artykuł nr 46

"Sporządzenie operatów szacunkowych określających wartości nieruchomości gruntowych przejętych na realizację inwestycji drogowej pn. "Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 708 na odcinku Ozorków "Warszyce - Stryków - Brzeziny"

Sporządzenie operatów szacunkowych określających wartości nieruchomości gruntowych przejętych na realizację inwestycji drogowej pn. „Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 708 na odcinku Ozorków –Warszyce –Stryków –Brzeziny

 

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

W dniu 9.11.2010. r. o godz. 15.15. wprowadzono zmiany w załączniku nr 1 – pn. „OFERTA„ - Sporządzenie, w celu wydania decyzji o ustaleniu odszkodowania, operatów  szacunkowych określających wartości nieruchomości gruntowych przejętych na realizację inwestycji drogowej pn. „Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 708 na odcinku Ozorków –Warszyce –Stryków –Brzeziny” poprzez usunięcie, jako nieobowiązujących załączników do Specyfikacji zamieszczonej w wersji elektronicznej o nazwach  „OFERTA – Zadanie II, OFERTA – Zadanie III, OFERTA – Zadanie IV, OFERTA – Zadanie V”.

 

POZOSTAŁE ZAŁĄCZNIKI:

  1. Druk Zlecenia
  2. Protokół Oględzin Nieruchomości 
artykuł nr 47

Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1.311.967 zł z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów.

Ogłoszenie o zamówieniu, usługa udzielenia kredytu nr 2010-144319,
data wysłania 29.10.2010 r. *

Ogłoszenie zostało umieszczone w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej
2010/S 213-327074

 

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 

 

*załącznik należy zapisać i rozpakować

**wszystkie części nalezy najpierw zapisać dopiero nastepnie rozpakować, po rozpakowaniu 4 części danego załącznika musimy uruchomić plik początkowy ( domyślnie z końcówką "001" bądź "start") aby wypakować treść załącznika. Program niezbędny do poprawnego wypakowania załączników to 7zip - dostepny w sieci do pobrania za darmo.
(w razie problemów z rozpakowaniem plików proszę o kontakt mailowy - starostwo@powiat-brzeziny.pl)

artykuł nr 48

Brzeziny: WYKONANIE I DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCHNumer ogłoszenia: 304504 - 2010; data zamieszczenia: 23.09.2010

Brzeziny: WYKONANIE I DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH
Numer ogłoszenia: 304504 - 2010; data zamieszczenia: 23.09.2010

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Brzeziński , ul. Sienkiewicza 16, 95-060 Brzeziny, woj. łódzkie, tel. 046 8741111, 8743164, faks 046 8741111.
•   Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-brzeziny.4bip.pl
•   Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE I DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych oraz wtórników tablic rejestracyjnych wraz z rozładunkiem do siedziby Starostwa Powiatowego w Brzezinach, 95 - 060 Brzeziny ul. Sienkiewicza 16, według poniższego zestawienia: Lp. Nazwa tablic Prognozowana ilość do dostarczania w roku 2010/2012 w sztukach 1.Tablice samochodowe zwyczajne jednorzędowe - 12 000, 2.Tablice samochodowe zwyczajne dwurzędowe - 200, 3.Tablice ciągnikowe/ motocyklowe zwyczajne - 600, 4.Tablice motorowerowe zwyczajne - 500, 5. Tablice samochodowe indywidualne jednorzędowe- 15, 6.Tablice samochodowe tymczasowe jednorzędowe - 10, 7.Tablice samochodowe indywidualne dwurzędowe - 10, 8. Tablice samochodowe zabytkowe jednorzędowe - 12, 9.Tablice samochodowe zabytkowe dwurzędowe - 10, 10.Tablice motorowerowe tymczasowe - 6, 11.Tablic ciągnikowe/ motocyklowe indywidualne - 6, 12.Tablice motocyklowe zabytkowe - 6, 13.Tablice ciągnikowe/ motocyklowe tymczasowe - 6..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.52.32.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
•   Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
•   III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o   Poszczególne warunki oceniane będą przez Zamawiającego metodą spełnia-nie spełnia
•   III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o   Dysponują Potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. wykonanie minimum 1 dostawy o profilu podobnym do przedmiotu zamówienia. Za dostawy podobne Zamawiający uzna takie,których wartość wynosiła co najmniej 100000 zł oraz dotyczyła tablic rejestracyjnych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
•   III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
•   koncesję, zezwolenie lub licencję
•   wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
•   III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
•   oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
•   aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
•   aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
•   aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
•   aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
•   III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
•   nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
•   nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
•   nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
•   III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zastrzega sobie prawo do zmiany treści umowy wskutek wystąpienia okoliczności, których nie dało się przewidzieć na etapie postępowania o udzielenie zamówienia i na etapie podpisywania umowy lub wystąpienie których nie zależy od woli stron umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwości zmiany stawki podatku VAT - cena netto nie ulegnie zmianie, nastąpi jedynie zmiana ceny brutto. Zmiany danych Wykonawcy wynikających z przekształceń, przejęć, zmiany adresu siedziby itp. Zmiany i uzupełnienia do umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-brzeziny.4bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Brzezinach ul. Sienkiewicza 16 pok. nr 4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2010 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Brzezinach 95 - 060 Brzeziny, ul. Sienkiewicza 16, pokój nr 12,.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

* załączniki są spakowane do zip. po zapisaniu na dysku nalezy je ROZPAKOWAĆ programem 7zip.


 

artykuł nr 49

Brzeziny: Likwidacja szkód popowodziowych na drogach powiatowych: nr 5103E Niesułków -Kołacin - Jeżów, nr2935E Dmosin - Trzcianka i nr 5101E Głowno - Kołacin

Brzeziny: Likwidacja szkód popowodziowych na drogach powiatowych: nr 5103E Niesułków -Kołacin - Jeżów, nr2935E Dmosin - Trzcianka i nr 5101E Głowno - Kołacin

Numer ogłoszenia: 284450 - 2010; data zamieszczenia: 09.09.2010

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Brzeziński , ul. Sienkiewicza 16, 95-060 Brzeziny, woj. łódzkie, tel. 046 8741111, 8743164, faks 046 8741111.
•   Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-brzeziny.4bip.pl
•   Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Likwidacja szkód popowodziowych na drogach powiatowych: nr 5103E Niesułków -Kołacin - Jeżów, nr2935E Dmosin - Trzcianka i nr 5101E Głowno - Kołacin.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Na drodze nr 5103E Niesułków -Kołacin -Jeżów: karczowanie zakrzaczeń, umocnienie skarp elementami prefabrykowanymi osadzonymi na ławie betonowej, w miejscu przełomu - wykonanie warstwy odsączającej, podbudowy z kruszyw łamanych, skropienie bitumem, warstwa wiążąca oraz warstwa ścieralna z mieszanek mineralno- bitumicznych, czyszczenie rowów, plantowanie poboczy, wyrównanie z uzupełnieniem destrukt lub kliniec kamienny, zagęszczenie. 2) Na drodze nr 2935E Dmosin -Trzcianka: oczyszczenie rowów i przepustów, regulacja pionowa i pozioma + naprawa urządzeń z betonu, skropienie bitumem, wyrównanie istniejącej podbudowy, nawierzchnia z mieszanek mineralno- bitumicznych, plantowanie poboczy, wyrównanie z uzupełnieniem destrukt lub kliniec kamienny, zagęszczenie. 3) Na drodze nr 5101E Głowno - Kołacin: plantowanie poboczy, wyrównanie z uzupełnieniem destrukt lub kliniec kamienny, zagęszczenie na odcinku 6 km..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
•   Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
•   W wyniku prac remontowych wykonanie niezbędnych robót budowlanych nieprzewidzianych w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót drogowych, w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.23.24.51-8, 45.23.31.40-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
•   Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
•   III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o   oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia/nie spełnia
•   III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o   Warunek 1 Wykażą się posiadaniem niezbędnej wiedzy i doświadczenia wynikających z faktu, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej trzy zadania polegające na wykonaniu w ramach jednego kontraktu następujących robot budowlanych w zakresie : - remontu lub budowy dróg, - o wartości co najmniej 400.000,00 zł brutto; każde zadanie Na potwierdzenie powyższego warunku załączą dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
•   III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o   Warunek 2 Wykażą, że dysponują osobami, lub pisemnymi zobowiązaniami innych podmiotów do oddelegowania osób, z wymaganymi uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w szczególności uprawnieniami do pełnienia funkcji kierownika budowy w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykazanie dysponowania co najmniej jedną osobą uprawnioną do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie: a)Uprawnienia budowlane w zakresie specjalności drogowej wraz z wpisem do Izby samorządu zawodowego
•   III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o   Warunek 3 wykażą posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę co najmniej 200.000,00 zł ( słownie: dwieście tysięcy złotych), Warunek 4 wykażą posiadanie ubezpieczenia działalności gospodarczej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie deliktu do wysokości sumy gwarancyjnej w wysokości 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych) i kontraktu do wysokości sumy gwarancyjnej co najmniej 200.000,00 zł. ( słownie: dwieście tysięcy złotych) na jedno i wszystkie zdarzenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
•   III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
•   wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
•   wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
•   oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
•   informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
•   opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
•   Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
•   III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
•   oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
•   aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
•   aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
•   aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
•   wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
•   III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
•   nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
•   nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
•   III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.5) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zamawiający - na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy -Pzp - zastrzega sobie prawo do zmiany treści umowy wskutek wystąpienia okoliczności, których nie dało się przewidzieć na etapie postępowania o udzielenie zamówienia i na etapie podpisywania umowy lub wystąpienie których nie zależy od woli stron umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo zmiany te są korzystne dla zamawiającego 2.W szczególności Zamawiający ustanawia następujące warunki umożliwiające zmianę treści umowy: 1) wystąpienie warunków atmosferycznych i zdarzeń losowych, które istotnie utrudniają lub uniemożliwiają prowadzenie robót w umówiony sposób; 2) konieczność zmiany osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie lub innych osób wyznaczonych do nadzorowania procesu budowlanego; 3) zaistnienie konieczności wykonania robót zamiennych, korzystnych dla zamawiającego; 4) wystąpienie konieczności wykonania robót uzupełniających, od których zależy wykonanie przedmiotu zamówienia. 3. Dopuszczalny zakres zmian umowy w sprawie zamówienia publicznego obejmuje: 1)możliwość zmian w harmonogramie robót, w tym zmiany terminu zakończenia realizacji zamówienia i innych terminów umownych; 2) możliwość zmiany osób uprawnionych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub innych osób wyznaczonych do nadzorowania procesu budowlanego; 3)modyfikację rozmiaru i rodzaju robót w zakresie ustalonych robót zamiennych, bez możliwości jednak rozszerzenia zakresu zamówienia w związku z zakazem wynikającym z art. 140 ust. 1 ustawy. 4)Możliwości zmiany umówionego wynagrodzenia wynikającego z porównania rozmiaru robót zamiennych z robotami pierwotnie zamówionymi, z zastrzeżeniem nieprzekroczenia ceny ofertowej, która będzie stanowić graniczną kwotę umówionego wynagrodzenia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-brzeziny.4bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwie Powiatowym w Brzezinach ul. Sienkiewicza 14 pokój nr 14.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2010 godzina 10:30, miejsce: Starostwie Powiatowym w Brzezinach ul. Sienkiewicza 16 pokój nr 12 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

zał. nr 9 Przedmiar Robót i Kosztorysy Oferty*

zał. nr 10 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robot budowlanych:

*załączniki po zapisaniu na dysku nalezy rozpakować programem WinRar

 

artykuł nr 50

Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 3.600.000 zł z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów.

Ogłoszenie o zamówieniu, usługa udzielenia kredytu nr 2010-104225, data wysłania 6.08.2010 r. *

 

Ogłoszenie zostało umieszczone w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej
2010/S 154-238269

 

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (1)*

Wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (2)*

Modyfikacja Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia*

Decyzja w sprawie nadania NIP*

 

Załącznik nr 4* - uchwała nr LI/278/10 Rady Powiatu w Brzezinach z dnia 27 stycznia 2010 r. w   sprawie uchwalenia budżetu Powiatu Brzezińskiego na 2010 r.

Załącznik nr 5sprawozdanie roczne z wykonania budżetu Powiatu Brzezińskiego za 2009 r.

Załącznik nr 6*uchwały Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Łodzi

Załącznik nr 7uchwała Nr LVIII/326/10 Rady Powiatu w Brzezinach z dnia 29 czerwca 2010 r. w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego

Załącznik nr 8*zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach lub stwierdzające stan zaległości wydane przez Naczelnika Urzędu Skarbowego w Brzezinach

Załącznik nr 9*zaświadczenie o niezaleganiu w opłacaniu składek z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych I Oddział w Łodzi Biuro Terenowe w Brzezinach

Załącznik nr 10* zaświadczenie o numerze REGON

Załącznik nr 11* sprawozdania Rb-NDS, Rb-27S, Rb-28S, Rb-Z, Rb-N za 2008 r.

Załącznik nr 12* sprawozdania Rb-NDS, Rb-27S, Rb-28S, Rb-Z, Rb-N za 2009 r.

Załącznik nr 13* sprawozdania Rb-NDS, Rb-27S, Rb-28S, Rb-Z, Rb-N za I półrocze
 2010 r.

Załącznik nr 14 prognoza długu i spłat zobowiązań Powiatu Brzezińskiego na 2010 rok i lata następne – według stanu na dzień 30.06.2010 r.

Załącznik nr 15 zaangażowanie innych banków oraz instytucji finansowych według stanu na dzień 30.06.2010 r.
 

 *załącznik nalezy najpierw zapisać, później rozpakować programem "WinRar"

Dostępne kategorie:
Ogłoszenia
Rozstrzygnięcia