporządzanie protokołów z przeprowadzonych kontroli zawierających wyniki
      kontroli, opis stanu faktycznego stwierdzonego w toku kontroli, ustalone
      nieprawidłowości z uwzględnieniem przyczyn, zakresu i skutków tych
      nieprawidłowości;
 c)  przygotowywanie projektów zaleceń pokontrolnych zawierających wskazane
      uchybienia i nieprawidłowości, wniosków zmierzających do ich usunięcia
      oraz do usprawnienia działalności; 
 d)  analiza odpowiedzi na zalecenia pokontrolne oraz sprawdzanie stopnia realizacji
      wydanych zaleceń;
 e)  opracowywanie projektów planów kontroli.
 

 4.  Wymagane dokumenty:
a)   list motywacyjny;
      b)   CV – curriculum vitae;
      c)   kserokopie świadectw pracy;
      d)   kserokopie świadectw i dyplomów potwierdzających wykształcenie;
      e)   kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach lub szkoleniach;
      f)   oryginał kwestionariusza osobowego;
      g)  oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie lub kserokopia
           posiadanego, ważnego zaświadczenia zawierającego informację o niekaralności 
           uzyskanego z Krajowego Rejestru Karnego;
      h) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i posiadaniu pełnej zdolności
           do czynności prawnych.
           
           
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Brzezinach ul. Sienkiewicza 16 95-060 Brzeziny, pocztą elektroniczną na adres: wladze@powiat-brzeziny.wici.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Starostwa z dopiskiem: „dotyczy naboru na stanowisko specjalisty (stanowisko kontroli finansowej)” w terminie do dnia 20 grudnia 2006 r. Aplikacje, które wpłyną
do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.powiat-brzeziny.4bip.pl oraz na tablicy ogłoszeń Starostwa przy ul. Sienkiewicza 16.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 926 ze zm.) oraz ustawa z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 124, poz. 1593 ze zm.).