artykuł nr 56

Remont nawierzchni jezdni oraz mostu na drodze powiatowej Przecław - Wągry w km 1+ 600 w miejscowości Bronowice, 2)Remont nawierzchni jezdni oraz przepustu na drodze powiatowej Brzeziny - Andrespol w km 4+ 100, 3) Remont nawierzchni jezdni oraz przepustu na drodze powiatowej Przecław - Wągry w km 5+ 300.

 Brzeziny: 1) Remont nawierzchni jezdni oraz mostu na drodze powiatowej Przecław - Wągry w km 1+ 600 w miejscowości Bronowice, 2)Remont nawierzchni jezdni oraz przepustu na drodze powiatowej Brzeziny - Andrespol w km 4+ 100, 3) Remont nawierzchni jezdni oraz przepustu na drodze powiatowej Przecław - Wągry w km 5+ 300.
Numer ogłoszenia: 137148 - 2010; data zamieszczenia: 20.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Brzeziński , ul. Sienkiewicza 16, 95-060 Brzeziny, woj. łódzkie, tel. 046 8741111, 8743164, faks 046 8741111.
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-brzeziny.4bip.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1) Remont nawierzchni jezdni oraz mostu na drodze powiatowej Przecław - Wągry w km 1+ 600 w miejscowości Bronowice, 2)Remont nawierzchni jezdni oraz przepustu na drodze powiatowej Brzeziny - Andrespol w km 4+ 100, 3) Remont nawierzchni jezdni oraz przepustu na drodze powiatowej Przecław - Wągry w km 5+ 300..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Remont nawierzchni jezdni oraz mostu na drodze powiatowej Przecław - Wągry w km 1+ 600 w miejscowości Bronowice o długości 150 m, regulacja pionowa + naprawa urządzeń z betonu, odbudowa wlotów (wylotów) prefabrykowanych przepustów drogowych rurowych i skrzynkowych, oczyszczenie rowów i przepustów, czyszczenie rowów i profilowanie dna i skarp, zagęszczenia dna rowu, formowanie nasypów, umocnienie stożków i skarp elementami prefabrykowanymi, nawierzchnia z mieszanki mineralno-asfaltowej, plantowanie i wyrównanie poboczy (destrukt lub kliniec kamienny). 2) Remont nawierzchni jezdni oraz przepustu na drodze powiatowej Brzeziny - Andrespol w km 4+ 100, regulacja pionowa + naprawa urządzeń z betonu, odbudowa wlotów (wylotów) prefabrykowanych przepustów drogowych rurowych i skrzynkowych, oczyszczenie rowów i przepustów, czyszczenie rowów i profilowanie dna i skarp, zagęszczenia dna rowu, obsianie dna rowy trawą, plantowanie i wyrównanie poboczy -destrukt. 3) Remont nawierzchni jezdni oraz przepustu na drodze powiatowej Przecław - Wągry w km 5+ 300 o długości 150m, regulacja pionowa + naprawa urządzeń z betonu, oczyszczenie rowów i przepustów oraz profilowanie dna i skarp, zagęszczenia dna rowu, obsianie trawą, formowanie nasypów, umocnienie stożków i skarp elementami prefabrykowanymi, nawierzchnia z mieszanki mineralno-asfaltowej, plantowanie i wyrównanie poboczy (destrukt lub kliniec kamienny)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • W wyniku prac remontowych wykonanie niezbędnych robót budowlanych nieprzewidzianych w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót drogowych, w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.23.24.51-8, 45.23.31.40-2, 45.23.31.61-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.08.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
· III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o   oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
· III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o   posiadania wiedzy i doświadczenia: Warunek 1 Wykażą się posiadaniem niezbędnej wiedzy i doświadczenia wynikających z faktu, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej trzy zadania polegające na wykonaniu w ramach jednego kontraktu następujących robot budowlanych w zakresie : - remontu lub budowy dróg i mostów, - o wartości co najmniej 200.000,00 zł brutto; każde zadanie Na potwierdzenie powyższego warunku załączą referencje od Zamawiających, na rzecz których wykonywał zamówienia, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
· III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o   dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Warunek 2 Wykażą, że dysponują osobami, lub pisemnymi zobowiązaniami innych podmiotów do oddelegowania osób, z wymaganymi uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w szczególności uprawnieniami do pełnienia funkcji kierownika budowy w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykazanie dysponowania co najmniej jedną osobą uprawnioną do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie: a)Uprawnienia budowlane w zakresie specjalności drogowej i mostowej wraz z wpisem do Izby samorządu zawodowego Wykonawca na potwierdzenie postawionego warunku 2 złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
· III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o   sytuacji ekonomicznej i finansowej. Wykażą, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności : Warunek 3 wykażą posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę co najmniej 200.000,00 zł ( słownie: dwieście tysięcy złotych), Wykonawca na potwierdzenie postawionego warunku 3 przedstawi informację z banku na określoną kwotę Warunek 4 wykażą posiadanie ubezpieczenia działalności gospodarczej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie deliktu do wysokości sumy gwarancyjnej w wysokości 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych) i kontraktu do wysokości sumy gwarancyjnej co najmniej 200.000,00 zł. ( słownie: dwieście tysięcy złotych) na jedno i wszystkie zdarzenia.Wykonawca na potwierdzenie postawionego warunku 4 przedstawi polisę na określoną kwotę.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
· III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
· Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
· III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
· III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający - na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy -Pzp - zastrzega sobie prawo do zmiany treści umowy wskutek wystąpienia okoliczności, których nie dało się przewidzieć na etapie postępowania o udzielenie zamówienia i na etapie podpisywania umowy lub wystąpienie których nie zależy od woli stron umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo zmiany te są korzystne dla zamawiającego 3.W szczególności Zamawiający ustanawia następujące warunki umożliwiające zmianę treści umowy: 1) wystąpienie warunków atmosferycznych i zdarzeń losowych, które istotnie utrudniają lub uniemożliwiają prowadzenie robót w umówiony sposób; 2) konieczność zmiany osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie lub innych osób wyznaczonych do nadzorowania procesu budowlanego; 3) zaistnienie konieczności wykonania robót zamiennych, korzystnych dla zamawiającego; 4) wystąpienie konieczności wykonania robót uzupełniających, od których zależy wykonanie przedmiotu zamówienia. 4. Dopuszczalny zakres zmian umowy w sprawie zamówienia publicznego obejmuje: 1) możliwość zmiany osób uprawnionych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub innych osób wyznaczonych do nadzorowania procesu budowlanego; 2) możliwość zmiany umówionego wynagrodzenia wynikającej z porównania rozmiaru i wartości robót zamiennych z robotami pierwotnie zamówionymi z zastrzeżeniem nieprzekraczalności ceny ofertowej, która będzie stanowić maksymalną graniczną kwotę umówionego wynagrodzenia; 4) modyfikację rozmiaru i rodzaju robót w zakresie ustalonych robót zamiennych, bez możliwości jednak rozszerzenia zakresu zamówienia w związku z zakazem wynikającym z art. 140 ust. 1 ustawy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-brzeziny.4bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Brzezinach, 95-060 Brzeziny, ul. Sienkiewicza 14 pok.14..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.06.2010 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Brzezinach, 95-060 Brzeziny, ul. Sienkiewicza 16 pok.12 (sekretariat)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
 
 
 
Załącznik nr. 9 - Przedmiar robót
 
Załącznik nr. 10 - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót:
1 , 2 , 3 
 
artykuł nr 57

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 124958 - 2010 data 06.05.2010 r. - "Przebudowa drogi powiatowej nr 5103E Niesułków - Kołacin - Jeżów"

Numer ogłoszenia: 129940 - 2010; data zamieszczenia: 13.05.2010

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu - roboty drogowe.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 124958 - 2010 data 06.05.2010 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Powiat Brzeziński, ul. Sienkiewicza 16, 95-060 Brzeziny, woj. łódzkie,
tel. 046 8741111, 8743164, fax. 046 8741111.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:

1) Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.3.

  • W ogłoszeniu jest: Przebudowa drogi powiatowej nr 5103E Niesułków - Kołacin - Jeżów odcinek w km 3+620 - 5+549 o długości 1839 m, w miejscowościach Wola Cyrusowa i Wola Cyrusowa Kolonia obejmuje prace polegające na: - roboty pomiarowe i przygotowawcze na długości przebudowywanego odcinka tj. 1839 mb, oczyszczenie, skropienie nawierzchni drogowych, wykonanie warstwy wyrównawczej w ilości 75kg/m² oraz nawierzchni z mieszanek mineralno - asfaltowych o grubości 4 cm, plantowanie i wyrównanie poboczy destruktem bitumicznym ew. kliniec 0-31,5 mm, oznakowanie pionowe (ostrzegawcze, informacyjne itp.) i poziome (wykonane przejścia dla pieszych i linie zatrzymania farbą chloro-kauczukową) w obrębie skrzyżowania w Woli Cyrusowej Kolonia..
     
  • W ogłoszeniu powinno być: Przebudowa drogi powiatowej nr 5103E Niesułków - Kołacin - Jeżów odcinek w km 3+620 - 5+549 o długości 1839 m, w miejscowościach Wola Cyrusowa i Wola Cyrusowa Kolonia obejmuje prace polegające na: - roboty pomiarowe i przygotowawcze na długości przebudowywanego odcinka tj. 1839 mb, oczyszczenie, skropienie nawierzchni drogowych, wykonanie warstwy wyrównawczej w ilości 100kg/m² oraz nawierzchni z mieszanek mineralno - asfaltowych o grubości 4 cm, plantowanie i wyrównanie poboczy destruktem bitumicznym ew.kliniec 0-31,5 mm, oznakowanie pionowe (ostrzegawcze, informacyjne itp.) i poziome (wykonane przejścia dla pieszych i linie zatrzymania farbą chloro-kauczukową) w obrębie skrzyżowania w Woli Cyrusowej Kolonia..
     

2) Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4..

  • W ogłoszeniu jest: 26.05.2010 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Brzezinach, 95-060 Brzeziny, ul. Sienkiewicza 16 pok nr 12 (sekretariat)..
     
  • W ogłoszeniu powinno być: 28.05.2010 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Brzezinach, 95-060 Brzeziny, ul. Sienkiewicza 16 pok nr 12 (sekretariat)..

 

artykuł nr 58

Modyfikacja Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - "Przebudowa drogi powiatowej nr 5103E Niesułków - Kołacin - Jeżów"

ZAMAWIAJĄCY:

Powiat Brzeziński , 95-060 Brzeziny, ul. Sienkiewicza 16, woj. łódzkie,
tel./fax.(0-46) 874-11-11,  e-mail:promocja@powiat-brzezin.pl,
NIP. 833-13-38-659 , REGON 750731711

Modyfikacja Specyfikacji  Istotnych Warunków Zamówienia


w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na:
„Przebudowa drogi powiatowej nr 5103E Niesułków – Kołacin – Jeżów”
w ramach projektu „Integracja sieci komunikacyjnej powiatu brzezińskiego i zgierskiego”

Działając w oparciu o przepis art.38 ust. 4-6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych  w treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wprowadza się następujące zmiany:

1. W Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w rozdziale XIV. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert, zmienia się dzień składania i otwarcia ofert  z dnia 26.05.2010 r. na 28.05.2010 r.  pozostałe zapisy w rozdziale  XIV pozostają bez zmian.

2. W Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wprowadza się następujące zmiany:.

  • w rozdziale III. w punkcie 1. Opis przedmiot zamówienia , jest „….wykonanie warstwy wyrównawczej w ilości 75kg/m²..”, zmienia się na „…wykonanie warstwy wyrównawczej w ilości 100 kg/m²….” pozostałe zapisy w rozdziale  III.1.  pozostają bez zmian.
  • w załączniku do SIWZ nr 11 Przedmiar robót: w  poz. nr 4 w przedmiarze robót oraz pozycja nr 4  w kosztorysie ofertowym jest „Wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno-bitumiczną. Mieszanka wbudowana mechanicznie. Mieszanka mineralno-asfaltowa, samochód  samowyładowczy 5-10 t.  w ilości 75 kg/m²”,  zmienia  się na: „Wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno bitumiczną. Mieszanka wbudowana mechanicznie. Mieszanka mineralno-asfaltowa, samochód samowyładowczy 5-10 t w ilości 100 kg/m²” pozostałe zapisy w załączniku nr 11 pozostają bez zmian.

 

artykuł nr 59

Wyjaśnienie do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na zadanie "Przebudowa drogi powiatowej nr 5103E Niesułków - Kołacin - Jeżów?"

Wyjaśnienie do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia  na zadanie „Przebudowa drogi powiatowej nr 5103E Niesułków – Kołacin – Jeżów”
w ramach projektu „Integracja sieci komunikacyjnej powiatu brzezińskiego i zgierskiego”

W związku z zapytaniem jednego z Wykonawców do SIWZ , wyjaśniam co następuje:

1.  Pytanie: „dotyczy poz. 4 w kosztorysie ofertowym, przedmiarze robót: wyrównanie mieszanką mineralno bitumiczną w ilości 75 kg/m², natomiast w opisie technicznym STWIOR D.04.08.01 i przekroju przez jezdnię na prostej na łuku, wyrównanie jest w ilości 100 kg/m². Prosimy o określenie ilości warstwy wyrównawczej na m² jaką należy przyjąć do wyceny i realizacji?”
Odpowiedź: Do realizacji należy przyjąć ilości podane w STWIOR D.04.08.01 i przekroju przez jezdnię na prostej na łuku w ilości 100 kg/m². 

2. Pytanie: „dotyczy poz. nr 6 kosztorysu ofertowego i SIWZ materiał na pobocze został określony jako destrukt ew. kliniec 0/31,5 mm, a w opisie technicznym  jest destrukt ew. kruszywo łamane 0/31,5 mm., natomiast w przekroju przez jezdnię na prostej na łuku jest destrukt ew. kruszywo łamane 0/31 mm.
Prosimy o jednoznaczne określenie z jakiego materiału ma być wykonane pobocze?”
Odpowiedź: Do realizacji należy przyjąć zapisy ze STWIOR, przedmiaru robót oraz SIWZ (opisu przedmiotu zamówienia), gdzie materiał na pobocze został  określony jako destrukt bitumiczny ew. kliniec  0/31,5 mm. Kliniec jest jednym z rodzajów kruszywa łamanego.
 

artykuł nr 60

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na "Wykonanie Operatów Szacunkowych Wyceny Nieruchomości" BZU 128726-2010

  Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym 
 na „Wykonanie Operatów Szacunkowych Wyceny Nieruchomości"
BZU 128726-2010


Zamawiający:

Starostwo Powiatowe w Brzezinach
ul. Sienkiewicza 16, 95-060 Brzeziny
Tel.( 046) 874 28 26, fax: (046) 874 11 11

I. Sposób Uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
Specyfikacja Istotnych Warunków zamówienia o udzielenie zamówienia publicznego na „Wykonanie Operatów Szacunkowych Wyceny Nieruchomości” zwanej dalej SIWZ dostępna jest na stronie internetowej:
www.powiat-brzeziny.pl w miejscu wyodrębnionym dla zamówień: oraz w siedzibie Zamawiającego w budynku Starostwa Powiatowego w Brzezinach,
95-060 Brzeziny, ul. Sienkiewicza 16, Wydział Budownictwa, Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami pokój nr 1, w godzinach 9-15. Specyfikacja wraz z załącznikami przekazywana będzie nieodpłatnie


II. Opis przedmiotu i zakres zamówienia

Zadanie 1:
Wycena wartości rynkowej działek ewidencyjnych położonych na terenie miasta Łodzi, zajętych pod drogi publiczne, oznaczonych w ewidencji gruntów jako działki:

1)  nr 96/13 o powierzchni 13 m², położonej przy ul. Zakładowej 111a;
2)  nr 96/12 o pow. 13 m² i nr 96/17  o pow. 324 m ² , położonej przy ul. Zakładowej 113;
3)  nr 96/15 o pow. 329 m², położonej w Łodzi przy ul. Zakładowej 113;
4)  nr 53/22 o pow. 42 m², położonej w Łodzi przy ul. Zwrotnikowej 21;

Zadanie 2:
Określenie wartości rynkowej nieruchomości przeznaczonych do zwrotu poprzednim właścicielom, wg stanu z dnia wywłaszczenia i wg stanu nieruchomości  z dnia zwrotu wraz z waloryzacją odszkodowania wypłaconego poprzednim właścicielom nieruchomości, oznaczonych jako działki:

1)  nr 68/18 o pow. 7192 m² położonej w Łodzi  przy ul. Zakładowej 86, obręb W -35;
2)  nr 406/6 o pow. 3327  m²  i nr 393/5 o pow. 657 m²,  położonej w Łodzi przy ul. Liściastej 24, obręb B-5;
3)  nr 27/46 o pow. 640 m²,położonej w Łodzi przy ul. Bratysławskiej , w obręb P-36.


III. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych

IV. Dopuszcza się składanie ofert częściowych

V. Termin składania ofert
Do 27 maja 2010 r.

VI. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielania zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności zgodnie z art. 174 ust. 2 i nast. ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami ( tekst jednolity z 2004 roku. Dz. U Nr 261 poz. 2063 z późn. zm.) 
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują  potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniają wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy.
5) posiadają  uprawnienia do występowania w obrocie prawnym

Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń złączonych do oferty, tj. :
1. Oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
2. Oświadczeni o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymagane na podstawie art. 44 w związku z art. 22 ustawy  Prawo zamówień publicznych
3. Aktualny opis w właściwego rejestru albo aktualna zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej – wystawione nie wcześniej niż  6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4. Oświadczenie wykonawcy , że nie zalega z opłaceniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub oświadczenie, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie  albo rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości .
5. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia.

  Ocena spełniania warunków nastąpi wg formuły :”spełnia” – nie spełnia” na podstawie wymaganych dokumentów.

VII. Zamawiający odstępuje od żądania wniesienia wadium.

VIII. Kryterium ocen ofert i ich znaczenie :- 100%
 

IX. Miejsce składania ofert
  Oferty należy składać w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Brzezinach , 95-060 Brzeziny, ul. Sienkiewicza 16, w godzinach 8.00-16.00 w dwóch zamkniętych kopertach wewnętrznej i zewnętrznej, które będą zaadresowane na adres  Zamawiającego. Koperta zewnętrzna powinna posiadać oznaczenie: ”Oferta Na Wykonanie Operatów Szacunkowych Wyceny Nieruchomości” . Termin składania ofert upływa w dniu 27 maja 2010 r. o godzinie 10:00. Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 27 maja 2010 roku o godzinie 10:15 w siedzibie Zamawiającego – Brzeziny, ul. Sienkiewicza 11 – pokój nr 7

X. Termin związania z ofertą:
Wykonawca jest związany oferta przez okres 30 dni. Bieg terminów związania oferta rozpoczyna się wraz z upływem składania ofert.

XI. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej, o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej – nie dotyczy przedmiotowego postępowania.

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
wraz z załącznikami

Dostępne kategorie:
Ogłoszenia
Rozstrzygnięcia