artykuł nr 41

Młodszy referent w Wydziale Rozwoju Gospodarczego, Rolnictwa i Ochrony Środowiska

STAROSTWO POWIATOWE W BRZEZINACH
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Młodszego referenta w Wydziale Rozwoju Gospodarczego, Rolnictwa i Ochrony
Środowiska


1. Wymagania niezbędne:
a) posiadanie obywatelstwa polskiego;
b) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie;
c) korzystanie z pełni praw publicznych i posiadanie pełnej zdolności do czynności
prawnych;
d)   wykształcenie co najmniej średnie z co najmniej rocznym staż pracy w urzędach administracji publicznej.
2. Wymagania dodatkowe:
a)   posiadanie wiedzy z zakresu organizacji administracji publicznej w Polsce, zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego, w szczególności samorządu powiatowego, znajomość ustawy o samorządzie powiatowym, instrukcji kancelaryjnej dla organów powiatu;
b) posiadanie wiedzy z zakresu zagadnień z zakresu produkcji materiałów
reklamowych;
c) posiadanie doświadczenia zawodowego związanego z promocją;
d) znajomość i umiejętność obsługi komputera i innych urządzeń biurowych,
stosowania przepisów prawa, posiadanie umiejętności pisania protokołów
i redagowania pism;
e) odpowiedzialność, komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów,
pewność siebie, umiejętność logicznego myślenia.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) zadania związane z opracowywaniem elementów strategii promocji powiatu,
b) współudział w opracowywaniu materiałów promocyjno-informacyjnych
o powiecie,
c) inicjowanie i rozwijanie zadań promujących walory i możliwości rozwojowe
powiatu we współpracy z administracją publiczną, organizacjami pozarządowymi
i przedsiębiorcami,
d) organizacja i przygotowywanie imprez masowych i konferencji,
e)  redagowanie strony powiatu brzezińskiego w Brzezińskim Informatorze
Samorządowym.
Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny;
b) CV — curriculum vitae;
c) kserokopie świadectw pracy;
d) kserokopie świadectw i dyplomów potwierdzających wykształcenie;
e)   kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach lub szkoleniach;
f) oryginał kwestionariusza osobowego;
g) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie lub kserokopia
posiadanego, ważnego zaświadczenia zawierającego informację o niekaralności
uzyskanego z Krajowego Rejestru Karnego;
h) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Brzezinach ul. Sienkiewicza 16 95-060 Brzeziny, pocztą elektroniczną na adres: wladze@powiat-brzeziny.wici.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Starostwa z dopiskiem: „dotyczy naboru na stanowisko młodszego referenta w Wydziale Rozwoju Gospodarczego, Rolnictwa i Ochrony Środowiska" w terminie do dnia 20 sierpnia 2007 r. Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.powiat-brzeziny.4bip.pl oraz na tablicy ogłoszeń Starostwa przy ul. Sienkiewicza 16.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 926 ze zm.) oraz ustawa z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. . z 2001 r. Nr 124, poz. 1593 ze zm.).

artykuł nr 42

Referent w Wydziale Budownictwa, Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami

STAROSTWO POWIATOWE W BRZEZINACH
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Referenta w Wydziale Budownictwa, Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami


Wymagania niezbędne:
a) posiadanie obywatelstwa polskiego;
b) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie;
c) korzystanie z pełni praw publicznych i posiadanie pełnej zdolności do czynności
prawnych;
d) wykształcenie wyższe (preferowane kierunki związane z geodezją i kartografią, budownictwem i infrastrukturą, planowaniem przestrzennym);
e)   co najmniej roczny staż pracy w urzędach administracji publicznej.
2.   Wymagania dodatkowe:
a) posiadanie wiedzy z zakresu organizacji administracji publicznej w Polsce, zasad
funkcjonowania samorządu terytorialnego, w szczególności samorządu
powiatowego, znajomość ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy
o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawy o gospodarce
nieruchomościami.
b) posiadanie doświadczenia zawodowego w pracy związanej z gospodarką
nieruchomościami;
c) znajomość i umiejętność obsługi komputera i innych urządzeń biurowych,
posługiwania się programem prawniczym LEX, stosowania przepisów prawa,
posiadanie umiejętności pisania protokołów i redagowania pism.
d) sumienność, odpowiedzialność, dokładność, zaangażowanie, umiejętność analizy
i syntezy informacji, umiejętność organizacji czasu pracy na stanowisku.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) Pomoc w zakresie:
- prowadzenia spraw dotyczących wcześniej wywłaszczonych nieruchomości
i ustalania odszkodowania z tego tytułu,
- ustalania odszkodowań za nieruchomości zajęte pod drogi powiatowe w trybie
art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. - Przepisy wprowadzające ustawy
reformujące administrację publiczną (Dz.U. Nr 133);
- ustalania odszkodowań za działki przeznaczone pod budowę dróg w wyniku
decyzji podziałowych.
b) Prowadzenie hybrydowej mapy zasadniczej w formie cyfrowej w zakresie:
- uzupełniania mapy o nowo pomierzone budynki;
- uzupełniania mapy o nowo pomierzone elementy uzbrojenia podziemnego.
c) Obsługa sprzętu do kopiowania i plotowania.
4. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny;
b) CV - curriculum vitae;
c) kserokopie świadectw pracy; 
d) kserokopie świadectw i dyplomów potwierdzających wykształcenie;
e) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach lub szkoleniach;
I)   oryginał kwestionariusza osobowego;
g) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie lub kserokopia posiadanego, ważnego zaświadczenia zawierającego informację o niekaralności uzyskanego z Krajowego Rejestru Karnego;
h) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Brzezinach ul. Sienkiewicza 16 95-060 Brzeziny, pocztą elektroniczną na adres: wladze@powiat-brzeziny.wici.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Starostwa z dopiskiem: „dotyczy naboru na stanowisko referenta w Wydziale Budownictwa, Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami" w terminie do dnia 20 sierpnia 2007 r. Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.powiat-brzeziny.4bip.pl oraz na tablicy ogłoszeń Starostwa przy ul. Sienkiewicza 16.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U.. z 2001 r. Nr 926 ze zm.) oraz ustawa z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych ( Dz.U.. z 2001 r. Nr 124, poz. 1593 ze zm.).

artykuł nr 43

Specjalista/Inspektor w Wydziale Budownictwa, Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami

STAROSTWO POWIATOWE W BRZEZINACH
poszukuje kandydatów na stanowisko pracy
Specjalisty/Inspektora w Wydziale Budownictwa, Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami
(stanowisko zostanie uzgodnione stosownie do kwalifikacji kandydata)

1.    Wymagania niezbędne:
a)    posiadanie obywatelstwa polskiego;
b)   niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie;
c)    korzystanie z pełni praw publicznych i posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych;
d)   wykształcenie średnie lub wyższe budowlane;
e)    posiadanie wiedzy z zakresu ustaw - Prawo budowlane, Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie powiatowym i ustawy o planowaniu
i zagospodarowaniu przestrzennym.
2.    Wymagania dodatkowe:
a)   doświadczenie zawodowe w pracy w urzędach administracji publicznej,
b)   posiadanie uprawnień budowlanych wydanych przez organ samorządu zawodowego, o których mowa w ustawie - Prawo budowlane;
c)   posiadanie następujących cech osobowości i umiejętności psychospołecznych: odpowiedzialność, zorganizowanie, kreatywność, obowiązkowość, umiejętność planowania i organizacji czasu pracy.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Wykonywanie zadań związanych z administracją architektoniczno-budowlaną w tym m.in.:
- przygotowywanie dokumentacji do wydawania: decyzji o pozwolenie na budowę, decyzji na zmianę sposobu użytkowania budynków, decyzji na zmianę sposobu użytkowania budynków, decyzji na użytkowanie budynków, postanowień
o uzupełnianiu brakujących dokumentów, potwierdzeń o użytkowaniu obiektów budowlanych, potwierdzeń zgłoszenia robót budowlanych;
- prowadzenie ewidencji zgłoszeń wykonywanych robót budowlanych;
- prowadzenie rejestrów wydawanych decyzji o pozwoleniu na budowę;
- prowadzenie rejestrów wydawanych dzienników budowy.
4. Wymagane dokumenty:
a)   list motywacyjny;
b)   CV - curriculum vitae;
c)   kserokopie świadectw pracy;
d)   kserokopie świadectw i dyplomów potwierdzających wykształcenie;
e)   kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach lub szkoleniach;
f)   oryginał kwestionariusza osobowego;
g)  oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie lub kserokopia posiadanego, ważnego zaświadczenia zawierającego informację o niekaralności uzyskanego z Krajowego Rejestru Karnego;
h) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i posiadaniu pełnej zdolności
i) oświadczenie o wyrażeniu zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej przewidzianej przy dopuszczeniu do informacji niejawnych, o której mowa w ustawie z dnia 22 stycznia 1999 r.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Brzezinach ul. Sienkiewicza 16 95-060 Brzeziny, pocztą elektroniczną na adres: wladze@powiat-brzeziny.wici.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Starostwa z dopiskiem: „oferta pracy na stanowisko specjalisty/inspektora" w Wydziale Budownictwa, Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami" w terminie do dnia 12 lipca 2007 r. Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.powiat-brzeziny.4bip.pl oraz na tablicy ogłoszeń Starostwa przy ul. Sienkiewicza 16.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodą na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 926 ze zm.) oraz ustawa z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 124, poz. 1593 ze zm.).

artykuł nr 44

Inspektor w Wydziale Komunikacji i Spraw Obywatelskich

STAROSTWO POWIATOWE W BRZEZINACH
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Inspektora w Wydziale Komunikacji i Spraw Obywatelskich
(nazwa stanowiska pracy)


1.   Wymagania niezbędne:
a) posiadanie obywatelstwa polskiego;
b) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie;
c) korzystanie z pełni praw publicznych i posiadanie pełnej zdolności do czynności
prawnych;
d) wykształcenie wyższe,
e) co najmniej trzyletni staż pracy zawodowej.
2.    Wymagania dodatkowe:
a) posiadanie biegłej znajomości obsługi komputera i innych urządzeń biurowych;
b) posiadanie wiedzy z zakresu ustaw: o samorządzie powiatowym, o ochronie
danych osobowych, o dostępie do informacji publicznej;
c) ukończenie kursów, szkoleń z zakresu ochrony danych osobowych, dostępu
do informacji publicznej;
d) posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu
do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „zastrzeżone" i „poufne";
e) posiadanie następujących cech osobowości i umiejętności psychospołecznych:
odpowiedzialność, zorganizowanie, kreatywność, obowiązkowość, umiejętność
planowania i organizacji czasu pracy.
3.   Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a)   wykonywanie czynności związanych z funkcjonowaniem Wydziału Komunikacji Spraw Obywatelskich, w szczególności zadań z zakresu:
- obrony cywilnej,
- zarządzania kryzysowego,
- przeprowadzania poboru wojskowego,
- pełnienia funkcji kierownika kancelarii tajnej.
4. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny;
b) CV - curriculum vitae;
c) kserokopie świadectw pracy;
d) kserokopie świadectw i dyplomów potwierdzających wykształcenie;
e) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach lub szkoleniach;
f) oryginał kwestionariusza osobowego;
g) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie lub kserokopia
posiadanego, ważnego zaświadczenia zawierającego informację o niekaralności
uzyskanego z Krajowego Rejestru Karnego;
 
h) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i posiadaniu pełnej zdolności
do czynności prawnych, i) oświadczenie o wyrażeniu zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej
przewidzianej przy dopuszczeniu do informacji niejawnych, o której mowa
w ustawie z dnia 22 stycznia 1999 r.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Brzezinach ul. Sienkiewicza 16 95-060 Brzeziny, pocztą elektroniczną na adres: wladze@powiat-brzeziny.wici.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Starostwa z dopiskiem: „dotyczy naboru na stanowisko inspektora w Wydziale Komunikacji i Spraw Obywatelskich" w terminie do dnia 3 lipca 2007 r. Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.powiat-brzeziny.4bip.pl oraz na tablicy ogłoszeń Starostwa przy ul. Sienkiewicza 16.

Wymagane dokument) aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodą na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 926 ze zm.) oraz ustawa z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 124, poz. 1593 ze zm.).

artykuł nr 45

Skarbnik

STAROSTA BRZEZIŃSKI
poszukuje kandydatów na stanowisko
SKARBNIKA POWIATU


Wymagania niezbędne:


1)   posiadanie obywatelstwa polskiego;
2)  posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
3)  niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie;
4)  brak prawomocnego skazania za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe;
5)   spełnienie jednego z poniższych warunków:
a) ukończenie ekonomicznych jednolitych studiów magisterskich, ekonomicznych studiów wyższych zawodowych, uzupełniających ekonomicznych studiów magisterskich,
lub ekonomicznych studiów podyplomowych i posiadanie co najmniej 3- letniej praktyki w księgowości,
b) ukończenie średniej, policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej i posiadanie co najmniej 3 - letniej praktyki w księgowości;
c)  wpis do rejestru biegłych rewidentów;
d) posiadanie świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych lub certyfikatu księgowego.


Wymagania dodatkowe:


1)    posiadanie co najmniej dwuletniego stażu pracy w jednostkach sektora finansów publicznych w działach finansowych;
2)   znajomość ustaw o samorządzie powiatowym, o rachunkowości, o finansach publicznych, o dochodach jednostek samorządu terytorialnego, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, prawo zamówień publicznych;
3)   znajomość zagadnień z zakresu funduszy Unii Europejskiej.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) prowadzenie rachunkowości jednostki;
2) wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi;
3) dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym;
4) dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych;
5) nadzorowanie prac związanych z opracowywaniem i realizacją budżetu powiatu i zapewnienie bieżącej kontroli jego wykonywania;
6) przestrzeganie uregulowań prawnych wynikających z ustaw, rozporządzeń, zarządzeń i innych aktów prawnych.


Wymagane dokumenty:


1)  list motywacyjny;
2) CV - curriculum vitae;
3) kserokopie świadectw pracy;
4) kserokopie świadectw i dyplomów potwierdzających wykształcenie;
5) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach lub szkoleniach;
6) oryginał kwestionariusza osobowego;
7) oświadczenie o braku prawomocnego skazania za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych
oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe; lub kserokopia posiadanego, ważnego zaświadczenia zawierającego informację o niekaralności uzyskanego z Krajowego Rejestru Karnego.


Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. (0-46) 874-31-75


Wymagane dokumenty należy składać na adres Starostwa Powiatowego w Brzezinach:
95-060 Brzeziny
ul. Sienkiewicza 16.
do dnia 20 czerwca 2007 r.


Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodą na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 124, poz. 1593 ze zm.).