artykuł nr 16

Nabór kandydatów do pracy na stanowisko Inspektora w Wydziale Budownictwa, Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami

Starostwo Powiatowe w Brzezinach
z siedzibą przy ul. Sienkiewicza 16  95 – 060 Brzeziny
ogłasza nabór kandydatów do pracy

na stanowisko

Inspektora w Wydziale Budownictwa, Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami

Liczba wakatów i wymiar czasu pracy: 1 wakat (pełny wymiar czasu pracy).  
Numer ewidencyjny naboru: Nr 6/BG/2/12/2015
Data publikacji ogłoszenia: 2 grudnia  2015 r.
Termin składania ofert do: 14 grudnia 2015 r.

Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało w szczególności:

  1. Wykonywanie zadań z zakresu gospodarki nieruchomościami: gospodarki nieruchomościami Powiatu i Skarbu Państwa, w szczególności:
  • tworzenie i prowadzenie zasobu nieruchomości Skarbu Państwa;
  • prowadzenie spraw związanych z regulacją stanów prawnych nieruchomości Skarbu Państwa i Powiatu Brzezińskiego,
  • tworzenie powiatowego zasobu nieruchomości oraz zasobu nieruchomości Skarbu Państwa;
  • prowadzenie spraw dotyczących gospodarowania zasobem nieruchomości Powiatu i Skarbu Państwa;
  • prowadzenie postępowań wywłaszczeniowych;
  • przygotowywanie zezwoleń na zakładanie lub przeprowadzanie na nieruchomości ciągów drenażowych, przewodów i urządzeń służących do przesyłania płynów, pary, gazów, energii elektrycznej i cieplnej oraz urządzeń łączności publicznej i sygnalizacji, a także innych podziemnych, naziemnych i nadziemnych obiektów i urządzeń niezbędnych do korzystania z tych przewodów i urządzeń,  jeżeli właściciel lub użytkownik wieczysty nie wyraził na to zgody;
  • prowadzenie spraw związanych ze zwrotem wywłaszczonej nieruchomości i zwrotem odszkodowań, w tym także nieruchomości zamiennych oraz rozliczeń z tytułu zwrotu;
  • zabezpieczanie wierzytelności Skarbu Państwa oraz wpisywanie w księgach wieczystych hipoteki oraz wydawanie zaświadczeń o spłaceniu wierzytelności;
  • podejmowanie czynności związanych z regulacją prawną stanów nieruchomości Skarbu Państwa będących w posiadaniu osób fizycznych i prawnych oraz innych jednostek organizacyjnych nie posiadających osobowości prawnej;
  • składanie wniosków o wpisy do ksiąg wieczystych prawa własności nieruchomości przejętych na cele reformy rolnej;
  • prowadzenie spraw związanych ze stwierdzeniem wygaśnięcia dotychczasowych decyzji o oddaniu nieruchomości rolnych Skarbu Państwa w użytkowanie spółdzielniom, osobom fizycznym, a także innym niepaństwowym jednostkom organizacyjnym  oraz o przekazaniu tego mienia do zasobów własności rolnej Skarbu Państwa;
  • występowanie do Agencji Własności Rolnej Skarbu Państwa o przekazanie nieodpłatne  nieruchomości na cele związane z inwestycjami infrastrukturalnymi służącymi wykonywaniu zadań własnych;
  • prowadzenie spraw związanych z nieodpłatnym przyznawaniem na własność działek pod budynkami osobie, która przekazała gospodarstwo rolne w zamian za rentę lub emeryturę;
  • prowadzenie postępowań o ustalenie i wypłatę odszkodowań za nieruchomości zajęte pod drogi publiczne.

Wymagania niezbędne (konieczne):
 

  1. posiadanie obywatelstwa polskiego;
  2. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  3. nie bycie skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  4. posiadanie nieposzlakowanej opinii;
  5. wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku  z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla jego realizacji i dokumentacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2014 r., poz. 1182 ze zm.);
  6. wykształcenie wyższe (preferowane: prawnicze i administracyjne);
  7. staż pracy – minimum 3 lata, poświadczony świadectwami pracy, a jeżeli kandydat pozostaje w zatrudnieniu  – zaświadczeniem o okresie zatrudnienia;
  8. bardzo dobra znajomość obsługi komputera;
  9. znajomość ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. z 2015 r., poz. 1774, ze zm.)  wraz z przepisami wykonawczymi;
  10. znajomość ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r., poz. 267 ze zm.);
  11. znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem samorządu powiatowego, w tym ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz.U. z 2015 r., poz. 1445 ze zm.).

Wymagania dodatkowe (pożądane):
 

  1. ukończone formy doskonalenia zawodowego, kursy, szkolenia z zakresu ustawy o gospodarce nieruchomościami;
  2. staż pracy w jednostce samorządu terytorialnego w komórce wykonującej zadania z zakresu gospodarowania nieruchomościami;
  3. łatwość komunikowania się i przekazywania informacji;
  4. obowiązkowość i odpowiedzialność za wykonaną pracę;
  5. zdolność do kreatywnego i innowacyjnego myślenia, zaangażowanie, dokładność, sumienność, odporność  na stres, umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy własnej i innych osób, zdolności analityczne, umiejętność pracy w zespole oraz kształtowania kontaktów z podmiotem zewnętrznym, umiejętność reprezentowania Urzędu na zewnątrz.

Oferta kandydata musi zawierać:
 

  1. CV wraz z listem motywacyjnym lub innym pisemnym zgłoszeniem udziału w naborze  wraz z motywacją;
  2. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  3. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
  4. kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających posiadany przez kandydata staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
  5. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub kserokopię dowodu osobistego;
  6. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz, że nie toczy się wobec kandydata postępowanie karne;
  7. oświadczenie o niebyciu skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe lub kserokopię posiadanego ważnego zaświadczenia potwierdzającego spełnianie tego warunku uzyskanego z Krajowego Rejestru Karnego;
  8. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla jego realizacji i dokumentacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 ze zm.);
  9. spis wszystkich dokumentów składanych w ofercie przez kandydata.

Dokumenty zawarte w zamkniętej kopercie z podanym imieniem, nazwiskiem i adresem zwrotnym kandydata oraz z dopiskiem:
„Nabór na stanowisko ………………………….. Nr …../……./……/……/……/” należy składać osobiście lub przesyłać na adres:
Starostwo Powiatowe w Brzezinach
Sekretariat (pok. Nr 12) parter
95-060 Brzeziny, ul. Sienkiewicza 16

w terminie do dnia 14 grudnia 2015 r.

W przypadku złożenia przez kandydata dokumentów osobiście lub przesłania przez kandydata dokumentów pocztą, za datę doręczenia do Urzędu uważa się datę otrzymania tych dokumentów przez Urząd (datę wpływu do Urzędu). Dokumenty doręczone po ww. terminie składania dokumentów nie są rozpatrywane i podlegają zwrotowi.

Przez fakt złożenia swojej oferty kandydaci wyrażają zgodę na poddanie się procedurze naboru, na zasadach określonych szczegółowo w zarządzeniu Nr 10 Starosty Brzezińskiego z dnia 10 kwietnia 2015 r. w sprawie wprowadzenia „Procedury naboru kandydatów do pracy w Starostwie Powiatowym w Brzezinach oraz zasad pracy Komisji ds. Naboru”, zwanej dalej „Procedurą naboru”. Treść powołanego zarządzenia znajduje się w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Brzezińskiego.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym opublikowanie ogłoszenia wynosi co najmniej 6 %.

Integralną część niniejszego ogłoszenia stanowi informacja o warunkach pracy na stanowiskach urzędniczych zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu w siedzibie przy ul. Sienkiewicza 16 95-060 Brzeziny (załącznik nr 3 do Procedury naboru).

Wydział Organizacji i Kadr będzie informował (telefonicznie lub drogą elektroniczną) o poszczególnych etapach i czynnościach naboru wyłącznie kandydatów spełniających wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze, w ciągu 14 dni od daty upływu terminu składania dokumentów.

Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w Wydziale Organizacji i Kadr. Kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów za potwierdzeniem odbioru. Starostwo Powiatowe w Brzezinach nie odsyła dokumentów kandydatom.
Kandydat wybrany w naborze do zatrudnienia będzie zobowiązany przedłożyć w Wydziale Organizacji i Kadr Starostwa Powiatowego w Brzezinach, najpóźniej w dniu zawarcia z nim umowy o pracę, oryginał ważnego zaświadczenia zawierającego informację o niebyciu skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, uzyskanego na koszt kandydata
z Krajowego Rejestru Karnego.

Osoba wyłoniona w naborze  może zostać skierowana do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem.
 

 

artykuł nr 17

Nabór kandydatów do pracy na stanowisko Inspektora w Wydziale Budownictwa, Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami

Starostwo Powiatowe w Brzezinach
z siedzibą przy ul. Sienkiewicza 16  95 – 060 Brzeziny
ogłasza nabór kandydatów do pracy

na stanowisko

Inspektora w Wydziale Budownictwa, Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami

Liczba wakatów i wymiar czasu pracy: 1 wakat (pełny wymiar czasu pracy).  
Numer ewidencyjny naboru: Nr 5/BG/1/10/2015
Data publikacji ogłoszenia: 14 października 2015 r.
Termin składania ofert do: 26 października 2015 r.

Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało
w szczególności
(wykonywanie zadań z zakresu prawa budowlanego, w szczególności):

  1. sprawdzanie zgodności projektu budowlanego z ustaleniami miejscowego plan zagospodarowania przestrzennego albo decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu w przypadku braku miejscowego planu, a także z wymaganiami ochrony środowiska;
  2. wydawanie, zmiana i uchylanie pozwoleń na budowę;
  3. prowadzenie rejestru wniosków, pozwoleń na budowę, rozbiórkę oraz zgłoszeń robót budowlanych;
  4. udzielanie zgody na odstępstwo od przepisów techniczno – budowlanych;
  5. nadzór i kontrola nad przestrzeganiem przepisów prawa budowlanego, w tym nad właściwym wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie;
  6. nakładanie obowiązku uzyskania pozwolenia na wykonanie obiektu lub robót objętych zgłoszeniem;
  7. przyjmowanie zgłoszeń robót budowlanych;
  8. nakładanie obowiązku uzyskania pozwolenia na rozbiórkę;
  9. żądanie przedstawienia danych o obiekcie lub o prowadzeniu robót rozbiórkowych;
  10. odmawianie zatwierdzenia projektu i udzielenia pozwolenia na budowę na terenie, na którym znajduje się obiekt budowlany, w stosunku  do którego orzeczono nakaz rozbiórki;
  11. wygaszanie pozwoleń na budowę;
  12. nakładanie obowiązku geodezyjnego wykonania w terenie i po wybudowaniu, geodezyjnej inwentaryzacji obiektu objętego zgłoszeniem;
  13. kontrolowanie dokumentów stanowiących podstawę do wykonywania robót, certyfikatów, deklaracji zgodności oświadczeń, o których mowa w prawie budowlanym;
  14. orzekanie o niezbędności wejścia do sąsiedniego budynku, lokalu lub na teren sąsiedniej nieruchomości;
  15. przekazywanie organowi nadzoru budowlanego kopii ostatecznych decyzji o pozwoleniu na budowę wraz z zatwierdzonym projektem budowlanym, kopii ostatecznych odrębnych decyzji o zatwierdzeniu projektu oraz kopii innych decyzji, postanowień i zgłoszeń wynikających z przepisów prawa;
  16. uczestniczenie na wezwanie organu nadzoru budowlanego w czynnościach inspekcyjnych i kontrolnych oraz udostępnianie wszelkich dokumentów i informacji związanych z tymi czynnościami;
  17. przyjmowanie zgłoszeń o zmianie sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części;
  18. sprawdzanie osób posiadających uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie wpisu na listę właściwej izby samorządu  zawodowego;
  19. udostępnianie informacji o środowisku i jego ochronie z zakresu działania Wydziału oraz udział w prowadzeniu publicznie dostępnego wykazu danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie;
  20. wydawanie na podstawie rozporządzenia w sprawie dodatków mieszkaniowych zaświadczeń właścicielom domów jednorodzinnych potwierdzających powierzchnię użytkową i wyposażenie techniczne domu;
  21. stwierdzanie na podstawie ustawy o własności lokali o samodzielności lokali mieszkalnych i użytkowych.

Wymagania niezbędne (konieczne):

  1. posiadanie obywatelstwa polskiego;
  2. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  3. nie bycie skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  4. posiadanie nieposzlakowanej opinii;
  5. wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku  z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla jego realizacji i dokumentacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2014 r., poz. 1182 ze zm.);
  6. wykształcenie wyższe;
  7. staż pracy – minimum 3 lata, poświadczony świadectwami pracy, a jeżeli kandydat pozostaje w zatrudnieniu  – zaświadczeniem o okresie zatrudnienia;
  8. bardzo dobra znajomość obsługi komputera;
  9. znajomość ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz.U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm.) wraz z przepisami wykonawczymi;
  10. znajomość ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r., poz. 267 ze zm.).

Wymagania dodatkowe (pożądane):
 

  1. ukończone formy doskonalenia zawodowego, kursy, szkolenia z zakresu Prawa budowlanego;
  2. staż pracy w jednostce samorządu terytorialnego w komórce wykonującej zadania z zakresu prawa budowlanego;
  3. łatwość komunikowania się i przekazywania informacji;
  4. obowiązkowość i odpowiedzialność za wykonaną pracę;
  5. zdolność do kreatywnego i innowacyjnego myślenia, zaangażowanie, dokładność, sumienność, odporność  na stres, umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy własnej i innych osób, zdolności analityczne, umiejętność pracy w zespole oraz kształtowania kontaktów z podmiotem zewnętrznym, umiejętność reprezentowania Urzędu na zewnątrz.

    Oferta kandydata musi zawierać:
  1. CV wraz z listem motywacyjnym lub innym pisemnym zgłoszeniem udziału w naborze  wraz z motywacją;
  2. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  3. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
  4. kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających posiadany przez kandydata staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
  5. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub kserokopię dowodu osobistego;
  6. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz, że nie toczy się wobec kandydata postępowanie karne;
  7. oświadczenie o niebyciu skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe lub kserokopię posiadanego ważnego zaświadczenia potwierdzającego spełnianie tego warunku uzyskanego z Krajowego Rejestru Karnego;
  8. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla jego realizacji i dokumentacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 ze zm.);
  9. spis wszystkich dokumentów składanych w ofercie przez kandydata.


Dokumenty zawarte w zamkniętej kopercie z podanym imieniem, nazwiskiem i adresem zwrotnym kandydata oraz z dopiskiem:
„Nabór na stanowisko ………………………….. Nr …../……./……/……/……/” należy składać osobiście lub przesyłać na adres:
Starostwo Powiatowe w Brzezinach
Sekretariat (pok. Nr 12) parter
95-060 Brzeziny, ul. Sienkiewicza 16

w terminie do dnia 26 października 2015 r.
 

W przypadku złożenia przez kandydata dokumentów osobiście lub przesłania przez kandydata dokumentów pocztą, za datę doręczenia do Urzędu uważa się datę otrzymania tych dokumentów przez Urząd (datę wpływu do Urzędu). Dokumenty doręczone po ww. terminie składania dokumentów nie są rozpatrywane i podlegają zwrotowi.
Przez fakt złożenia swojej oferty kandydaci wyrażają zgodę na poddanie się procedurze naboru, na zasadach określonych szczegółowo w zarządzeniu Nr 10 Starosty Brzezińskiego  z dnia 10 kwietnia 2015 r. w sprawie wprowadzenia „Procedury naboru kandydatów do pracy w Starostwie Powiatowym w Brzezinach oraz zasad pracy Komisji ds. Naboru”, zwanej dalej „Procedurą naboru”. Treść powołanego zarządzenia znajduje się w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Brzezińskiego.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym opublikowanie ogłoszenia nie osiąga 6 %.

Integralną część niniejszego ogłoszenia stanowi informacja o warunkach pracy na stanowiskach urzędniczych zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu w siedzibie przy ul. Sienkiewicza 16 95-060 Brzeziny (załącznik nr 3 do Procedury naboru).
Wydział Organizacji i Kadr będzie informował (telefonicznie lub drogą elektroniczną) o poszczególnych etapach i czynnościach naboru wyłącznie kandydatów spełniających wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze, w ciągu 14 dni od daty upływu terminu składania dokumentów.
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w Wydziale Organizacji i Kadr. Kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów za potwierdzeniem odbioru. Starostwo Powiatowe w Brzezinach nie odsyła dokumentów kandydatom.
Kandydat wybrany w naborze do zatrudnienia będzie zobowiązany przedłożyć w Wydziale Organizacji i Kadr Starostwa Powiatowego w Brzezinach, najpóźniej w dniu zawarcia z nim umowy o pracę, oryginał ważnego zaświadczenia zawierającego informację o niebyciu skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, uzyskanego na koszt kandydata z Krajowego Rejestru Karnego.
Osoba wyłoniona w naborze  może zostać skierowana do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem.

artykuł nr 18

Nabór kandydatów do pracy na stanowisko Inspektora w Wydziale Rozwoju Powiatu, Dróg, Rolnictwa i Ochrony Środowiska(ds. pozyskiwania funduszy zewnętrznych i promocji powiatu)

Starostwo Powiatowe w Brzezinach
z siedzibą przy ul. Sienkiewicza 16  95 – 060 Brzeziny
ogłasza nabór kandydatów do pracy

na stanowisko

Inspektora w Wydziale Rozwoju Powiatu, Dróg, Rolnictwa i Ochrony Środowiska
(ds. pozyskiwania funduszy zewnętrznych i promocji powiatu)

Liczba wakatów i wymiar czasu pracy: 1 wakat (pełny wymiar czasu pracy).  
Numer ewidencyjny naboru: Nr 4/DR/Biuro Funduszy Pomocowych/4/7/2015
Data publikacji ogłoszenia: 21 lipca 2015 r.
Termin składania ofert do:  3 sierpnia 2015 r.
 

Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało w szczególności:

1) prowadzenie i aktualizacja bazy informacji o funduszach zewnętrznych;
2) przygotowywanie wniosków i innych materiałów oraz kierowanie ich do właściwych
  instytucji w celu pozyskania środków finansowych na realizację zadań powiatowych
  z funduszy Unii Europejskiej lub innych funduszy zewnętrznych;
3) monitorowanie konkursów w zakresie terminów składania wniosków;
4) przygotowywanie dokumentów związanych z refundacją wydatków ponoszonych
  w ramach realizowanych projektów;
5) współdziałanie z innymi wydziałami i jednostkami organizacyjnymi powiatu w zakresie
  pozyskiwania środków z funduszy zewnętrznych;
6) informowanie powiatowych jednostek organizacyjnych o możliwościach pozyskania
  środków na zadania realizowane w ramach ich działalności;
7) planowanie i opracowywanie wniosków w ramach konkursów krajowych, wojewódzkich
  i innych programów zewnętrznych;
8) wyszukiwanie zewnętrznych źródeł finansowania dla przedsięwzięć inwestycyjnych,
  remontowych i innych w powiecie;
9) współpraca w zakresie pozyskiwania środków zewnętrznych ze Stowarzyszeniem Rozwoju
  Powiatu „Nasz Powiat”;
10) bieżące nadzorowanie realizowanych projektów z dofinansowaniem zewnętrznym;
11) prowadzenie ewidencji składanych wniosków;
12) prowadzenie obsługi informatycznej  systemu zbierania, przetwarzania i elektronicznego
  przekazywania danych związanych z zajmowanym stanowiskiem;
13) współpraca z innymi samorządami oraz instytucjami zarządzającymi dystrybucją środków
  unijnych,  w tym z Urzędem Marszałkowskim Województwa Łódzkiego w Łodzi;
14) uczestnictwo w szkoleniach, naradach w zakresie pozyskiwania funduszy zewnętrznych –
  głównie unijnych – zarówno dla administracji publicznej, jak i przedsiębiorców;
15) realizacja zadań związanych z promocją Powiatu.

Wymagania niezbędne (konieczne):

1) posiadanie obywatelstwa polskiego;
2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw
  publicznych;
3) nie bycie skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
  z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) posiadanie nieposzlakowanej opinii;
5) wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach
  składanych w związku  z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla jego realizacji
  i dokumentacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych
  (Dz.U. z 2014 r., poz. 1182 ze zm.);
6) wykształcenie wyższe;
7) staż pracy – minimum 3 lata, poświadczony świadectwami pracy, a jeżeli kandydat
  pozostaje w zatrudnieniu  – zaświadczeniem o okresie zatrudnienia;
8) bardzo dobra znajomość obsługi komputera;
9) znajomość polityki regionalnej UE na lata 2014-2020 i zasad realizacji programów,
  projektów/działań/konkursów finansowanych ze środków zewnętrznych;
10) znajomość zagadnień z zakresu: tworzenia projektów, przygotowania wniosku
  o dofinansowanie projektu, wdrażania projektu, zarządzania projektem, rozliczania
  i sprawozdawczości projektu.

Wymagania dodatkowe (pożądane):

1) znajomość i umiejętność interpretacji przepisów prawa wspólnotowego i polskiego,
  ze szczególnym uwzględnieniem ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych
  (Dz.U. z 2013 r., poz. 885 ze zm.)  i ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień
  publicznych (Dz.U. z 2013 r., poz. 907 ze zm.);
2) ukończone formy doskonalenia zawodowego z zakresu Unii Europejskiej i pozyskiwania
środków unijnych;
3) minimum roczne doświadczenie zawodowe w samodzielnym i skutecznym
  przygotowywaniu i rozliczaniu projektów, działań i programów realizowanych z udziałem
  zewnętrznych środków finansowych (z funduszy unijnych, innych funduszy zewnętrznych
  oraz programów krajowych - preferowane doświadczenie zawodowe w jednostkach 
  samorządu terytorialnego);
4) łatwość komunikowania się i przekazywania informacji;
5) obowiązkowość i odpowiedzialność za wykonaną pracę;
6) zdolność do kreatywnego i innowacyjnego myślenia, zaangażowanie, dokładność,
  sumienność, odporność  na stres, umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy własnej
  i innych osób, zdolności analityczne, umiejętność pracy w zespole oraz kształtowania
  kontaktów z podmiotem zewnętrznym, umiejętność reprezentowania Urzędu na zewnątrz;
7) znajomość języka angielskiego w zakresie podstawowym.

Oferta kandydata musi zawierać:

1) CV wraz z listem motywacyjnym lub innym pisemnym zgłoszeniem udziału w naborze 
wraz z motywacją;
2)  kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
3)  kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (poświadczone przez
kandydata za zgodność z oryginałem);
4)  kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających posiadany przez
kandydata staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
5)  oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub kserokopię dowodu osobistego;
6) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni
  praw publicznych oraz, że nie toczy się wobec kandydata postępowanie karne;
7) oświadczenie o niebyciu skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne
  przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  lub kserokopię posiadanego ważnego zaświadczenia potwierdzającego spełnianie tego
  warunku uzyskanego z Krajowego Rejestru Karnego;
8) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla jego
realizacji i dokumentacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych
osobowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 ze zm.);
9) spis wszystkich dokumentów składanych w ofercie przez kandydata.

Dokumenty zawarte w zamkniętej kopercie z podanym imieniem, nazwiskiem i adresem zwrotnym kandydata oraz z dopiskiem:
„Nabór na stanowisko ………………………….. Nr …../……./……/……/……/” należy składać osobiście lub przesyłać na adres:
Starostwo Powiatowe w Brzezinach
Sekretariat (pok. Nr 12) parter
95-060 Brzeziny, ul. Sienkiewicza 16

w terminie do dnia 3 sierpnia 2015 r.

W przypadku złożenia przez kandydata dokumentów osobiście lub przesłania przez kandydata dokumentów pocztą, za datę doręczenia do Urzędu uważa się datę otrzymania tych dokumentów przez Urząd (datę wpływu do Urzędu). Dokumenty doręczone po ww. terminie składania dokumentów nie są rozpatrywane i podlegają zwrotowi.
Przez fakt złożenia swojej oferty kandydaci wyrażają zgodę na poddanie się procedurze naboru, na zasadach określonych szczegółowo w zarządzeniu Nr 10 Starosty Brzezińskiego z dnia 10 kwietnia 2015 r. w sprawie wprowadzenia „Procedury naboru kandydatów do pracy w Starostwie Powiatowym w Brzezinach oraz zasad pracy Komisji ds. Naboru”, zwanej dalej „Procedurą naboru”. Treść powołanego zarządzenia znajduje się w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Brzezińskiego.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym opublikowanie ogłoszenia wynosi co najmniej 6 %.

Integralną część niniejszego ogłoszenia stanowi informacja o warunkach pracy na stanowiskach urzędniczych zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu w siedzibie przy ul. Sienkiewicza 16 95-060 Brzeziny (załącznik nr 3 do Procedury naboru).
Wydział Organizacji i Kadr będzie informował (telefonicznie lub drogą elektroniczną) o poszczególnych etapach i czynnościach naboru wyłącznie kandydatów spełniających wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze, w ciągu 14 dni od daty upływu terminu składania dokumentów.

Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w Wydziale Organizacji i Kadr. Kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów za potwierdzeniem odbioru. Starostwo Powiatowe w Brzezinach nie odsyła dokumentów kandydatom.
Kandydat wybrany w naborze do zatrudnienia będzie zobowiązany przedłożyć w Wydziale Organizacji i Kadr Starostwa Powiatowego w Brzezinach, najpóźniej w dniu zawarcia z nim umowy o pracę, oryginał ważnego zaświadczenia zawierającego informację o niebyciu skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, uzyskanego na koszt kandydata z Krajowego Rejestru Karnego.
Osoba wyłoniona w naborze  może zostać skierowana do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem.

 
 
artykuł nr 19

Nabór kandydatów do pracy na stanowisko Inspektora w Wydziale Rozwoju Powiatu, Dróg, Rolnictwa i Ochrony Środowiska(ds. pozyskiwania funduszy zewnętrznych i promocji powiatu)

Starostwo Powiatowe w Brzezinach
z siedzibą przy ul. Sienkiewicza 16  95 – 060 Brzeziny
ogłasza nabór kandydatów do pracy

na stanowisko

Inspektora w Wydziale Rozwoju Powiatu, Dróg, Rolnictwa i Ochrony Środowiska
(ds. pozyskiwania funduszy zewnętrznych i promocji powiatu)

Liczba wakatów i wymiar czasu pracy: 1 wakat (pełny wymiar czasu pracy).  
Numer ewidencyjny naboru: Nr 3/DR/Biuro Funduszy Pomocowych/3/6/2015
Data publikacji ogłoszenia: 9 czerwca 2015 r.
Termin składania ofert do:  29 czerwca 2015 r.
 

Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało w szczególności:

1) prowadzenie i aktualizacja bazy informacji o funduszach zewnętrznych;
2) przygotowywanie wniosków i innych materiałów oraz kierowanie ich do właściwych
  instytucji w celu pozyskania środków finansowych na realizację zadań powiatowych
  z funduszy Unii Europejskiej lub innych funduszy zewnętrznych;
3) monitorowanie konkursów w zakresie terminów składania wniosków;
4) przygotowywanie dokumentów związanych z refundacją wydatków ponoszonych
  w ramach realizowanych projektów;
5) współdziałanie z innymi wydziałami i jednostkami organizacyjnymi powiatu w zakresie
  pozyskiwania środków z funduszy zewnętrznych;
6) informowanie powiatowych jednostek organizacyjnych o możliwościach pozyskania
  środków na zadania realizowane w ramach ich działalności;
7) planowanie i opracowywanie wniosków w ramach konkursów krajowych, wojewódzkich
  i innych programów zewnętrznych;
8) wyszukiwanie zewnętrznych źródeł finansowania dla przedsięwzięć inwestycyjnych,
  remontowych i innych w powiecie;
9) współpraca w zakresie pozyskiwania środków zewnętrznych ze Stowarzyszeniem Rozwoju
  Powiatu „Nasz Powiat”;
10) bieżące nadzorowanie realizowanych projektów z dofinansowaniem zewnętrznym;
11) prowadzenie ewidencji składanych wniosków;
12) prowadzenie obsługi informatycznej  systemu zbierania, przetwarzania i elektronicznego
  przekazywania danych związanych z zajmowanym stanowiskiem;
13) współpraca z innymi samorządami oraz instytucjami zarządzającymi dystrybucją środków
  unijnych,  w tym z Urzędem Marszałkowskim Województwa Łódzkiego w Łodzi;
14) uczestnictwo w szkoleniach, naradach w zakresie pozyskiwania funduszy zewnętrznych –
  głównie unijnych – zarówno dla administracji publicznej, jak i przedsiębiorców;
15) realizacja zadań związanych z promocją Powiatu.

Wymagania niezbędne (konieczne):

1) posiadanie obywatelstwa polskiego;
2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw
  publicznych;
3) nie bycie skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
  z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) posiadanie nieposzlakowanej opinii;
5) wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach
  składanych w związku  z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla jego realizacji
  i dokumentacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych
  (Dz.U. z 2014 r., poz. 1182 ze zm.);
6) wykształcenie wyższe;
7) staż pracy – minimum 3 lata, poświadczony świadectwami pracy, a jeżeli kandydat
  pozostaje w zatrudnieniu  – zaświadczeniem o okresie zatrudnienia;
8) bardzo dobra znajomość obsługi komputera;
9) znajomość polityki regionalnej UE na lata 2014-2020 i zasad realizacji programów,
  projektów/działań/konkursów finansowanych ze środków zewnętrznych;
10) znajomość zagadnień z zakresu: tworzenia projektów, przygotowania wniosku
  o dofinansowanie projektu, wdrażania projektu, zarządzania projektem, rozliczania
  i sprawozdawczości projektu.

Wymagania dodatkowe (pożądane):

1) znajomość i umiejętność interpretacji przepisów prawa wspólnotowego i polskiego,
  ze szczególnym uwzględnieniem ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych
  (Dz.U. z 2013 r., poz. 885 ze zm.)  i ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień
  publicznych (Dz.U. z 2013 r., poz. 907 ze zm.);
2) ukończone formy doskonalenia zawodowego z zakresu Unii Europejskiej i pozyskiwania
środków unijnych;
3) minimum roczne doświadczenie zawodowe w samodzielnym i skutecznym
  przygotowywaniu i rozliczaniu projektów, działań i programów realizowanych z udziałem
  zewnętrznych środków finansowych (z funduszy unijnych, innych funduszy zewnętrznych
  oraz programów krajowych - preferowane doświadczenie zawodowe w jednostkach 
  samorządu terytorialnego);
4) łatwość komunikowania się i przekazywania informacji;
5) obowiązkowość i odpowiedzialność za wykonaną pracę;
6) zdolność do kreatywnego i innowacyjnego myślenia, zaangażowanie, dokładność,
  sumienność, odporność  na stres, umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy własnej
  i innych osób, zdolności analityczne, umiejętność pracy w zespole oraz kształtowania
  kontaktów z podmiotem zewnętrznym, umiejętność reprezentowania Urzędu na zewnątrz;
7) znajomość języka angielskiego w zakresie podstawowym.

Oferta kandydata musi zawierać:

1) CV wraz z listem motywacyjnym lub innym pisemnym zgłoszeniem udziału w naborze 
wraz z motywacją;
2)  kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
3)  kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (poświadczone przez
kandydata za zgodność z oryginałem);
4)  kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających posiadany przez
kandydata staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
5)  oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub kserokopię dowodu osobistego;
6) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni
  praw publicznych oraz, że nie toczy się wobec kandydata postępowanie karne;
7) oświadczenie o niebyciu skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne
  przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  lub kserokopię posiadanego ważnego zaświadczenia potwierdzającego spełnianie tego
  warunku uzyskanego z Krajowego Rejestru Karnego;
8) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla jego
realizacji i dokumentacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych
osobowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 ze zm.);
9) spis wszystkich dokumentów składanych w ofercie przez kandydata.

Dokumenty zawarte w zamkniętej kopercie z podanym imieniem, nazwiskiem i adresem zwrotnym kandydata oraz z dopiskiem:
„Nabór na stanowisko ………………………….. Nr …../……./……/……/……/” należy składać osobiście lub przesyłać na adres:
Starostwo Powiatowe w Brzezinach
Sekretariat (pok. Nr 12) parter
95-060 Brzeziny, ul. Sienkiewicza 16

w terminie do dnia 29 czerwca 2015 r.

W przypadku złożenia przez kandydata dokumentów osobiście lub przesłania przez kandydata dokumentów pocztą, za datę doręczenia do Urzędu uważa się datę otrzymania tych dokumentów przez Urząd (datę wpływu do Urzędu). Dokumenty doręczone po ww. terminie składania dokumentów nie są rozpatrywane i podlegają zwrotowi.
Przez fakt złożenia swojej oferty kandydaci wyrażają zgodę na poddanie się procedurze naboru, na zasadach określonych szczegółowo w zarządzeniu Nr 10 Starosty Brzezińskiego z dnia 10 kwietnia 2015 r. w sprawie wprowadzenia „Procedury naboru kandydatów do pracy w Starostwie Powiatowym w Brzezinach oraz zasad pracy Komisji ds. Naboru”, zwanej dalej „Procedurą naboru”. Treść powołanego zarządzenia znajduje się w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Brzezińskiego.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym opublikowanie ogłoszenia wynosi co najmniej 6 %.

Integralną część niniejszego ogłoszenia stanowi informacja o warunkach pracy na stanowiskach urzędniczych zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu w siedzibie przy ul. Sienkiewicza 16 95-060 Brzeziny (załącznik nr 3 do Procedury naboru).
Wydział Organizacji i Kadr będzie informował (telefonicznie lub drogą elektroniczną) o poszczególnych etapach i czynnościach naboru wyłącznie kandydatów spełniających wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze, w ciągu 14 dni od daty upływu terminu składania dokumentów.

Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w Wydziale Organizacji i Kadr. Kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów za potwierdzeniem odbioru. Starostwo Powiatowe w Brzezinach nie odsyła dokumentów kandydatom.
Kandydat wybrany w naborze do zatrudnienia będzie zobowiązany przedłożyć w Wydziale Organizacji i Kadr Starostwa Powiatowego w Brzezinach, najpóźniej w dniu zawarcia z nim umowy o pracę, oryginał ważnego zaświadczenia zawierającego informację o niebyciu skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, uzyskanego na koszt kandydata z Krajowego Rejestru Karnego.
Osoba wyłoniona w naborze  może zostać skierowana do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem.

artykuł nr 20

Nabór kandydatów do pracy na stanowisko Inspektora w Wydziale Rozwoju Powiatu, Dróg, Rolnictwa i Ochrony Środowiska

Starostwo Powiatowe w Brzezinach
z siedzibą przy ul. Sienkiewicza 16  95 – 060 Brzeziny
ogłasza nabór kandydatów do pracy

na stanowisko
Inspektora w Wydziale Rozwoju Powiatu, Dróg, Rolnictwa i Ochrony Środowiska
(ds. pozyskiwania funduszy zewnętrznych i promocji powiatu)

Liczba wakatów i wymiar czasu pracy: 1 wakat (pełny wymiar czasu pracy).  
Numer ewidencyjny naboru: Nr 2/DR/Biuro Funduszy Pomocowych/2/5/2015
Data publikacji ogłoszenia: 13 maja 2015 r.
Termin składania ofert do: 25 maja 2015 r.

Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało w szczególności:

1) prowadzenie i aktualizacja bazy informacji o funduszach zewnętrznych;
2) przygotowywanie wniosków i innych materiałów oraz kierowanie ich do właściwych
  instytucji w celu pozyskania środków finansowych na realizację zadań powiatowych
  z funduszy Unii Europejskiej lub innych funduszy zewnętrznych;
3) monitorowanie konkursów w zakresie terminów składania wniosków;
4) przygotowywanie dokumentów związanych z refundacją wydatków ponoszonych
  w ramach realizowanych projektów;
5) współdziałanie z innymi wydziałami i jednostkami organizacyjnymi powiatu w zakresie
  pozyskiwania środków z funduszy zewnętrznych;
6) informowanie powiatowych jednostek organizacyjnych o możliwościach pozyskania
  środków na zadania realizowane w ramach ich działalności;
7) planowanie i opracowywanie wniosków w ramach konkursów krajowych, wojewódzkich
  i innych programów zewnętrznych;
8) wyszukiwanie zewnętrznych źródeł finansowania dla przedsięwzięć inwestycyjnych,
  remontowych i innych w powiecie;
9) współpraca w zakresie pozyskiwania środków zewnętrznych ze Stowarzyszeniem Rozwoju
  Powiatu „Nasz Powiat”;
10) bieżące nadzorowanie realizowanych projektów z dofinansowaniem zewnętrznym;
11) prowadzenie ewidencji składanych wniosków;
12) prowadzenie obsługi informatycznej  systemu zbierania, przetwarzania i elektronicznego
  przekazywania danych związanych z zajmowanym stanowiskiem;
13) współpraca z innymi samorządami oraz instytucjami zarządzającymi dystrybucją środków
  unijnych,  w tym z Urzędem Marszałkowskim Województwa Łódzkiego w Łodzi;
14) uczestnictwo w szkoleniach, naradach w zakresie pozyskiwania funduszy zewnętrznych –
  głównie unijnych – zarówno dla administracji publicznej, jak i przedsiębiorców;
15) realizacja zadań związanych z promocją Powiatu.

Wymagania niezbędne (konieczne):

1) posiadanie obywatelstwa polskiego;
2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw
  publicznych;
3) nie bycie skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
  z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) posiadanie nieposzlakowanej opinii;
5) wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach
  składanych w związku  z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla jego realizacji
  i dokumentacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych
  (Dz.U. z 2014 r., poz. 1182 ze zm.);
6) wykształcenie wyższe;
7) staż pracy – minimum 3 lata, poświadczony świadectwami pracy, a jeżeli kandydat
  pozostaje w zatrudnieniu  – zaświadczeniem o okresie zatrudnienia;
8) bardzo dobra znajomość obsługi komputera;
9) znajomość polityki regionalnej UE na lata 2014-2020 i zasad realizacji programów,
  projektów/działań/konkursów finansowanych ze środków zewnętrznych;
10) znajomość zagadnień z zakresu: tworzenia projektów, przygotowania wniosku
  o dofinansowanie projektu, wdrażania projektu, zarządzania projektem, rozliczania
  i sprawozdawczości projektu.

Wymagania dodatkowe (pożądane):

1) znajomość i umiejętność interpretacji przepisów prawa wspólnotowego i polskiego,
  ze szczególnym uwzględnieniem ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych
  (Dz.U. z 2013 r., poz. 885 ze zm.)  i ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień
  publicznych (Dz.U. z 2013 r., poz. 907 ze zm.);
2) ukończone formy doskonalenia zawodowego z zakresu Unii Europejskiej i pozyskiwania
środków unijnych;
3) minimum roczne doświadczenie zawodowe w samodzielnym i skutecznym
  przygotowywaniu i rozliczaniu projektów, działań i programów realizowanych z udziałem
  zewnętrznych środków finansowych (z funduszy unijnych, innych funduszy zewnętrznych
  oraz programów krajowych - preferowane doświadczenie zawodowe w jednostkach 
  samorządu terytorialnego);
4) łatwość komunikowania się i przekazywania informacji;
5) obowiązkowość i odpowiedzialność za wykonaną pracę;
6) zdolność do kreatywnego i innowacyjnego myślenia, zaangażowanie, dokładność,
  sumienność, odporność  na stres, umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy własnej
  i innych osób, zdolności analityczne, umiejętność pracy w zespole oraz kształtowania
  kontaktów z podmiotem zewnętrznym, umiejętność reprezentowania Urzędu na zewnątrz;
7) znajomość języka angielskiego w zakresie podstawowym.

Oferta kandydata musi zawierać:

1) CV wraz z listem motywacyjnym lub innym pisemnym zgłoszeniem udziału w naborze 
wraz z motywacją;
2)  kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
3)  kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (poświadczone przez
kandydata za zgodność z oryginałem);
4)  kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających posiadany przez
kandydata staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
5)  oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub kserokopię dowodu osobistego;
6) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni
  praw publicznych oraz, że nie toczy się wobec kandydata postępowanie karne;
7) oświadczenie o niebyciu skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne
  przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  lub kserokopię posiadanego ważnego zaświadczenia potwierdzającego spełnianie tego
  warunku uzyskanego z Krajowego Rejestru Karnego;
8) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla jego
realizacji i dokumentacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych
osobowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 ze zm.);
9) spis wszystkich dokumentów składanych w ofercie przez kandydata.

Dokumenty zawarte w zamkniętej kopercie z podanym imieniem, nazwiskiem i adresem zwrotnym kandydata oraz z dopiskiem:
„Nabór na stanowisko ………………………….. Nr …../……./……/……/……/” należy składać osobiście
lub przesyłać na adres:
Starostwo Powiatowe w Brzezinach
Sekretariat (pok. Nr 12) parter
95-060 Brzeziny, ul. Sienkiewicza 16
w terminie do dnia:  25 maja 2015 r.

W przypadku złożenia przez kandydata dokumentów osobiście lub przesłania przez kandydata dokumentów pocztą, za datę doręczenia do Urzędu uważa się datę otrzymania tych dokumentów przez Urząd (datę wpływu do Urzędu). Dokumenty doręczone po ww. terminie składania dokumentów nie są rozpatrywane i podlegają zwrotowi.
Przez fakt złożenia swojej oferty kandydaci wyrażają zgodę na poddanie się procedurze naboru, na zasadach określonych szczegółowo w zarządzeniu Nr 10 Starosty Brzezińskiego z dnia 10 kwietnia 2015 r. w sprawie wprowadzenia „Procedury naboru kandydatów do pracy w Starostwie Powiatowym w Brzezinach oraz zasad pracy Komisji ds. Naboru”, zwanej dalej „Procedurą naboru”. Treść powołanego zarządzenia znajduje się w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Brzezińskiego.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym opublikowanie ogłoszenia wynosi co najmniej 6 %.

Integralną część niniejszego ogłoszenia stanowi informacja o warunkach pracy na stanowiskach urzędniczych zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu w siedzibie przy ul. Sienkiewicza 16 95-060 Brzeziny (załącznik nr 3 do Procedury naboru).
Wydział Organizacji i Kadr będzie informował (telefonicznie lub drogą elektroniczną) o poszczególnych etapach i czynnościach naboru wyłącznie kandydatów spełniających wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze, w ciągu 14 dni od daty upływu terminu składania dokumentów.

Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w Wydziale Organizacji i Kadr. Kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów za potwierdzeniem odbioru. Starostwo Powiatowe w Brzezinach nie odsyła dokumentów kandydatom.
Kandydat wybrany w naborze do zatrudnienia będzie zobowiązany przedłożyć w Wydziale Organizacji i Kadr Starostwa Powiatowego w Brzezinach, najpóźniej w dniu zawarcia z nim umowy o pracę, oryginał ważnego zaświadczenia zawierającego informację o niebyciu skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, uzyskanego na koszt kandydata z Krajowego Rejestru Karnego.
Osoba wyłoniona w naborze  może zostać skierowana do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem.