artykuł nr 46

Informatyk w Wydziale Organizacji i Kadr

OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Informatyka w Wydziale Organizacji i Kadr

1.Wymagania niezbędne:

a) posiadanie obywatelstwa polskiego;
b) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie;
c) korzystanie z pełni praw publicznych i posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych;
d) wykształcenie wyższe (preferowany kierunek - informatyka).

2.Wymagania dodatkowe:

a) posiadanie znajomości konfiguracji sieci LAN i znajomości budowy i konfiguracji   sprzętu komputerowego;
b) posiadanie biegłej znajomości pakietu MS Office, podstawowej znajomości pakietu Corel Draw i języka html;
c) posiadanie wiedzy z zakresu ustaw: o samorządzie powiatowym, o ochronie danych osobowych, o dostępie do informacji publicznej;
d) ukończenie kursów, szkoleń z zakresu ochrony danych osobowych, dostępu do informacji publicznej;
e) posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „zastrzeżone";.
f) posiadanie następujących cech osobowości i umiejętności psychospołecznych: odpowiedzialność, zorganizowanie, kreatywność, obowiązkowość, umiejętność planowania i organizacji czasu pracy.

2.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

a) wykonywanie zadań związanych z aktualizują Biuletynu Informacji Publicznej;
b) utrzymywanie sprawności technicznej sprzętu informatycznego, usuwanie uszkodzeń;
c) prowadzenie ewidencji programów komputerowych w Starostwie;
d) opracowywanie i realizacja planów finansowych dotyczących informatyzacji w Starostwie;
e) zabezpieczenie przestrzegania prawa autorskiego i ochrony danych osobowych przy użyciu oprogramowania informatycznego w Starostwie.

4. Wymagane dokumenty:

a) list motywacyjny;
b) CV - curriculum vitae;
c) kserokopie świadectw pracy;
d) kserokopie świadectw i dyplomów potwierdzających wykształcenie;
e) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach lub szkoleniach;
f) oryginał kwestionariusza osobowego;
g )oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie lub kserokopia posiadanego, ważnego zaświadczenia zawierającego informację o niekaralności
h) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych.
i) oświadczenie o wyrażeniu zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej przewidzianej przy dopuszczeniu do informacji niejawnych, o której mowa w ustawie z dnia 22 stycznia 1999 r.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Brzezinach ul. Sienkiewicza 16 95-060 Brzeziny, pocztą elektroniczną na adres: wladze@powiat-brzeziny.wici.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Starostwa z dopiskiem: „dotyczy naboru na stanowisko informatyka w Wydziale Organizacji i Kadr" w terminie do dnia 26 czerwca 2007 r. Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.powiat-brzeziny.4bip.pl oraz na tablicy ogłoszeń Starostwa przy ul. Sienkiewicza 16.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 926 ze zm.) oraz ustawa z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych(Dz. U. z 2001 r. Nr 124, poz. 1593 ze zm.).

artykuł nr 47

Dyrektor Zespołu Szkół Specjalnych w Brzezinach

Zarząd Powiatu w Brzezinach
ogłasza konkurs na kandydata na stanowisko dyrektora Zespołu Szkół Specjalnych w Brzezinach,
 ul. Konstytucji 3-go Maja 3.

I. Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 6 maja 2003 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze, w poszczególnych typach szkół i placówek (Dz. U. Nr 89, poz. 826 i Nr 189, poz. 1854), a w szczególności:
1) legitymuje się stopniem awansu zawodowego nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego,
2) ukończyła studia wyższe magisterskie i posiada przygotowanie pedagogiczne oraz kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w szkole specjalnej,
3) ukończyła studia wyższe lub studia podyplomowe z zakresu zarządzania albo kurs kwalifikacyjny z zakresu zarządzania oświatą,
4)  posiada co najmniej pięcioletni staż pracy pedagogicznej na stanowisku nauczyciela lub pięcioletni staż pracy dydaktycznej na stanowisku nauczyciela akademickiego,
5)  w okresie pięciu lat bezpośrednio przed powierzeniem stanowiska dyrektora uzyskała co najmniej dobrą ocenę pracy w przedszkolu, szkole lub placówce, a w przypadku nauczyciela akademickiego - pozytywną ocenę pracy w okresie z ostatnich czterech lat pracy w szkole wyższej, jeżeli stanowisko dyrektora obejmuje bezpośrednio po ustaniu zatrudnienia w szkole wyższej, albo w okresie roku bezpośrednio przed przystąpieniem do konkursu na stanowisko dyrektora uzyskała pozytywną ocenę dorobku zawodowego; wymóg posiadania ww. oceny nie dotyczy nauczycieli zatrudnionych na stanowisku wymagającym kwalifikacji pedagogicznych w urzędzie organu administracji rządowej, kuratorium oświaty, Centrum Edukacji Artystycznej, Centralnej Komisji Egzaminacyjnej i okręgowych komisji egzaminacyjnych oraz nauczycieli urlopowanych lub zwolnionych z obowiązku świadczenia pracy na podstawie przepisów ustawy z dnia 23 maja 1991 r. o związkach zawodowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 79, poz. 854, z późn. zm.),
6) posiada zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym,
7)  nie była karana karą dyscyplinarną, o której mowa w ustawie Karta Nauczyciela, oraz nie toczy się przeciwko niej postępowanie dyscyplinarne,
8)  nie była karana za przestępstwo popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niej postępowanie karne,
9) nie była karana zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w ustawie o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.
II. Oferty osób przystępujących do konkursu powinny zawierać:
1) uzasadnienie przystąpienia do konkursu wraz z koncepcją funkcjonowania i rozwoju szkoły,
2) życiorys z opisem przebiegu pracy zawodowej, zawierający w szczególności informację o stażu pracy pedagogicznej — w przypadku nauczyciela lub stażu pracy dydaktycznej — w przypadku nauczyciela akademickiego,
3) akt nadania stopnia nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego (wraz z uzasadnieniem),
4) dyplomy i dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganego wykształcenia i kwalifikacji,
5) dyplom ukończenia studiów wyższych lub studiów podyplomowych z zakresu zarządzania albo świadectwo ukończenia kursu kwalifikacyjnego z zakresu zarządzania oświatą,
6) ocenę pracy lub ocenę dorobku zawodowego (nie dotyczy nauczycieli jednostek wyszczególnionych w cz. I pkt 5),
7) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym wydane przez lekarza uprawnionego do przeprowadzenia badań profilaktycznych,
8) oświadczenie, że kandydat nie byt karany karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 76 ust. 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. — Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2006 r. Nr 97, poz. 674, z późn. zm.) oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie dyscyplinarne,
9) oświadczenie, że kandydat nie byt karany za przestępstwo popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,
10) oświadczenie, że kandydat nie byt karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 147 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 26 listopada 1998 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2003 r. Nr 15, poz. 148 z późn. zm.) lub w art. 31 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2005 r. Nr 14, poz. 114, z późn. zm.),
11) oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) w celach przeprowadzenia konkursu na stanowisko dyrektora.
Wyszczególnione w pkt 3-7 dokumenty powinny być złożone w formie oryginalnej, a w formie kopii – tylko w przypadku potwierdzenia zgodności z oryginałami.
III. Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Konkurs", w terminie do 9 lipca 2007 r. do godz. 15.30 w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Brzezinach, ul. Sienkiewicza 16.
Konkurs przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez Zarząd Powiatu w Brzezinach.
Postępowanie konkursowe przeprowadzone będzie w dniu 11 lipca 2007 r. o godz. 9.00 w siedzibie Starostwa Powiatowego w Brzezinach, 95-060 Brzeziny, ul. Sienkiewicza 16, pok. 310.

artykuł nr 48

Naczelnik Wydziału Edukacji i Spraw Społecznych

STAROSTWO POWIATOWE W BRZEZINACH
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Naczelnika Wydziału Edukacji i Spraw Społecznych

Wymagania niezbędne:

a) posiadanie obywatelstwa polskiego;

b) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie;

c) korzystanie z pełni praw publicznych i posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych;

d) wykształcenie wyższe;

e) posiadanie co najmniej 6 letniego pracowniczego stażu pracy, w tym co najmniej 2 - letniego stażu pracy w administracji publicznej na stanowisku kierowniczym.

2. Wymagania dodatkowe:

a) posiadanie znajomości prawa oświatowego, przepisów samorządowych oraz struktury organizacyjnej i zasad funkcjonowania Starostwa Powiatowego w Brzezinach;

b) posiadanie wiedzy z zakresu ustaw: o finansach publicznych, o zakładach opieki zdrowotnej, o świadczeniach zdrowotnych finansowanych ze środków publicznych, posiadanie znajomości przepisów prawnych z zakresu ochrony zdrowia i polskiego systemu zdrowotnego.

c) ukończenie kursów, szkoleń, studiów podyplomowych z zakresu zarządzania oświatą lub służbą zdrowia;

d) posiadanie następujących cech osobowości i umiejętności psychospołecznych: odpowiedzialność, zorganizowanie, kreatywność, obowiązkowość, umiejętność planowania i organizacji czasu pracy.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

a) kierowanie Wydziałem Edukacji i Spraw Społecznych w tym m.in.:

- prowadzenie spraw z zakresu opieki zdrowotnej;

- nadzór nad realizacją zadań statutowych szkół i placówek oświatowych prowadzonych przez powiat brzeziński;

- opracowywanie wstępnych planów rzeczowych zadań oraz wstępnych projektów planów finansowych do projektu budżetu powiatu w części dotyczącej zadań wydziału;

- przygotowywanie projektów aktów prawnych: Rady Powiatu, Zarządu Powiatu i Starosty;

- przygotowywanie dla potrzeb Starosty i Zarządu oraz w celu przedłożenia Radzie i jej komisjom projektów, sprawozdań, analiz i bieżących informacji o realizacji zadań powierzonych wydziałowi;

- opracowywanie planów, programów rozwoju powiatu w zakresie edukacji, kultury, ochrony zdrowia, kultury fizycznej i turystyki.

4. Wymagane dokumenty:

a) list motywacyjny;

b) CV - curriculum vitae;

c) kserokopie świadectw pracy;

d) kserokopie świadectw i dyplomów potwierdzających wykształcenie;

e) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach lub szkoleniach;

f) oryginał kwestionariusza osobowego;

g) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie lub kserokopia posiadanego, ważnego zaświadczenia zawierającego informację o niekaralności uzyskanego z Krajowego Rejestru Karnego;

h) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Brzezinach ul. Sienkiewicza 16 95-060 Brzeziny, pocztą elektroniczną na adres: wladze@powiat-brzeziny.wici.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Starostwa z dopiskiem: „dotyczy naboru na stanowisko naczelnika Wydziału Edukacji i Spraw Społecznych" w terminie do dnia 22 czerwca 2007 r. Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.powiat-brzeziny.4bip.pl oraz na tablicy ogłoszeń Starostwa przy ul. Sienkiewicza 16.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodą na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 926 ze zm.) oraz ustawa z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 124, poz. 1593 ze zm.).

artykuł nr 49

Konkurs na kandydata na stanowsiko dyrektora LO

artykuł nr 50

Podinspektor w Wydziale Organizacji i Kadr

STAROSTWO POWIATOWE W BRZEZINACH
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
podinspektora w Wydziale Organizacji i Kadr (1 etat)


1.   Wymagania niezbędne:

a)    posiadanie obywatelstwa polskiego;
b)   niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie;
c)    korzystanie z pełni praw publicznych i posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych;
d)   wykształcenie wyższe magisterskie
e)    co najmniej roczny staż pracy w urzędach administracji publicznej.

2.   Wymagania dodatkowe:

a)   posiadanie wiedzy z zakresu organizacji administracji publicznej w Polsce, zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego, w szczególności samorządu powiatowego, znajomość ustawy o samorządzie powiatowym, instrukcji kancelaryjnej dla organów powiatu;
b)  posiadanie doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku lub w komórce organizacyjnej ds. obsługi posiedzeń, sesji lub narad;
b)  znajomość i umiejętność obsługi komputera i innych urządzeń biurowych, posługiwania się programem prawniczym LEX, stosowania przepisów prawa, posiadanie umiejętności pisania protokołów i redagowania pism.
c) sumienność, odpowiedzialność, dokładność, zaangażowanie, umiejętność analizy i syntezy informacji, umiejętność organizacji czasu pracy na stanowisku.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

a)   obsługa kancelaryjno - biurowa oraz merytoryczna Rady Powiatu i jej komisji tj. m.in..: gromadzenie i przygotowywanie materiałów na posiedzenia, sporządzanie protokołów z posiedzeń, prowadzenie rejestru uchwał Rady Powiatu i rejestru interpelacji i wniosków radnych;

b)   obsługa Zarządu Powiatu w Brzezinach tj. m.in. gromadzenie i przygotowywanie materiałów na posiedzenia, sporządzanie protokołów z posiedzeń, prowadzenie rejestru uchwał Zarządu;
c)   przekazywanie informacji, decyzji, uchwał Rady i Zarządy Powiatu w Brzezinach do właściwych merytorycznie komórek Starostwa i podległych jednostek organizacyjnych.

4.  Wymagane dokumenty:

a)   list motywacyjny;
b)   CV - curriculum vitae;
c)   kserokopie świadectw pracy;
d)   kserokopie świadectw i dyplomów potwierdzających wykształcenie;
e)   kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach lub szkoleniach;
f)   oryginał kwestionariusza osobowego;
g)  oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie lub kserokopia
posiadanego, ważnego zaświadczenia zawierającego informację o niekaralności uzyskanego z Krajowego Rejestru Karnego;
h) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych.


Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Brzezinach ul. Sienkiewicza 16 95-060 Brzeziny, pocztą elektroniczną na adres: wladze@powiat-brzeziny.wici.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Starostwa z dopiskiem: „dotyczy naboru na stanowisko podinspektora" w terminie do dnia 21 maja 2007 r. Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.powiat-brzeziny.4bip.pl oraz na tablicy ogłoszeń Starostwa przy ul. Sienkiewicza 16.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 926 ze zm.) oraz ustawa z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 124, poz. 1593 ze zm.).