artykuł nr 86

Ogłoszenie o zamówieniu - roboty budowlane

Brzeziny: Remont pobocza na drodze powiatowej Gałkówek Kolonia -Jordanów -Nowosolna nr 2913E na dł. 3660m
Numer ogłoszenia: 147852 - 2009; data zamieszczenia: 14.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Brzeziński , ul. Sienkiewicza 16, 95-060 Brzeziny, woj. łódzkie, tel. 046 8741111, 8743164, faks 046 8741111.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-brzeziny.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pobocza na drodze powiatowej Gałkówek Kolonia -Jordanów -Nowosolna nr 2913E na dł. 3660m.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie remontu pobocza z 10 cm podbudową tłuczniową oraz 10 cm warstwy z destruktu bitumicznego(destrukt Zamawiającego) wraz z profilowaniem i zagęszczaniem.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.61-5, 45.23.32.22-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią niżej określone warunki ogólne i szczegółowe.1.Warunki ogólne: 1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp; 1.5.zobowiązują się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze sztuką budowlaną, pod nadzorem, z zapewnieniem bezpieczeństwa użytkownikom dróg oraz zachowaniem bhp pracy. 2.Warunki szczegółowe: 2.1.Posiadana wiedza i doświadczenie - w formie załączonego do oferty oświadczenia-wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (z podaniem wartości, okresu realizacji i miejsca wykonania robót oraz nazwy Inwestora), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował z należytą starannością co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości min. 100.000,00 zł za każde zadanie. 2.2.Osoby zdolne do wykonania zamówienia - Wykonawca winien wykazać, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia w szczególności kierownik budowy (osoba ta musi posiadać uprawnienia do kierowania robotami drogowymi). Do oferty należy dołączyć oświadczenie-informację o osobie przewidywanej na powyższe stanowisko wraz z aktualną kopią potwierdzoną za zgodność z oryginałem uprawnień właściwych dla funkcji, którą ma pełnić oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 2.3.Materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia powinny odpowiadać wymogom zawartym w przekazanych Wykonawcom Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Posiadać atesty, aprobaty techniczne, orzeczenia o jakości materiałów, 2.4.Sytuacja ekonomiczna i finansowa - Wykonawca winien wykazać, że znajduje się w sytuacji zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności poprzez: posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (tj. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument). 2.5.Gwarancja - Wykonawca musi zaoferować minimum 24 miesięce okres gwarancji na przedmiot zamówienia. 2.6.Podwykonawstwo -Podwykonawcy muszą spełniać warunki określone dla wykonawcy w SIWZ. 2.7.Wykonawca musi przedstawić cenę przedmiotu zamówienia (na dane zadanie) wyliczoną w oparciu o opracowany kosztorys ofertowy, sporządzony na podstawie otrzymanego przedmiaru robót, wymagań SIWZ i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz ewentualnych oględzin terenu budowy. Wyliczona cena będzie ceną za przedmiot zamówienia (na dane zadanie). W przypadku nie ujęcia w wycenie ofertowej wszystkich kosztów wynikających z dokumentów wymienionych wyżej, to ten koszt nie ujęcia, a konieczny do wykonania przedmiotu zamówienia obciąży Wykonawcę. 2.8. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w SIWZ terminie. 2.9. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego, określonymi w SIWZ oraz jej załącznikach. 2.10.Wykonawca winien wypełnić oraz podpisać wszystkie formularze i załączniki stanowiące treść oferty lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, podpisać wzór umowy oraz dołączyć wszystkie dokumenty i oświadczenia wynikające z SIWZ. Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie dotyczy to każdego z uczestników. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie dotyczy to każdego z uczestników. 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo winno zostać złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo winno zostać złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 5. Wypełniony formularz oferty . 6. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 Pzp oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp 7. Podpisany wzór umowy. 8. Aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9.Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia oraz wykaz sprzętu jakim wykonawca dysponuje w celu wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Do oferty należy dołączyć kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty uprawnień drogowych dla kierownika robót oraz zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 10. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował z należytą starannością co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i o wartości min. 100 000 brutto każde zadanie. 11. Kosztorys ofertowy - opracowany metodą uproszczoną na podstawie przedmiarów robót (wskazane w przedmiarach pozycje katalogowe nie są wiążące dla Wykonawcy przy sporządzeniu kosztorysów ofertowych), dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru , wymagań SIWZ oraz ewentualnych oględzin terenu budowy, wg następujących zasad: - cena jednostkowa każdej pozycji kosztorysowej musi obejmować koszty bezpośrednie robocizny, materiałów, zakupu, pracy sprzętu i transportu technologicznego, przygotowanie i zabezpieczenie placu budowy, koszt wykonania projektu organizacji ruchu i zabezpieczenia robót w okresie trwania budowy, obsługa geodezyjna, badania laboratoryjne oraz koszty pośrednie i zysk, podatek VAT oraz wszystkie inne niezbędne do wykonania zamówienia, ewentualne upusty, - cena jednostkowa, wartość kosztorysowa oraz cena oferty winny być liczone do dwóch miejsc po przecinku, - wszystkie ceny określone przez Wykonawcę zostaną ustalone na okres ważności umowy i nie będą podlegały zmianom. Suma poszczególnych pozycji z Kosztorysu ofertowego będzie stanowiła cenę przedmiotu zamówienia - cenę ofertową. W przypadku nie ujęcia w wycenie ofertowej wszystkich kosztów wynikających z dokumentów wymienionych wyżej, to ten koszt nie ujęcia, a konieczny do wykonania przedmiotu zamówienia obciąży Wykonawcę. 12. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 i 2 składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b/ nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument, o którym mowa w pkt 12a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, natomiast dokument wymieniony w pkt 12b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takich dokumentów można je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 13. Dokumenty sporządzone w języku obcym inne niż określone w pkt. 12 winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski sporządzonym przez wykonawcę. 14. Dokumenty, o których mowa w pkt 12 muszą być złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii przetłumaczonych na język polski (w przypadku innej formy niż oryginał, kopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-brzeziny.4bip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Brzezinach ul. Sienkiewicza 14 pok.13, 95-060 Brzeziny.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2009 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Brzezinach ul. Sienkiewicza 16 pok.12, 95-060 Brzeziny..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Załączniki:
Siwz + Załączniki.zip 786 KB
artykuł nr 87

Dostawa mięsa wieprzowego i wołowego oraz wędlin dla Domu Pomocy Społecznej w Brzezinach

OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA

Dostawa mięsa wieprzowego i wołowego oraz wędlin
dla Domu Pomocy Społecznej w Brzezinach

Nazwa i adres Zamawiającego:
Dom Pomocy Społecznej w Brzezinach
ul. Moniuszki 24, 95 –060 Brzeziny
REGON: 000311711, NIP: 833-10-27-511
tel.:(0-46) 874-25-51, fax :  (0-46) 874-31-66
e-mail: dpsbrzeziny@poczta.fm
osoba upoważniona do kontaktów: Rafał Kasprzak

Określenie trybu zamówienia:
Przetarg nieograniczony.

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.dps-brzeziny.4bip.pl

Określenie przedmiotu zamówienia oraz wielkości lub zakresu zamówienia z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych.
Dostawa mięsa wieprzowego i wołowego oraz wędlin dla Domu Pomocy Społecznej
w Brzezinach.
Oznaczenia przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień: 15100000-9, 15110000-2
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

Termin wykonania zamówienia.
Zamówienie obejmuje dostawy w okresie 36 miesięcy od dnia podpisania umowy

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków
Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki określone
w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz.1655 z późn. zm.) oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Informacja na temat wadium.
Wadium nie jest wymagane.

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie.
1) Cena brutto oferty – 100 % = 100 pkt.

Miejsce i termin składania ofert:
Siedziba Zamawiającego – budynek administracyjny -  Dom Pomocy Społecznej w Brzezinach, ul. Moniuszki 24,  95 – 060 Brzeziny, pokój nr 3, do 8 maja 2009 r. godz. 9 : 00

Miejsce i termin otwarcia ofert:
Budynek administracyjny -  Dom Pomocy Społecznej w Brzezinach, ul. Moniuszki 24,  95 – 060 Brzeziny, pokój nr 3,  8 maja 2009 r. godz. 9 : 30.

Termin związania ofertą.
Przez 20 dni kalendarzowych, rozpoczynając liczenie od upływu terminu składania ofert.

Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej.
Nie dotyczy.

Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Nie dotyczy.

Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Nie dotyczy.

Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających.
Nie dotyczy.

Informacja o dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Zamieszczono w dniu 23.04.2009

Załączniki:
Siwz + Załączniki 187 KB
artykuł nr 88

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na "Wykonanie Prac Geodezyjnych"

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
na „Wykonanie Prac Geodezyjnych”
Numer ogłoszenie: 122354-2009

Zamawiający:
Starostwo Powiatowe w Brzezinach
ul. Sienkiewicza 16, 95-060 Brzeziny
Tel.( 046) 874 28 26, fax: (046) 874 11 11 , e- mail:

I. Sposób Uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
Specyfikacja Istotnych Warunków zamówienia o udzielenie zamówienia publicznego na „Wykonanie prac geodezyjnych” zwanej dalej SIWZ dostępna jest na stronie internetowej: www.powiat-brzeziński.wici.pl w miejscu wyodrębnionym dla zamówień: oraz w siedzibie Zamawiającego w budynku Starostwa Powiatowego w Brzezinach , 95-060 Brzeziny, ul. Sienkiewicza 16 Wydział Budownictwa Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami pokój nr 1 , w godzinach 9-15. Specyfikacja wraz z załącznikami przekazywana będzie nieodpłatnie.

II. Opis przedmiotu i zakres zamówienia

Zadanie I:

Kontrola i aktualizacja użytków w działkach, na których dokonano zalesienia gruntów rolnych w ramach programu 5 PROW 2004-2006:
- działka nr 42 o pow. 1,63 ha obręb Rewica Kolonia gmina Jeżów,
- działka nr 43 o pow. 3,52 ha obręb Rewica Kolonia gmina Jeżów,
- działka nr 48/2 o pow. 3,21 ha obręb Rewica Kolonia gmina Jeżów,
- działka nr 273 o pow. 1,45 ha obręb Kamień gmina Dmosin

Zadanie II:

Założenie gleboznawczej klasyfikacji gruntów w  działce nr 862 położonej w obrębie geodezyjnym Dąbrówka Duża gmina Brzeziny.
Równoległe zgłoszona jest w powiatowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym pod  nr kerg 985-98/2008 robota geodezyjna mająca na celu założenie ewidencji gruntów na terenie, wydzielonej w gruntach Lasów Państwowych, Enklawy Nr 4. Działka ewidencyjna nr 862 odpowiada oznaczonej na mapie ewidencyjnej Enklawie Nr 4. Firma geodezyjna wykonuje mapę do celów sądowych.
Aktualizacja użytków w działce nr 862 jest dopełnieniem procesu założenia ewidencji gruntów na tym terenie. Robota będzie polegała na przeprowadzeniu kontroli użytków na gruncie oraz sporządzeniu operatu klasyfikacyjnego potwierdzającego istniejący aktualny stan

Zadanie III:

Przywrócenie gleboznawczej klasyfikacji na gruntach pod stawami w działkach:
- działka nr 500/24 o pow. 0,2575 ha miasto Brzeziny Obr. Nr 3,
- działka nr 502/1 o pow. 0,5614 ha miasto Brzeziny Obr. Nr 3,
- działka nr 2338 o pow. 0,0503 ha miasto Brzeziny Obr. Nr 8,
- działka nr 474/8 o pow. 0,0177 ha miasto Brzeziny Obr. Nr 3,
- działka nr 503/2 o pow. 0,0716 ha miasto Brzeziny Obr. Nr 3,
- działka nr 504 o pow. 0,2840 ha miasto Brzeziny Obr. Nr 3,
- działka nr 425/4 o pow. 0,1359 ha miasto Brzeziny Obr. Nr 8,
- działka nr 479/1 o pow. 0,2276 ha miasto Brzeziny Obr. Nr 3,
- działka nr 869/16 o pow. 0,0754 ha miasto Brzeziny Obr. Nr 8,
- działka nr 869/17 o pow. 0,0713 ha miasto Brzeziny Obr. Nr 8.

Zadanie IV:

Wykonanie mapy sytuacyjnej do celów prawnych z projektem podziału działki ewidencyjnej nr 253 położonej w obrębie geodezyjnym Mroga Dolna gmina Rogów, w celu wydzielenia części przedmiotowej działki zajętej pod drogę gminną.


III. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych
IV. Dopuszcza się składanie ofert częściowych
V. Termin składania ofert
Do 18 maja 2009 r.
VI. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień w zakresie objętym 
zamówieniem, tj. spełniają wymogi określone w art. 42 i następnych ustawy z dnia
17 maja 1989 roku Prawo Geodezyjne i Kartograficzne (Dz. U. z 2005 r. Nr 240, poz. 2027 ze zm.).
 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie
innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy.

1. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń złączonych do oferty.

Załączniki:
Specyfikacja + załączniki 170 KB
artykuł nr 89

Wyjaśnienie do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówieniana zadanie pn. "Przebudowa drogi powiatowej Głowno ? Kołacin Nr 5101E o długości 420 m, wraz z modernizacją ciągu pieszego"

 Brzeziny, 9 kwietnia 2009 r.

DR.3430-2/09

 

Wyjaśnienie do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
 na zadanie pn. „Przebudowa drogi powiatowej Głowno – Kołacin
  Nr 5101E  o długości 420 m, wraz z modernizacją ciągu pieszego”

 

 W związku z zapytaniem jednego z Wykonawców do SIWZ , wyjaśniam co następuje:

1. Czy materiał na pobocza – destrukt asfaltowy będzie pochodził od Zamawiającego? Jeśli tak, to czy będzie on dostarczony przez Zamawiającego na miejsce wbudowania, czy Wykonawca będzie odbierał własnym sprzętem?

Destrukt na pobocza musi zapewnić Wykonawca oraz wszystkie z tym związane czynności.

2. Czy w sytuacji gdy Zamawiający nie zapewni w/w materiału, wyrazi zgodę na zastąpienie destruktu asfaltowego kruszywem w celu wykonania pobocza?

Pobocze może być wykonane tylko i wyłącznie  z destruktu asfaltowego.

artykuł nr 90

Przetarg nieograniczony na: Remont nawierzchni oraz mostu na drodze powiatowej nr 5101E Głowno -Kołacin 2. Remont nawierzchni jezdni oraz przepustu na drodze powiatowej nr 1320E Słupia -Krosnowa, 3.Remont nawierzchni jezdni oraz przepustu na drodze powiatowej nr 2911E Brzeziny-Kurowice

Brzeziny: 1.Remont nawierzchni oraz mostu na drodze powiatowej nr 5101E Głowno -Kołacin 2. Remont nawierzchni jezdni oraz przepustu na drodze powiatowej nr 1320E Słupia -Krosnowa, 3.Remont nawierzchni jezdni oraz przepustu na drodze powiatowej nr 2911E Brzeziny -Kurowice
Numer ogłoszenia: 98856 - 2009; data zamieszczenia: 09.04.2009

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Brzeziński , ul. Sienkiewicza 16, 95-060 Brzeziny, woj. łódzkie, tel. 046 8741111, 8743164, faks 046 8741111.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-brzeziny.pl
• Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1.Remont nawierzchni oraz mostu na drodze powiatowej nr 5101E Głowno -Kołacin 2. Remont nawierzchni jezdni oraz przepustu na drodze powiatowej nr 1320E Słupia -Krosnowa, 3.Remont nawierzchni jezdni oraz przepustu na drodze powiatowej nr 2911E Brzeziny -Kurowice.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. Remont nawierzchni drogi nr 5101E Głowno - Kołacin, w km 7+ 066 na dł. 100m oraz remont mostu polegający na: regulacja pionowa + naprawa urządzeń z betonu, oczyszczenie rowów i przepustów wraz z wyprofilowaniem dna, zagęszczenie dna rowu, obsianie trawą umacnianie stożków i skarp elementami prefabrykowanymi, nawierzchnia z mieszanki mineralno-asfaltowej. 2. Remont nawierzchni drogi nr 1320E Słupia - Krosnowa w km 7+600 do 7+750 oraz remont przepustu polegający na: oczyszczeniu przepustów, regulacja pionowa + naprawa urządzeń z betonu, odbudowa wlotów (wylotów) pref.przepustów drogowych rurowych i skrzynkowych, oczyszczenie rowów i przepustów, czyszczenie rowów i profilowanie dna i skarp, nawierzchnia z mieszanki mineralno-asfaltowej. 3. Remont nawierzchni jezdni drogi nr 2911E Brzeziny -Kurowice w km 4+050 do 4+150 oraz remont przepustu polegający na: oczyszczenie przepustów, regulacja pionowa + naprawa urządzeń z betonu, odbudowa wlotów (wylotów), czyszczenie rowów i profilowanie dna i skarp, nawierzchnia z mieszanki mineralno-asfaltowej..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.22.10.00-2, 45.23.24.52-5.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią niżej określone warunki ogólne i szczegółowe.1.Warunki ogólne: 1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp; 1.5.zobowiązują się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze sztuką budowlaną, pod nadzorem, z zapewnieniem bezpieczeństwa użytkownikom dróg oraz zachowaniem bhp pracy. 2.Warunki szczegółowe: 2.1.Posiadana wiedza i doświadczenie - w formie załączonego do oferty oświadczenia-wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (z podaniem wartości, okresu realizacji i miejsca wykonania robót oraz nazwy Inwestora), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował z należytą starannością co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości min. 100.000,00 zł za każde zadanie. 2.2.Osoby zdolne do wykonania zamówienia - Wykonawca winien wykazać, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia w szczególności kierownik budowy (osoba ta musi posiadać uprawnienia o specjalności drogowej i mostowej). Do oferty należy dołączyć oświadczenie-informację o osobie przewidywanej na powyższe stanowisko wraz z aktualną kopią potwierdzoną za zgodność z oryginałem uprawnień właściwych dla funkcji, którą ma pełnić oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 2.3.Materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia powinny odpowiadać wymogom zawartym w przekazanych Wykonawcom Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Posiadać atesty, aprobaty techniczne, orzeczenia o jakości materiałów (masa min. asfaltowa, lepiszcze, kruszywo, itp.) 2.4.Sytuacja ekonomiczna i finansowa - Wykonawca winien wykazać, że znajduje się w sytuacji zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności poprzez: posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (tj. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument). 2.5.Gwarancja - Wykonawca musi zaoferować minimum 36 miesięczny okres gwarancji na przedmiot zamówienia. 2.6.Podwykonawstwo -Podwykonawcy muszą spełniać warunki określone dla wykonawcy w SIWZ. 2.7.Wykonawca musi przedstawić cenę przedmiotu zamówienia (na dane zadanie) wyliczoną w oparciu o opracowany kosztorys ofertowy, sporządzony na podstawie otrzymanego przedmiaru robót, dokumentacji technicznej, wymagań SIWZ i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz ewentualnych oględzin terenu budowy. Wyliczona cena będzie ceną za przedmiot zamówienia (na dane zadanie). W przypadku nie ujęcia w wycenie ofertowej wszystkich kosztów wynikających z dokumentów wymienionych wyżej, to ten koszt nie ujęcia, a konieczny do wykonania przedmiotu zamówienia obciąży Wykonawcę. 2.8. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w SIWZ terminie. 2.9. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego, określonymi w SIWZ oraz jej załącznikach. 2.10.Wykonawca winien wypełnić oraz podpisać wszystkie formularze i załączniki stanowiące treść oferty lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, podpisać wzór umowy oraz dołączyć wszystkie dokumenty i oświadczenia wynikające z SIWZ. Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty..
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie dotyczy to każdego z uczestników. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie dotyczy to każdego z uczestników. 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo winno zostać złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo winno zostać złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 5. Wypełniony formularz oferty . 6. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 Pzp oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp 7. Podpisany wzór umowy. 8. Aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9.Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia oraz wykaz sprzętu jakim wykonawca dysponuje w celu wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Do oferty należy dołączyć kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty uprawnień o specjalności drogowej i mostowej dla kierownika robót oraz zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 10. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował z należytą starannością co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i o wartości min. 100 000 brutto każde zadanie. 11. Kosztorys ofertowy - opracowany metodą uproszczoną na podstawie przedmiarów robót (wskazane w przedmiarach pozycje katalogowe nie są wiążące dla Wykonawcy przy sporządzeniu kosztorysów ofertowych), dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru , wymagań SIWZ oraz ewentualnych oględzin terenu budowy, wg następujących zasad: - cena jednostkowa każdej pozycji kosztorysowej musi obejmować koszty bezpośrednie robocizny, materiałów, zakupu, pracy sprzętu i transportu technologicznego, przygotowanie i zabezpieczenie placu budowy, koszt wykonania projektu organizacji ruchu i zabezpieczenia robót w okresie trwania budowy, obsługa geodezyjna wraz z dokumentacją geodezyjną podwykonawczą, badania laboratoryjne oraz koszty pośrednie i zysk, podatek VAT oraz wszystkie inne niezbędne do wykonania zamówienia, ewentualne upusty, - cena jednostkowa, wartość kosztorysowa oraz cena oferty winny być liczone do dwóch miejsc po przecinku, - wszystkie ceny określone przez Wykonawcę zostaną ustalone na okres ważności umowy i nie będą podlegały zmianom. Suma poszczególnych pozycji z Kosztorysu ofertowego będzie stanowiła cenę przedmiotu zamówienia - cenę ofertową. W przypadku nie ujęcia w wycenie ofertowej wszystkich kosztów wynikających z dokumentów wymienionych wyżej, to ten koszt nie ujęcia, a konieczny do wykonania przedmiotu zamówienia obciąży Wykonawcę. 12. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 i 2 składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b/ nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument, o którym mowa w pkt 12a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, natomiast dokument wymieniony w pkt 12b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takich dokumentów można je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 13. Dokumenty sporządzone w języku obcym inne niż określone w pkt. 12 winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski sporządzonym przez wykonawcę. 14. Dokumenty, o których mowa w pkt 12 muszą być złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii przetłumaczonych na język polski (w przypadku innej formy niż oryginał, kopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-brzeziny.4bip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Brzezinach ul. Sienkiewicza 14 pok.13, 95-060 Brzeziny..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2009 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Brzezinach ul. Sienkiewicza 16 pok.12, 95-060 Brzeziny..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

 

 

Załączniki:
Kosztorysy 658 KB
przedmiar robót 21 KB
Specyfikacja 65 KB
Dostępne kategorie:
Ogłoszenia
Rozstrzygnięcia